Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de integrador/a social del programa desfent nusos a Rubí
formació:
Formació reglada: integració social
FUNCIONS I TASQUES:
Executar les accions que es porten a terme dins del Programa DN
Registrar fer es seguiment documental de les ajudes gestionades al instrument pertinent.
Realitzar la recollida d’aliments quinzenal i organitzar el seu magatzematge.
Dinamitzar les accions del voluntariat de Prohabitatge, i registrar les accions.
Gestionar la preparació i repartiment dels lots quinzenals i donacions de material als/les usuaris/es del territori de Terrassa.
Coordinar-se amb els agents comunitaris claus del territori que poden donar suport a l’entitat.
Organitzar els tallers del programa a Terrassa en funció de la disponibilitat dels voluntaris/es del territori.
Coordinar-se amb els agents del territori implicats amb el projecte
Elaborar el material de difusió del projecte segons les necessitats del projecte.
Funcions en relació a altres Programes Comunitaris
Dur a terme els tallers i les accions amb les famílies a partir de la programació establerta i la metodologia definida en el projecte.
Fer retorn a la responsable del projecte de les accions realitzades
Realitzar les sessions grupals i tutories individuals en el marc de cada programa
Coordinar-se amb el voluntariat i amb la resta de tècniques i programes en la derivació de persones participants
Registrar i fer el seguiment documental de les activitats
Fer l’avaluació interna i de satisfacció de les participants
Donar suport en l’elaboració de la Memòria dels programes
RESULTATS ESPERATS
Executar els projectes d’acció directa, d’acord amb els dissenys definits, els criteris de qualitat interns i les instruccions i normatives del client finançador.
Planificar i gestionar la seva activitat de treball, d'acord amb els objectius i els criteris definits en el Pla de Treball del projecte, desenvolupant-los per l'assoliment dels objectius establerts.
Formar part de l'equip de treball i participar en les accions de coordinació (interna i externa) pel correcte desenvolupament del projecte
Recollir les donacions, emmagatzemar-les, inventariar-les i agilitzar la seva distribució tenint present el criteri de repartiment establert per coordinador del programa per tal de donar resposta a les necessitats de les famílies.
Mantenir l'organització i neteja dels espais del magatzem.
Donar suport a l'organització i dinamització d'un mercat solidari amb l´objectiu de generar arrelament en el territori i sensibilització enfront de la problemàtica d´exclusió residencial.
Programar i oferir tallers de capacitació que permeten millorar elements claus d´autonomia, en col·laboració de personal intern de l´entitat i personal extern col·laborador (tràmits on line, no malbaratament alimentari, recursos comunitaris, etc.)
Realitzar l'avaluació regular del grau de satisfacció de les famílies usuàries, segons preveu el disseny i/o el pla de treball del projecte (qüestionaris de satisfacció i altres).
Preparar material de difusió per a les persones usuàries en diferents àmbits que permetin millorar els seus coneixements respecte al manteniment de l'habitatge, prestacions econòmiques, salut...
Organitzar i executar la seva activitat d’acord amb els objectius planificats per la coordinadora del programa, col
- laborant amb l’equip per tal d’assolir els resultats previstos.
Desplegar l’aplicació Proxare als territoris on Prohabitatge té habitages d’inclusió residencial.
Realitzar les inscripcions a les activitats.
Passar les avaluacions després de cada taller i extreure conclusions i propostes de millora per les següents edicions.
Assegurar que existeix un bon estat dels recursos destinats al projecte amb les mesures de seguretat establertes (aula, ordinadors, magatzem,... higiene i protecció en relació al Covid19).
Registrar els indicadors del programa mitjançant els instruments que se li facilitin.
Participar de les reunions de seguiment dels programes i en les de coordinació de casos, sempre que sigui necessari.
Participar en la elaboració de memòries anuals.
COMPETÈNCIES
Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones
Organització i planificació de la feina
Capacitat d’adaptació i flexibilitat
Capacitat de resiliència
Gestió de la frustració
Gestió de conflictes
Habilitat comunicativa i escolta activa
Capacitat detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció
Puntualitat en les obligacions laborals
Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials
Autonomia per al seu lloc laboral
Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès
Contracte temporal (convocatòria projecte Desfent Nusos de la CONVO 25-26)
Jornada laboral 30 hores setmanals
Inici: 18/08/2025 (finalització prevista 31/12/2026)
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete Ahora