No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.143Informàtica i IT
1.022Comercial i Vendes
1.013Administració i Secretariat
724Comerç i Venda al Detall
578Veure més categories
Educació i Formació
560Desenvolupament de Programari
528Indústria Manufacturera
383Enginyeria i Mecànica
369Dret i Legal
365Màrqueting i Negoci
301Instal·lació i Manteniment
216Sanitat i Salut
185Art, Moda i Disseny
168Construcció
136Disseny i Usabilitat
126Recursos Humans
97Hostaleria
88Publicitat i Comunicació
88Arts i Oficis
85Comptabilitat i Finances
80Atenció al client
76Producte
73Immobiliària
72Turisme i Entreteniment
69Alimentació
61Cures i Serveis Personals
45Banca
32Seguretat
28Farmacèutica
22Social i Voluntariat
14Energia i Mineria
13Assegurances
7Esport i Entrenament
4Telecomunicacions
4Editorial i Mitjans
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Serveo
Jefe/a Proyecto de Mejora de Procesos - Madrid
Serveo · Madrid, ES
Teletreball TSQL Office Excel Power BI
¿Quieres formar parte del equipo de Serveo?
Si quieres que cada día sea diferente, enfrentándote a nuevos desafíos y formando parte de un equipo que te permita desarrollar todas tus capacidades, ¡sigue leyendo!
En Serveo somos un equipo multidisciplinar, diverso e inclusivo, formado por más de 45.000 profesionales. Somos un referente en servicios de transporte, salud, industria, facility management y energía ofreciendo soluciones integrales, innovadoras y sostenibles.
Sonreímos al cambio y afrontamos juntos cada nuevo reto, impulsando la excelencia de nuestros servicios y fomentando el crecimiento de nuestros equipos en un extraordinario ambiente de trabajo.
¡Estamos orgullosos/as de decir que Serveo formó parte de las 100 mejores empresas para trabajar en España según Forbes en 2023!
¿En qué consiste el puesto?
Buscamos un/a Jefe/a de Proyecto en Mejora de Procesos en Madrid, cuya misión será liderar y desarrollar proyectos enfocados a la eficiencia operativa en todas las áreas de negocio y soporte de Serveo, de acuerdo con los objetivos estratégicos de la compañía contribuyendo a la mejora de resultados cuantitativos y cualitativos de la misma.
Las funciones a desarrollar son:
1. Liderar proyectos de optimización de operaciones en los diferentes servicios, con un enfoque integral de análisis de la situación actual, identificación e implantación de mejoras en los procesos operativos y en los diferentes aspectos de gestión de los servicios (control e información de gestión, organización y distribución de trabajos, etc.).
2. Liderar y desarrollar modelos de gestión (organización, procesos y sistemas de información) para la mejora y homogeneización de las operaciones de los diferentes servicios.
3. Llevar a cabo la implantación de los modelos de gestión definidos, en colaboración directa con los responsables de las unidades de negocio, y poniendo en marcha diferentes acciones para la ejecución efectiva de las mejoras (acompañamiento en la implantación, formación, participación en el diseño e implantación de nuevas soluciones tecnológicas).
4. Realizar un seguimiento de los resultados de las iniciativas a su cargo, y reportar dichos resultados a la dirección del área y de las diferentes unidades de negocio.
5. Poner en marcha procesos de coordinación con otras unidades de negocio del grupo para identificar mejores prácticas se iniciativas con potencial para el traspaso de conocimiento entre áreas.
¿Qué buscamos?
- Formación: Grado en Ingeniería Industrial o similar
- Formación complementaria: Valorable Máster/Programa eficiencia operativa, Analítica de datos
- Idiomas: Nivel C1 inglés
- Conocimientos: Nivel avanzado de Paquete Office (especialmente Excel y Power Point) y Power Bi. Importante conocimiento en herramientas Lean (55, SMED, KAIZEN). Valorable conocimiento en herramienta de analítica de datos. Pyton, SQL.
- Experiencia: Mínimo 7 años de experiencia en empresa o consultoría desarrollando e implantando proyectos de optimización de operaciones.
- Habilidades: Capacidad de análisis, Orientación a resultados, Colaboración, Comunicación.
- Disponibilidad para viajar a nivel nacional un 30%-40%.
¿Qué te ofrecemos?
- Contrato indefinido: te ofrecemos un proyecto a largo plazo en una empresa líder en servicios de infraestructuras.
- Flexibilidad para facilitar la conciliación. Serveo ha sido galardonada con el Certificado EFR de la Fundación Más Familia, por su implicación en la conciliación personal, familiar y laboral. En este puesto tendrás:
- Flexibilidad horaria de entrada y salida
- Jornada continua en verano y festividades
- Política corporativa de teletrabajo (5 días al mes)
- Paquete retributivo competitivo:
- Retribución total altamente competitiva en el sector, compuesta por una retribución fija más una retribución variable
-Acceso a una competitiva 'Bolsa Corporativa de Beneficios' anual que podrás destinar con toda flexibilidad a diferentes productos (tarjeta comida, seguro de salud, tarjeta transporte público, cheque guardería, formación o plan de ahorro) según tus intereses, lo que te permitirá optimizar la fiscalidad de tu retribución y disfrutar de importantes descuentos a los que tenemos acceso como gran empresa.
