No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
893Comercial i Vendes
720Administració i Secretariat
557Transport i Logística
459Comerç i Venda al Detall
316Veure més categories
Desenvolupament de Programari
316Educació i Formació
310Dret i Legal
287Màrqueting i Negoci
261Enginyeria i Mecànica
227Publicitat i Comunicació
189Instal·lació i Manteniment
149Disseny i Usabilitat
145Sanitat i Salut
118Recursos Humans
94Construcció
85Indústria Manufacturera
81Hostaleria
76Atenció al client
55Immobiliària
54Art, Moda i Disseny
53Comptabilitat i Finances
53Producte
41Arts i Oficis
38Turisme i Entreteniment
38Banca
22Farmacèutica
21Alimentació
19Cures i Serveis Personals
18Energia i Mineria
15Social i Voluntariat
10Seguretat
9Esport i Entrenament
7Assegurances
4Telecomunicacions
3Agricultura
1Editorial i Mitjans
1Ciència i Investigació
0Comprador/a
NovaViena
Terrassa, ES
Comprador/a
Viena · Terrassa, ES
.
Tot comença a VIENA!
Amb un equip de més de 1500 professionals, 55 anys de trajectòria i l’objectiu clar de tenir clientela satisfeta i fidel, treballem per ser un punt de trobada on la qualitat, l’accessibilitat i la transversalitat defineixen la nostra proposta de valor.
Comprador/a
A Viena estem buscant un/a Comprador/a que ens ajudi a garantir les millors condicions de compra en les categories assignades: qualitat, preu, innovació i nivell de servei. Una persona curiosa, negociadora i orientada a solucions, que treballi colze a colze amb el Cap de Compres i amb els equips de Producte I I+D, Màrqueting, Qualitat i Operacions.
Si t’agrada negociar, analitzar, buscar alternatives i tenir impacte real en el negoci, aquest rol és per a tu.
La teva missió serà Gestionar les categories de producte assignades d’acord amb les directrius del Cap de Compres, aportant valor a la companyia mitjançant la recerca, selecció i gestió de proveïdors de productes i serveis, assegurant qualitat, competitivitat i continuïtat de subministrament.
🎯 Què faràs?
📦 Gestió de categories assignades
- Conèixer en profunditat les famílies de producte assignades per garantir les millors solucions per a Viena.
- Fer seguiment de costos, qualitat, terminis i nivell de servei dels proveïdors.
🤝 Negociació amb proveïdors
- Negociar preus, condicions, terminis de lliurament i serveis per optimitzar el cost total de compra.
- Treballar conjuntament amb el Cap de Compres en processos de renegociació i millora contínua.
🔎 Recerca i alternatives
- Fer prospecció activa i continuada de nous proveïdors i productes (benchmark, fires, visites, reunions).
- Proposar alternatives davant riscos de subministrament, canvis de mercat o necessitats d’innovació.
💡 Innovació i nous productes
- Donar suport als projectes d’innovació, aportant solucions ràpides i viables segons les especificacions del producte.
- Col·laborar amb Producte I+D, Qualitat i Operacions per assegurar una implementació àgil.
✅ Homologació i treball transversal
- Iniciar i fer seguiment dels processos d’homologació de proveïdors i productes nous.
- Treballar de manera coordinada amb Planificació, Qualitat i la resta d’àrees implicades.
- elevant la qualitat i consistència del reporting.
👀 Què et farà un/a bon/a candidat/a?
✔️ Formació en Enginyeria, Economia, ADE o similar.
✔️ Experiència mínima de 3-4 anys en funcions en entorns multi-proveïdor i categories diverses. Valorem especialment experiència en supermercats, restauració organitzada, hostaleria o retail.
✔️Capacitat de negociació, anàlisi i orientació a resultats.
✔️ Bona comunicació i comoditat treballant amb equips transversals.
🎁 Què t’oferim?
⭐Excel·lent ambient de treball, on podràs potenciar les teves fortaleses al costat d’un equip professional i col·laboratiu.
⭐Entorn laboral estable, que et permetrà planificar a llarg termini i impulsar projectes sostenibles amb tranquil·litat.
⭐ Salari competitiu i pla de retribució flexible, amb accés a una Mútua de Salut per a tu i la teva família.
⭐ Horari flexible d’entrada i sortida i jornada intensiva els divendres, per començar el cap de setmana amb més temps per a tu.
⭐ Oficines ben comunicades i aparcament subvencionat si vens amb vehicle propi.
⭐ Projectes amb impacte real en el funcionament de la xarxa de locals.
🔥 Uneix-te a Viena i deixa la teva empremta!
A Viena creiem que tothom mereix sentir-se segur, valorat i lliure. Ens comprometem a ser un espai segur i inclusiu per a persones de totes les identitats de gènere, orígens racials o culturals diversos, capacitats, edats, orientacions sexuals i qualsevol altra característica que et faci únic. En compliment de la Llei 4/2023 garantim igualtat real: protocol antiassetjament LGTBI, ús de noms i pronoms triats, processos de selecció i promoció justos, formació en diversitat i inclusió. Si vols, pots indicar els teus pronoms en la sol·licitud (per ex., ella, ell, elles, etc.). Volem que et presentis tal com ets.