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2Esport i Entrenament
2Agricultura
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0Nike
Terrassa, ES
Nike Department Manager/Coach - NIKE STORE TERRASSA PARC VALLES
Nike · Terrassa, ES
.
NIKE, Inc. no solo ofrece equipación a atletas de élite mundial, sino que también experimenta con el potencial, derriba las barreras y supera los límites de lo posible. Buscamos personas capaces de crecer, pensar, soñar y crear. La cultura de la empresa anima a aceptar la diversidad y fomentar la imaginación. Necesitamos líderes, gente visionaria y personas con talento. En NIKE, Inc. todo el mundo aporta sus habilidades y pasiones en un partido desafiante en continuo cambio.
Trabajar en las tiendas significa representar a NIKE, Inc. Los equipos de las NIKE Stores se centran constantemente en los conocimientos de los productos y el servicio al cliente para ofrecer siempre experiencias valiosas a los clientes. De Londres a Estambul, cada tienda tiene una perspectiva única y cuenta con una comunidad emocionante de gente a la que le gusta el deporte y la moda. Para trabajar en retail con NIKE se necesita creatividad y ambición. También hay que ofrecer la oportunidad de desarrollarse junto a un equipo y atletas de élite de la industria.
¿Sabes qué nos falta para ser el mejor equipo de retail del mundo? ¡Alguien como TÚ!
En nuestras NIKE Retail Stores utilizamos nombres especiales para los puestos: cada responsable de tienda se llama "head coach", cada responsable adjunto de tienda se llama "assistant head coach", cada manager de departamento se llama "coach", cada líder de equipo se llama "lead" y cada empleado de ventas se llama "athlete".
Únete al equipo NIKE, Inc.
Como Coach, Disfrutarás De
- Utilizar tus capacidades en el ámbito del servicio excepcional al cliente para ofrecer las experiencias de una marca premium a nuestros clientes.
- Liderar, asesorar y motivar a empleados de tu departamento y garantizar un ambiente de trabajo excelente.
- Gestionar el trabajo diario en tu departamento para alcanzar los objetivos de ventas (por ejemplo, con servicios digitales, presentaciones visuales o en la sala de ventas).
- Identificar y mejorar las zonas según los comentarios de los clientes.
- Representar a la marca en las iniciativas de NIKE y formar al equipo.
- Garantizar que la tienda cumple con todos los estándares y las directrices de NIKE.
- Colaborar con tus partners comerciales en las tiendas y en la sede central.
COMERCIAL
- Liderar un equipo que puede recibir productos de forma eficiente, realizar inventarios precisos y cumplir con los estándares de presentación.
- Garantizar que los procesos de todos los inventarios funcionan bien para que la sala de ventas esté siempre llena, tenga una buena presentación y cumpla con los estándares de la marca.
- Trabajar con leaders de departamento que supervisarán los componentes individuales (recepción de productos y presentación visual) mientras te encargas de la experiencia general en tienda con los productos.
- Estar a cargo de preparar las iniciativas de los lanzamientos mensuales.
- Utilizar nuestras herramientas de informes para tomar las mejores decisiones comerciales.
- Realizar un inventario preciso para completar los pedidos digitales.
- Garantizar que el equipo cuenta con las herramientas para ofrecer experiencias de athletes de la máxima calidad (Objetivo).
- Liderar las actividades de NIKE Community Ambassador para fortalecer el equipo.
- Supervisar el proceso de contratación e incorporación en colaboración con store leaders con experiencia.
- Encargarte de los horarios de la tienda.
- Colaborar con el equipo de la tienda para implementar y mantener una cultura NIKE positiva.
- Dar ejemplo de cómo ofrecer nuestro servicio en la sala de ventas y animar la experiencia de los clientes.
- Garantizar recursos para que el equipo cuente con conocimientos de la marca sobre todos los aspectos del servicio al cliente, como utilizar los servicios digitales.
- Completar formaciones específicas e informar a los servicios de athlete.
- Utilizar datos y análisis para ofrecer información y colaborar con store leaders con experiencia para mejorar continuamente.
- Un sueldo atractivo que evoluciona con el mercado y la experiencia.
- La oportunidad de recibir bonificaciones mensuales.
- Descuentos interesantes para empleados en tienda y online.
- Un paquete de ventajas increíble.
- Oportunidades laborales y de formación emocionantes.
