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Madrid
1.574UnionPay International
Madrid, ES
Business Development assistant
UnionPay International · Madrid, ES
Office
Business Development assistant
Internship duration: 6 months starting from January 2025.
Job Description:
1. Merchant visits and testing (70%):
- to check acceptance status by doing live tests with provided test cards, to note down details on merchant visit records and pass information to the mentor as frequently as required, if necessary to follow up with phone calls or return visits.
- to check the decals (stickers or standers), if there is no decal the intern should try to persuade merchants to install decal at the door, the window or the cash desk.
- to present communication channels to merchants, and to note down if the merchants are interested in joint-promotion campaigns, follow-ups.
2. Assist in office daily administration, as well as Marketing & Communication documents preparation, information collection, translation, etc., (30%)
Requirements:
- Candidate for bachelor’s or master’s degree from Spain universities.
- Good communication and interpersonal skills.
- Self-driven and highly motivated.
- English and Chinese proficiency.
Interested candidates can send CV to [email protected]
Sale assistant
29 abr.DSQUARED2
Madrid, ES
Sale assistant
DSQUARED2 · Madrid, ES
Ventas Gestión de ventas Aptitudes de organización Servicio de atención al cliente Satisfacción del cliente Ventas minoristas Comercialización visual Orientación de servicio Conocimiento del producto
Descripción de la empresa DSQUARED2 combina la irreverencia ingeniosa canadiense con la sofisticada confección italiana y una atención meticulosa a los detalles, creando un concepto único de lujo alternativo. Sus colecciones, cada vez más chic y sofisticadas, mantienen sus características atrevidas y provocadoras. Esta evolución se debe a la continua inspiración internacional que reciben los creadores Dean y Dan, quienes diseñan sus colecciones en Italia bajo el lema: "Nacido en Canadá, hecho en Italia".
Descripción del puesto Como Asistente de Ventas en DSQUARED2 , tu rol diario incluirá asistir a los clientes, gestionar inventarios, organizar y mantener el área de ventas. Además, deberás proporcionar una excelente atención al cliente y contribuir al logro de objetivos de ventas. Este puesto es para cunbrir una baja de larga duracion con posibilidades que incorporacion en plantilla y se realizará de manera presencial en nuestras tiendas ubicadas en Madrid.
Requisitos
- Destreza en ventas y habilidades organizacionales para gestionar tareas y prioridades de manera eficiente.
- Habilidades interpersonales y de comunicación para proporcionar un excelente servicio al cliente.
- Experiencia en atención al cliente y capacidad para mantener una comunicación eficaz y cordial.
- Se valorarán aptitudes adicionales como la capacidad de trabajar en equipo, una actitud proactiva, y una fuerte orientación al detalle.
- dominio del idioma ingles ,se valorarar idiomas adicionales
E-Commerce Assistant
29 abr.Cristina Oria
Madrid, ES
E-Commerce Assistant
Cristina Oria · Madrid, ES
SEO
Tus tareas
- Apoyar en la gestión y optimización de la tienda online.
- Colaborar en la ejecución de estrategias para la expansión a mercados internacionales.
- Coordinar la operativa de nuevos proyectos del negocio online.
- Dar soporte en la gestión de campañas de marketing digital (SEO, email, marketing, redes sociales, paid media).
- Formación en Marketing Digital o E-Commerce.
- 1 - 2 años de experiencia en E-Commerce o roles digitales (pueden ser prácticas).
- Nivel medio - alto de inglés (valor añadido en otros idiomas, en especial alemán).
- Actitud proactiva, ganas de aprender y capacidad para trabajar en equipo.
- Conocimientos básicos en Shopify se valorarán positivamente.
Cristina es una joven chef y empresaria que junto con su marido Álvaro Corsini en 2009 fundó su empresa. Tiene tres restaurantes, tres tiendas gourmet y de menaje en Madrid, un catering que sirve eventos de hasta cuatro mil personas, y una web que envía a toda Europa los productos creados por ella tanto de alimentación como de accesorios para la cocina, la mesa y la decoración de la casa. También se encarga de hacer regalos corporativos hasta 10.000 unidades para una misma empresa.
ICADE Business School
Leganés, ES
Lecturer/Assistant Professor In Economics
ICADE Business School · Leganés, ES
Organisation/Company: Universidad Pontificia ComillasDepartment: Vicerrectorado de Investigación e internacionalizacionResearch Field: Economics » OtherCountry: SpainApplication Deadline: 1 May 2025 - 12:00 (Europe/Madrid)Type of Contract: PermanentJob Status: Full-timeIs the job funded through the EU Research Framework Programme?
Not funded by a EU programmeIs the Job related to staff position within a Research Infrastructure?
