No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
127Desenvolupament de Programari
114Comercial i Vendes
88Administració i Secretariat
63Dret i Legal
62Veure més categories
Transport i Logística
61Màrqueting i Negoci
51Educació i Formació
40Disseny i Usabilitat
39Comerç i Venda al Detall
30Publicitat i Comunicació
25Enginyeria i Mecànica
16Producte
16Sanitat i Salut
14Atenció al client
11Turisme i Entreteniment
10Art, Moda i Disseny
9Construcció
8Hostaleria
8Recursos Humans
8Cures i Serveis Personals
7Instal·lació i Manteniment
7Banca
5Comptabilitat i Finances
5Alimentació
3Ciència i Investigació
3Farmacèutica
3Arts i Oficis
2Immobiliària
2Indústria Manufacturera
2Energia i Mineria
1Seguretat
1Social i Voluntariat
1Agricultura
0Assegurances
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Telecomunicacions
0Customer Service Internacional - FMCG
30 de maigTimup
Barcelona, ES
Customer Service Internacional - FMCG
Timup · Barcelona, ES
ERP Excel SAP ERP Office
¿Te apasiona el comercio internacional y quieres formar parte de un equipo dinámico en una empresa con proyección global?
Empresa líder en la fabricación de productos químicos de gran consumo con fuerte presencia internacional y enfoque en innovación, busca incorporar un/a Customer Service Internacional que gestione pedidos y operaciones clave para garantizar la distribución eficaz de sus productos en el extranjero.
FUNCIONES:
- Gestión de pedidos de exportación y filiales en SAP ERP (stock, confirmación, facturación).
- Organización y coordinación del transporte internacional (incluyendo documentación y ADR).
- Interlocución con almacenes, plantas, reenviadores y clientes.
- Back office comercial: reclamaciones, control de pagos, mantenimiento de datos en SAP.
- Coordinación con departamentos internos (marketing, planificación, almacén, compras...).
REQUISITOS:
- Formación en ADE, Negocios Internacionales, Logística o similar.
- Experiencia previa (2-5 años) en funciones similares.
- Nivel alto de inglés (valorable francés).
- Conocimientos de SAP ERP, Excel.
- Capacidad de planificación y organización, resolución de incidentes y reclamaciones.
MSX International
Barcelona, ES
Customer Service Representative (British English)
MSX International · Barcelona, ES
Office
Company Description
At MSX International, a North American multinational and leading consultancy for the automotive industry, we have over 500 experts in Spain and Portugal dedicated to developing and implementing innovative solutions that enhance our clients' business processes and outcomes.
With more than 25 years of industry experience, our multilingual and multicultural Contact Center operates with a proactive and dynamic approach. Our diverse team consistently contributes ideas, makes informed decisions, and collaborates to ensure each client feels unique and fully satisfied with our exceptional service.
Today, our team comprises over 170 professionals, and thanks to our commitment to excellence, we continue to grow.
Do you have strong communication skills, a proactive attitude, and a passion for customer service?
Become our Customer Service Representative!
Job Description
Your daily tasks will include:
- Attending calls and responding to emails from clients and dealerships.
- Following up with customers until their inquiries are fully resolved.
- Making reminder calls and following up on incidents to achieve maximum satisfaction.
- Updating databases, drafting reports, and creating summaries.
- Permanent position with an indefinite contract from the beginning.
- Salary: €22.000 gross per year.
- Telecommuting policy of up to 50% of the monthly working hours after the training period (approx. 3-6 months).
- Be part of a great team of professionals in an internationally consolidated company.
- Gain a global vision of the automotive sector by interacting with clients, suppliers, consultants, and dealerships.
- MSX Bazaar: Collective purchasing portal with great discounts for employees.
- Possibility to join the Flexible Compensation Plan (medical insurance, transport card, meal card, training...).
- 23 working days of vacation per year, as stipulated by the collective agreement.
- Additional incentives for employee referral programs, internal trainers, new business opportunities, etc.
- You have a C2-level proficiency in British English.
- You are preferably available full-time.
- You will be working from our Barcelona office in a 50% hybrid position, with the first 3-6 months approx. fully on-site for the adaptation period. Our office is located at Carrer de la Constitució, 2, Sant Just Desvern, 08960 Barcelona.
Do you think you're the ideal person for this position? We want to meet you! Apply now, and we'll review your application.