- Formaciones habituales sobre liderazgo, ventas y productos.
- Un ambiente motivador y dinámico en el que se valora la diversidad, la equidad y la inclusión.
- Uniforme de empleado para representar a NIKE y fomentar el espíritu de equipo.
- Acceso a actividades deportivas.
- Oportunidades para participar en momentos NIKE únicos.
- Pasión por NIKE y por el deporte.
- Más de 2 años de experiencia en tienda o en puestos de liderazgo.
- Conocimientos muy buenos de inglés oral y escrito.
- Competencias y experiencia para ofrecer un servicio excepcional al cliente.
- Capacidad de formar y desarrollar un equipo sólido.
- Centrarte en la comunicación.
- Flexibilidad para trabajar en distintos turnos y los fines de semana.
¿Te hemos llamado la atención y quieres apoyarnos en nuestra misión para brindar inspiración e innovación para cada atleta del mundo? Envía tu solicitud online: es fácil. ¡Te esperamos!
BrightPathcompany
Barcelona, ES
Lead Generator French Speaking
BrightPathcompany · Barcelona, ES
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Ready to take the next step in your sales career? Join a fast-growing international team in the high-tech industry and work in a dynamic, innovative environment that values growth, collaboration, and performance.
Whats In It For You
- Competitive annual salary of 18,984 gross + up to 4,000 annual performance bonus
- Private medical insurance
- 39-hour work week (Monday to Friday, 9:0018:00)
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As a French-speaking Lead Generator, you will identify and qualify potential business opportunities in the high-tech sector. Working closely with the sales team, you will connect with decision-makers, conduct market research, and help drive new client acquisition strategies.
What Were Looking For
- Fluency in French and a good level of English
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- Proactive, goal-oriented, and able to thrive in a dynamic environment
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Start Date: Early November
Join a motivated, international team and take your next career step. Apply now to start your journey.
Radiólogo/A Murcia
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Murcia, ES
Radiólogo/A Murcia
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Oferta de Empleo: Médico especialista en Radiología - Murcia (Leader Clinics)En Leader Clinics, buscamos un médico radiólogo/a con experiencia para unirse a nuestro cliente en Murcia.
Ofrecemos un entorno dinámico y orientado al paciente, con acceso a tecnología de vanguardia.
¡Únete a nuestro equipo!
Requisitos:Titulación y especialidad via MIR.Disponibilidad inmediata.Se valorará formación en técnicas avanzadas.Se ofrece:Contrato indefinido con jornada completa de 40h.Retribución competitiva y beneficios.Excelente ambiente laboral.Contacto: ******
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BECA CONTROL INTERNO DE LA INFORMACIÓN FINANCIERA | MADRID
myGwork · Madrid, ES
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This job is with Enagás, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact the recruiter directly.
En Enagás tenemos un propósito claro, contribuir a la seguridad de suministro y al proceso de descarbonización. Somos un operador de referencia en Europa, con más de 50 años de experiencia, y queremos seguir siéndolo en un futuro descarbonizado. Llevamos a cabo proyectos para impulsar nuevos usos del gas y el desarrollo del gas renovable, claves en el proceso de descarbonización.
¿Qué buscamos?
Buscamos recién titulados o que estén a punto de finalizar el grado (a falta de TFG) en ADE, economía o similar con iniciativa, con capacidad de trabajo en equipo e innovación y sobre todo con mucha Good New Energy. ¿A qué nos referimos? A tener ganas de aprender y poner en práctica el conocimiento teórico adquirido durante la carrera.
Así Mismo, Es Necesario
- Inglés B2-C1
- Nivel alto de ofimática (Excel)
Durante Tu Estancia Con Nosotros Aprenderás a
- Mantener el modelo de control interno de las información financiera
- Realizar análisis de riesgos sobre la información financiera, aprendiendo la metodología COSO.
- Emplear herramientas de diagramación para diseñar flujos de procesos.
- Realizar la modelación de los procesos afectados.
- Llevar la gestión de procesos de evaluación del modelo, autoevaluaciones, auditorías, etc.