NoOffer DescriptionICADE (Universidad Pontificia Comillas) is seeking to appoint a Lecturer/Assistant Professor in the Economics Department to teach Macroeconomics, International Political Economy, Microeconomics, International Economics and related courses.The selected candidate will be required to teach in English.
Teaching in ICADE focuses on competency development, following the methodology of the European Higher Education Area: lectures, directed work with case studies, continuous assessment, and personalized attention to students.Even though ICADE has traditionally been a teaching institution, research is becoming an important dimension of our identity.
We are looking for an academic with a clear and steady research strategy, and demonstrated publication track record.This position may require contribution to academic administration or service depending on the school's needs.Principal Duties and ResponsibilitiesTeaching:Contribute strongly to the teaching and continuing development of undergraduate and postgraduate courses, as requested by the Head of Department.Engage in the assessment of students.Utilise a range of appropriate methods of teaching and assessment.Provide academic counselling and advice to students.Research:Engage actively in research and scholarly activity and, where appropriate, engage in research collaborations both within and beyond the university.Supervise research projects, as appropriate.Disseminate the results of research through publication in academic journals and by other appropriate means.Engage in initiatives to seek research funding.Where to applyE-mail: ****** Field: Economics » OtherEducation Level: PhD or equivalentMandatory Requirements:Hold a PhD in Economics or in related fields by the time of appointment.Fluency in Spanish and English (C2 or equivalent).
There will be a specific interview through English with the School of Foreign Languages.Acceptance of Universidad Pontificia Comillas' mission.Preferred Requirements:Have a publication record (or strong publication potential) in top international peer-reviewed journals.Teaching experience.
Candidates should demonstrate capabilities to develop innovative teaching strategies to deliver high-quality classes in English.Languages:ENGLISH Level: ExcellentSPANISH Level: ExcellentYears of Research Experience: 4 - 10Additional InformationFlexible compensation plan and social benefits.Comillas 360: Comillas' exclusive portal with over 200 commercial discounts.Training plan.Access to internal services: discounts and special conditions (gym, bookstore, library, etc.
)Selection ProcessSubmission Process:Applicants are encouraged to register and submit their application materials, including a CV and, if available, a cover letter and teaching evaluations, via EconJobMarket.org website or the university's official job portal.The university is strongly committed to equality between women and men.
Universidad Pontificia Comillas has implemented an Equality Plan that outlines measures to promote gender equality and includes a protocol for addressing moral harassment, sexual harassment, gender-based harassment, and gender violence.
Moreover, at Comillas, we strive to create and maintain an environment that supports and values all individuals equally.
If you have a recognized disability certificate of 33% or higher, we encourage you to indicate this in your application.
#J-18808-Ljbffr
Carrefour España
Madrid, ES
Accounting Assistant - Bookkeeper (Eureca)
Carrefour España · Madrid, ES
Salesforce Office
As part of the implementation of the Carrefour European Purchasing Group, we are looking for an Accounting Assistant in our Accounting and Treasury Direction.
Your mission will be:
- Record daily financial transactions, updating a general ledger and preparing trial balances
- Mantain and file requisite documents for taxation compliance
- Cash Flow follow up and produce financial reports
- Generate invoices in case of being neccesary
Your tasks will be:
- Mantain records of financial transactions by posting and verifying
- Mantain subsidiary accounts by posting, verifying and allocating transactions
- Reconcile entries to balance related parties accounts
- Track Cash Flow
- Mantain a balanced general ledger
- Follow up compliance with Spanish and other countries TAX authorities
- Verification of payment orders to suppliers, ensuring compliance of Croup's procedures
- Verification of debit orders to related parties, ensuring compliance of Group's procedures
- Assure compliance and help in internal and external audit procedures
- Billing
Requirements:
- Education: Business Adminsitration Community College [FP Spanish Programs]. Major in Accounting
- Languages: All of the following are essential: Spanish + English or French (high level)
- Technical skills: MS Office, Google Workspace, Desired SAP, SalesForce (ULIT)
Would you like to join our team? We will evaluate all interested applications and if you are the person selected to advance in the process, we will contact you to give you more details of the position and get to know your profile.
Meliá Hotels International
Madrid, ES
Assistant Guest Experience Manager - Gran Melia Palacio de los Duques
Meliá Hotels International · Madrid, ES
“El mundo es tuyo con Meliá”
Descubre un camino sin límites en Meliá, donde las oportunidades de crecimiento y desarrollo son infinitas. Sumérgete en un viaje que te llevará a trabajar en varios países y a formar parte de nuestra extensa familia global 🚀
Es realizar uno de los viajes más apasionantes de tu vida, un viaje en el que la inspiración y el crecimiento personal y profesional te acompañarán en cada paso.
