No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
107Desenvolupament de Programari
98Comercial i Vendes
73Transport i Logística
66Dret i Legal
59Veure més categories
Administració i Secretariat
57Màrqueting i Negoci
53Educació i Formació
37Disseny i Usabilitat
30Publicitat i Comunicació
18Enginyeria i Mecànica
17Comerç i Venda al Detall
16Art, Moda i Disseny
13Turisme i Entreteniment
13Construcció
11Recursos Humans
11Sanitat i Salut
11Cures i Serveis Personals
10Comptabilitat i Finances
8Instal·lació i Manteniment
8Atenció al client
7Hostaleria
6Farmacèutica
4Immobiliària
4Banca
3Indústria Manufacturera
3Producte
3Social i Voluntariat
3Alimentació
2Ciència i Investigació
2Energia i Mineria
1Seguretat
1Telecomunicacions
1Agricultura
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Project Manager
NovaCluster de Iluminación CICAT
Barcelona, ES
Project Manager
Cluster de Iluminación CICAT · Barcelona, ES
El Clúster de la Il·luminació – CICAT busca incorporar un/a Project Manager amb passió per la innovació i la col·laboració empresarial ?? S'accepten candidatures fins al 20 de juny de 2025 a l'adreça ******?? Barcelona (format híbrid) ?? Jornada completa.
Flexibilitat horària.
T'agradaria formar part d'un ecosistema empresarial que impulsa la innovació en el sector de la il·luminació i el benestar a través de la llum?
Al CICAT, som una entitat sense ànim de lucre que agrupa empreses i agents del sector de la il·luminació, fomentant la col·laboració, la internacionalització, la sostenibilitat, el benestar i la transformació digital.
Busquem una persona amb talent i proactivitat per incorporar-se a l'equip com a Project Manager, amb ganes de liderar projectes col·laboratius, gestionar iniciatives europees i dinamitzar activitats clau pel creixement del sector.
Les teves responsabilitats seran: - Coordinar i executar projectes col·laboratius dins del pla d'actuació del clúster.
- Participar en la definició estratègica d'iniciatives alineades amb els reptes del sector (sostenibilitat, digitalització, benestar, etc.).
- Gestionar projectes europeus en què el clúster participa (Creative Europe, Horizon, Euroclusters, Interreg...).
- Preparar informes, memòries tècniques i justificacions econòmiques de projectes.
- Donar suport a la dinamització de la comunitat CICAT: organització d'esdeveniments, tallers, missions internacionals i accions de networking.
- Interactuar de manera activa amb els socis per identificar necessitats, generar oportunitats i reforçar el vincle amb el clúster.
- Contribuir a la visibilitat de les activitats a través de continguts, bones pràctiques i resultats destacats.
- Experiència mínima de 2 anys en gestió de projectes, preferiblement en entorns d'innovació, associacions empresarials o clústers.
- Coneixement i/o experiència en la gestió de projectes finançats (autonòmics, nacionals i europeus).
- Habilitats de comunicació, lideratge i dinamització de grups.
- Capacitat de treballar de manera organitzada, autònoma i orientada a resultats.
- Domini del català i del castellà, i nivell alt d'anglès (C1 valorable).
- Interès per la innovació, la sostenibilitat, el disseny i les tendències en l'àmbit de la il·luminació (salut, noves tecnologies...).
- Incorporació immediata en un entorn dinàmic, proper i col·laboratiu.
- Participació activa en projectes innovadors i transformadors per al sector.
- Jornada completa amb horari flexible i opció de teletreball parcial.
- Formació contínua i desenvolupament professional dins l'ecosistema de clústers.
- Oficina al centre de Barcelona.
- Si t'identifiques amb la posició i vols formar part d'un projecte amb impacte real en el sector, envia'ns el teu CV i una carta de motivació a ****** CICAT promou la igualtat d'oportunitats i valora la diversitat en totes les seves formes.
Trifork
Barcelona, ES
Junior Technical Project Manager (Entry level)
Trifork · Barcelona, ES
Agile Scrum REST Spark Office
With many new and exciting projects underway, Trifork is now looking for a passionate and talented Junior Technical Project Manager to join our dynamic and growing team in Barcelona.
You and Trifork
Trifork loves people who love what they do. If you - like us - are driven by an innate enthusiasm for technology, strategy, and processes, you will feel right at home.