MSX is an equal opportunities employer and positively encourages applications from suitably qualified and eligible candidates regardless of sex, race, disability, age, sexual orientation, gender reassignment, religion or belief, marital status, or pregnancy or maternity. As users of the disability confident scheme, we guarantee to interview all disabled applicants who meet the minimum criteria for the vacancy.
Atención al cliente (Departamento Pharma)
29 de maigTeladoc Health
Atención al cliente (Departamento Pharma)
Teladoc Health · Barcelona, ES
Teletreball Office
¿Te gustaría trabajar en atención al cliente en el sector sanitario?
No dejes pasar tu oportunidad e inscríbete. ¡Estamos deseando conocerte!
Teladoc Health International somos la marca líder en el mundo en asistencia sanitaria virtual. Nuestros servicios abarcan todo el espectro de necesidades de atención médica, desde simples hasta complejas. Conectamos a nuestros usuarios con la atención primaria, salud mental y experta.
La persona que se incorpore atenderá y gestionará de forma efectiva las peticiones del departamento de Pharma a través de medios telemáticos, ofreciendo un servicio de calidad al usuario y actuando de acuerdo con las exigencias del cliente y los estándares de excelencia marcados por Teladoc Health International.
Funciones principales:
- Atender, clasificar y resolver consultas.
- Dar soporte técnico según procedimientos y manuales de actuación.
- Detectar y gestionar las sospechas de eventos adversos.
- Detectar y gestionar defectos de calidad de producto.
- Mantener actualizada la base de datos.
- Gestionar y coordinar el servicio domiciliario puerperal.
- Coordinar formaciones de entrenamiento a pacientes.
- Realizar encuestas de satisfacción.
- Apoyar en tareas de reporte al Pharma Coordinator.
- Seguir y mantenerse actualizado de los protocolos internos de gestión, características particulares acordadas con las compañías y las políticas para cumplir con la ética de Teladoc Health International.
Qué buscamos:
- Persona comprometida, con buenas habilidades comunicativas y con buena gestión en la toma de decisiones.
- FP o Ciclo Formativo en curso o finalizado. Valorable formación relacionada con el ámbito de la salud.
- Nivel alto o nativo de castellano/catalán y conocimientos de inglés. Valorable otros idiomas.
- Experiencia en atención al cliente, especialmente en call center, sector sanitario o farmacéutico.
- Conocimientos de ofimática (paquete office).
Qué ofrecemos:
- Contrato indefinido.
- Jornada parcial de 20,5 horas semanales de lunes a domingo distribuidas de la siguiente manera:
- Vacante Mañanas:
- Semana 1: Lunes, Miércoles y Jueves de 9h a 14h.
- Semana 2: Martes y Jueves de 9h a 14h y sábado y domingo de 10h a 18h.
- Vacante Tardes:
- Semana 1: Lunes y Miércoles de 18h a 23h y sábado y domingo de 10h a 18h.
- Semana 2: Lunes, Miércoles y Jueves de 18h a 23h.
- Trabajo presencial en nuestras oficinas ubicadas en Barcelona con posibilidad de teletrabajo pasados 6 meses.
- Formación inicial y continuada.
- Desarrollo profesional en la empresa referente a nivel mundial en servicios asistenciales.
Qida (home-care)
Atención al cliente (familias) - Mañanas (Temporal)
Qida (home-care) · Barcelona, ES
Teletreball
¿Estás buscando un proyecto de alto crecimiento personal/profesional y generando impacto con lo que haces?
Estamos buscando Teleoperador/a para ejercer un rol importante en el sector sociosanitario ?
?Somos un equipo de más de 200 personas talentosas trabajando por un mismo objetivo. Hemos atendido a más de 19.000 familias en los últimos 7 años, cerrando el 2024 con una facturación bruta de más de 75 millones de euros multiplicando por 2x los resultados de 2023
.
¿Quiénes somos?
🌟
Qida es una start-up privada y social de alto crecimiento en el sector de la atención domiciliaria, fundada el 2018 con una misión social y dob
- le:Primero, queremos construir el servicio de atención domiciliaria de más calidad del mundo: experto, humano, centrado en la persona y utilizando las nuevas tecnologí
- as;Segundo, queremos devolver el estatus social a los cuidadores y cuidador
as.
La visión de Qida es hacer sostenible el sistema sanitario y social a escala global ayudando a las personas en situación de dependencia y/o cronicidad a vivir «Más tiempo, en Mejor estado de salud y Más calidad de vida en casa» (lo que nosotros le decimos «la triple
M»).
