¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.322Comercial y Ventas
985Adminstración y Secretariado
911Informática e IT
891Comercio y Venta al Detalle
668Ver más categorías
Desarrollo de Software
589Derecho y Legal
455Ingeniería y Mecánica
436Industria Manufacturera
434Educación y Formación
389Marketing y Negocio
309Instalación y Mantenimiento
288Sanidad y Salud
192Diseño y Usabilidad
185Hostelería
132Publicidad y Comunicación
122Atención al cliente
115Recursos Humanos
114Construcción
108Alimentación
100Arte, Moda y Diseño
100Turismo y Entretenimiento
99Contabilidad y Finanzas
97Artes y Oficios
85Banca
61Cuidados y Servicios Personales
51Producto
38Seguridad
33Farmacéutica
30Inmobiliaria
29Social y Voluntariado
19Energía y Minería
7Seguros
5Ciencia e Investigación
3Telecomunicaciones
3Deporte y Entrenamiento
2Agricultura
0Editorial y Medios
0Microsoft Word
WikipediaTALLER DE EMPRESAS
Málaga, ES
Responsable De Administración Y Contabilidad
TALLER DE EMPRESAS · Málaga, ES
Office ERP Excel Word
Empresa dedicada a la consultoría y formación situada en el Vallés Oriental con presencia en todo el mercado nacional.
Nuestro compromiso con la excelencia y el desarrollo continuo nos impulsa a seguir creciendo, y por eso queremos reforzar nuestro departamento administrativo y contable incorporando a un/a Responsable de Administración y Contabilidad.
Responsabilidades Administración y contabilidad general según el PGC 2008.
Dominio del paquete Office, especialmente Excel y Word.
Manejo de sistemas ERP.
Tareas administrativas internas: entrada de clientes, facturación, gestión de cobros y pagos, proveedores, conciliaciones bancarias.
Requisitos Mínimo 5 años de experiencia realizando funciones administrativas y contables similares.
Dominio profesional tanto escrito como oral de catalán y castellano.
Perfil organizado, autónomo y orientado a resultados.
¿Qué ofrecemos?
Incorporación a una empresa en plena expansión.
Plan de crecimiento profesional y formación continuada a cargo de la empresa.
Sueldo fijo + bonus anual por objetivos.
Jornada completa (aunque valoramos candidaturas para media jornada).
Horario flexible.
Oficinas en el Vallés Oriental.
Enviar CV a ******
Gestor Cultural
NuevaFocus
Oviedo, ES
Gestor Cultural
Focus · Oviedo, ES
Office Excel PowerPoint Word
Grup Focus, empresa líder en el sector de les arts escèniques, audiovisuals i serveis culturals busca Gestor culturalUbicació principal: Barcelona (amb disponibilitat per desplaçaments, principalment a Madrid)Jornada completaIncorporació: ImmediataDescripció de l'empresa Som una empresa amb seu a Barcelona i a Madrid, líders en la creació, producció i distribució d'arts escèniques.
A més, desenvolupem projectes en àmbits com l'audiovisual (sèries, llargmetratges, adaptacions teatrals), producció d'esdeveniments singulars, serveis tècnics especialitzats (il·luminació, so, audiovisual, streaming, estructures i escenaris, etc) i màrqueting i comunicació cultural.Gestionem quatre teatres a Barcelona i un a Madrid, i comptem amb espais propis (oficines, naus logístiques i tècniques) des d'on coordinem els nostres projectes.
Ens definim per l'aposta per la qualitat, la innovació en els nostres projectes, i la satisfacció dels nostres públics i clients.Requisits i funcions principals Busquem un/a Gestor cultural amb un coneixement ampli del teixit cultural de Barcelona i Catalunya.Entre els requisits que busquem destaquem:
- Iniciativa i habilitats per impulsar activitats culturals internes amb un enfocament transversal
- Coneixements de gestió documental
- Sensibilitat amb l'acció social corporativa i els criteris ESG
- Habilitats d'oratòria i presentació en públic i/o entorns professionals
- Capacitat relacional tant internament com externament
- Coneixement del teixit teatral de Barcelona i arreu
- Capacitat en la gestió d'equips i coordinació de diferents àrees de l'empresaAlgunes de les seves responsabilitats seran:
- Dinamitzar i coordinar activitats culturals internes amb un perfil ampli
- Presentació d'activitats culturals i actes públics, conducció de visites guiades, impartició de xerrades, dinamització de públics, etc.
