No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.322Comercial i Vendes
1.063Informàtica i IT
959Administració i Secretariat
812Comerç i Venda al Detall
650Veure més categories
Desenvolupament de Programari
610Indústria Manufacturera
474Enginyeria i Mecànica
445Dret i Legal
424Educació i Formació
369Màrqueting i Negoci
320Instal·lació i Manteniment
282Sanitat i Salut
198Disseny i Usabilitat
169Art, Moda i Disseny
145Publicitat i Comunicació
117Hostaleria
108Alimentació
98Arts i Oficis
97Recursos Humans
90Construcció
86Comptabilitat i Finances
80Turisme i Entreteniment
78Cures i Serveis Personals
63Atenció al client
62Immobiliària
40Producte
39Banca
32Farmacèutica
29Ciència i Investigació
26Seguretat
26Energia i Mineria
15Social i Voluntariat
10Esport i Entrenament
8Assegurances
5Telecomunicacions
4Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar
Barcelona, ES
Borsa de Treball - auxiliar administratiu/iva (RRHH)
Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar · Barcelona, ES
Office
Auxiliar administratiu/iva a l'Hospital del Mar (Recursos Humans)
L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions
Realitzar les operacions auxiliars administratives i de suport a l'activitat del Departament de Recursos Humans, així com l'assessorament a treballadors/res, usuaris/àries i a proveïdors, d'acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la normativa vigent.
- Donar suport en la realització dels processos administratius de gestió de personal propis dels centres de treball, preparant documents contractuals per a la seva signatura, i certificats de personal laboral.
- Gestionar incidències laborals del personal, sobretot pel que fa a vacances i permisos.
- Gestionar l’acollida de nou personal i tramitar la comunicació de comunicats d’accidents, entre altres tasques relacionades amb la Prevenció de Riscos Laborals, com la programació de revisions mèdiques.
- Realitzar tasques d’atenció a l’usuari/ària, així com altres tasques de caràcter general, com el lliurament de documentació (comunicats, certificats, contractes...), la tramitació de targetes d’accés, la realització de comandes de material, la gestió de places d’aparcament, l'assignació de taquilles, etc.
Formació Acadèmica
- Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, o Batxillerat, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.
- Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.
Formació i Coneixements
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].
Educador/a social
21 de maigEscola Superior d'Infermeria Hospital del Mar
Barcelona, ES
Educador/a social
Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar · Barcelona, ES
Office
L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Educador/a social
La figura de l'educador/a social en una sala de reducció de danys està orientada a la detecció i atenció de les necessitats bio-psico-social dels usuaris que fan ús de drogues. La elaboració d'un projecte educatiu individualitzat per tal d'abordar un treball i uns objectius pactats amb l'usuari amb la finalitat de fomentar l'adquisició d'habilitats i millora de les competències psicosocials així com la integració d'aquest en la xarxa d'atenció social i sanitària.
Funcions
- Realitzar tutories d'acollida a usuaris nouvinguts al recurs.
- Detectar necessitats individuals i col·lectives, i atendre les demandes estant present en els diferents espais del centre.
- Dissenyar, implementar i avaluar programes educatius individualitzats dels usuaris.
- Realitzar tutories de seguiment als usuaris assignats de manera individual, tant en situacions quotidianes, com en situacions de crisi, o sempre que sigui necessari fer incidència en el seu context familiar, afectiu, social, etc.
- Coordinar, derivar i acompanyar als diferents recursos de la Xarxa social i sanitària.
- Elaborar informes d’avaluació a l'hora de realitzar derivacions a altres recursos.
- Elaborar, dinamitzar i avaluar tallers socio-educatius grupals.
- Coordinar les actuacions professionals amb la resta de l’equip multidisciplinari i recursos de la xarxa sociosanitària, amb l’objectiu de garantir l’assoliment dels objectius marcats amb l'usuari.
- Participar en el procés de millora continua en l’assistència i atenció que s’ofereix als usuaris/àries del centre.
- Participar en les reunions d'equip.
Formació Acadèmica
- Estar en possessió del títol de Graduat/ada o Llicenciat/da en Educació Social, expedit per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri competent.
- Experiència professional acreditada, mínima d'1 any, desenvolupant les mateixes funcions o similars pròpies de la seva professió.
Formació i coneixements:
- Formació en drogodependències i Salut Mental
- Coneixement de la xarxa social i sanitària.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, planificació i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat, adaptabilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].