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1Agricultura
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0Esport i Entrenament
0Top Zones
Barcelona
855Marketing & Operations Assistant
14 de junyHosteleo.com
Sant Just Desvern, ES
Marketing & Operations Assistant
Hosteleo.com · Sant Just Desvern, ES
¡Únete como Operations Assistant y forma parte del lanzamiento de un nuevo espacio de coliving en el corazón de Barcelona!
Aldeo es una empresa del sector inmobiliario con distintas líneas de negocio: promoción inmobiliaria, alquiler turístico, media estancia… y ahora, también coliving. Bajo nuestra nueva marca Aldeo Living, estamos creando espacios pensados para una nueva forma de vivir y trabajar.
En Mayo de 2025 inauguramos nuestro primer espacio de coliving: Aldeo Suites Sant Joan, un centro de 360 m² con 12 habitaciones con baño privado y una variedad de zonas comunes. Está diseñado para ofrecer una experiencia cómoda y flexible a perfiles muy diversos: nómadas digitales, profesionales que teletrabajan, estudiantes internacionales...
🧩 Tu papel en el equipo
Queremos incorporar una persona en prácticas que se una como Marketing & Operations Assistant, con la misión de acompañar al responsable de Operaciones en el arranque y gestión de este nuevo espacio, detectando oportunidades de mejora.
Buscamos a alguien con iniciativa, actitud resolutiva y con ganas de implicarse en un proyecto desde cero. Tendrás autonomía (siempre con acompañamiento) para gestionar el día a día y proponer mejoras continuamente.
🛠️ Tus principales tareas
- Optimización plan digital:
- Channel Management: Optimización de política de precios
- Participar en el plan de marketing digital:
- Performance Marketing: Análisis y revisión de fuentes de tráfico y sus respectivas conversiones.
- Inbound Marketing: Participar en la elaboración de un plan de inbound marketing
- Participación en la mejora del plan de CRM
- Definición de Estrategia de Adquisición según canales B2B, B2C. Participacion en plan de Partnerships
- Elaborar un plan de mejora de operaciones para todo el proceso de Reserva - Check in -Check out.
- Automatización y mejora de la eficiencia.
- Participación en la selección de proveedores.
- Mantenimiento de la Wiki de AldeoLiving para automatización de procesos.
- Participación activa en la mejora de la experiencia del huésped.
- Seguimiento / Reporting mensual de P&L. Revisión vs Budget.
- Apoyo puntual en otras áreas del grupo (alquiler turístico, ventas, administración, etc.).
¡Te esperamos!
Patient Care Assistant - Move to Ireland
13 de junyMercier Consultancy
Barcelona, ES
Patient Care Assistant - Move to Ireland
Mercier Consultancy · Barcelona, ES
Mercier Consultancy is pleased to announce an exciting opportunity for a Patient Care Assistant who is ready for a move to Ireland! This role is perfect for those dedicated to providing compassionate care and support to patients in a clinical or residential setting. As a Patient Care Assistant, you will be an integral part of a healthcare team focused on improving the lives of patients through attentive care and support.
In this position, you'll receive comprehensive assistance with your relocation to Ireland, ensuring that you can focus on your new role and helping others. Your commitment to patient well-being will be key in delivering high-quality care.
Responsibilities
- Assist patients with daily activities, including personal hygiene, grooming, and meal functions
- Monitor patients' health and report any significant changes to nursing staff
- Provide emotional support and companionship to patients to enhance their comfort
- Keep patient areas clean and organized, adhering to health and safety standards
- Implement care plans and collaborate with healthcare teams to meet patient needs
- Document patient progress and maintain accurate records
- Participate in ongoing training programs to further enhance skills
- Experience as a patient care assistant or in a similar caregiving role is preferred
- Excellent communication and interpersonal skills
- Compassionate approach towards patient care
- Ability to work as part of a team and follow care directives
- Willingness to relocate to Ireland for this opportunity
- Relevant certifications or qualifications in patient care will be an advantage
- Basic computer and documentation skills are preferred
- Accommodation
- Paid flights
- Company vehicle
- Rent allowance
Institute for Bioengineering of Catalonia (IBEC)
Barcelona, ES
Laboratory Assistant At The Biomimetic Systems For Cell Engineering Research Group Ibec
Institute for Bioengineering of Catalonia (IBEC) · Barcelona, ES
Introduction To The Vacant Position
The Biomimetic Systems for Cell Engineering Group is seeking a Laboratory Assistant to support ongoing research projects, particularly in fabricating hydrogel-based 3D models and supporting cell culture activities.