- Organitzar, conservar i digitalitzar l'arxiu històric i documental
- Fomentar les relacions corporatives internes i externes
- Gestionar i coordinar equips de treball
- Promoure, fomentar i coordinar les accions corporatives amb criteris ESGPerfil professional requerit Formació:
- Grau en gestió cultural, Grau en Humanitats, Grau en Documentació o informació i documentació, o similar.
- Es valorarà formació complementària: màster en gestió cultural, màster en arxivística i gestió de documents, formació específica en arts escèniques, producció o mediació culturalExperiència valorable:
- Experiència mínima entre tres i cinc anys en gestió cultural i/o documental, preferentment en institucions culturals o en el sector de les arts escèniques.
- Experiència en organització i catalogació d'arxius físics i digitals
- Experiència en projectes de difusió o mediació cultural
- Coneixement del funcionament d'organismes públics i privats del sector culturalCompetències:
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals
- Capacitat per desenvolupar i coordinar activitats culturals
- Organització i planificació (capacitat per estructurar arxius, classificar i gestionar arxius de forma eficient)
- Competències digitals (eines d'arxiu digital, bases de dades documentals, i recursos TIC aplicats a la cultura)Idiomes:
- Català i castellà: nivell alt (oral i escrit)
- Anglès valorableAltres requisits:
- Coneixement del teixit cultural de Barcelona, Catalunya i l'Estat
- Disponibilitat per viatjar
- Bon domini d'eines digitals de gestió i comunicació (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Gmail, Zoom, Microsoft Teams,… )Oferim
- Incorporació a un projecte cultural consolidat i en creixement
- Contractació estable, condicions econòmiques a negociar segons vàlua i experiència del candidat/a, i altres avantatges
- Entorn de treball dinàmic, creatiu, multidisciplinari i amb gran projecció pública i mediàtica.Interessats/des envieu directament el vostre CV i carta de motivació a ******
Evolution 2 RH
Marbella, ES
Asesor Comercial De Productos Turísticos
Evolution 2 RH · Marbella, ES
Word
INTEGRATE A NUESTRO EQUIPO EN MARBELLA COMOAsesor Comercial de productos turísticosZona: Oficina Evolution 2 dentro del Resort Club Med en MarbellaHorario: Tiempo completoActualmente estamos buscando asesores talentosos de productos turísticos, que hablen FRANCES y estén listos para unirse a nuestro equipo en nuestra próxima apertura.HABILIDADES CLAVE/EXPERIENCIA NECESARIASActitud profesional y excelente presentación.Experiencia en ventas de productos turísticos mínimo de 1 año.Pleno conocimiento de cómo trabajar en un entorno de servicios turísticos de lujo tratando con clientes VIP/de alto nivel.Orientado a objetivos y centrado en las ventas, con un historial probado de ventas exitosas, superando constantemente los objetivos de ventas.Excelente francés hablado y escrito.
