No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.156Informàtica i IT
1.036Comercial i Vendes
1.022Administració i Secretariat
738Comerç i Venda al Detall
593Veure més categories
Educació i Formació
570Desenvolupament de Programari
531Indústria Manufacturera
393Enginyeria i Mecànica
384Dret i Legal
375Màrqueting i Negoci
311Instal·lació i Manteniment
224Sanitat i Salut
191Art, Moda i Disseny
171Construcció
137Disseny i Usabilitat
130Recursos Humans
101Publicitat i Comunicació
93Hostaleria
90Arts i Oficis
87Comptabilitat i Finances
81Atenció al client
77Producte
74Immobiliària
72Turisme i Entreteniment
70Alimentació
63Cures i Serveis Personals
45Banca
32Seguretat
31Farmacèutica
22Energia i Mineria
14Social i Voluntariat
14Assegurances
7Telecomunicacions
5Esport i Entrenament
4Editorial i Mitjans
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Customer Service Attendant
24 d’abr.Gaudi Experiencia
Barcelona, ES
Customer Service Attendant
Gaudi Experiencia · Barcelona, ES
Inglés Alimentación y bebidas Atención al cliente Resolución de problemas Aptitudes de organización Redacción Servicio de atención al cliente Comunicación Habilidades sociales Funciones de recepcionista
Company Description
Gaudi Experiencia is an interactive space in Barcelona that immerses visitors in the creative universe of modernist architecture using 4D technology and augmented reality. Discover the mysteries and enigmas behind the innovative architectural language of Antoni Gaudí through interactive panels in 9 different languages. Additionally, explore unpublished models and a children's area within the space and a concept store.
Role Description
This is a part-time on-site role for a Customer Service Attendant at Gaudi Experiencia in Barcelona. The Customer Service Attendant will be responsible for providing exceptional customer service, communication, and sales assistance to visitors. This role will also include training visitors on interactive technologies and guiding them through the exhibition.
Qualifications
- Customer Service, Communication, and Customer Experience skills
- Sales and Training experience
- Ability to interact effectively with visitors from diverse backgrounds
- Fluency in multiple languages is a plus
- Previous experience in the tourism or hospitality industry preferred
- Excellent problem-solving and interpersonal skills
- Team player with a positive attitude