The ideal candidate will possess a technical degree and have excellent manual skills to handle delicate materials.
Main Tasks And Responsibilities Include
Assist in preparing and assembling hydrogel-based 3D modelsPerform routine cell culture maintenance and support experimental proceduresHandle small tools and components with precision and careMaintain organized lab records and ensure safety protocol complianceCandidate requirements:
Skills
Technical training in biomedical laboratory or similar fieldBasic experience with cell culture techniques is advantageousExcellent manual skills and attention to detailPatience and meticulousness under supervisionGood communication, teamwork, collaboration, commitment, proactivity, integrity, and critical thinkingAdaptability and willingness to support team needsBasic English skills for communication within the groupWe Offer:
Number of positions: 1Start date: July 2025Full-time 6-month contractWork-life balance measures including flexible hours, teleworking, paid holidays, and personal leave daysOpportunities for professional development through IBEC's training programs and mobility grantsInterdisciplinary research environment and international scientific communityInduction and support for foreign employees, including visa assistanceApplication process:
Apply online before June 20 via the IBEC careers site: >.
Only applications received by the deadline will be considered.
Reference: LA-EM
For questions, contact: ******
Selection Principles
IBEC adheres to the European Commission's Code of Conduct and the OTM-R principles, promoting transparency and merit-based recruitment.
IBEC's Commitment To Diversity And Inclusion
As an equal opportunity employer, IBEC values diversity across gender, nationality, religion, disabilities, age, sexual orientation, and socioeconomic background.
Who We Are
The Institute for Bioengineering of Catalonia (IBEC) in Barcelona specializes in Bioengineering and Nanomedicine.
Recognized as a Severo Ochoa Research Centre, IBEC excels in research, training, and innovation, aiming to improve quality of life through interdisciplinary science and collaborations with universities, hospitals, and industry.
Established in 2005, IBEC operates within the Barcelona Science Park, with extensive facilities and a diverse team from 30 countries.
#J-18808-Ljbffr
Store Assistant Rambla Barcelona
11 de junyEurekakids
Barcelona, ES
Store Assistant Rambla Barcelona
Eurekakids · Barcelona, ES
A ti, que te apasiona el Retail y el trato con el cliente ¿Y si tuvieras la oportunidad de formar parte de las ilusiones de los más peques y crear momentos junto a sus familias con nuestros geniales juguetes?
🥰 Buscamos reforzar el equipo de Eurekakids Barcelona, con un/a Store Assistant ... ¡sé partícipe de los sueños de muchas familias!
¿Te apuntas? ¡Postula ya! ¡Estamos expectantes por conocerte!
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Dar la bienvenida, atender y asesorar al cliente prestándole un servicio excepcional siguiendo los principios básicos de las fases del modelo de asesoramiento de Eurekakids.
- Detectar las necesidades y los gustos del cliente, para poder ofrecer aquellos productos que aporten mayor valor añadido al tiempo de juego, con los niños y niñas como protagonistas, desde una experiencia de compra empática y didáctica.
- Venta activa, cobro de productos, devoluciones, cambios, cuadres de caja registradora, depósito bancario, etc.
- Estar al día de los KPIs y conocer cuáles son los objetivos de la tienda, que deben lograr alcanzar junto a su equipo.
- Fomentar la fidelidad del cliente y aumentar nuestra membresía en el club.
- ·Responsabilizarse junto a su equipo de las tareas de recepción y control de stock, reposición, etiquetado, inventarios, etc.
- Cuidar la imagen de la tienda y la presentación de los productos en base a las directrices de visual merchandising. Mantener la limpieza y organización en tienda y almacén.