- Desarrollo y proyección profesional: a través de la participación en proyectos transversales, formación y movilidad interna.
- Excepcional ambiente de trabajo, en el que te sentirás como ‘en familia’ desde el primer día. En Serveo impulsamos una forma de trabajar que deja de lado las jerarquías y empodera a cada persona para ser líder en su día a día.
Despierta tu talento. Impulsa tu futuro. Supérate con nosotros.
¡Conócenos más entrando en: Personas | Serveo - Impulsores de un mejor futuro!
join.com
Premià de Dalt, ES
Compact Serveis Premià S.L.: Asistente de compras
join.com · Premià de Dalt, ES
Excel Outlook Word
Compact Serveis Premià S.L. busca un/a Asistente de compras
COMPACT SERVEIS CHINA es un grupo internacional de expertos en la gestión de compras y controles de calidad
Nuestras oficinas están situadas en Premià de Dalt. A 20 minutos de Barcelona y con buena comunicación con el transporte público.
Tareas
Estamos buscando administrativa/vo para cubrir el puesto de Asistente de Compras.
Descripción del trabajo
- Gestión administrativa de las compras.
- Asistencia como intérprete en videoconferencias
- Entrada y seguimiento de proyectos.
- Búsqueda de productos y proveedores.
- Contacto con nuestras oficinas en China
Requisitos
Habilidades que valoraremos del candidato/ta
- Experiencia en compras en China
- Ofimática: Gestión cuenta de correo Outlook, Word, Excel, Skype
- Conocer el funcionamiento de plataformas como Alibabá, Made in China, etc
- Redes sociales: Instagram, twitter, Facebook…
- Bilingüe Chino (nativo) – Español
- Nivel alto de inglés. Hablado y escrito (Imprescindible)
- Valoraremos Catalán (Hablado y escrito)
Beneficios
- Contrato indefinido con periodo inicial de prueba.
- Jornada de 8:00 h a 13:00 h. 750 € / mes.
- Contratación inmediata.
- Posibilidad de aumentar el horario después del periodo de pruebas.
- Posibilidad de crecimiento profesional y económico
MG SERVEIS 2001 S.L.: LIMPIADOR/A
27 d’abr.join.com
Cubelles, ES
MG SERVEIS 2001 S.L.: LIMPIADOR/A
join.com · Cubelles, ES
MG SERVEIS 2001 S.L. busca un/a LIMPIADOR/A
Trabajos propios de limpieza en categoria de limpiador en, comunidades de vecinos, locales, oficinas y casas
Tareas
Las propias de limpieza con categoria de limpiador, limpieza de superficies.
Requisitos
Zona de residencia: garraf y baix penedes
Carnet de conducir y vehiculo propio
Se valorará experiencia y recomendaciones, no es indispensable.
Beneficios
Trabajo de lunes a viernes.
Horario de mañanas.
No trabajamos los festivos ni los fines de semana.
Contrato indefinido, con permanencia a largo plazo.
Explícanos tu experiencia labotal hasta ahora, por que noe stás trabajando o buscas un cambio de trabajo.
Explicanos que podrías a portar a nuestra empresa.
join.com
Hospitalet de Llobregat, L', ES
SERVEIS DE NETEJA MULNET, S.L: OPERARIA DE LIMPIEZA
join.com · Hospitalet de Llobregat, L', ES
SERVEIS DE NETEJA MULNET, S.L busca un/a OPERARIA DE LIMPIEZA
Empresa de limpieza con más de 40 años en el sector.
Tareas
Se precisa operaria de limpieza
Requisitos
Trabajos de limpieza en oficinas, se precisa experiencia minima de 2 años, con carnet de conducir y vehiculo propio. Trabajo para la zona de Parets del Valles. Se requiere Curriculum vitae de personal de la zona y alrededores.
L'Onada Serveis
Riudoms, ES
Recepcionista per caps de setmana a Riudoms amb domini d'ofimàtica
L'Onada Serveis · Riudoms, ES
Office
Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis, organització referent en el sector dels serveis a persones en situació de dependència, requerim incorporar un/a recepcionista per la nostra residència de Riudoms.
Tasques a realitzar:
- Gestió de la centraleta.
- Gestió de correspondència.
- Recepció proveïdors.
- Arxiu i altres activitats administratives.
- Control i sortida de documentació.
- Gestió documental amb els Dep Centrals.
- Col·laborar amb el personal amb aquelles tasques que, per excés de pes no puguin dur a terme.
- Col·laborar amb el personal, en aquelles tasques de recolzament a altres professionals quan aquests així li requereixin.
- En general totes aquelles activitats no especificades anteriorment que li siguin encomanades i tinguin relació amb l’anterior.
- Contracte de caps de setmana.
- Jornada parcial.
- Salari segons conveni GERCAT.
- INCORPORACIÓ IMMEDIATA.
