No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.189Informàtica i IT
943Comercial i Vendes
941Administració i Secretariat
699Comerç i Venda al Detall
487Veure més categories
Desenvolupament de Programari
475Enginyeria i Mecànica
424Indústria Manufacturera
409Educació i Formació
368Dret i Legal
342Màrqueting i Negoci
313Instal·lació i Manteniment
280Sanitat i Salut
195Disseny i Usabilitat
160Art, Moda i Disseny
128Construcció
118Hostaleria
116Publicitat i Comunicació
112Comptabilitat i Finances
97Alimentació
87Turisme i Entreteniment
80Recursos Humans
76Atenció al client
74Arts i Oficis
73Cures i Serveis Personals
60Producte
40Immobiliària
39Seguretat
38Farmacèutica
32Banca
31Ciència i Investigació
16Energia i Mineria
13Social i Voluntariat
13Esport i Entrenament
3Telecomunicacions
3Editorial i Mitjans
2Assegurances
1Agricultura
0Jefe/a de obra proyectos internacionales
27 de junyExiom Solution | Solar energy company
Oviedo, ES
Jefe/a de obra proyectos internacionales
Exiom Solution | Solar energy company · Oviedo, ES
Inglés Ingeniería de proyectos Español Negociación Coordinación de proyectos Estudios de factibilidad Gestión de obras de construcción Gestión de proyectos internacionales Gestión de contratos Relaciones internacionales
En Exiom Group somos un grupo empresarial con origen en Asturias especializado principalmente en el sector de las energías renovables. Con 15 años de experiencia, contamos con amplia presencia tanto en España como a nivel internacional, habiendo llevado a cabo proyectos relacionados con la energía fotovoltaica en más de 40 países.
Dentro de nuestra línea dedicada al montaje de estructuras para paneles fotovoltaicos, precisamos incorporar a nuestra plantilla, Jefe/a de obra para proyectos fotovoltaicos, para el desempeño de las siguientes funciones:
- Reportes a oficina técnica.
- Dirección de estado y situación del proyecto.
- Organización y gestión de equipos de personas (de 6 a 14 personas, en función de proyectos).
- Reuniones semanales con clientes.
¿Qué necesitas tener?
- Estudios mínimos: Diplomatura en ingeniería industrial.
- Capacidad de organización.
- Persona habituada a la gestión de equipos de trabajo.
- Experiencia demostrable en las funciones detalladas de al menos 1 año.
- Imprescindible disponibilidad para viajar. El puesto de trabajo se desarrollará principalmente en proyectos en Francia.
- Conocimiento de idiomas, especialmente francés.
➕ Valorable:
- Experiencia en el sector fotovoltaico.
- Residencia en Asturias
- Nivel a nivel conversación de francés.
¿Qué ofrecemos?
- Horario de trabajo de 8:00-17:00h.
- Incorporación a empresa en constante expansión y crecimiento.
- Proyecto estable.
- Excelente ambiente laboral.
- Salario por categoría convenio del metal, más mejora según experiencia aportada.
Interesad@s enviar currículum vitae a [email protected] indicando en el asunto del mail “Candidatura jefe/a de obra”.
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic o Tècnica a l'Àrea de Relacions Internacionals
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Informació General
Referència: 25FUBPTGASARITCHI15364
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic o Tècnica a l'Àrea de Relacions Internacionals
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2025 - 2026
Inici Convocatòria: 27-06-2025
Final Convocatòria: 01-07-2025
Àrea o Servei principal: Àrea de Relacions Internacionals
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’Àrea de Relacions Internacionals, en el marc del Campus Internacional UVic, s’ocupa d’impulsar l’establiment de vincles institucionals amb altres universitats, centres i institucions nacionals i internacionals per al desenvolupament de projectes acadèmics.
Funcions i Tasques
- Donar suport en la gestió administrativa de les convocatòries de mobilitat OUTGOING (publicació, recepció i revisió de sol·licituds).
- Atendre consultes d’estudiants i personal interessat en participar en mobilitats internacionals (per correu electrònic, telèfon o presencialment).
- Col·laborar en la gestió de la documentació associada a les estades: convenis de subvenció, acords de mobilitat, Learning Agreements, certificats, etc.
- Actualitzar i mantenir les bases de dades i registres de mobilitat.
- Donar suport en la gestió i seguiment dels ajuts econòmics (beques Erasmus+).
- Col·laborar en l’organització de sessions informatives i de formació adreçades als participants.
- Gestionar la tramesa i recepció de documents amb universitats sòcies.
- Donar suport en el tancament administratiu i econòmic dels expedients de mobilitat.
- Altres tasques administratives de suport a la unitat segons les necessitats del servei.
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol
Cicle Formatiu de Grau Mig en l'àmbit objecte de la convocatòria
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Coneixement pràctic de programes europeus de mobilitat (especialment Erasmus+ KA131 i KA171).
Coneixement d’altres idiomes estrangers.
Experiència prèvia en tasques administratives en entorns universitaris o en gestió de mobilitat internacional.
Altres Requisits
És necessari tenir carnet de conduir.
Es valorarà
Titulació universitària en l'àmbit de les ciències socials i jurídiques
Competències
Assoliment
Iniciativa
Orientació a l'assoliment
Planificació i organització
Preocupació per l'ordre i la qualitat
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Autoconfiança
Autocontrol
Compromís amb l'organització
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Comunicació
Empatia
Negociació
Networking
Orientació a l'usuari
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a 30 hores
Salari brut anual: 19.683,36 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next