- Beca de 1 año en una compañía líder con una sólida trayectoria en el sector ⭐
- Posibilidad de realizar un curso formativo a través de una entidad externa. Acceso a portales y catálogos de formación 📚
- Horario: jornada completa. Flexibilidad horaria, jornada intensiva los viernes, y durante los meses de verano ⏲️
- Remuneración competitiva 💶
- Ayuda a comida 🍲
- Asignación de un tutor que te acompañará a lo largo de tu estancia 🧑🤝🧑
- Ambiente de trabajo que promueve la diversidad e igualdad 👋❤️
- Proyectos retadores e innovadores 💡
- Digitalización y metodologías de trabajo ágiles 💻
- Fruta y café en la oficina ☕
¡Te estamos esperando!
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#GoodNewEnergy #SomosEnagás #Talento #ConLosODS #DiversaInclusiva
VALMONT - CVL Cosmetics South Middle Europe SL Barcelona
Barcelona, ES
Trade Marketing Intern-French Speaker
VALMONT - CVL Cosmetics South Middle Europe SL Barcelona · Barcelona, ES
. Office Excel PowerPoint
A leading company in the luxury cosmetics sector, with a presence across several European countries and headquartered in Barcelona, is seeking for a motivated intern to support our trade marketing efforts across European markets. This internship provides hands-on experience in the cosmetics industry, working closely with our marketing team in a dynamic, collaborative environment.
What do we look for in the ideal candidate?
- Assist in the development and execution of trade marketing strategies aimed at enhancing brand awareness and driving sales within the territory.
- Support planning and coordination of trade marketing campaigns, promotions, and events tailored to European markets.
- Conduct market research and analysis to identify trends, the competitive landscape, and consumer preferences.
- Collaborate with cross-functional teams, including sales, marketing, and supply chain, to align trade marketing initiatives.
- Monitor and evaluate the performance of trade marketing activities, providing insights and suggestions for optimization.
- Contribute to the creation of marketing collateral, presentations, and sales materials specific to European audiences.
- Maintain relationships with key stakeholders, including retailers, distributors, and industry partners, to enhance brand positioning.
- Currently enrolled in a Bachelor’s or Master’s degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
- Strong interest in the cosmetics industry and trade marketing.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively in a team.
- Strong organizational skills to manage multiple tasks and priorities in a fast-paced environment.
- Proficiency in Microsoft Office, particularly Excel and PowerPoint.
- C2 level of English is a must and C1 level of French or any European language is preferred.
- Competitive internship stipend.
- Practical experience in trade marketing within the luxury cosmetics sector.
- Opportunity to collaborate with a talented and diverse team in a fast-moving environment.
- Hands-on involvement in strategic marketing projects and initiatives.
Grupo SAMCA
Madrid, ES
Técnico/a Inmobiliaria SAMCA Madrid
Grupo SAMCA · Madrid, ES
.
SAMCA INMOBILIARIA
Gestionamos la actividad arrendamiento urbano de edificios y locales en zonas prime de principales ciudades de España y Portugal.
CUÁL SERÁ TU MISIÓN
Nuestros/as Técnicos/as Inmobiliarios tienen como misión la gestión de activos inmobiliarios de SAMCA.
- Darás seguimiento al estado de mantenimiento de los activos inmobiliarios y estudiarás proyectos de obras.
- Supervisarás las reformas, mejoras y adecuaciones según normativa vigente.
- Realizarás el estudio, seguimiento y control de los proyectos técnicos de implantación de los arrendatarios.
- Gestionarás la relación con los arrendatarios y las empresas de mantenimiento, seguridad, limpieza.
- Coordinarás el contacto con instituciones y el cumplimiento de todos los documentos y certificados obligatorios para un edificio sostenible
Te integrarás en el equipo de SAMCA INMOBILIARIA con ubicación en Madrid. Esta posición depende de la persona responsable de la oficina.
QUÉ TE HARÁ TRIUNFAR COMO TÉCNICO/A INMOBILIARIA
- Formación universitaria en arquitectura o ingeniería de edificación alternativa ingeniería obra civil.
- Experiencia de al menos 3 años en sector inmobiliario o similar.
- Programas MsOffice, Autocad, Presto, BIM.
- Incorporarte a un grupo líder en su sector, en plena expansión y crecimiento en un entorno dinámico.
- Un proyecto atractivo que favorezca tu crecimiento profesional.
- Una retribución competitiva acorde a la responsabilidad asumida y los valores aportados.
Somos uno los grupos empresariales más importantes y diversificados de España. Operamos y tenemos presencia en sectores tan diversos como los de Energías renovables, Minería, Polímeros plásticos y fibras sintéticas, Promoción inmobiliaria, Cerámica, Nutrición vegetal, Agricultura e industria alimentaria.