(Ingles se considerará un plus)Capacidad para trabajar dentro de una estructura de equipo y de forma autónoma.Habilidades informáticas competentes, conocimiento y uso de Microsoft, especialmente Word y Excel.DESEABLEConocimientos sobre cómo trabajar en una oficina dentro de un resort.Experiencia en operaciones turísticas.Conocimientos sobre cómo trabajar en incentivos y pequeños eventos.TAREAS CLAVESer responsable del contacto con el cliente desde el principio hasta el final del servicio, manteniendo un contacto regular centrando la atención en las necesidades del cliente durante en todo momento, para garantizar la satisfacción total y la repetición de negocios.Realizar todas las cotizaciones/consultas de una manera clara y ágil, para garantizar la máxima conversión en ventas.Habilidad de resolución de cualquier queja o suceso imprevisto de los clientes de manera rápida y eficiente.Perfecto conocimiento de la región de Andalucía y un agudo sentido de la curiosidad.Promocionar el destino y asesorar basándose en el perfil del cliente, para cubrir sus expectativas.Crear un reporte de actividades y prospecciones.Siéntete libre de compartir.Envíanos tu CV con fotografía y carta de motivación a: ******
#J-18808-Ljbffr
Gestor Cultural
NuevaFocus
Lugo, ES
Gestor Cultural
Focus · Lugo, ES
Office Excel PowerPoint Word
Grup Focus, empresa líder en el sector de les arts escèniques, audiovisuals i serveis culturals busca Gestor culturalUbicació principal: Barcelona (amb disponibilitat per desplaçaments, principalment a Madrid)Jornada completaIncorporació: ImmediataDescripció de l'empresa Som una empresa amb seu a Barcelona i a Madrid, líders en la creació, producció i distribució d'arts escèniques.
A més, desenvolupem projectes en àmbits com l'audiovisual (sèries, llargmetratges, adaptacions teatrals), producció d'esdeveniments singulars, serveis tècnics especialitzats (il·luminació, so, audiovisual, streaming, estructures i escenaris, etc) i màrqueting i comunicació cultural.Gestionem quatre teatres a Barcelona i un a Madrid, i comptem amb espais propis (oficines, naus logístiques i tècniques) des d'on coordinem els nostres projectes.
Ens definim per l'aposta per la qualitat, la innovació en els nostres projectes, i la satisfacció dels nostres públics i clients.Requisits i funcions principals Busquem un/a Gestor cultural amb un coneixement ampli del teixit cultural de Barcelona i Catalunya.Entre els requisits que busquem destaquem:
- Iniciativa i habilitats per impulsar activitats culturals internes amb un enfocament transversal
- Coneixements de gestió documental
- Sensibilitat amb l'acció social corporativa i els criteris ESG
- Habilitats d'oratòria i presentació en públic i/o entorns professionals
- Capacitat relacional tant internament com externament
- Coneixement del teixit teatral de Barcelona i arreu
- Capacitat en la gestió d'equips i coordinació de diferents àrees de l'empresaAlgunes de les seves responsabilitats seran:
- Dinamitzar i coordinar activitats culturals internes amb un perfil ampli
- Presentació d'activitats culturals i actes públics, conducció de visites guiades, impartició de xerrades, dinamització de públics, etc.
- Organitzar, conservar i digitalitzar l'arxiu històric i documental
- Fomentar les relacions corporatives internes i externes
- Gestionar i coordinar equips de treball
- Promoure, fomentar i coordinar les accions corporatives amb criteris ESGPerfil professional requerit Formació:
- Grau en gestió cultural, Grau en Humanitats, Grau en Documentació o informació i documentació, o similar.
- Es valorarà formació complementària: màster en gestió cultural, màster en arxivística i gestió de documents, formació específica en arts escèniques, producció o mediació culturalExperiència valorable:
- Experiència mínima entre tres i cinc anys en gestió cultural i/o documental, preferentment en institucions culturals o en el sector de les arts escèniques.
- Experiència en organització i catalogació d'arxius físics i digitals
- Experiència en projectes de difusió o mediació cultural
- Coneixement del funcionament d'organismes públics i privats del sector culturalCompetències:
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals
- Capacitat per desenvolupar i coordinar activitats culturals
- Organització i planificació (capacitat per estructurar arxius, classificar i gestionar arxius de forma eficient)
- Competències digitals (eines d'arxiu digital, bases de dades documentals, i recursos TIC aplicats a la cultura)Idiomes:
- Català i castellà: nivell alt (oral i escrit)
- Anglès valorableAltres requisits:
- Coneixement del teixit cultural de Barcelona, Catalunya i l'Estat
- Disponibilitat per viatjar
- Bon domini d'eines digitals de gestió i comunicació (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Gmail, Zoom, Microsoft Teams,… )Oferim
- Incorporació a un projecte cultural consolidat i en creixement
- Contractació estable, condicions econòmiques a negociar segons vàlua i experiència del candidat/a, i altres avantatges
- Entorn de treball dinàmic, creatiu, multidisciplinari i amb gran projecció pública i mediàtica.Interessats/des envieu directament el vostre CV i carta de motivació a ******
Gestor Cultural
NuevaFocus
Guadalajara, ES
Gestor Cultural
Focus · Guadalajara, ES
Office Excel PowerPoint Word
Grup Focus, empresa líder en el sector de les arts escèniques, audiovisuals i serveis culturals busca Gestor culturalUbicació principal: Barcelona (amb disponibilitat per desplaçaments, principalment a Madrid)Jornada completaIncorporació: ImmediataDescripció de l'empresaSom una empresa amb seu a Barcelona i a Madrid, líders en la creació, producció i distribució d'arts escèniques.