You were born with the patience of a kindergarten teacher, the creative mindset of a 5-year-old, and the unwavering attention to detail of a headmaster. And now you are looking to put all three abilities to work? Please step inside our office.
We need a technical project manager profile, who will work closely with our development teams to ensure successful project delivery in close collaboration with our clients. We are really hoping that you are the one.
Our ambition is to create the optimal synergy between the business, IT, and the end-users. Originating in Denmark, Trifork is a preferred SAP partner with an ever-burning passion for innovating, building, and running digital solutions that create value for businesses as well as end-users.
Your future endeavors
As our next junior technical project manager, you will ensure that we deliver on time, quality, and budget every time we build a business critical enterprise solution for one of our clients.
Your patience comes in handy as you motivate and lead our creative teams of designers, developers, product owners, and testers confidently through your project plan. We are here to deliver exquisite digital solutions, and as we stray to optimize end user experience, you gently lead us back on track.
You will manage projects with the development of enterprise apps and web applications, and it will be your responsibility - in collaboration with the rest of the project team - to ensure maximum optimization and optimal experience, both of the solution and of the project process.
Your Tasks Will Include
- scoping and plan projects in collaboration with the team and customers
- creating great cooperation between our team and the customers - and ensure high-quality deliveries
- preparing solution descriptions together with our architects and define goals and expectations
- performing task and risk management, both externally to the customer and internally to management
- ensuring that our solutions remain relevant and optimized, and are continuously adapted to suit the needs of our customers
- advising our customers on new technological opportunities that can create value for the customer
- ensuring that the customer has insight into and understanding of the solution when implemented
- being responsible for financial management throughout the project
You speak digital. You understand the importance of technology for the customer's business. You like the idea of creating new digital solutions that add value to our customers.
We Expect That You
- have an educational background within Project Management
- have interest in concept development, primarily for mobile and web
- are interested in all project management disciplines - from start to finish
- have interest in agile project management and as a Scrum Master
- have interest in planning, communication, financial and risk management skills
- have interest in building and facilitating teams
- make others successful through a positive approach to teamwork
- have interest in developing a coaching and appreciative leadership style
- thrive in a dynamic environment and are ready for change
- as we work with international clients, fluent written and spoken English alongside Spanish is required.
You will become part of our new team located in beautiful Barcelona. While drawing on a strong and inspiring Trifork culture, you will have a unique opportunity to influence our set-up and help shape the profile and capabilities of our team in Barcelona.
You Will Become Part Of
- A dynamic environment in a growing company
- A culture in which we prioritize close cooperation and sparring between and within teams
- A tribe of passionate colleagues and a strong sense of community
- An informal workplace with humor and social events
- A company that respects and values work life balance
- Competitive salary
- As a company that values human relations, we hold regular team building activities and after-work get togethers
- Extensive training opportunities with our team of experts as well as externally by participating in relevant conferences or hackathons.
- Fruit, snacks, and drinks in the office to spark your creativity
- 24 days of holiday a year
- Private health insurance
- Allowance for the public commuting card in Barcelona
- Flexible working hours with the possibility to work in a hybrid model
Our office in Barcelona is located in the heart of the Eixample.
Your application and CV should be in English. We are looking forward to receiving it!
If you have any questions about the position, please contact our with [email protected].
i2CAT Research Centre
Barcelona, ES
European Project Manager – MSCA Doctoral Network
i2CAT Research Centre · Barcelona, ES
Linux Cloud Coumputing SharePoint Excel Mesos Office Word
La Fundació i2CAT està cercant un/a European Project Manager per incorporar-se a l’equip de Project Management Office (PMO), per liderar la gestió d’un projecte europeu MSCA Doctoral Network de gran impacte. Aquesta unitat clau dona suport estratègic a les àrees de recerca en la gestió administrativa, financera i legal de propostes i projectes competitius, amb especial èmfasi en convocatòries europees com Horizon Europe.
Des del PMO, també contribuïm activament a la redacció de seccions transversals de les propostes com IPR, gestió del projecte, gènere, impacte, pla de gestió de dades (DMP) i aspectes ètics, amb l’objectiu de millorar-ne la qualitat, la puntuació i la viabilitat.