Qida está cambiando el mundo, siendo líder absoluto en calidad del sector (NPS de 4.8/5) y en tecnología. Qida aporta un enfoque centrado en la atención personalizada en el domicilio basado en la tecnología, la calidad y el impacto so
cial.
Estamos financiados por los principales fondos de inversión de impacto social a nivel nacional y recientemente hemos cerrado una Serie A de inversión, levantando la ronda más grande en atención domiciliaria de España. En 2021 fuimos nombrados como la “Mejor iniciativa de impacto” en los premios
ASCRI.
Qida elige no escoger entre impacto social y rentabilidad; Qida persigue ambas cosas al mismo nivel. Qida va a cambiar la vida de las personas con calidad, personalización y tecnología, con impacto económico y
social.
¿Cuál sería tu
- rol? 💻
Entender e identificar las necesidades de las - familiasLiderar la captación y conversión de leads po
- tencialesColaborar en la definición y ejecutar acciones para mejorar la ratio de conversión d
- el equipoIdentificar oportunidades de cross
- y upsellOptimización de la distribución
- de leadsTrabajar para ofrecer una excelente atención telefónica (respuesta rápida de llamadas, personalización para cada
- caso...)Multitasking pudiendo trabajar con llamadas, herramientas de comunicación internas, cartera de leads para con
tactarles
¿Qué ofr
- ecemos? 🤓
Contrato temporal a jornada parcial (30 horas) . Para inicio idealmente en Junio hasta finales de - septiembreHorario: De 9 a 16 de lune
- s a viernesModalidad de trabajo híbrida: 2 días de teletrabajo y 3 días de pre
- sencialidadAmbiente laboral de calidad y ser parte de un equipo comprometido con los valores y cultura de empresa de imp
- acto socialCafé en la oficina y
pizza day
.Requisitos¿A quién estamos b
uscando? 🔎
Nuestro/a candid
- ato/a ideal:Eres buena persona, sincero/a, comprometido/a y con ganas de que su día a día deje huella e imp
- acto social.1 año de experiencia en atención al cliente, con ganas de crecer y desarrollarse en un sector en pleno
- crecimiento.Agilid
- ad ofimáticaIdioma: Castellano y Catalán nivel avan
- zado/ nativoGanas de cambiar el sector de la Atención
- domiciliariaEntusiasmo para tratar de mejorar
- el día a díaPositividad y capacidad de trabajo b
Customer Service Representative
26 de maigDaoPay
Barcelona, ES
Customer Service Representative
DaoPay · Barcelona, ES
Fintech Office
Customer Service Representative | Barcelona | Full time / Part-Time (20h – 40h weekly)
DaoPay, a leading international payment service provider with over 23 years of experience, is looking for motivated students or young professionals to join our team in Barcelona. This is a great opportunity to gain valuable experience in a fast-growing FinTech company.
Your tasks:
• Support users predominantly with DaoPay Phone Payments (PaybyCall/SMS) and other services
• Provide customer support (levels 1–3) via chat, email, phone, and post
• Work closely with internal departments to resolve queries and B2B merchants
• Follow processes and resolve customer issues swiftly
Your Profile:
• Ideal for students looking to enter the workforce and gain valuable experience, optimal for IT or Business students
• Fluent communication skills in English is required, German is advantageous
• Customer-focused, solution-oriented, and a reliable team player
• Tech-savvy with good MS Office skills
• Based in Barcelona with work permission to work in Spain
We Offer:
• A dynamic, international work environment
• Real opportunities for professional growth and skill development
• Weekly team lunches and daily healthy snacks
• Flexible onsite working hours (20–40h/week), no weekends or night service
• Centrally located office in the center of Barcelona
Interested?
Then apply here via LinkedIn, and feel free to share any additional information you see fit.
AIRE Ancient Baths
Barcelona, ES
Limpieza y atención al cliente en vestuario (32h)
AIRE Ancient Baths · Barcelona, ES
El Rol
Tu principal responsabilidad será garantizar el bienestar y comodidad de nuestros clientes en la zona de vestuarios, proporcionándoles todo lo necesario para su estancia en AIRE.