A més, desenvolupem projectes en àmbits com l'audiovisual (sèries, llargmetratges, adaptacions teatrals), producció d'esdeveniments singulars, serveis tècnics especialitzats (il·luminació, so, audiovisual, streaming, estructures i escenaris, etc) i màrqueting i comunicació cultural.Gestionem quatre teatres a Barcelona i un a Madrid, i comptem amb espais propis (oficines, naus logístiques i tècniques) des d'on coordinem els nostres projectes.
Ens definim per l'aposta per la qualitat, la innovació en els nostres projectes, i la satisfacció dels nostres públics i clients.Requisits i funcions principalsBusquem un/a Gestor cultural amb un coneixement ampli del teixit cultural de Barcelona i Catalunya.Entre els requisits que busquem destaquem:
- Iniciativa i habilitats per impulsar activitats culturals internes amb un enfocament transversal
- Coneixements de gestió documental
- Sensibilitat amb l'acció social corporativa i els criteris ESG
- Habilitats d'oratòria i presentació en públic i/o entorns professionals
- Capacitat relacional tant internament com externament
- Coneixement del teixit teatral de Barcelona i arreu
- Capacitat en la gestió d'equips i coordinació de diferents àrees de l'empresaAlgunes de les seves responsabilitats seran:
- Dinamitzar i coordinar activitats culturals internes amb un perfil ampli
- Presentació d'activitats culturals i actes públics, conducció de visites guiades, impartició de xerrades, dinamització de públics, etc.
- Organitzar, conservar i digitalitzar l'arxiu històric i documental
- Fomentar les relacions corporatives internes i externes
- Gestionar i coordinar equips de treball
- Promoure, fomentar i coordinar les accions corporatives amb criteris ESG Perfil professional requeritFormació:
- Grau en gestió cultural, Grau en Humanitats, Grau en Documentació o informació i documentació, o similar.
- Es valorarà formació complementària: màster en gestió cultural, màster en arxivística i gestió de documents, formació específica en arts escèniques, producció o mediació culturalExperiència valorable:
- Experiència mínima entre tres i cinc anys en gestió cultural i/o documental, preferentment en institucions culturals o en el sector de les arts escèniques.
- Experiència en organització i catalogació d#39;arxius físics i digitals
- Experiència en projectes de difusió o mediació cultural
- Coneixement del funcionament d'organismes públics i privats del sector cultural Competències:
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals
- Capacitat per desenvolupar i coordinar activitats culturals
- Organització i planificació (capacitat per estructurar arxius, classificar i gestionar arxius de forma eficient)
- Competències digitals (eines d'arxiu digital, bases de dades documentals, i recursos TIC aplicats a la cultura)Idiomes:
- Català i castellà: nivell alt (oral i escrit)
- Anglès valorableAltres requisits:
- Coneixement del teixit cultural de Barcelona, Catalunya i l'Estat
- Disponibilitat per viatjar
- Bon domini d'eines digitals de gestió i comunicació (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Gmail, Zoom, Microsoft Teams,… )Oferim
- Incorporació a un projecte cultural consolidat i en creixement
- Contractació estable, condicions econòmiques a negociar segons vàlua i experiència del candidat/a, i altres avantatges
- Entorn de treball dinàmic, creatiu, multidisciplinari i amb gran projecció pública i mediàtica. Interessats/des envieu directament el vostre CV i carta de motivació a ******
Gestor Cultural
NuevaFocus
León, ES
Gestor Cultural
Focus · León, ES
Office Excel PowerPoint Word
Grup Focus, empresa líder en el sector de les arts escèniques, audiovisuals i serveis culturals busca Gestor cultural
Ubicació principal: Barcelona (amb disponibilitat per desplaçaments, principalment a Madrid)
Jornada completa
Incorporació: Immediata
Descripció de l'empresaSom una empresa amb seu a Barcelona i a Madrid, líders en la creació, producció i distribució d'arts escèniques.
