No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.186Comercial i Vendes
1.041Informàtica i IT
921Administració i Secretariat
683Comerç i Venda al Detall
545Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
480Desenvolupament de Programari
458Indústria Manufacturera
394Educació i Formació
388Dret i Legal
313Màrqueting i Negoci
288Instal·lació i Manteniment
275Art, Moda i Disseny
182Disseny i Usabilitat
155Sanitat i Salut
151Publicitat i Comunicació
129Hostaleria
117Arts i Oficis
102Comptabilitat i Finances
102Construcció
102Recursos Humans
87Alimentació
78Atenció al client
75Producte
54Turisme i Entreteniment
50Immobiliària
43Banca
38Seguretat
30Farmacèutica
28Cures i Serveis Personals
20Energia i Mineria
16Social i Voluntariat
13Assegurances
4Esport i Entrenament
4Telecomunicacions
2Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0M5 IDEES
Barcelona, ES
RESPONSABLE D´ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ ECONÒMICA (Sector Educatiu)
M5 IDEES · Barcelona, ES
. ERP Excel
Escola Cooperativa amb una llarga trajectòria i referent al barri del Guinardó, necessita incorporar un/a Responsable d´Administració i Gestió Econòmica. La persona tindrà com a missió liderar la gestió econòmica, financera i administrativa de la cooperativa Escola Guinardó, treballant en coordinació amb la Direcció Pedagògica, el Consell Rector i l’equip de treballadores per garantir una administració eficient, transparent i alineada amb els valors cooperatius i educatius del centre.
Tareas
Gestió econòmica i financera
- Elaboració, seguiment i control del pressupost anual.
- Supervisió de tresoreria, facturació, cobraments i pagaments.
- Elaboració d’informes econòmics per al Consell Rector i l’Assemblea.
- Coordinació amb assessories comptables i fiscals.
Gestió administrativa
- Coordinació de les tasques administratives generals de l’escola (secretaria, inscripcions, assegurances, etc.).
- Gestió de contractes, convenis i relació amb proveïdors.
- Suport administratiu als projectes de l’escola (extraescolars, colònies, etc.).
Gestió laboral i de persones
- Coordinació amb l’assessoria laboral per a la gestió de nòmines, contractes i altes/baixes.
- Suport en la planificació de recursos humans.
- Seguiment i aplicació de la normativa laboral vigent.
Participació en la vida cooperativa
- Col·laboració amb el Consell Rector en la preparació de l’Assemblea General i altres òrgans de govern.
- Impuls de la transparència econòmica dins la comunitat educativa.
- Compromís amb els valors de l’economia social i solidària.
Requisitos
- Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Empresarials o similar.
- Mínim 3 anys en llocs de responsabilitat administrativa, preferiblement en entitats del tercer sector, cooperatives o centres educatius.
- Domini del català i castellà (oral i escrit).
- Anglès nivell mig-alt (C1)
- Eines de gestió econòmica i administrativa (Excel, ERP, CRM, etc.).
Competències clau:
- Capacitat d’organització i planificació.
- Visió estratègica i orientació a resultats.
- Compromís amb els valors cooperatius i l’educació.
- Habilitats comunicatives i de treball en equip.
- Coneixement de normativa educativa, laboral i fiscal.
Beneficios
- Contracte indefinit + període de prova.
- Retribució: 30.000 – 33.000 € SBA.
- Jornada completa: 37,5 h setmanals.
- Horari: Matí i tarda (amb certa flexibilitat en l´entrada i la sortida)
- Vacances: mes d’agost complet, part de juliol i vacances escolars pròpies del Conveni Col·lectiu d’Educació Concertada de Catalunya.
- Formar part d’una entitat sòlida i consolidada en el sector.
- Formar part d’un ambient de treball dinàmic i participatiu.
- Ubicació: Barri Guinardó (Barcelona).
- INCORPORACIÓ PREVISTA: Gener 2026
Vols posar el teu talent al servei d’una comunitat educativa amb valors? Incorpora’t al nostre equip i ajuda’ns a créixer junts.