No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
960Comercial i Vendes
759Administració i Secretariat
502Transport i Logística
479Desenvolupament de Programari
467Veure més categories
Educació i Formació
398Comerç i Venda al Detall
334Màrqueting i Negoci
320Dret i Legal
283Enginyeria i Mecànica
245Disseny i Usabilitat
235Instal·lació i Manteniment
148Publicitat i Comunicació
145Sanitat i Salut
133Construcció
111Indústria Manufacturera
111Recursos Humans
89Arts i Oficis
71Hostaleria
64Immobiliària
61Producte
57Comptabilitat i Finances
56Atenció al client
52Art, Moda i Disseny
46Turisme i Entreteniment
41Banca
23Alimentació
20Seguretat
20Cures i Serveis Personals
19Farmacèutica
14Social i Voluntariat
13Energia i Mineria
11Esport i Entrenament
6Telecomunicacions
4Agricultura
2Assegurances
2Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0A. Embarba S.A.
Almería, ES
Personal técnico mantenimiento y reparación de ascensores ALMERIA
A. Embarba S.A. · Almería, ES
.
Buscamos personal técnico con acreditación para mantener e instalar ascensores, se requiere experiencia mínima de 3 años para formar parte del equipo de ALMERIA de EMBARBA. Necesitamos personas proactivas y resolutivas, con ganas de integrarse en nuestra empresa.
Tareas
Reportando al supervisor directo, las funciones del puesto serán:
- Mantenimiento preventivo y correctivo de la zona asignada
- Preparación y realización de reparaciones
- Asistencia técnica y resolución de incidencias
- Trato directo con clientes
Requisitos
Imprescindible tener la acreditación de ascensorista, o la formación que habilita:
Técnico Superior en Mecatrónica Industrial
Técnico Superior en Mantenimiento Electromecánico
Técnico Especialista en Mantenimiento Eléctrico-Electrónido
Técnico Especialista en Mantenimiento Electromecánico
Técnico Especialista en Mantenimiento Mecánico
IMAQ0110 o IMAQ0210
Beneficios
EMBARBA es una empresa que va a cumplir con 60 años de experiencia en el Sector de la elevación, tiene fabricación propia, se ocupa y preocupa por diseñar y ofrecer soluciones inteligentes de movilidad.
Si te apasiona la Eléctrica, la Mecánica y el servicio técnico directo con el cliente para mejorar la vidad de las personas, no lo dudes, te esperamos.
Si quieres saber más sobre nosotros y nuestra cultura no dudes en acceder a nuestra web.
Telefóno Móvil - Beneficios sobre objetivos - Vehículo de empresa
Diseñador gráfico
NovaALCARAZ EMBALAJES SL
Almería, ES
Diseñador gráfico
ALCARAZ EMBALAJES SL · Almería, ES
Diseño gráfico Diseño Gráficos Adobe Creative Suite Gestión de cartera Medios de comunicación social Diseño de logotipos Aptitudes creativas Tipografía Panorama competitivo
Descripción del puesto
Buscamos un/a Diseñador/a Gráfico/a para incorporarse a nuestro equipo, con un perfil creativo y organizado, que participe activamente en los procesos de diseño y producción dentro de un entorno industrial.
Funciones del puesto
- Diseño de etiquetas para productos.
- Solicitud y gestión de clichés.
- Solicitud y control de troqueles.
- Gestión y pedido de tintas.
- Control de stock de tintas.
- Organización y gestión de los partes de trabajo en fábrica.
- Apoyo en tareas de mantenimiento de utensilios de impresión y clichés cuando sea necesario.
- Coordinación con producción para asegurar el correcto desarrollo de los trabajos.
Requisitos
- Formación en Diseño Gráfico o similar.
- Experiencia previa en entornos de impresión o producción (valorable).
- Conocimientos de procesos de impresión, tintas y materiales.
- Capacidad organizativa y atención al detalle.
- Persona proactiva, responsable y con capacidad de trabajo en equipo.
Se ofrece
- Estabilidad laboral.
- Buen ambiente de trabajo.
- Incorporación a una empresa en crecimiento.
- Condiciones salariales según valía y experiencia.