A més, desenvolupem projectes en àmbits com l'audiovisual (sèries, llargmetratges, adaptacions teatrals), producció d'esdeveniments singulars, serveis tècnics especialitzats (il·luminació, so, audiovisual, streaming, estructures i escenaris, etc) i màrqueting i comunicació cultural.
Gestionem quatre teatres a Barcelona i un a Madrid, i comptem amb espais propis (oficines, naus logístiques i tècniques) des d'on coordinem els nostres projectes.
Ens definim per l'aposta per la qualitat, la innovació en els nostres projectes, i la satisfacció dels nostres públics i clients.
Requisits i funcions principalsBusquem un/a Gestor cultural amb un coneixement ampli del teixit cultural de Barcelona i Catalunya.
Entre Els Requisits Que Busquem Destaquem
- Iniciativa i habilitats per impulsar activitats culturals internes amb un enfocament transversal
- Coneixements de gestió documental
- Sensibilitat amb l'acció social corporativa i els criteris ESG
- Habilitats d'oratòria i presentació en públic i/o entorns professionals
- Capacitat relacional tant internament com externament
- Coneixement del teixit teatral de Barcelona i arreu
- Capacitat en la gestió d'equips i coordinació de diferents àrees de l'empresa
- Dinamitzar i coordinar activitats culturals internes amb un perfil ampli
- Presentació d'activitats culturals i actes públics, conducció de visites guiades, impartició de xerrades, dinamització de públics, etc.
- Organitzar, conservar i digitalitzar l'arxiu històric i documental
- Fomentar les relacions corporatives internes i externes
- Gestionar i coordinar equips de treball
- Promoure, fomentar i coordinar les accions corporatives amb criteris ESG
- Grau en gestió cultural, Grau en Humanitats, Grau en Documentació o informació i documentació, o similar.
- Es valorarà formació complementària: màster en gestió cultural, màster en arxivística i gestió de documents, formació específica en arts escèniques, producció o mediació cultural
- Experiència mínima entre tres i cinc anys en gestió cultural i/o documental, preferentment en institucions culturals o en el sector de les arts escèniques.
- Experiència en organització i catalogació d'arxius físics i digitals
- Experiència en projectes de difusió o mediació cultural
- Coneixement del funcionament d'organismes públics i privats del sector cultural
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals
- Capacitat per desenvolupar i coordinar activitats culturals
- Organització i planificació (capacitat per estructurar arxius, classificar i gestionar arxius de forma eficient)
- Competències digitals (eines d'arxiu digital, bases de dades documentals, i recursos TIC aplicats a la cultura)
- Català i castellà: nivell alt (oral i escrit)
- Anglès valorable
- Coneixement del teixit cultural de Barcelona, Catalunya i l'Estat
- Disponibilitat per viatjar
- Bon domini d'eines digitals de gestió i comunicació (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Gmail, Zoom, Microsoft Teams,… )
- Incorporació a un projecte cultural consolidat i en creixement
- Contractació estable, condicions econòmiques a negociar segons vàlua i experiència del candidat/a, i altres avantatges
- Entorn de treball dinàmic, creatiu, multidisciplinari i amb gran projecció pública i mediàtica.
Gestor Cultural
NuevaFocus
Araba, ES
Gestor Cultural
Focus · Araba, ES
Office Excel PowerPoint Word
Grup Focus, empresa líder en el sector de les arts escèniques, audiovisuals i serveis culturals busca Gestor culturalUbicació principal: Barcelona (amb disponibilitat per desplaçaments, principalment a Madrid)Jornada completaIncorporació: ImmediataDescripció de l'empresaSom una empresa amb seu a Barcelona i a Madrid, líders en la creació, producció i distribució d'arts escèniques.