Formar part d’aquest equip significa participar directament en la captació i execució de projectes internacionals, col·laboratius i innovadors, que impulsen la recerca d’excel·lència i la transferència tecnològica.
En el marc d’aquesta posició, la persona seleccionada assumirà la gestió i coordinació administrativa, financera i formativa del projecte europeu “GENOME”, un Doctoral Network finançat per la Comissió Europea (convocatòria HORIZON-MSCA-2024-DN-01, proposta número 101226860), amb un pressupost global de 4.259.000 €, i coordinat per i2CAT.
Aquest projecte compta amb 10 socis i 2 entitats associades de diversos països europeus i implica alts requeriments de seguiment i compliment normatiu. Per això, es requereix una dedicació a temps complet, capacitat de lideratge operatiu i experiència demostrada en la gestió de projectes europeus.
Sobre GENOME:
El programa de recerca i formació GENOME (GENerative and connected intelligence for 6G Open ManagemEnt) té com a objectiu investigar, desenvolupar, ajustar i validar models de llenguatge de grans dimensions (LLMs) per a la gestió i orquestració autònoma de diversos dominis tecnològics de xarxa (O-RAN, edge, cloud) mitjançant xarxes basades en intencions (intent-based networking) i funcions de xarxa independents de la tasca (task-agnostic).
També es proposa establir un marc d’intel·ligència connectada per a la coordinació entre aquestes funcions a través de l’aprenentatge de protocols dinàmics (on-the-fly protocol learning), amb l’objectiu de mitigar decisions de gestió conflictives i maximitzar la utilització dels recursos. La configuració de la xarxa també es generarà automàticament mitjançant algoritmes innovadors d’intel·ligència artificial neuro-simbòlica.
A més, s’investigarà la transparència i resiliència dels models d’IA. Tots els components desenvolupats es validaran mitjançant simulacions i experiments en bancs de proves, i s’integraran en una prova de concepte final.
Paral·lelament, s’ha dissenyat un pla de formació detallat que inclou escoles, jornades industrials i cursos de competències transversals. El projecte compta amb la participació de socis industrials per tal de garantir que la trajectòria professional dels investigadors/es predoctorals (ESRs) es vegi significativament reforçada. També s’han previst activitats de difusió i explotació de gran qualitat.
Coordinació administrativa general del projecte:
- Garantir el compliment dels requisits administratius establerts per la Comissió Europea (EC/Horizon Europe).
- Donar suport al coordinador del projecte (PC) en la gestió diària, la planificació estratègica i la comunicació amb els socis del consorci.
- Fer el seguiment proactiu dels socis per assegurar el compliment de terminis, lliurables i obligacions.
- Coordinar la preparació i lliurament dels informes tècnics, periòdics i finals exigits per la Comissió Europea.
- Donar suport al Supervisory Board (SB) i altres òrgans de governança del projecte en l'organització de les seves reunions i el seguiment dels seus acords.
- Donar suport en la redacció, negociació i signatura del Consortium Agreement i altres documents contractuals.
- Fer el seguiment del compliment dels acords establerts amb les entitats sòcies.
- Coordinar annexos, esmenes i possibles modificacions durant el cicle de vida del projecte.
- Fer el seguiment del pressupost global i del pressupost assignat a cada entitat sòcia.
- Supervisar l’execució financera i garantir la correcta justificació de les despeses d’acord amb els criteris de la Comissió Europea.
- Elaborar i revisar informes i documents financers (formularis, justificacions, fulls de càlcul, etc.).
- Donar suport als socis en qüestions de reporting econòmic i interpretació normativa.
- Donar suport en la planificació, organització i seguiment de les activitats de formació (escoles d’estiu, workshops, seminaris, intercanvis, etc.).
- Assegurar el compliment del Pla de Formació i del Pla de Desenvolupament dels Investigadors (IDP).
- Donar suport als/les ESR en qüestions logístiques relacionades amb les mobilitats, allotjament, viatges, permisos, etc.
- Coordinar i donar suport al Recruitment Committee durant el procés de selecció i contractació dels ESRs.
- Planificar i coordinar les reunions de seguiment del consorci (Kick-off, trobades anuals, revisions per part de la CE...).
- Preparar ordres del dia, redactar actes, fer-ne el seguiment i assegurar el tancament dels acords.
- Coordinar la logística, les inscripcions, la documentació i els materials associats a les trobades.