Descubre algunos de los beneficios que ofrecemos:
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Únete al equipo del Hotel Palacio de los Duques, un hotel de lujo de 5 estrellas en Madrid. Buscamos a un/a Assistant Guest Experience Manager para apoyar en la implementación y supervisión de la experiencia del cliente, asegurando que se superen sus expectativas y se mantengan los altos estándares del hotel.
Responsabilidades:
- Apoyar al responsable del departamento en la implementación de estándares y manuales.
- Personalizar la estancia de los clientes, anticipándose a sus necesidades.
- Implementar herramientas de gestión de la experiencia del cliente y analizar resultados.
- Gestionar incidencias de clientes siguiendo los protocolos establecidos.
- Adaptar estándares a la customización local del producto.
- Implementar estrategias del Experience y Event Program.
- Supervisar equipos de Guest Service Line y Guest Services.
- Analizar información sobre la competencia y desarrollar servicios innovadores.
- Apoyar en procesos de cierre y reapertura por temporada.
- Experiencia en gestión de la experiencia del cliente en hoteles de lujo.
- Excelentes habilidades de comunicación y resolución de problemas.
- Capacidad para trabajar en equipo y de manera independiente.
- Conocimiento de herramientas de gestión hotelera.
- Fluidez en idiomas, especialmente en inglés y español.
Grandes profesionales que hacen el día a día más fácil y excepcional. Desde el recién llegado hasta el más veterano, tod@s ell@s reúnen unas cualidades únicas e importantes que hacen que trabajar en Meliá sea una oportunidad de crecimiento constante y un pasaporte para crear tu futuro donde quieras.
Nuestra calidez, cercanía y pasión por lo que hacemos, hace que trabajar en Melia sea una experiencia inolvidable, llena de momentos emotivos y siempre con la sensación que perteneces a una gran familia en la que contamos con gente como tú, gente VIP.
En Meliá Hotels International apostamos por la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, contando con el compromiso de la dirección y con los principios contenidos en las políticas de Recursos Humanos. Asimismo, nos importa la difusión entre toda la plantilla de una cultura empresarial comprometida con la igualdad efectiva, y la sensibilización de sobre la necesidad de actuar conjunta y globalmente.
Impulsamos nuestro compromiso con la igualdad y la diversidad, evitando cualquier tipo de discriminación, especialmente, la relacionada con motivos de discapacidad, raza, religión, género o edad. Creemos que la diversidad y la inclusión entre nuestras personas trabajadoras es fundamental para nuestro éxito como compañía global.
Además, apostamos por el crecimiento sostenible de nuestro sector a través de un gran equipo humano socialmente responsable. En este sentido, nuestro lema es “Hacia un futuro sostenible, desde un presente responsable” Gracias a todos/as los colaboradores/as lo hacemos posible.
Para protegerte y evitar fraudes en los procesos de selección, te invitamos a consultar nuestras recomendaciones en la página "Protege tu candidatura".
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LEGAL ASSISTANT
23 abr.MVGM Nederland
LEGAL ASSISTANT
MVGM Nederland · Madrid, ES
Teletrabajo
FUNCIONES A DESEMPEÑAR:
- Brindar apoyo a los asesores legales internos realizando investigaciones, redactando documentos legales y comunicaciones comerciales para su revisión y manteniendo la base de datos de entidades legales corporativas:
- Análisis de leyes, documentos y expedientes
- Contract Managment: dominio pleno sobre revisión, análisis, redacción y negociación de todo tipo de contrato.
- Redacción, revisión y negociación de contratos de arrendamiento de uso distinto a vivienda y contratos con proveedores con la estrategia de la compañía o del cliente.
– Revisión de documentación legal producida por el departamento y otras áreas de la firma.
– Asistir, orientar y dar soporte en el cumplimiento de los contratos con los proveedores
– Participar en actividades de formación internas de la compañía.
– Homologación de proveedores
– Reporte directo a la responsable de área
– Seguimiento y cuadro de control de mandatos
– Conocimiento de las buenas prácticas medioambientales y políticas de MVGM
En MVGM ofrecemos un entorno laboral diverso y conciliador en el que las personas se encuentran en el centro de la estrategia de negocio.
– Salario acorde al nivel de experiencia
– Posibilidad de 2 días de teletrabajo
– Plan de Formación y de Conciliación
– Estabilidad laboral
¡No pierdas la oportunidad de formar parte de un proyecto innovador y construir tu futuro con MVGM!
Deseable conocimiento legal del Real Estate.
Se valorará conocimiento en prevención de blanqueo de capitales.
Incorporación inmediata Inglés: Deseable nivel intermedio (B2-C1) o demostrable, se valorará Portugués Persona con iniciativa y resolutiva.