- Participar activamente en la creación e impartición de los talleres y actividades de la tienda, para transmitir el valor educativo de nuestros juguetes.
- Conocer en detalle la variedad de productos y sus especificaciones técnicas, para agregar valor a la venta.
- Cuidar la imagen y la limpieza personal de acuerdo con la política y los valores de Eurekakids.
Contrato indefinido, incorporación inmediata. Jornada 12 horas semanales (aún por planificar), con salario bruto mensual de 396.90€ (12h), más comisiones por objetivos.
🔝 ¡El equipo te necesita!
- Estudios secundarios o equivalente.
- Valorable formación adicional y formal en educación.
- Valorable contar con experiencia previa en tienda, especialmente en el sector juguetes o accesorios y moda infantil.
- Actitud positiva, clara orientación al cliente, capacidad de trabajo en equipo, y buenas dotes de comunicación.
- Flexibilidad para trabajar en horarios variables según las necesidades de la tienda.
- Disponibilidad para trabajar en festivos y fines de semana.
- Buen nivel de inglés en la atención al cliente (en algunas tiendas).
🦉 Y por si todavía te preguntas... ¿Por qué Eurekakids?
- Sabemos que tu cumpleaños es eso, "tu día", así que cuenta con él porque en Eurekakids será un día extra de descanso... o celebración, eso ya es elección tuya.
- Contarás con un 20% de descuento en nuestros geniales productos.
- Formarás parte de formaciones continuas, eventos de team building y muy buen rollo.
- Haz crecer tu salario con las comisiones de equipo por conseguir los objetivos mensuales.
- Participa para conseguir premios en nuestros concursos de superación y competición entre tiendas.
En Eurekakids trabajamos para ser parte de momentos especiales en el crecimiento y descubrimiento de los y las más peques.
Nos encantaría abrirte las puertas de Eurekakids de par en par, con la esperanza de que sientas desde el primer día la pasión y la dedicación con la que nuestro equipo trabaja día a día para llevar nuestros juegos y juguetes a los corazones de miles de hogares con la ilusión de despertar las sonrisas de los más pequeños y pequeñas de la casa.
Assistant Barcelona
10 de junyAndersen in Spain
Barcelona, ES
Assistant Barcelona
Andersen in Spain · Barcelona, ES
Excel PowerPoint
📍 Ubicación: Barcelona | Modalidad: Presencial | Jornada completa
Despacho internacional precisa incorporar en su oficina de Barcelona, a un/a Assistant que de soporte en las siguientes materias:
- Apoyo en la facturación y gestión de cobros
- Gestión de reuniones, tanto presenciales como telemáticas
- Organización y seguimiento de agendas del equipo
- Preparación de documentación, presentación y propuestas
- Apoyo al equipo
✅ Requisitos:
- Experiencia previa como Assistant (se valorará muy positivamente experiencia en Despacho profesional o legal)
- Buen manejo de PowerPoint para el diseño de presentaciones.
- Nivel avanzado de Excel.
- Nivel de inglés mínimo B2
💼 Se ofrece
- Incorporación inmediata a un despacho internacional en proceso de expansión.
- Integración desde el primer día en equipos dinámicos y profesionales.
- Ambiente colaborativo y oportunidades de desarrollo profesional.
- 🕒 Horario: lunes a jueves 9:00 a 14:00 y 16:00 a 19:30, viernes 9:00 a 14:00
IBEC's Core Facilities
Barcelona, ES
Laboratory Assistant at the Biomimetic systems for cell engineering Research Group
IBEC's Core Facilities · Barcelona, ES
Introduction To The Vacant Position
The Biomimetic systems for cell engineering Group is looking for a Laboratory Assistant to assist the ongoing research projects of the group, particularly in the fabrication of hydrogel-based 3D models and support cell culture activities. The ideal candidate will have a technical degree with excellent manual skills to handle delicate materials.
