L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions
Realitzar les operacions auxiliars administratives i de suport a l'activitat del Departament de Recursos Humans, així com l'assessorament a treballadors/res, usuaris/àries i a proveïdors, d'acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la normativa vigent.
- Donar suport en la realització dels processos administratius de gestió de personal propis dels centres de treball, preparant documents contractuals per a la seva signatura, i certificats de personal laboral.
- Gestionar incidències laborals del personal, sobretot pel que fa a vacances i permisos.
- Gestionar l’acollida de nou personal i tramitar la comunicació de comunicats d’accidents, entre altres tasques relacionades amb la Prevenció de Riscos Laborals, com la programació de revisions mèdiques.
- Realitzar tasques d’atenció a l’usuari/ària, així com altres tasques de caràcter general, com el lliurament de documentació (comunicats, certificats, contractes...), la tramitació de targetes d’accés, la realització de comandes de material, la gestió de places d’aparcament, l'assignació de taquilles, etc.
Formació Acadèmica
- Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, o Batxillerat, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.
- Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.
Formació i Coneixements
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Barcelona
NA
Carme, ES
NA
Teià, ES
NA
Premià de Mar, ES
NA
Balenyà, ES
JOIN
Sant Cugat del Vallès, ES
Administrativa
NovaThe Foreign Office Agència Literària
Barcelona, ES
Admin Coordination & WordPress
25 de maigAct Attack
Técnico/A Gestión Administrativa
25 de maigSALSAS ASTURIANAS S.L.
Granada, La, ES
FLORAL CORP. PERU -PROVEEDOR HOTELERO & SALUD
Barcelona, ES
Recepcionista
24 de maigHotel Casa Vaganto
Barcelona, ES