En Grupo SAMCA creemos en la capacidad de las personas para desarrollar todo su potencial cuando se les ofrece un entorno de trabajo seguro, saludable y sostenible que fomente la colaboración, la innovación y la creatividad.
Nuestro compromiso es que todas las candidaturas sean analizadas y evaluadas basándose en criterios objetivos, garantizando el máximo respeto a la igualdad de oportunidades.
Mondelēz International
Madrid, ES
Sales Operations Analyst
Mondelēz International · Madrid, ES
. Excel
Job Description
Are You Ready to Make It Happen at Mondelēz International?
Join our Mission to Lead the Future of Snacking. Make It With Pride.
You will implement the operational capabilities of the business and support the operational elements for the market. You will coordinate route planning, system capabilities and tools management for the sales team.
How You Will Contribute
You will:
- Coordinate and initiate customer and employee master data changes for sales including processing of data.
- Support the implementation of organizational realignments for master data and administrative processes.
- Support the revision/development of relevant sales policies and administrative processes including the provision in suitable media.
- Test for system implementation and system changes working closely with sales as well as various internal departments and external service providers.
- Identify and implement master data simplification opportunities.
A desire to drive your future and accelerate your career and the following experience and knowledge:
- Experience in customer service, logistics or sales support
- Basic knowledge of sales systems and tools (including SAP and MS Excel)
- Solid communication and problem solving skills
- Ability to handle and resolve multiple queries, respond quickly and maintain composure
What you need to know about this position:
What extra ingredients you will bring:
Education / Certifications:
Job specific requirements:
Travel requirements:
Work schedule:
Relocation Support Available?
No Relocation support available
Business Unit Summary
We value our talented employees, and whenever possible strive to help one of our associates grow professionally before recruiting new talent to our open positions. If you think the open position you see is right for you, we encourage you to apply!
Our people make all the difference in our succes
Mondelēz International is an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation or preference, gender identity, national origin, disability status, protected veteran status, or any other characteristic protected by law.
Excited to grow your career?
We value our talented employees, and whenever possible strive to help one of our associates grow professionally before recruiting new talent to our open positions. If you think the open position you see is right for you, we encourage you to apply!
IF YOU REQUIRE SUPPORT TO COMPLETE YOUR APPLICATION OR DURING THE INTERVIEW PROCESS, PLEASE CONTACT THE RECRUITER
Job Type
Temporary (Fixed Term)
Sales Operations
Sales
VIP Account Manager
NovamyGwork
Ceuta, ES
VIP Account Manager
myGwork · Ceuta, ES
.
This job is with Entain, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact the recruiter directly.
We’re Entain. Powered by our very own technology and building products that push boundaries, Entain is home to a global family of more than 25 well-known brands and over 24,000 people, but we all play for the same team.When we win, we win together.
Our vision is to be the world leader in betting, gaming and interactive entertainment by bringing moments of excitement into people’s lives.We will achieve this through our focus on sustainability and growth, driving change in the fast-paced world of entertainment.
Como Gestor de Cuentas VIP, serás responsable de construir una relación personal con clientes seleccionados que ya hayan superado los criterios de sostenibilidad y riesgo de Juego Responsable.
El cliente debe percibir un trato hecho a su medida y la comodidad y confianza de tratar cualquier tema con su Account Manager, incluyendo, entre otros, juego responsable, bonos, ingresos y origen de fondos. Además, este puesto implica ofrecer a los jugadores VIP un amplio servicio integral y personalizado que abarca la resolución de incidencias, gestión de bonos, relaciones y hospitalidad al asistir a eventos en vivo.
El objetivo es que el Gestor de Cuentas VIP se convierta en el punto de contacto y haga de enlace entre la empresa y el cliente. Esto implica una combinación de responsabilidad social y juego responsable, que tiene que ir unida y alineada a la gestión comercial y objetivos de Entain.
Como Account Manager, es primordial establecer relaciones con los clientes a través de llamadas telefónicas, correo electrónico, chat. Con el objetivo de fortalecer el vínculo cliente-marca y fidelizar la exclusividad de Entain como única sala en la que el jugador participe.
