No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.305Comercial i Vendes
986Administració i Secretariat
849Informàtica i IT
779Educació i Formació
521Veure més categories
Indústria Manufacturera
472Enginyeria i Mecànica
457Comerç i Venda al Detall
412Instal·lació i Manteniment
373Dret i Legal
300Desenvolupament de Programari
286Màrqueting i Negoci
253Art, Moda i Disseny
219Hostaleria
129Disseny i Usabilitat
126Sanitat i Salut
121Arts i Oficis
107Alimentació
99Construcció
95Publicitat i Comunicació
91Recursos Humans
90Comptabilitat i Finances
86Atenció al client
85Cures i Serveis Personals
40Farmacèutica
40Producte
38Banca
26Turisme i Entreteniment
26Energia i Mineria
25Immobiliària
25Seguretat
24Telecomunicacions
11Social i Voluntariat
10Esport i Entrenament
5Assegurances
2Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Hospital del Mar
Barcelona, ES
Borsa de Treball - auxiliar administratiu/iva (RRHH)
Hospital del Mar · Barcelona, ES
Office
Auxiliar administratiu/iva a l'Hospital del Mar (Recursos Humans)
L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions
Realitzar les operacions auxiliars administratives i de suport a l'activitat del Departament de Recursos Humans, així com l'assessorament a treballadors/res, usuaris/àries i a proveïdors, d'acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la normativa vigent.
- Donar suport en la realització dels processos administratius de gestió de personal propis dels centres de treball, preparant documents contractuals per a la seva signatura, i certificats de personal laboral.
- Gestionar incidències laborals del personal, sobretot pel que fa a vacances i permisos.
- Gestionar l’acollida de nou personal i tramitar la comunicació de comunicats d’accidents, entre altres tasques relacionades amb la Prevenció de Riscos Laborals, com la programació de revisions mèdiques.
- Realitzar tasques d’atenció a l’usuari/ària, així com altres tasques de caràcter general, com el lliurament de documentació (comunicats, certificats, contractes...), la tramitació de targetes d’accés, la realització de comandes de material, la gestió de places d’aparcament, l'assignació de taquilles, etc.
No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.
Formació acadèmica:
- Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, o Batxillerat, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.
- Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.
Formació i coneixements:
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].
Borsa de Treball - tècnic/a en Farmàcia
15 de maigHospital del Mar
Barcelona, ES
Borsa de Treball - tècnic/a en Farmàcia
Hospital del Mar · Barcelona, ES
Mesos Office
L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Tècnic/a auxiliar en Farmàcia
Garantir la dispensació i distribució de productes de farmàcia, així com donar suport a l’àrea administrativa i organitzativa, d’acord amb els procediments establerts al Servei de Farmàcia, amb la finalitat de donar cobertura a les necessitats del centre i assegurar la continuïtat dels processos assistencials. Elaborar preparats estèrils i vetllar en tot moment per la qualitat del servei i la seguretat del pacient.
Funcions
- Gestionar i controlar els productes del Servei de Farmàcia, d’acord amb les sol·licituds rebudes
- Dispensar medicaments segons les normes d’actuació en institucions sanitàries, ja sigui a pacients ambulatoris o dispensació interna de l'hospital.
- Reenvasar medicaments en dosis unitàries.
- Elaboració de fórmules magistrals.
- Elaboració de preparats estèrils: aquestes preparacions es realitzen sempre en cabina de flux laminar, mantenint l’esterilitat del preparat i prevenint la generació de contaminants i, en el cas dels citostàtics, protegint el manipulador/a.
- Preparació de citostàtics i altres fàrmacs perillosos.
- Preparació de nutricions parenterals i altres preparats no perillosos.
- Suport administratiu.
No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.
Formació acadèmica:
- Cicle Formatiu de Grau Superior en Fabricació de Productos Farmacèutics, Biotecnològics i afins, expedit per l'organisme competent o degudament homologat pel Ministeri.
- Experiència professional acreditada, mínima de 6 mesos, desenvolupant les mateixes funcions, o similars, en un centre hospitalari.
Formació i coneixements:
- Estar amb possessió d’un títol de Grau Superior de Laboratori, branca Química o Sanitària.
- Estar amb possessió d’un títol de Grau Mig de Farmàcia i Parafarmacia, expedit per l'organisme competent o degudament homologat pel Ministeri.
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].