Des de àrea d'Internacionalització d'Empreses, oferim serveis personalitzats per ajudar les empreses a expandir-se internacionalment, proporcionant un acompanyament directe, pràctic i adaptat a les seves necessitats.Amb una clara vocació de proximitat, desenvolupem accions com missions comercials, agendes B2B, esdeveniments i serveis de consultoria per garantir l'èxit dels projectes d'internacionalització.
Per reforçar aquest compromís, incorporem un perfil Junior Business Development amb ganes d'aprendre, créixer i aportar valor a l'equip.MISSIÓ DEL LLOCDonar suport en l'organització i execució d'activitats comercials i internacionals, especialment en la gestió de reunions B2B i esdeveniments, el contacte amb empreses i la gestió d'eines digitals (CRM, bases de dades).
Formaràs part d'un equip expert i t'implicaràs en projectes reals amb impacte directe en el teixit empresarial català.RESPONSABILITATS PRINCIPALSDonar suport en la planificació i organització de reunions B2B, esdeveniments i jornades internacionals.Realitzar la recerca d'informació i identificació d'empreses potencials per a la participació en projectes i activitats comercials.Contactar amb empreses per mitjà de correu electrònic i trucades telefòniques per establir el primer contacte i concertar reunions.Gestionar i actualitzar bases de dades en format Excel i la informació al CRM per garantir un seguiment efectiu dels contactes i oportunitats.Col·laborar amb l'equip en la preparació i execució de projectes i jornades relacionades amb la internacionalització.Assistir en la preparació de documents, informes i presentacions relacionades amb les activitats comercials.Actuar amb proactivitat per detectar possibles millores i aportar solucions durant el desenvolupament dels projectes.Aprendre i aplicar bones pràctiques comercials i d'internacionalització sota la supervisió de responsables del departament.PERFIL QUE CERQUEMFormació:Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Comerç Internacional o similars.Experiència:Mínim 6 mesos desenvolupament funcions similars.Es valorarà especialment experiència prèvia amb sistemes CRM.Idiomes:Es requereix domini del català i castellà (nivell nadiu o equivalents)Anglès: nivell avançat (mínim B2)Competències informàtiques:Nivell avançat d'Excel, PowerPoint i altres eines del paquet Office.Coneixement d'eines de gestió de dades i CRM.Competències clau:Professional amb bones habilitats relacionals i de comunicació.Persona flexible amb capacitat de treball en equip.Persona organitzada, proactiva i amb ganes d'aprendre.Orientació a resultats.QUÈ OFERIM?Incorporació a un projecte estratègic amb impacte real sobre el teixit empresarial del territori.Entorn de treball col·laboratiu, dinàmic i compromès amb el talen jove.Participació directa en projectes internacionals amb empreses i institucions.Possibilitat de creixement i aprenentatge en una institució de referència.COMPROMÍS AMB LA IGUALTAT D'OPORTUNITATSA la Cambra de Barcelona apostem per la igualtat de gènere, la diversitat i la inclusió.
Valorem totes les candidatures, independentment de l'origen, gènere, edat, orientació sexual o condició.VOLS FORMAR PART D'AQUEST REPTE?Envia'ns el teu currículum i una breu carta de motivació a ****** o postula directament a través d'aquesta oferta de LinkedIn.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete Ahora