No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.290Comercial i Vendes
1.105Informàtica i IT
987Administració i Secretariat
874Comerç i Venda al Detall
614Veure més categories
Desenvolupament de Programari
570Indústria Manufacturera
487Enginyeria i Mecànica
457Educació i Formació
358Dret i Legal
345Màrqueting i Negoci
301Instal·lació i Manteniment
258Art, Moda i Disseny
196Sanitat i Salut
196Disseny i Usabilitat
147Arts i Oficis
113Hostaleria
113Publicitat i Comunicació
104Comptabilitat i Finances
95Recursos Humans
93Alimentació
87Construcció
86Atenció al client
70Cures i Serveis Personals
64Turisme i Entreteniment
63Producte
43Immobiliària
33Banca
32Ciència i Investigació
31Farmacèutica
27Seguretat
27Energia i Mineria
12Social i Voluntariat
10Esport i Entrenament
8Assegurances
2Editorial i Mitjans
1Telecomunicacions
1Agricultura
0Recepcionista (30 horas semanales)
15 de maigKapsch Group
Bilbao, ES
Recepcionista (30 horas semanales)
Kapsch Group · Bilbao, ES
Excel PowerPoint Word
Kapsch is one of Austria's most successful global technology companies. With its comprehensive ITS (Intelligent Transportation Systems) portfolio, Kapsch is actively addressing the challenges of the present and the future with intelligent mobility solutions in a wide range of application areas. As a family-owned company founded in 1892 and headquartered in Vienna, Kapsch can look back on 130 years of experience with the future.
Funciones:
- Recepción de la empresa: proporcionar asistencia telefónica, recibir a los visitantes, organizar la sala de reuniones, proporcionar apoyo a los empleados en relación a las instalaciones internas y gestionar la paquetería entrante y saliente.
- Administración de real estate en España (solicitudes de compra, gestión de facturas de alquiler, gestión de revisiones técnicas del edificio etc.)
Requisitos:
- FP de grado medio o superior en administración (o formación similar)
- Mínimo 2 años de experiencia en un puesto de recepción/ administración
- Nivel de inglés B2 tanto escrito como hablado (se hará una prueba del idioma durante la entrevista)
- Experiencia demostrada en informática: Excel, Word, PowerPoint
- Compromiso y buena actitud
- Capacidad de autogestión sin necesidad de supervisión frecuente,
Condiciones:
- Contrato indefinido
- 30 días laborables de vacaciones
- Modalidad de trabajo: 100% presencial
- Jornada de 30 horas semanales con horario de 8:30 a 14:30
- Plan de retribución flexible