- Si estás interesado/a, envíanos tu CV y portfolio a: [email protected]
IKEA
Rambla, La, ES
Vendedor/a y atención al cliente 16hrs/sem. tardes (IKEA Almería)
IKEA · Rambla, La, ES
.
POR QUÉ NOS VAS A ENCANTAR
Porque somos mucho más que una empresa. Buscamos un impacto positivo en los hogares, la sociedad, el planeta y nos gusta ayudar a las personas a mejorar su vida diaria en el hogar, además de hacerlo de una manera sencilla y accesible para la mayoría.
¿Quieres hacer que millones de personas estén deseando llegar a casa? ¡TRAE TU TALENTO A IKEA!
QUÉ HARÁS DÍA A DÍA
Tu misión como vendedor/a consiste en identificar los distintos tipos de clientes según su necesidad de compra y ofrecerles una experiencia de compra divertida, cómoda y satisfactoria para incrementar las ventas.
Ofrecer una atención personalizada desde el primer contacto con el cliente.
Mostrar soluciones de decoración del hogar llenas de inspiración.
Garantizar la satisfacción de clientes, de forma eficiente y eficaz utilizando todos los medios y los canales de venta disponibles.
Asesorar sobre los productos, su funcionalidad y sus características, además de dar a conocer todos los servicios que facilitan la compra.
NUESTRO EQUIPO EN IKEA
Desde IKEA tenemos el compromiso de hacer un mejor día a día para la mayoría de las personas. Todos los colaboradores/as de IKEA disfrutan de un amplio paquete de beneficios que están a su disposición desde el primer día.
Almirall
Barcelona, ES
SENIOR DIRECTOR, PEOPLE & CULTURE INDUSTRIAL OPERATIONS
Almirall · Barcelona, ES
. Agile
Position Summary / Mission
Provide strategic and operational P&C support the stakeholders to drive delivery of the business objectives. Develop and deploy the P&C strategy and programs for the business enabling commercial excellence. Work in close partnership with local and global leaders, key client groups and Corporate P&C to support the organization and our employees’ current and future growth, ensuring best performance in order to achieve the business strategy.
Core Responsibilities
- As the P&C Director, translate business needs into people and organizational requirements and associated work programs.
- Support cultural change.
- Identify and develop the organisational capabilities required to execute the business strategy.
- Act as an advisor on issues related to strategy execution and change, talent acquisition, talent development, talent management, organisation development, employee engagement, diversity and inclusion, performance management, employee relations and internal communications.
- Implement initiatives at a local/business level and support the specific communications and engagement activities.
- Collaborate with the global P&C teams to create innovative P&C solutions.
- Provide feedback to the global P&C Teams about P&C solutions effectiveness.
- Support culture change in partnership with the business leadership.
- Develop the leadership and manage the talent pipeline in the business.
- Ensure a learning organisational culture, sponsor people development and manage the stakeholder’s training budget.
- Analyze and investigate business and people related issues.
- Support all P&C processes and services, including any required changes and ensure successful deployment in client groups.
- Act as a coach to managers in relation to people management.
- Ensure compliance with local legislation and regulatory requirements and manage any employee relation issues.
- Be a key player in the leadership team on all matters related to people.
- Bachelor’s degree (Business, Psychology, law or similar).
- Additional formal education in HR or MBA.
- Fluency in English.
- Demonstrable track record in working within a similar level P&C Management role in a commercial environment, international teams and matrix organizations.
- Cross-country project management experience.
- Expert in stakeholder’s employment law and labor relations.
- Experience in the pharmaceutical industry is desirable but not essential.
- Stakeholder relationship management and influencing.
- People strategy development and change management.
- Consulting and business acumen.
- Business planning and resource management.
- Policy and processes implementation.
- Negotiation and conflict resolution. Problem solving skills.
We are a people-centric company where employees are at their best, patients and customer are at the heart of every decision, and our focus and agility allow us to deliver greater impact for all.
Additionally, for the 17th year in a row, we have been certified as Top Employer Spain, and also Top Employer Germany for the first time.
This strengthens our commitment to create a unique work environment that helps our employees to develop their skills to fullest and grow both professionally and as individuals.
We are delighted to have a great team that is proactive, innovative, and eager to transform the world of people with skin conditions.