En tu día a día, te encargarás de la limpieza y orden del vestuario y demás zonas comunes del centro; repasando las instalaciones en cada turno con el objetivo de mantener todas las áreas en un estado limpio y adecuado
En AIRE disponemos de una lavandería propia; cuando te corresponda por turno de trabajo, deberás gestionar la limpieza y secado de la indumentaria y apoyar en su reposición.
El equipo te integrará desde el primer día y te guiará en la adquisición de nuevos aprendizajes que te ayudarán a realizar tu trabajo de forma sencilla.
Perfil Requerido
- Experiencia previa en una posición similar dentro del sector hotelero, durante al menos 1 año.
- Pensamos en una persona discreta, amable y detallista, con una alta preocupación por la excelencia en atención al cliente.
- Flexibilidad y disponibilidad horaria.
- Se trabaja de lunes a domingo con 2 días de descanso a la semana.
- Contrato indefinido de 32h semanales.
- ¡Experiencia AIRE regalo por tu cumpleaños!🧖
- 30% descuento en todas nuestras experiencias.
- Plus festivo.
- Descuento empleado para seguro médico privado.
- ¡El espíritu de equipo es nuestra gran baza!💪 Estamos orgullosos de contar con un entorno de trabajo acogedor e integrador en el que se escuchan y respetan las opiniones y los orígenes de todos.
Comunity manager / Atencion cliente
24 de maigGB
Barcelona, ES
Comunity manager / Atencion cliente
GB · Barcelona, ES
Buscamos una persona dinámica, con gran presencia y habilidades comunicativas para desempeñar un rol híbrido entre Community Manager y Hostess.
Concentrix
Barcelona, ES
Customer Service Representative (Spanish-speaking) - On-site - Fashion industry IN02
Concentrix · Barcelona, ES
Office
Job Title:
Customer Service Representative (Spanish-speaking) - On-site - Fashion industry IN02
Job Description
Experience the power of a game-changing career
Ready to ditch the ordinary and embrace the extraordinary? We’re a global technology and services leader that powers the brands of the future. We help well-known brands — the ones you use every day — improve their businesses with technology and integrated solutions, in over 70 countries.
If you’re looking to grow and be inspired, as a Customer Service Representative in Barcelona (On-site), you will be part of our team of game-changers who are powering the brands of the future in Fashion.
Career growth and personal development
This is a great opportunity to experience the power of what’s next and develop “friends for life” at the same time. We’ll give you all the training, cutting-edge technologies, and the continuing support you’ll need to succeed.
What You Will Do In This Role
In everything we do, we believe in doing right by and for people – our clients, their customers, our people, our community, and our planet.
As a Customer Service Representative on our team, you will:
- Take incoming customer calls (via telephone, email, voicemail, pager, or other automated alerts) and solve users’ demands
- Log call details onto call management systems and provide response and resolution within SLA
- Maintain service and product knowledge and expertise associated with applications specific to individual customers.
We embrace our game-changers with open arms, people from diverse backgrounds, who are curious and willing to learn. Your natural talent to help others and go beyond WOW for our customers will fit right in with what we do and who we are.
Concentrix is a great match if you:
- Are proficient or bilingual in Spanish and are advanced English
- Have good disposition to work in a customer service environment
- Have customer care skills – ability to listen to and understand the customers’ need
- Can take ownership of, and progress calls to resolution or to escalate call to resolution
- Have working knowledge of IT Platform, equipment, and applications: Windows/MS Office/ internet configuration is a plus
What’s In It For You
We challenge conventions to deliver outcomes unimagined by creating customer experiences that go beyond WOW. That’s why we significantly invest in our people, our infrastructure, and our capabilities to ensure long-term success for our teams, our customers, and YOU.
In this role, we offer benefits that help support your unique lifestyle:
- Full time, 39 hours/week temporary contract: Monday to Friday from 09:00 to 18:00
- Salary 18,400 euros gross/year + up to 1,200 euros gross/year in bonus
- Great office location in Barcelona
- Full paid training on the company and the project you'll be working on
- Career development programs and specialized courses
At Concentrix, we invest in our game-changers because we know that when our people thrive, our clients and their customers thrive.
If all this feels like the perfect next step in your career journey, we want to hear from you. Apply today and discover why over 440k+ game-changers around the globe call Concentrix their “employer of choice.”
Concentrix is an equal opportunity employer
We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
R1586292
Location:
ESP Barcelona - C/ de la Selva de Mar, 129
Language Requirements:
English, Spanish (Required)
Time Type:
Full time
If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents
R1586292