- Coordinar i preparar les reunions periòdiques amb el/la Project Officer de la Comissió Europea, assegurant el seguiment dels temes tractats i la resolució d'incidències o consultes.
- Coordinar el disseny, desenvolupament i actualització del lloc web del projecte.
- Donar suport en l’estratègia de comunicació interna i externa, així com en la difusió de resultats.
- Impulsar accions de visibilitat i divulgació (xarxes socials, newsletters, materials gràfics, etc.).
- Mantenir actualitzada la informació del projecte al portal de la Comissió Europea.
- Donar suport en la gestió de lliurables, informes tècnics i financers, i altres requisits oficials.
- Mantenir l’arxiu digital del projecte organitzat i accessible (contractes, informes, actes, justificacions, etc.).
- Administrar eines col·laboratives com SharePoint, Teams o altres plataformes acordades pel consorci.
- Establir procediments interns per garantir la traçabilitat i el control de qualitat de la documentació.
- Assegurar el compliment de la normativa europea vigent (Horizon Europe, MSCA, ètica, protecció de dades...).
- Donar suport als socis per garantir la conformitat amb les obligacions legals i contractuals.
- Coordinar la preparació documental per a revisions o auditories de la Comissió Europea o tercers.
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)
Què t'oferim?
- Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip.
- Contracte a temps complet.
- Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar
- Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.
- Salari fix + variable per objectius.
- Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.
- Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.
- 27 dies laborables de vacances a l'any.
- Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.
- Cafè i te gratuït.
- Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.
- T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.
- Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.
- Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.
- Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.
A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.
Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.
i2CAT va rebre el distintiu "HR Excellence in Research" per part de la Comissió Europea l’any 2018, com a reconeixement al nostre compromís d’alinear les pràctiques de recursos humans amb la Carta Europea del Personal Investigador i el Codi de Conducta. En el marc de l’estratègia HRS4R, garantim processos de selecció Oberts, Transparents i Basats en el Mèrit (OTM-R).
La diversitat és clau per al progrés i la innovació, i a la Fundació i2CAT treballem activament per crear un entorn inclusiu i equitatiu on tothom pugui desenvolupar el seu potencial. Per això, apostem per la pluralitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Busquem persones amb talent i perspectives diverses per enriquir el nostre equip. En els nostres processos de selecció, estem compromesos a impulsar el talent femení i ens interessa especialment l’experiència de dones i altres col·lectius infrarepresentats en els àmbits científic i tecnològic. Amb això aconseguirem estar millor preparats per afrontar reptes complexos. Si les persones candidates tenen qualificacions similars, es donarà prioritat a aquelles que pertanyin a un d’aquests grups.
Sabem que el talent es manifesta de moltes maneres diferents i estem desitjant descobrir noves perspectives!
Si el que has llegit et sona bé... prenem un cafè i t’ho expliquem millor! Com a part de l’equip de selecció, estaré encantada de conèixer-te, escoltar la teva experiència i veure com podries encaixar al nostre equip.
I si t’ha agradat, però no és l’oferta ideal per a tu, potser coneixes algú que encaixi perfectament i a qui voldries recomanar-la!
Requisits:
Formació acadèmica:
- Grau o llicenciatura en una disciplina relacionada (Ciències socials, Ciències de la vida, Enginyeria, Economia, Administració pública o similar).
- Mínim 2-3 anys d’experiència en la gestió de projectes europeus de recerca i innovació, preferentment finançats per la Comissió Europea (Horizon 2020/Horizon Europe, MSCA, etc.).
- Experiència demostrada en gestió financera, justificació de despeses, coordinació de consorcis i elaboració d’informes tècnics i econòmics.
- Domini del català i/o castellà (nivell alt).
- Anglès: nivell C1 (oral i escrit), imprescindible per a la comunicació amb la CE i els socis internacionals.
- Coneixement dels requisits administratius i normatius de la CE (Horizon Europe, MSCA, ètica, IPR, DMP, etc.).
- Capacitat de planificació, organització i gestió de múltiples tasques simultànies amb terminis ajustats.
- Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal, tant amb equips interns com amb socis internacionals.
- Domini d’eines ofimàtiques i col·laboratives (Excel avançat, Word, Teams, SharePoint, etc.).