We are proud of each one of our employees, their development, and growth: they are the success of the company.
Our purpose
"Transform the patients' world by helping them realize their hopes & dreams for a healthy life".
Our values
- Care: we listen & empathize, we value diverse perspectives & backgrounds and we help each other succeed.
- Courage: we challenge the status quo, we take full ownership and we learn from our success & failures.
- Innovation: we put the patient and customer at the center, we create novel solutions and we empower entrepreneurial mindsets.
- Simplicity: we act decisively and avoid over-analysis, we understand why before we act and we are agile & keep things simple.
#wearealmirall
Encargado/a Eléctrico/a Carboneras
25 de des.SACYR
Almería, ES
Encargado/a Eléctrico/a Carboneras
SACYR · Almería, ES
.
Somos un grupo global del Ibex 35 donde desarrollamos proyectos de concesiones, ingeniería y servicios, innovadores de alto valor, en los más de 15 países donde estamos presentes.
En SACYR seguimos avanzando con ilusión en nuestro #RumboSacyr, y queremos contar con personas comprometidas que contribuyan a generar un impacto positivo en los lugares en los que operamos.
Actualmente buscamos incorporar un/a Encargado/a Eléctrico/a para un proyecto en Carboneras, que comparta nuestro compromiso con la calidad, la responsabilidad y el servicio excelente.
Funciones y responsabilidades del puesto:
- Trabajos de supervisión de montaje de equipos eléctricos, canalizaciones, entre otras.
- Planificación de actividades de montaje, supervisión de subcontratas
- Realización de procedimientos de montaje.
- Supervisión de montaje. verificación de precomisionado, comisionado y puesta en marcha
- Experiencia mínima de 5 años en puestos similares.
- Conocimientos en el Sector del Agua y/o Industrial.
En nuestro compromiso con la inclusión laboral de personas con discapacidad se valorará positivamente contar con un certificado de discapacidad superior al 33%.
¿Qué te ofrecemos?:
- Desarrollo personal y laboral a través de programas de formación continua, oportunidades de movilidad interna e internacional, voluntariado y hábitos de vida saludable.
- Formar parte de un entorno de trabajo dinámico donde nos guiamos por 3 coordenadas: la inteligencia colaborativa, la excelencia y la responsabilidad social integral.
Para nosotros/as, el camino es tan importante como la meta, por eso, aprendemos cada día de la riqueza que ofrece la diversidad de personas que formamos parte de este gran equipo.
Nos aventuramos a innovar, a vivir experiencias, a estar unidos y a apostar por tu talento, siempre en la mejor compañía y con nuestra actitud de superación. Juntos somos más fuertes.
Aunque es posible que no cumplas con todas las competencias establecidas para el puesto, te invitamos a postularte si consideras que tu experiencia y habilidades pueden aportar valor a la posición. Valoramos el potencial y la disposición para aprender.
Pon rumbo a tu futuro, pon #RumboSacyr.
Fisioterapia Domicilio/Empresas - Almeria
25 de des.FisioReact
Granada, La, ES
Fisioterapia Domicilio/Empresas - Almeria
FisioReact · Granada, La, ES
.
¡Buscamos fisioterapeutas para unirse a FisioReact!
En FisioReact tenemos una misión clara: llevar salud donde y cuando nuestros usuarios la necesiten.
Si eres un profesional comprometido y te apasiona ofrecer tratamientos personalizados y de calidad, esta oportunidad es para ti.
¿Qué ofrecemos?
- Flexibilidad horaria: tú eliges cuándo y dónde trabajar
- Tratamientos individuales en domicilios y empresas
- Honorarios profesionales competitivos
- Formar parte de la empresa de fisioterapia a domicilio mejor valorada de España
- Plataforma digital propia para gestionar tus sesiones
- Grado en Fisioterapia
- Estar colegiado/a
- Disponibilidad por las tardes
- Se valorará experiencia en tratamientos a domicilio
- También se valorará disponer de permiso de conducir y vehículo propio
¡Únete a FisioReact y crece profesionalmente con nosotros!
Crop Worker
25 de des.Enza Zaden
Almería, ES
Crop Worker
Enza Zaden · Almería, ES
.