Dotes organizativas para seguimiento y cumplimiento de plazos.
Capacidad de trabajar con autonomía
Habilidades comunicativas y de trabajo en equipo.
Persona organizada y multidisciplinar acostumbrada a trabajar con diversos asuntos/procedimientos en paralelo
LEGAL ASSISTANT
23 abr.MVGM Property Management España
LEGAL ASSISTANT
MVGM Property Management España · Madrid, ES
Teletrabajo
FUNCIONES A DESEMPEÑAR:
- Brindar apoyo a los asesores legales internos realizando investigaciones, redactando documentos legales y comunicaciones comerciales para su revisión y manteniendo la base de datos de entidades legales corporativas:
- Análisis de leyes, documentos y expedientes
- Contract Managment: dominio pleno sobre revisión, análisis, redacción y negociación de todo tipo de contrato.
- Redacción, revisión y negociación de contratos de arrendamiento de uso distinto a vivienda y contratos con proveedores con la estrategia de la compañía o del cliente.
- Dar respuesta a consultas legales de diferente naturaleza, principalmente en materia civil, administrativo e inmobiliario ).
- Revisión de documentación legal producida por el departamento y otras áreas de la firma.
- Asistir, orientar y dar soporte en el cumplimiento de los contratos con los proveedores
- Participar en actividades de formación internas de la compañía.
- Homologación de proveedores
- Reporte directo a la responsable de área
- Seguimiento y cuadro de control de mandatos
- Conocimiento de las buenas prácticas medioambientales y políticas de MVGM
- Salario acorde al nivel de experiencia
- Posibilidad de 2 días de teletrabajo
- Plan de Formación y de Conciliación
- Estabilidad laboral
Deseable conocimiento legal del Real Estate.
Se valorará conocimiento en prevención de blanqueo de capitales.
Incorporación inmediataInglés: Deseable nivel intermedio (B2-C1) o demostrable, se valorará PortuguésPersona con iniciativa y resolutiva.
Dotes organizativas para seguimiento y cumplimiento de plazos.
Capacidad de trabajar con autonomía
Habilidades comunicativas y de trabajo en equipo.
Persona organizada y multidisciplinar acostumbrada a trabajar con diversos asuntos/procedimientos en paralelo
Boarding Assistant
20 abr.Inspired Education Group
Leganés, ES
Boarding Assistant
Inspired Education Group · Leganés, ES
How to apply: Please send applications (subject email: Position + Location) consisting of a CV and a covering letter (max.
2 sides of A4) explaining the candidate's suitability and experience making explicit reference to the Job Description and Person Specification to ****** Inspired Schools?Inspired offers a great opportunity for students and recent graduates to be transformed by an enriching experience.
While exploring new and exciting environments, you will be able to learn about yourself and to expand your teaching progress to new levels.It is a chance to be part of a different model of education that prepares pupils as multi-skilled individuals and embrace future endeavours empowered by their abilities.Inspired schools are individually designed and developed in response to their environment and location and remain anchored in the vibrant cultures in which they inhabit.
Collectively, they form an international community that nurtures each student's academic and personal development with the application of a progressive, dynamic, and innovative educational model.What are we looking for?If you want to get involved in an international experience and help children to develop their skills, join us!
We are looking for a student who has:University QualificationExposure to multiple cultures and cultural sensitivityApproachable nature combined with excellent listening skillsUnderstanding and appreciation of all aspects of boarding lifeHigh standard of personal and professional conductFlexible and imaginative with the passion to provide students with different life activitiesThe Boarding House is committed to providing an excellent standard of pastoral care and academic support for all its students.Main ResponsibilitiesTo provide for the safety, good discipline and pastoral well-being of all students in the boarding communityTo make time for each individual boarder, ensuring good and effective communication with all boardersTo ensure a calm environment is established on the bedroom corridor.To, where possible, attend the Boarding House meeting each week.To support the School's disciplinary policy and, by encouragement and reward and by a clearly understood and fair system of sanctions, foster an acceptance of the code of conduct of the Boarding community and School;To strive to ensure that the individual circumstances, needs, strengths and weaknesses of each student are identified and known by staff as needed, so that individual opportunities, talents and potential are developed and maximisedTo take reasonable steps to ensure the safety and security of all pupils at all times when they are in the Boarding HouseTo encourage pupils to adopt a healthy lifestyleTo ensure that pupils treat the belongings of others, and the fabric and furnishings of the Boarding House, with respectTo be aware of the academic strengths and weaknesses of pupilsTo support pupils regarding any emotional, academic, social or behavioural problems that they may haveTo fulfil the requirements of the school's policy on child protection
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