- Coneixement del portal Funding & Tenders Portal i plataformes associades (e.g., SyGMa, SEP).
- Experiència en gestió de projectes de formació doctoral o xarxes internacionals.
- Coneixements en propietat intel·lectual, gènere, impacte o plans de gestió de dades (DMP).
- Carta de motivació – Obligatori
- CV (s’accepten CV cecs) – Obligatori
- Certificats de titulacions – Opcional
INCOTEC - Innovación Eficiente
Barcelona, ES
I+D. Project Manager. (Responsable de Clientes)/ BCN
INCOTEC - Innovación Eficiente · Barcelona, ES
ERP
En estos momentos precisamos incorporar un Responsable de Clientes, (Gestión de Proyectos de I+D) para nuestra oficina de Barcelona. Este puesto es clave en nuestra organización. Tiene la responsabilidad de entender y estructurar la actividad de nuestros clientes para maximizar sus retornos, a la vez que gestionar un equipo interno de consultores.
Su misión consistirá en gestionar y coordinar los proyectos de ayudas, subvenciones y deducciones fiscales por I+D+I, adecuándolo a las necesidades de nuestro cliente, y detectando otras que pudieran surgir.
Buscamos una persona con experiencia de al menos 5 años en consultoría de I+D+I, y que haya coordinado y gestionado de forma integral proyectos en esta área.
Las tareas a realizar, entre otras, son:
· Desarrollo de proyectos de consultoría en la división de I+D
· Fidelización de clientes
· Project Management de Proyectos
· Generar proyectos de entre las actividades realizadas por los clientes.
· Estructurar, priorizar y planificar dichos proyectos en función del calendario de convocatorias y los plazos previstos para la ejecución de los mismos por parte del cliente.
· Identificar oportunidades para las distintas áreas de INCOTEC.
· Disponer de una visión clara de los intereses tecnológicos y las prioridades de financiación del cliente.
· Validar los trabajos realizados por los Consultores de Proyectos
· Coordinar la ejecución de trabajos realizados para sus clientes independientemente del área.
· Realización de propuestas a nivel interno para el desarrollo de nuevos servicios
· Asesoramiento a empresas sobre estrategia de producto
· Gestiones propias del departamento: optimización de procedimientos de trabajo, elaboración de presupuesto anual, reporte periódico a través de ERP, etc.
Formación y experiencia:
· Titulación de ingeniería industrial u otras titulaciones científico -técnicas
· Sin ser excluyente, se valorarán los conocimientos en contabilidad, finanzas y planes de negocio.
· Nivel alto de inglés. Se valorarán otros idiomas.
Competencias:
· Persona dinámica, creativa, y con enfoque a cliente.
· Alto grado de iniciativa y autonomía con facilidad para la identificación de sinergias.
· Responsabilidad, capacidad de autoorganización y de trabajo en equipo.
· Habilidad para las relaciones interpersonales y resolución de conflictos.
· Buena comunicación verbal y escrita.
· Disponibilidad para viajar.
· Carácter pragmático y ejecutivo.
IT Project Manager
11 de junyHAYS
Barcelona, ES
IT Project Manager
HAYS · Barcelona, ES
TSQL SaaS Excel PowerPoint
Sr. SaaS Consultant / IT SaaS Project Manager - Integraciones Tecnológicas
📍 Ubicación: Barcelona (Diagonal)
🏢 Modalidad: Híbrido (3 oficina / 2 casa)
👥 Equipo: +50 personas | 🧩 Sector: SaaS - HORECA
Tu misión
Liderarás la integración de nuevos clientes y distribuidores en nuestra plataforma tecnológica, asegurando un flujo de datos impecable entre sistemas y garantizando una experiencia de onboarding excelente. Serás clave en la evolución del producto, identificando mejoras y asegurando que cada proyecto se entregue con calidad, en tiempo y forma.
Responsabilidades
Gestionar proyectos de integración de distribuidores y ERPs en nuestra plataforma.
Coordinar stakeholders internos y externos, asegurando una comunicación clara y efectiva.
Asesorar a proveedores tecnológicos y clientes en el proceso de integración.
Traducir necesidades funcionales en requerimientos técnicos para nuestros equipos de IT.
Identificar funcionalidades comunes y transformarlas en mejoras de producto.
Controlar plazos, costes y calidad de los entregables.