A més, desenvolupem projectes en àmbits com l'audiovisual (sèries, llargmetratges, adaptacions teatrals), producció d'esdeveniments singulars, serveis tècnics especialitzats (il·luminació, so, audiovisual, streaming, estructures i escenaris, etc) i màrqueting i comunicació cultural.Gestionem quatre teatres a Barcelona i un a Madrid, i comptem amb espais propis (oficines, naus logístiques i tècniques) des d'on coordinem els nostres projectes.
Ens definim per l'aposta per la qualitat, la innovació en els nostres projectes, i la satisfacció dels nostres públics i clients.Requisits i funcions principalsBusquem un/a Gestor cultural amb un coneixement ampli del teixit cultural de Barcelona i Catalunya.Entre els requisits que busquem destaquem:
- Iniciativa i habilitats per impulsar activitats culturals internes amb un enfocament transversal
- Coneixements de gestió documental
- Sensibilitat amb l'acció social corporativa i els criteris ESG
- Habilitats d'oratòria i presentació en públic i/o entorns professionals
- Capacitat relacional tant internament com externament
- Coneixement del teixit teatral de Barcelona i arreu
- Capacitat en la gestió d'equips i coordinació de diferents àrees de l'empresaAlgunes de les seves responsabilitats seran:
- Dinamitzar i coordinar activitats culturals internes amb un perfil ampli
- Presentació d'activitats culturals i actes públics, conducció de visites guiades, impartició de xerrades, dinamització de públics, etc.
- Organitzar, conservar i digitalitzar l'arxiu històric i documental
- Fomentar les relacions corporatives internes i externes
- Gestionar i coordinar equips de treball
- Promoure, fomentar i coordinar les accions corporatives amb criteris ESG Perfil professional requeritFormació:
- Grau en gestió cultural, Grau en Humanitats, Grau en Documentació o informació i documentació, o similar.
- Es valorarà formació complementària: màster en gestió cultural, màster en arxivística i gestió de documents, formació específica en arts escèniques, producció o mediació culturalExperiència valorable:
- Experiència mínima entre tres i cinc anys en gestió cultural i/o documental, preferentment en institucions culturals o en el sector de les arts escèniques.
- Experiència en organització i catalogació d#39;arxius físics i digitals
- Experiència en projectes de difusió o mediació cultural
- Coneixement del funcionament d'organismes públics i privats del sector cultural Competències:
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals
- Capacitat per desenvolupar i coordinar activitats culturals
- Organització i planificació (capacitat per estructurar arxius, classificar i gestionar arxius de forma eficient)
- Competències digitals (eines d'arxiu digital, bases de dades documentals, i recursos TIC aplicats a la cultura)Idiomes:
- Català i castellà: nivell alt (oral i escrit)
- Anglès valorableAltres requisits:
- Coneixement del teixit cultural de Barcelona, Catalunya i l'Estat
- Disponibilitat per viatjar
- Bon domini d'eines digitals de gestió i comunicació (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Gmail, Zoom, Microsoft Teams,… )Oferim
- Incorporació a un projecte cultural consolidat i en creixement
- Contractació estable, condicions econòmiques a negociar segons vàlua i experiència del candidat/a, i altres avantatges
- Entorn de treball dinàmic, creatiu, multidisciplinari i amb gran projecció pública i mediàtica. Interessats/des envieu directament el vostre CV i carta de motivació a ******
Gestor Cultural
NuevaFocus
Alicante/Alacant, ES
Gestor Cultural
Focus · Alicante/Alacant, ES
Office Excel PowerPoint Word
Grup Focus, empresa líder en el sector de les arts escèniques, audiovisuals i serveis culturals busca Gestor cultural
Ubicació principal: Barcelona (amb disponibilitat per desplaçaments, principalment a Madrid)
Jornada completa
Incorporació: Immediata
Descripció de l'empresa Som una empresa amb seu a Barcelona i a Madrid, líders en la creació, producció i distribució d'arts escèniques.