Main tasks and responsibilities / The successful candidate will develop research involving:
- Assist in the preparation and assembly of hydrogel-based 3D models
- Perform routine cell culture maintenance and support experimental procedures
- Handle small tools and components with precision and care
- Maintain organized lab records and ensure compliance with safety protocols
- Technical training in biomedical laboratory or similar
- Basic experience with cell culture techniques will be advantageous
- Excellent manual skills and attention to detail
- Patience and the ability to work meticulously under supervision
- Communication, Teamwork and collaboration, Commitment, Proactivity, Integrity, Critical and Analytical thinking.
- Adaptability and willingness to support the diverse needs of the team
- Basic level of English since it is the main communication language within the group
- Number of available positions: 1
- Starting date: July 2025
- Working conditions:
- Full-time 6 months contract
- Measures to reconcile work and family life (maternity and paternity leave, flexible schedule working hours, teleworking, 23 working days of paid holidays, 9 leave days for personal matters, among others).
- IBEC ensures equality of access to professional development opportunities irrespective of employment status, length at IBEC or other factors. The IBEC’s yearly training catalogue offers a wide range of training in technical and transferable skills including mobility grants and a Mentoring programme.
- Stimulating, interdisciplinary research and high-quality international scientific environment.
- Induction programme to facilitate incorporation at IBEC and additional support is provided for foreigners to obtain Visa-working permit and to install in Barcelona.
Until June 20th an online application form is available through IBEC dedicated site: https://careers.ibecbarcelona.eu/
Only those applications submitted before the deadline will be evaluated.
Reference: LA-EM.
If you have any further question regarding your application, please contact us at [email protected]
Principles Of The Selection Process
IBEC is committed to the principles of the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers of the European Commission and the Open, Transparent and Merit based Recruitment principles (OTM-R).
IBEC´s Commitment On Equal Opportunity
Our strength and excellence as an international transdisciplinary Research Institute are based on diversity. Being an equal opportunity employer, we are committed to diversity and inclusion, so that we support employees irrespective of their gender, nationality, religion, disabilities, age, sexual identity or cultural and socioeconomic background.”
Who we are?
The Institute for Bioengineering of Catalonia, IBEC is an interdisciplinary research center focused on Bioengineering and Nanomedicine based in Barcelona. IBEC is one of the top research institutions named as a Severo Ochoa Research Centre by the Ministry of Science, Universities and Innovation, which recognizes excellence at the highest international level in terms of research, training, human resources, outreach and technology transfer.
IBEC’s mission is to develop international high-quality interdisciplinary research that, while creating knowledge, contributes to making a better quality of life, improving health and creating wealth. A close link with key universities, reference hospitals and corporations, are assets that facilitate achieving the mission.
IBEC was established in 2005 by the Generalitat de Catalunya (Autonomous Government of Catalonia), the University of Barcelona (UB) and the Technical University of Catalonia (UPC).
IBEC is located within the Barcelona Science Park and is managing 3.800 square meters facilities, 22 research groups and a team of researchers and support services of 300 people from 30 different countries. www.ibecbarcelona.eu
IESE Business School
Barcelona, ES
A Research Assistant in the Department of Strategic Management
IESE Business School · Barcelona, ES
Python R
IESE Business School at the University of Navarra is currently accepting applications for a Research Assistant position starting in September 2025. This role offers an excellent opportunity for recent graduates holding a bachelor's or master's degree in economics, business, or related fields who are keen to pursue a research career in management and economics, with a special focus on innovation and environmental sustainability.
You will work under the supervision of Prof. Jieun Shin, whose research interest broadly encompasses empirical investigations into innovation, environmental sustainability, and management. Her ongoing projects explore how firms’ internal organization affects green innovation and pollution levels across the European Union, the United States, and Japan.
Key qualifications:
- Bachelor's or master's degree in economics, business, or a related discipline.
- Strong organizational skills, with the ability to work independently and efficiently.
- Motivation to learn, with a strong work ethic.
- High proficiency in English.
- Familiarity with academic literature and experience conducting literature reviews.
- Competence in statistical software tools such as Python, R, and/or STATA.
- Previous experience with data collection and data cleaning processes is advantageous.
- Work-permit in Spain
- BS / BA degree or Master’s degree.