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Requisits:
- CFGM Gestió administrativa.
- FPI Tècnic/a Auxiliar Administratiu.
- FPII.
- Es valorarà formació especifica del lloc de treball.
- Informàtica paquet office.
- Català i Castellà parlats i escrits correctament.
- Estar inscrit/a com a demandant d'ocupació.
- Vehicle propi.
- Disposició de Servei.
- Sociabilitat.
- Dots i habilitats comunicatives.
- Interès pel treball amb gent gran.
- Capacitat per resoldre conflictes.
- Empatia.
- Disponibilitat horària.
L'Onada Serveis
Alcover, ES
Gerocultor/a a jornada completa i pacial per Alcover (Tarragona)
L'Onada Serveis · Alcover, ES
Office
Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis a les persones busquem Gerocultor/a per a treballar a la nostra residència de Alcover (Tarragona)
Les funcions de lloc de treball, són referents a l’assistència a la persona usuària en les activitats de la vida diària orientant-se cap a la promoció de la seva autonomia, la seva atenció personal i la del seu entorn, actuant en coordinació amb un equip multidisciplinar de treball.
Coneixes la filosofia ACP i contenció zero?
Les vacants són de diferent naturalesa, amb diferents horaris i jornades però amb continuïtat.
No ho dubtis i inscriu-te a la nostra oferta, aquesta pot ser la teva oportunitat.
S'ofereix:
- Contracte estable i per substitució.
- Salari segons conveni GERCAT anual de 18.150,05€.
- Horari en setmana curta i llarga a jornada completa i parcial.
- INCORPORACIÓ IMMEDIATA.
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Requisits:
- CFGM Tècnic/a atenció sociosanitària.
- CFGM Tècnic/a atenció a persones en situació de dependència
- CFGM Tècnic/a cures auxiliar d’infermeria
- FPI Tècnic/a auxiliar de clínica
- CFGS Tècnic/a superior en integració social
- CFGS Tècnic/a superior en integració social, adaptació en intervenció sociosanitària.
- FPII Tècnic/a especialista d’assistència geriàtrica.
- Altres vies de reconeixement de l’experiència professional.
- Certificat de Professionalitat en l’àmbit dels serveis socials.
- Informàtica: Office, Internet a nivell usuari.
- Estar inscrit/ta com a demandant d'ocupació.
- Vehicle propi.
- Disposició de Servei.
- Sociabilitat.
- Interès pel treball amb gent gran.
- Capacitat per a la presa de decisions i resolució de conflictes.
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
Plataforma Educativa
Tarragona, ES
DOCÈNCIA PER L’ÀMBIT DEL LLEURE I SERVEIS A LA COMUNITAT A TARRAGONA I SALOU
Plataforma Educativa · Tarragona, ES
Docent especialitzat/da en l’àmbit del lleure i serveis a la comunitat a Tarragona i Salou
- 📍 Ubicació: Tarragona (formació a Tarragona i Salou)
- 🕒 Tipus de contracte: Temporal de llarga durada
- ⏰ Jornada: 25 hores setmanals
- 🗓 Horari: De dilluns a divendres, de 9h a 14h
- 📅 Inici previst: 05/05/2025
Busquem un/a docent amb experiència en accions formatives, especialment en formació ocupacional, per a impartir:
- Curs de Vetllador/a (50 hores)
- Curs de Monitor/a de transport (25 hores)
- Curs de Monitor/a de menjador amb manipulació d’aliments (50 hores)
- Impartició de la formació presencial dels cursos indicats
- Tutories de seguiment amb l’alumnat
- Coordinació amb el centre formatiu
- Gestió d’incidències amb l’alumnat
- Disseny i elaboració de materials pedagògics
- Llicenciat/da, Enginyer/a, Arquitecte/a o Grau corresponent
- Diplomat/da, Enginyer/a Tècnic/a o Arquitecte/a Tècnic/a o Grau corresponent
- Tècnic/a Superior de la família professional de Serveis Socioculturals i a la Comunitat
- Certificat de professionalitat de nivell 3 en Activitats culturals i recreatives
- Títol de Director/a o Monitor/a de lleure
- Diploma de manipulador/a d’aliments
- 1 any si es compta amb titulació requerida en l’àmbit del lleure
- 2 anys si no es compta amb la titulació requerida
- Experiència docent o formació metodològica
- Certificat professional SSCE0110 d’Habilitació per a la docència
- Màster Universitari de Formació de Formadors o equivalent oficial
🧩 Altres competències valorades
- Gestió de les emocions i del conflicte
- Habilitats comunicatives
- Planificació i organització
- Creativitat i adaptabilitat
- Treball en equip
🌟 Uneix-te al nostre equip i gaudeix de beneficis únics!
A Fundació Gentis volem cuidar el nostre equip tant com cuidem les persones que atenem.Per això t’oferim retribució flexible en els següents serveis:
- 🍼 Escola bressol
- 🏛️ Formació contínua
- 🥑 Restaurants
- 🚎 Transport públic
- 🏥 Assegurança de salut