No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.125Comercial i Vendes
974Informàtica i IT
805Administració i Secretariat
750Enginyeria i Mecànica
449Veure més categories
Indústria Manufacturera
435Comerç i Venda al Detall
352Instal·lació i Manteniment
332Educació i Formació
328Desenvolupament de Programari
308Màrqueting i Negoci
301Dret i Legal
299Art, Moda i Disseny
172Disseny i Usabilitat
162Arts i Oficis
152Hostaleria
136Sanitat i Salut
128Publicitat i Comunicació
118Construcció
108Alimentació
93Recursos Humans
91Comptabilitat i Finances
70Atenció al client
58Producte
42Farmacèutica
40Banca
33Cures i Serveis Personals
31Energia i Mineria
28Immobiliària
27Turisme i Entreteniment
26Seguretat
22Social i Voluntariat
11Telecomunicacions
7Esport i Entrenament
5Assegurances
2Ciència i Investigació
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0Becario de recursos humanos
3 de maigKeller Williams Realty, Inc.
València, ES
Becario de recursos humanos
Keller Williams Realty, Inc. · València, ES
Formación Resolución de problemas Aptitudes de organización Comunicación Recursos humanos (RR. HH.) Habilidades sociales Comunicación interpersonal Gestión de recursos humanos Aptitudes para hacer presentaciones Relaciones con los empleados
Estamos llevando a cabo un proceso de selección de un BECARIO/A para nuestro departamento de gestión del talento y crecimiento.
¿QUÉ APRENDERÁS?
- Reclutamiento de profesionales del sector
- Detección del talento
- Uso de portales (infojobs, Indeed, etc), así como de redes sociales (Linkedin, Facebook, etc) para llevar a cabo búsqueda de perfiles.
- Realización de entrevistas filtro a candidatos.
- Proceso integral para la consecución de Talento.
- Expertise de primer nivel en uno de los mejores psicotécnicos de comportamiento con base científica.
- Entrevistas (presenciales y on-line).
- Calendario Formativo.
- Apoyo en funciones administrativas.
¿QUÉ OFRECEMOS?
La realización de prácticas formativas a partir de 6 meses (ampliable) eN horario de 9:00 a 15:00 horas, con una ayuda al estudiante de 300€ brutos y con la oportunidad de participar en el crecimiento nacional de una compañía con reconocimiento mundial.
¡Tienes la oportunidad de dejar tu huella y aportar valor añadido!
Estarás junto con un equipo joven y dinámico dispuesto a enseñarte y ayudarte con todas aquellas dudas que te vayan surgiendo.
Si eres de esas personas que les encanta la acción y quieres realizar unas prácticas que te permitan iniciarte en el mundo de la empresa, la selección y/o formación. ¡Queremos conocerte!
Human Resources/ Administrative Officer
2 de maigREMS
Málaga, ES
Human Resources/ Administrative Officer
REMS · Málaga, ES
Formación Trabajo en equipo Administración de oficinas Políticas de recursos humanos Derecho laboral Comunicación relaciones laborales Gestión de recursos humanos Relaciones con los empleados Participación de los trabajadores en la empresa Office Excel PowerPoint Word
HR & Admin Officer at REMS
Summary
REMS is number 1 on Airbnb Málaga in terms of revenue and quality.
We provide great holiday experience to our guests and high end services to our clients; Real Estate, Architecture, reform and Interior Design, as well as rental management and Housekeeping service in the most valuable locations of the Costa del Sol.
Excellence and organization are our mottoes, our young and ambitious international team is ready to face any challenges, grow and establish itself as a leader in the industry.
The HR & Admin Officer is responsible for managing various aspects of human resources and administrative functions within the organization. They play a crucial role in supporting HR activities, ensuring compliance with labor laws and regulations, and maintaining efficient office operations.
Responsibilities
HR Records and Documentation:
- Maintain and update employee records, including personal information, contracts, and performance evaluations.
- Handle confidential HR documents and ensure compliance with data protection regulations.
Employee Relations:
- Address employee queries and concerns, and provide support in resolving workplace issues.
- Assist in the development and implementation of HR policies and procedures.
Benefits Administration:
- Administer employee benefits programs, including health insurance, retirement plans, and leave management.
- Assist employees with benefit-related inquiries.
Payroll and Compensation:
- Support payroll processing and ensure accuracy in salary disbursements.
- Maintain salary and compensation data and assist with compensation-related tasks.
Administrative Duties:
- Oversee general administrative tasks, including office supplies management, facility maintenance, and vendor relationships.
- Assist in the organization of meetings and events.
- Answer phone calls and classify potential clients.
- Take care of any insurance/external provider relation.
Compliance and Legal Requirements:
- Ensure compliance with labor laws, regulations, and company policies.
- Keep abreast of changes in labor laws and update HR practices accordingly.
Skills and qualifications
- Fluent oral and written English and Spanish, another language is a plus.
- Minimum of Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- Strong organizational and multitasking abilities.
- Excellent communication and interpersonal skills, empathy, and ability to build rapport are essential.
- Attention to detail and commitment to confidentiality.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint) as well as HRIS (Human Resources Information Systems) or other HR software is a plus.
- Familiarity with labor laws, employment regulations, and HR best practices to ensure compliance and help avoid legal issues.
- Prior experience in an HR/Administrative role is a plus.
Conditions and Benefits
- Location: Malaga historic center.
- Schedule: 5 days per week, 8 hours per day and 1hour break.
- Possibility of part time scheduling starting from 25H/ Week.
- Contract: Permanent employment contract with 3 months trial period.
- Days off: 2 days per week + unlimited days off if approved by the Direct Manager.
- Salary: Between 18.500 EUR and 25.500 EUR annually.
- Great career potential growth in the HR/Administrative Department.
To go any further, please send your CV at: [email protected]
Follow us on Facebook, Instagram & Linkedin @rems.group
Subgerente de restaurante
30 d’abr.The Umai Group
Madrid, ES
Subgerente de restaurante
The Umai Group · Madrid, ES
Alimentación y bebidas Trabajo en equipo Formación de empleados Comunicación Hostelería Liderazgo de equipos Dirección de equipos Gestión de restaurantes Preparación de alimentos
Para nuestros restaurantes Robata y Monster Sushi en Madrid buscamos un Encargada/o de Sala con vocación de servicio, que sea capaz de liderar nuestro equipo de camareros.
Si tienes más de 2 años de experiencia liderando la sala de un restaurante, con habilidades comunicativas y de gestión de equipo, y quieres embarcarte en un proyecto retador, no dudes en apuntarte! Queremos conocerte!
Requerimos:
-Indispensable ingles y castellano alto.
-Horario con turno partido a 40 h.
-Permiso de trabajo vigente.
Categoría
- Hostelería y restaurantes
Nivel
- Mando intermedio
Personal a cargo
- 11 - 20
Salario
- Más de 30.000€