Jesuïtes Educació és la fundació de la Companyia de Jesús responsable del projecte educatiu i la gestió de les vuit escoles jesuïtes de Catalunya.
Tenim una missió clara: educar persones perquè visquin amb plenitud, treballin per al bé comú i comparteixin el desig de transformar-se per transformar el món.
Treballem des de les diferents escoles jesuïtes en un projecte educatiu compartit amb l' objectiu d'oferir una experiència educativa de màxima qualitat als nostres alumnes per tal que es desenvolupin de forma integral i esdevinguin persones compromeses, conscients, competents i compassives.
Comptem amb 2.000 educadors al servei de 14.500 alumnes en el conjunt dels 8 centres educatius que treballem en xarxa i formem Jesuïtes Educació: Jesuïtes Casp, Jesuïtes El Clot, Jesuïtes Sarrià, Jesuïtes Lleida, Jesuïtes Bellvitge, Jesuïtes Poble Sec, Jesuïtes Sant Gervasi i Jesuïtes Gràcia.
Descripció de l'oferta
Busquem educadors/es amb vocació i compromís per l'educació, que tinguin un projecte vital propi amb un fort component humanístic i de compromís social.
Mestres o professors amb inquietud per la innovació pedagògica, disposats a treballar en equip, de forma col·laborativa, flexible i motivats per l'aprenentatge continu.
Persones referents, capaces de transmetre valors cristians, que vulguin acompanyar a l'alumnat i ajudar-los a créixer en totes les seves dimensions intel·lectual, emocional i espiritual.
T’incorporaràs a l'etapa d'ESO de l'escola, t'integraràs a l'equip docent i treballant cooperativament et responsabilitzaràs de:
- Guiar l’alumne a través dels programes i projectes, mitjançant un aprenentatge competencial, experiencial i basat en la innovació.
- Acompanyar l’alumnat en la construcció d’una escala de valors forta que els permeti prendre les primeres decisions a nivell acadèmic i dotar-los d’una sòlida base competencial.
- Avaluar els processos d'aprenentatge dels alumnes de manera continuada i amb la seva pròpia participació activa, de manera que pugui regular el seu procés d’aprenentatge.
- Assegurar una formació humana que permeti donar resposta a les diferents realitats de la societat i als reptes del món global.
- Assegurar-se una formació pedagògica permanent, innovadora i de qualitat.
- Llicenciatura o Grau en INEF/CAFEM
- Màster en formació del professorat
- Nivell C de Català o equivalent
- Disposar del certificat negatiu d'antecedents de naturalesa sexual.
- Habituat a l’ús de les eines TIC i internet; Coneixements de Recursos digitals aplicats a l’aula.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Professor/a a Barcelona
somDONES.cat
Barcelona, ES
English Teacher
NovaExams Catalunya - Exams Balears
Mataró, ES
Autoescuela La Sexta Marcha
Barcelona, ES
Profesor/a oposiciones
16 de nov.Academia 10 Formación
Granada, La, ES
Formador/a de Hostelería
15 de nov.Transgourmet Ibérica
Montcada i Reixac, ES
PROFESSOR/A D'ANGLÈS. ESO. Mitja jornada. (Substitució del 17 de novembre al 5 de desembre.)
14 de nov.Jesuïtes Educació
Barcelona, ES
Jesuïtes Educació
Barcelona, ES
Salesianos España
Barcelona, ES
English Teacher
10 de nov.Kids&Us
Manresa, ES
English Teacher
9 de nov.Kids&Us
Manresa, ES