ITIL

PER QUÈ TREBALLAR A COMEXI? A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'envàs flexible. Fundada al 1954, amb presència mundial i un equip de més de 450 empleats/des. La nostra missió és liderar la...
PER QUÈ TREBALLAR A COMEXI?

A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'envàs flexible. Fundada al 1954, amb presència mundial i un equip de més de 450 empleats/des.

La nostra missió és liderar la conversió de la indústria de l'embalatge i aplicar millores tecnològiques a les nostres màquines per a minimitzar l'impacte mediambiental dels productes. La nostra filosofia de treball aposta per l'autonomia, la responsabilitat i la flexibilitat horària.

QUINA SERÀ LA TEVA MISSIÓ?

Garantir un suport tècnic eficient i de qualitat a tots els usuaris de l’organització, resolent incidències informàtiques i oferint assistència en el dia a dia amb eines, dispositius i aplicacions. El/la tècnic/a de Helpdesk és la primera línia de resposta del departament TIC, amb la responsabilitat de detectar, solucionar o escalar problemes tecnològics de forma àgil i empàtica, assegurant així la continuïtat de les operacions i la satisfacció dels usuaris.

QUINS SERAN ELS TEUS REPTES?

  • Gestionar i resoldre incidències tècniques de nivell 1, 2 i 3 relacionades amb hardware, software, xarxes, VPN, impressores, i altres dispositius corporatius.
  • Fer de punt d’escalat per a l’equip de Helpdesk en incidències complexes.
  • Monitoritzar i administrar sistemes de ticketing i assegurar els SLA definits.
  • Participar en el desplegament i manteniment de sistemes operatius, aplicacions i entorns d’usuari.
  • Documentar procediments, manuals i base de coneixement tècnic.
  • Proposar i implementar millores en processos i eines de suport tècnic.
  • Col·laborar amb els equips de seguretat, infraestructura i desenvolupament quan sigui necessari.
  • Formar i acompanyar a nous membres del servei d’atenció a l’usuari.


QUÈ ET FARÀ TRIOMFAR EN AQUESTA POSICIÓ?

  • CFGS en Administració de Sistemes Informàtics, Enginyeria Tècnica en Informàtica, o similar.
  • Certificacions valorables: ITIL Foundation, Microsoft (MCP, MCSA), CompTIA, etc.
  • Entre 4-5 anys d’experiència en un servei de suport tècnic o helpdesk.
  • Experiència resolent incidències complexes de forma autònoma.
  • Experiència amb entorns Windows, Unix, networking, ticketing systems.
  • Competències clau: Comunicació i orientació a l’usuari, proactivitat, autonomia i capacitat d’organització. Capacitat per formar i fer mentoring a altres tècnics.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Técnico/a en Girona

Ajuntament de Girona

Sant Gregori, ES

Ofertes de feina Borsa de treball El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que...

Fundació Pere Tarrés

Figueres, ES

T’agradaria posar el teu coneixement i mirada psicosocial al servei d’un projecte educatiu amb infants? Busquem una...

NA

Aiguaviva, ES

Una empresa en expansió ubicada a Girona busca incorporar al seu equip a un/a tècnic/a laboral amb experiència i...

NA

¿Cuentas con experiencia como Administrativo/a de Logística? Si la respuesta es sí, esta oferta es para ti.Desde Grupo...

NA

Aiguaviva, ES

Tens experiència com a Tècnic/a d'Injecció, resideixes a la zona de Girona i estàs cercant un nou repte professional?Des...

NA

Agullana, ES

¿Buscas empleo como Técnico/a de Mantenimiento? ¿Dispones de un Grado Medio o Grado Superior y deseas incorporarte en una...

NA

Caldes de Malavella, ES

Tens experiència en el sector industrial realitzant funcions de mantneiment elèctric? Disposes de la titulació...