Elaborar informes de progreso y documentación de soporte.
Promover un entorno colaborativo, de mejora continua e innovación.
Perfil que buscamos
+5 años liderando proyectos digitales y de integración tecnológica.
Capacidad analítica para detectar oportunidades, riesgos y mejoras.
Excelentes habilidades de comunicación y consultoría.
Conocimientos técnicos para traducir necesidades en requisitos funcionales.
Dominio de Microsoft Excel y PowerPoint.
Alto conocimiento de SQL.
Valorable experiencia con ERPs, eCommerce, y plataformas de integración.
Disponibilidad para viajar puntualmente.
¿Por qué unirte?
Proyecto en crecimiento con empresa de SaaS.
Equipo dinámico, colaborativo y con mentalidad innovadora.
Oficinas en pleno corazón de Barcelona (Diagonal).
Cultura de mejora continua y desarrollo profesional.
¿Te interesa?
Postúlate directamente por LinkedIn o escríbenos para más información. ¡Queremos conocerte!
IT Project Manager
11 de junyAubay
IT Project Manager
Aubay · Barcelona, ES
Teletreball .Net Java Python
Funciones
- Toma de requerimientos
- Documentación funcional
- Interlocución con usuarios y equipo de desarrollo
- Definición y ejecución de planes de pruebas
- Seguimiento de proyecto
Requisitos
- Conocimientos técnicos en .Net, Java, Python u otro lenguaje.
- Catalán avanzado/nativo
- Experiencia con herramientas de definición de planes de pruebas
- Experiencia con herramientas para asignación de tareas
- Experiencia en interlocución con cliente, para toma de requerimientos, reuniones de seguimiento, validación de documentación, definición de planes de prueba
Modelo híbrido: 1 día a la semana en las oficinas de Barcelona, el resto teletrabajo. Horario flexible
(Se valorará positivamente certificado de discapacidad 33%)
Se ofrece
En AUBAY seleccionamos un/a IT Project Manager para Barcelona
Ofrecemos la posibilidad de formar parte de una Compañía en continuo crecimiento, participando en innovadores proyectos que te permitirán completar tu formación y potenciar tus capacidades. Valoramos el compromiso y la dedicación en el trabajo realizado.
En Aubay somos una multinacional de servicios digitales (DSC) fundada en 1998. Actualmente, con un fuerte crecimiento. Operamos en mercados con un alto valor agregado, tanto en Francia como en otras partes de Europa. En Aubay actualmente tenemos 5 000 personas trabajando.
Desde el asesoramiento hasta todo tipo de proyectos tecnológicos, acompañamos la transformación y modernización de los sistemas de información en todos los sectores, incluidos la industria, I + D, telecomunicaciones e infraestructura, y especialmente los principales bancos y compañías de seguros, que representan más del 80% de nuestra facturación francesa. y el 65% de nuestra facturación europea.
Únete a nosotros, te esperamos!
Connecting The Dots
Gestor/a de Proyectos Ecommerce (100% remoto, media jornada)
Connecting The Dots · Barcelona, ES
Teletreball Gestión de proyectos Gestión de programas Elaboración de presupuestos Empresas Negociación Planificación de proyectos Visión empresarial Ejecución de proyectos Equipos de proyecto Gestión de cambio estructural
📢 Se busca Gestor/a de Proyectos Ecommerce (100% remoto, media jornada)
Connecting The Dots opera desde el 2011 desarrollando proyectos ecommerce para empresas de todos los tamaños. Para afrontar nuestro crecimiento buscamos incorporar un/a Gestor/a de Proyectos Ecommerce.
🛠️ ¿Qué harás en tu día a día?
- Gestionar el desarrollo y evolución de tiendas online en distintas plataformas (PrestaShop, Shopify, Magento, WooCommerce).
- Coordinar tareas entre clientes, diseñadores, desarrolladores y otros colaboradores.
- Realizar seguimiento de proyectos: plazos, entregas, calidad.
- Confeccionar material de marketing digital como campañas, banners, newsletters y ads.
- Comunicarte fluidamente en inglés con algunos clientes y partners internacionales.
- Aportar ideas y soluciones para mejorar la experiencia de compra en los ecommerce que gestionamos.
🎯 Requisitos imprescindibles:
- Experiencia demostrable creando o gestionando tiendas online en cualquier tecnología (mínimo 1-2 años).