Asimismo, el Account Manager debe ser capaz de asistir a estos clientes en eventos en vivo, interactuando con ellos y facilitando un buen ambiente durante los mismos. Es de suma importancia que el Account Manager comprenda que ejerce de embajador e imágen de la marca frente a nuestros jugadores.
Por ello, tanto su conducta personal así como aspecto y vestuario durante eventos en los que atiende a los jugadores debe ser impecable en todo momento.
Tus Responsabilidades Incluirán
- Desarrollar una relación proactiva y personalizada con los jugadores asignados.
- Asegurar que las solicitudes regulatorias se completen cuando sea necesario.
- Participar en la estrategia del equipo de gestión de cuentas para impulsar el crecimiento, fomentando la fidelización hacia la marca.
- Llevar a cabo todas las interacciones de Juego Responsable y Prevención de Blanqueo de Capitalescon los clientes de la cuenta siempre que sea posible.
- Identificar posibles nuevos clientes VIP mediante el análisis y la elaboración de informes diarios de negocio.
- Gestionar y resolver incidencias o disputas garantizando que el cliente se sienta valorado.
- Trabajar como parte integral del equipo de gestión de cuentas para influir en la actividad del jugador con el objetivo de maximizar la retención.
- Asegurar una comunicación clara dentro y fuera del equipo para ofrecer un servicio líder a nuestros clientes y proporcionar información relevante a los equipos de producto y marketing.
- Coordinar con el equipo de hospitalidad la organización de eventos y optimizar la experiencia de hospitalidad; asistir a dichos eventos con tus clientes.
- Garantizar que el espíritu del Código de Conducta se siga y se respete en todas las interacciones con los clientes.
Requisitos Obligatorios
- Mínimo de 1 a 3 años de experiencia gestionando clientes VIP en entornos de juego online o en otro entorno similar centrado en el cliente, con historial comprobado en la gestión de cuentas de alto valor.
- Español nativo.
- Se valoraráun buen dominio delinglés
- Experiencia demostrable en análisis e informes de ingresos de clientes.
- Excelentes habilidades de gestión de relaciones interpersonales. Emapatía hacia los socios que gestiona como Account Manager
- Flexibilidad frente a las necesidades de sus clientes (métodos de contacto y horas preferibles de contacto) ybuscar siempre la excelencia gracias a la mejora contínua.
- Capacidad para trabajar de forma autónoma, sabiendo cuándo escalar un asunto y cuándo tomar decisiones propias.
- Alto interés y conocimiento general del sector del juego online regulado, tanto en deportes como en casino.
- Capacidad para comunicarse por teléfono, correo electrónico y en persona de manera clara, profesional y atractiva.
- Experiencia en la organización y atención de eventos VIP (preferible).
- Tener un buen espíritu de "Team Player" y ser capaz de interactuar con el resto de compañeros en el equipo facilitando un buen ambiente durante el trabajo.
Ética e Integridad
Cumple con los más altos estándares de ética empresarial y cumplimiento, actuando siempre en el mejor interés de los jugadores y de la empresa.
Liderazgo
Demuestra un liderazgo sólido, con la capacidad de inspirar, motivar y desarrollar al equipo para que alcance su máximo potencial.
Enfoque En El Jugador
Altamente orientado a ofrecer un servicio excepcional a los jugadores de alto valor, garantizando que sus necesidades y preferencias se atiendan de forma proactiva.
Pensamiento Analítico
Capaz de evaluar datos, identificar tendencias y tomar decisiones fundamentadas para mejorar continuamente los servicios VIP.
Adaptabilidad y Resolución De Problemas
Capaz de afrontar desafíos complejos y adaptarse rápidamente a los cambios del mercado o a las necesidades de los jugadores, asegurando el correcto funcionamiento de las actividades VIP.
Resiliencia Bajo Presión
Mantiene la calma en situaciones de presión, gestionando incidencias o situaciones difíciles con profesionalismo y serenidad.
At Entain, we do what's right. It's one of our core values and that's why we're taking the lead when it comes to creating a diverse, equitable and inclusive future - for our people, and the wider global sports betting and gaming sector. However you identify, our ambition is to ensure our people across the globe feel valued, respected and their individuality celebrated.
We comply with all applicable recruitment regulations and employment laws in the jurisdictions where we operate, ensuring ethical and compliant hiring practices globally.