- High proficiency in English (both written and spoken).
Full-time position
1.830 euros / months before tax
Start date
September 2025 (or earlier)
End date
August 2026, with the possibility of extending.
CONTACT
Interested parties please send CV, academic transcript and a cover letter in English to:
Ingrid Vergés
Research Division
IESE Business School
Phone Number: 93 253 42 00
Email: [email protected]
Deliverability Assistant
1 de junyThevaluefactory SL
Sant Joan de Vilatorrada, ES
Deliverability Assistant
Thevaluefactory SL · Sant Joan de Vilatorrada, ES
Office
Job Description
- Start date : Asap.
- Contract : Internship
- Department : Deliverability.
- Position : Junior Deliverability Specialist
- Working hours : Full-time.
- Salary : To be defined.
- Analytical profile with IT knowledge.
- Work experience : Not compulsory.
- Languages : Spanish mandatory, English proficiency
- IT Skills : Office 365.
- Other skills : Proactive person, with Creative and Organizational Skills.
- Manage email deliverability.
- Create and manage users’ segmentation for mailings.
- Handle relationship with ESPs and technical providers.
- Monitor daily reports and alert ESPs and Marketing teams of any issues, in accordance with the manager.
- Be responsible for ongoing reporting of deliverability, reengagement, overall list growth, and list erosion.
- Analyze of campaign results.
- Control the user flow.
Veepee
Barcelona, ES
Commercial Assistant Media - Permanent (W/M/X)
Veepee · Barcelona, ES
Salesforce
The vente-privee group has consolidated its various European brands, together made up of 6000 employees, under one unified conglomerate: Veepee. This coalescence marks a new chapter in its European history.
With Privalia, vente-exclusive, Designer & Friends, Eboutic and vente-privee, Veepee achieved a 3.7 billion Euro turnover as of 2018. Present in 14 countries now, Veepee is taking a leading role in the European digital commerce landscape.
Our 6000 employees have chosen a job at Veepee to spice up their daily lives! Our teams implement new technologies to fuel our strategies, offering our customers the best possible experience.
Are you eager to learn? Veepee offers you a variety of trades to develop your career, enabling you to renew your skills constantly. Tech, logistics, sales, marketing, sales production: join us on an exciting, digital-centered journey.
📄 DESCRIPCIÓN DEL PUESTO DE TRABAJO
- Desde Veepee buscamos a un/a Sales Assistant para el departamento de Media.
- Soporte legal para una campaña:
- Gestionar del contrato desde la edición hasta la recepción del mismo firmado por parte de la marca
- Coordinar con legal todas las variaciones y modificaciones del contrato que solicite la marca
- Soporte administrativo:
- Dar de alta a la marca en los sistemas internos de registro de clientes
- Informar y formar a la marca en las herramientas de seguimiento de ventas para las campañas de performance
- Soporte en la facturación de las campañas:
- Crear las solicitudes de facturación en SAP y modificarlas si es necesario
- Coordinar la relación entre ventas y contabilidad para el cobro de las facturas
- Realizar seguimiento de los diferentes documentos de reporting de facturas
- Recoger toda la información relacionada con la facturación por parte de la marca para asegurar el correcto cobro
- Crear y hacer seguimiento en HIPAY de las campañas de Performance
- Soporte en atención al cliente:
- Coordinar el seguimiento de las quejas de los socios en las operaciones
- Realizar el recordatorio a los socios para los códigos de descuento no utilizados
- Coordinar la relación entre ventas y atención al cliente para todas las campañas
- Soporte en tareas de ventas:
- Revisar de la oferta y productos por marca para detectar novedades en las campañas de performance
- Responsable de controlar la correcta integración de la oferta Revisar el pricing junto con la KAM de la cuenta
- Dar soporte en la gestión de alguna campaña PINK BRAND
- Licenciado en ADE o similar
- Nivel nativo o avanzado de español, italiano e inglés
- Organizado, problem solving, reactivo y flexible
- Experiencia previa: mínimo 1 año de experiencia en puestos similares
- Se valorará Francés
- Muy valorable Conocimiento SAP y Salesforce