- Inglés fluido para gestión de proyectos (reuniones, emails, documentación).
- Buenas habilidades de organización y gestión del tiempo.
- Capacidad de trabajo autónomo en entorno remoto.
💻 Condiciones:
- Se ofrece contrato laboral fijo, o alternativamente contrato como autónomo (según prefieras).
- Trabajo 100% remoto.
- Jornada parcial: 20 horas semanales (4 horas/día de lunes a viernes).
- Posibilidad de crecimiento progresivo hasta jornada completa (40h/semana) en función del volumen de proyectos.
🚀 ¿Qué te ofrecemos?
- Flexibilidad horaria dentro de una jornada estable.
- Proyectos variados con clientes de marcas reconocidas de diferentes sectores.
- Entorno de trabajo profesional, cercano y en crecimiento.
- Oportunidad de crecer a medio plazo.
Si te apasiona el mundo del ecommerce y te ves gestionando proyectos de marcas de renombre, ¡quiero conocerte!
Aplica por linkedin y hablamos.
Project Manager
9 de junyEPM Scientific
Barcelona, ES
Project Manager
EPM Scientific · Barcelona, ES
Freelance Project Manager - Greenfield Medical Device Project
Location: Barcelona, Spain (On-site, 5 days/week)
Commitment: Freelance/Contract - Full-time, project-based
Travel: Required across Spain for supplier coordination
An experienced Project Manager is needed to lead a greenfield medical device project on a freelance basis. This fixed-term role is suited to a professional with expertise in liquid consumables, formulations, and risk management, ready to implement best practices in a high-impact initiative.
- Manage end-to-end project execution, ensuring efficiency and compliance
- Coordinate suppliers across Spain, requiring regular travel
- Implement risk management strategies aligned with industry standards
- Apply best practices in formulations and liquid consumables
- Languages: Spanish (mandatory), English (mandatory), German (bonus)
- Expertise: Proven experience in greenfield medical device projects
- Industry Knowledge: Liquid consumables, formulations, and risk management
- Proven track record in delivering complex, large-scale projects
- Freelance flexibility - Lead a high-profile project without long-term commitments
- Shape industry innovations - Contribute to best practices in medical device manufacturing
- Collaborate with top professionals in a dynamic sector
If you are an experienced Project Manager seeking a freelance opportunity, apply today.
Project Manager IT
6 de junyAubay
Barcelona, ES
Project Manager IT
Aubay · Barcelona, ES
Agile Cloud Coumputing
Funciones
Gestión de proyectos de infraestructura de TI (actualizaciones de software, migraciones a Cloud, ampliaciones de recursos, etc.) en un cliente del sector público. Se valorará conocimientos y experiencia demostrable en la gestión agile de proyectos de TI.
Requisitos
- Experiencia previa en gestión de proyectos de infraestructura de TI
- ITSQB Foundation Level (Deseable)
- Proactividad en la propuesta de mejoras
- Gestión agile de proyectos de TI
- Catalán e inglés a nivel medio
Modalidad de trabajo: híbrido en Barcelona. (3 días desde casa, 2 días desde las oficinas)
(Se valorará positivamente poseer certificado 33% de discapacidad)
Se ofrece
En AUBAY seleccionamos un/a Project Manager IT / Responsable de Proyectos de Infraestructura en Barcelona.
Ofrecemos la posibilidad de formar parte de una Compañía en continuo crecimiento, participando en innovadores proyectos que te permitirán completar tu formación y potenciar tus capacidades. Valoramos el compromiso y la dedicación en el trabajo realizado.
En Aubay somos una multinacional de servicios digitales (DSC) fundada en 1998. Actualmente, con un fuerte crecimiento. Operamos en mercados con un alto valor agregado, tanto en Francia como en otras partes de Europa. En Aubay actualmente tenemos 5 000 personas trabajando.
Desde el asesoramiento hasta todo tipo de proyectos tecnológicos, acompañamos la transformación y modernización de los sistemas de información en todos los sectores, incluidos la industria, I + D, telecomunicaciones e infraestructura, y especialmente los principales bancos y compañías de seguros, que representan más del 80% de nuestra facturación francesa. y el 65% de nuestra facturación europea.
Únete a nosotros, te esperamos!