Bending Spoons
Customer support manager
Bending Spoons · Madrid, ES
Teletreball . Office
At Bending Spoons, we’re striving to build one of the all-time great companies. A company that serves a huge number of customers. A company where team members grow to their full potential. A company that functions at unparalleled levels of effectiveness and efficiency. A company that creates value for shareowners at an extraordinary rate. And a company that does so while adhering to high ethical standards.
To achieve this objective, we execute the following strategy: We acquire a digital business with untapped potential and make it as successful as we can by leveraging our platform—which comprises our expertise, technologies, data, brand, talents, and company culture. Then, we invest the proceeds into making our platform more powerful, and into acquiring new businesses. Thus, our strategy sees us combine an investor’s attention to capital allocation with the hands-on approach of an operator.
For a talented, driven, and collaborative individual, working at Bending Spoons is an opportunity to learn, make an impact, and progress their career at an exceptionally high rate. That’s our promise to such a candidate.
A few examples of your responsibilities
- Obsess over the satisfaction of our users by responding to requests in the most helpful and empathetic manner possible. This is normally done in writing, and typically in English.
- Champion a user-centric approach when it comes to product.
- Identify frequent issues and opportunities, and share feedback with the relevant teams so that we can keep improving our products.
- Represent Bending Spoons in addressing users’ product reviews, collecting insights into which of our features are the most (and the least!) appreciated.
- Prepare FAQs, and improve our customer care notes and document support.
- Reasoning ability. Given the necessary knowledge, you can solve complex problems. You think from first principles, and structure your ideas sharply. You resist the influence of biases. You identify and take care of the details that matter.
- Drive. You’re extremely ambitious in everything you do—and your initiative, effort, and tenacity match the intensity of your ambition. You feel deeply responsible for your work. You hold yourself to a high—and rising—bar.
- Team spirit. You give generously and without the expectation of receiving in return. You support the best idea, not your idea. You're always happy to get your hands dirty to help your team. You’re reliable, honest, and transparent.
- Proficiency in English. You read, write, and speak proficiently in English.
- Incredibly talented, entrepreneurial teams. You’ll work in small, result-oriented, autonomous teams alongside some of the brightest people in your field.
- An exceptional opportunity for growth. We go to great lengths to hire individuals of outstanding potential—then, our priority is to put them in the ideal position to thrive. Spooners in their 20s lead products worth hundreds of millions of dollars. And if you’ve got what it takes, you’ll soon be playing an essential role in major projects, too.
- Competitive pay. Our pay packages are designed to attract and retain top professionals. This job has a competitive, top-of-industry salary. Pay grows rapidly as you accumulate experience and translate it into greater impact.
- All. These. Benefits. Flexible hours, remote working, unlimited backing for learning and training, top-of-the-market health insurance, a rich relocation package, generous parental support, and a yearly retreat to a stunning location. We help each Spooner set up the conditions to do their best work.
Permanent or fixed-term. Full-time.
Location
Milan (Italy), London (UK), Madrid (Spain), Warsaw (Poland) or remote.
The selection process
If you pass our screening, we’ll ask you to take on a few tests designed to assess how you approach unfamiliar problems. They’re challenging and may take several hours to complete. If you’re successful with those, we’ll invite you to a series of interviews.
We set the bar high and won't extend an offer until we're convinced we've found the right candidate. This is why a job may stay open for months or be reposted several times.
Studies suggest that women tend not to apply for a job if their CV isn’t a perfect fit. Here, talent takes precedence over experience. So if you like the role and think you could be awesome at it in time, go ahead and apply.
Bending Spoons is an equal opportunity and affirmative action employer. We consider for employment any applicant and provide reasonable accommodations for an individual with disabilities—just let us know through this form.
Before you apply
If you’ve applied before but didn't receive an offer, we recommend waiting at least one year before applying again.
Bending Spoons is a demanding environment. We’re extremely ambitious and we hold ourselves—and one another—to a high standard. While this tends to lead to extraordinary learning, achievement, and career growth, it also requires significant commitment.
To help you ramp up quickly and set yourself up for success, we recommend spending your first few months working from our Milan office, regardless of your long-term work location. It’s the best way to rapidly absorb our company culture and build trust with your new teammates. We’ll support you with generous travel and accommodation assistance. After that, you’re welcome to work from our offices in Milan or London, or remotely from approved countries—depending on what we agree at the offer stage.
If the role speaks to you and you’re excited to give your best, we’d love to hear from you. Apply now—we can’t wait to meet you.