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22 d’abr.Revlon Inc.
Barcelona, ES
Customer Service Intern
Revlon Inc. · Barcelona, ES
Excel
At Revlon, we’re passionate about all things beauty and inspiring women to ‘Live Boldy’. Since the launch of the first opaque nail enamel in 1932, Revlon has provided our consumers with high quality products that deliver sophisticated glamour. Today, Revlon's diversified portfolio of brands is sold in more than 150 countries around the world and has some of the world’s most iconic and desired brands in colour cosmetics, skin care, hair care, hair color and fragrances.
At Revlon, we are equally passionate about our team! We celebrate success, invest in health and wellbeing initiatives as well as professional development programs designed to unlock potential.
If you share our passion for beauty and would love to work for an iconic beauty brand, then consider this wonderful permanent opportunity in our EMEA Customer Service Team.
The Role
- Process Order to Delivery Improvement.
- Identify inefficiencies in the Order to Delivery process.
Key Responsibilities
- Identify new ways to recorder the EDI Orders, Global Sales and Parnetcast.
- Dashboard creation to track the Air and Ocean shipments.
- Process improvement for the Customer Service and Logistics managament.
Education
- MsC in Supply Chain or Customer Service.
Skills
- SAP knowledge
- MS Excel expertise is a must.
- Logistics Flow knowledge
- Improvement implementation.
- Advanced level of English.
Personality Profile
- Team worker, able to work in multi-cultural environment.
- Proactive and creative problem-solving skills.
- Keen attention to detail.
- Collaborative and supportive attitude, ability to work across all functions within the company.
- Flexibility to adapt to changes and new ways of working.
What could Revlon offer me?
World-class training and development.
Excellent benefits including canteen.
Work with some of the biggest brands in the Beauty world, and the most passionate people in cosmetics.
Work in an incredible multicultural environment and with international scope.
The opportunity to change and innovate the cosmetics industry within the most iconic Beauty company in the world.
If you are up for the challenge and this role sounds like you then hit apply NOW!
With the greatest respect CVs will not be accepted from recruitment agencies at this time.
DEMAND PLANNER TRAINEE
19 d’abr.Revlon Inc.
Cornellà de Llobregat, ES
DEMAND PLANNER TRAINEE
Revlon Inc. · Cornellà de Llobregat, ES
Excel
Para el departamento de Supply Chain Operations en Cornellà de Llobregat estamos buscando a un Supply Planner Trainee:
El planificador de la demanda en prácticas trabajará en el equipo de planificación de la demanda apoyando al planificador de la demanda en el establecimiento del mejor plan de demanda: Mensualmente para el medio largo plazo y semanalmente para los próximos 2-3m (dentro de la valla de tiempo). También trabajará para mejorar la precisión de los datos en los sistemas, proporcionar flexibilidad para responder a los cambios de la demanda y trabajar con el equipo de la cadena de suministro para proporcionar el mejor plan de demanda y, en última instancia, el mejor nivel de servicio. Esta función requiere una gran capacidad de análisis de datos empresariales, que permita a la persona comprender cuáles son los factores relevantes que influyen en la demanda.
TAREAS:
1. Apoyar la generación de previsiones de volumen y valor mediante la ejecución de los componentes de planificación de la demanda del proceso de planificación de ventas y operaciones.
2. Apoyar la coordinación y el mantenimiento de las bases de datos y el sistema de planificación de la demanda.
3. Aplicación de los modelos estadísticos, en función de patrones y horizontes históricos, utilizando la planificación basada en excepciones. Comprender las suposiciones, los riesgos y las oportunidades pasadas y futuras, y limpiar los datos de ventas y construir la previsión de base mientras se hace un seguimiento de los registros de la actividad de ventas y marketing.
4. Preparar y distribuir los diversos informes de planificación de la demanda que apoyan la operación comercial.
5. Documentar, revisar y evaluar los supuestos cualitativos y cuantitativos de la planificación de la demanda y proporcionar información para su mejora. Participar e involucrarse en los esfuerzos de mejora continua para impulsar la precisión de las previsiones.
6. Gestionar los cambios en la demanda durante el periodo de valla (periodo congelado) con la planificación del negocio y del suministro para acordar un plan común.
CUALIFICACIONES:
Licenciatura / grado (MSc Engineering o similar)
Se valorará experiencia en la Supply Chain.
Valorable el conocimiento de SAP, Manugistics o APO, APICS
Dominio de Excel