Reporting to
Team Lead R&D Operations/ Team Lead Seed Production/ Agronomist
Purpose
Ensure the effective routine care and treatment of crops, contributing to the success of plant breeding programs. Maintain a healthy, safe working environment while adhering to breeding protocols.
Geographical Scope
1 location
Operational Level
Operational
Key Accountabilities
- Care and treatment of crops and trials.
- Execution of emasculations and crossings according crossing scheme
- Harvesting of crossings, seeds and fruits of the crops.
- Participation in all crop care, seed extraction, cleaning and/or breeding support activities.
- Daily functional guidance of seasonal workers.
- Co-responsible for a healthy and safe working environment.
- Working in conditioned climate/high temperatures
- Working outside in different weather conditions
- Weekend shifts
- Includes repetitive work
Radiólogo Almería
25 de des.LEADER CLINICS
Granada, La, ES
Radiólogo Almería
LEADER CLINICS · Granada, La, ES
.
Oferta de Empleo: Médico especialista en Radiología - Almería (Leader Clinics)
En Leader Clinics, buscamos un
médico radiólogo/a
con experiencia para unirse a nuestro cliente en
Almería
- Ofrecemos un entorno dinámico y orientado al paciente, con acceso a tecnología de vanguardia. ¡Únete a nuestro equipo!
Titulación y especialidad via MIR.
Disponibilidad inmediata.
Se valorará formación en técnicas avanzadas.
Se Ofrece
Contrato indefinido con jornada completa de 40h.
Retribución competitiva y beneficios.
Excelente ambiente laboral.
Contacto: ******
#J-*****-Ljbffr
GLOBAL DEMAND PLANNING MANAGER
24 de des.Almirall
Barcelona, ES
GLOBAL DEMAND PLANNING MANAGER
Almirall · Barcelona, ES
. Agile Office
Mission
Keep the most updated prospective single view of net sales to achieve the company strategic targets, through a 24-month rolling demand plan gathered from all our markets.
Tasks & Responsibilities
- Ensure that a valid demand plan (sales projection) is in place and being executed to fulfill mid and long term business and strategic objectives in terms of volumes, prices and values
- Coordinate Local Demand Review and consensus Demand Plan
- Follow actions through the following Demand Planning cycles
- Almirall partners operations management. Partners product needs management and analysis based on local sales. Customer service (order taking and delivery management) to ensure product to be ready on time, in quantity and with the correct packaging to fulfill partners needs through close interaction with Supply Planning and Manufacturing
- Run baseline statistical projections and model it taking into consideration history, knowledge and marketing, sales and pricing assumptions gathered
- Identify and quantify vulnerabilities and opportunities; identify gaps vs. Plan and previous DP; propose corrective actions
- Experience in operations area, preferably in Demand Planning in sectors suchs as mass market, pharma or healthcare will be considered
- Science degree (preferably industrial engineering in industrial organization) or Economy degree
- Complementary training in logistic/operations will be considered
- Advanced user of Microsoft Office
- Experience in SAP R/3, MM/SD/PP modules will be considered
- Experience in forecasting tools (Futurmaster, IBP)
- Advanced English level
Why work with Almirall?
We are a people-centric company where employees are at their best, patients and customer are at the heart of every decision, and our focus and agility allow us to deliver greater impact for all.
Additionally, for the 17th year in a row, we have been certified as Top Employer Spain, and also Top Employer Germany for the first time.
This strengthens our commitment to create a unique work environment that helps our employees to develop their skills to fullest and grow both professionally and as individuals.
We are delighted to have a great team that is proactive, innovative, and eager to transform the world of people with skin conditions.
We are proud of each one of our employees, their development, and growth: they are the success of the company.
Our purpose
"Transform the patients' world by helping them realize their hopes & dreams for a healthy life".
Our values
- Care: we listen & empathize, we value diverse perspectives & backgrounds and we help each other succeed.
- Courage: we challenge the status quo, we take full ownership and we learn from our success & failures.
- Innovation: we put the patient and customer at the center, we create novel solutions and we empower entrepreneurial mindsets.
- Simplicity: we act decisively and avoid over-analysis, we understand why before we act and we are agile & keep things simple.
#wearealmirall