A més, desenvolupem projectes en àmbits com l'audiovisual (sèries, llargmetratges, adaptacions teatrals), producció d'esdeveniments singulars, serveis tècnics especialitzats (il·luminació, so, audiovisual, streaming, estructures i escenaris, etc) i màrqueting i comunicació cultural.
Gestionem quatre teatres a Barcelona i un a Madrid, i comptem amb espais propis (oficines, naus logístiques i tècniques) des d'on coordinem els nostres projectes.
Ens definim per l'aposta per la qualitat, la innovació en els nostres projectes, i la satisfacció dels nostres públics i clients.
Requisits i funcions principals Busquem un/a Gestor cultural amb un coneixement ampli del teixit cultural de Barcelona i Catalunya.
Entre Els Requisits Que Busquem Destaquem
- Iniciativa i habilitats per impulsar activitats culturals internes amb un enfocament transversal
- Coneixements de gestió documental
- Sensibilitat amb l'acció social corporativa i els criteris ESG
- Habilitats d'oratòria i presentació en públic i/o entorns professionals
- Capacitat relacional tant internament com externament
- Coneixement del teixit teatral de Barcelona i arreu
- Capacitat en la gestió d'equips i coordinació de diferents àrees de l'empresa
- Dinamitzar i coordinar activitats culturals internes amb un perfil ampli
- Presentació d'activitats culturals i actes públics, conducció de visites guiades, impartició de xerrades, dinamització de públics, etc.
- Organitzar, conservar i digitalitzar l'arxiu històric i documental
- Fomentar les relacions corporatives internes i externes
- Gestionar i coordinar equips de treball
- Promoure, fomentar i coordinar les accions corporatives amb criteris ESG
- Grau en gestió cultural, Grau en Humanitats, Grau en Documentació o informació i documentació, o similar.
- Es valorarà formació complementària: màster en gestió cultural, màster en arxivística i gestió de documents, formació específica en arts escèniques, producció o mediació cultural
- Experiència mínima entre tres i cinc anys en gestió cultural i/o documental, preferentment en institucions culturals o en el sector de les arts escèniques.
- Experiència en organització i catalogació d'arxius físics i digitals
- Experiència en projectes de difusió o mediació cultural
- Coneixement del funcionament d'organismes públics i privats del sector cultural
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals
- Capacitat per desenvolupar i coordinar activitats culturals
- Organització i planificació (capacitat per estructurar arxius, classificar i gestionar arxius de forma eficient)
- Competències digitals (eines d'arxiu digital, bases de dades documentals, i recursos TIC aplicats a la cultura)
- Català i castellà: nivell alt (oral i escrit)
- Anglès valorable
- Coneixement del teixit cultural de Barcelona, Catalunya i l'Estat
- Disponibilitat per viatjar
- Bon domini d'eines digitals de gestió i comunicació (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Gmail, Zoom, Microsoft Teams,… )
- Incorporació a un projecte cultural consolidat i en creixement
- Contractació estable, condicions econòmiques a negociar segons vàlua i experiència del candidat/a, i altres avantatges
- Entorn de treball dinàmic, creatiu, multidisciplinari i amb gran projecció pública i mediàtica.
Gestor Cultural
NuevaFocus
Toledo, ES
Gestor Cultural
Focus · Toledo, ES
Office Excel PowerPoint Word
Grup Focus, empresa líder en el sector de les arts escèniques, audiovisuals i serveis culturals busca Gestor cultural
Ubicació principal: Barcelona (amb disponibilitat per desplaçaments, principalment a Madrid)
Jornada completa
Incorporació: Immediata
Descripció de l'empresa Som una empresa amb seu a Barcelona i a Madrid, líders en la creació, producció i distribució d'arts escèniques.
A més, desenvolupem projectes en àmbits com l'audiovisual (sèries, llargmetratges, adaptacions teatrals), producció d'esdeveniments singulars, serveis tècnics especialitzats (il·luminació, so, audiovisual, streaming, estructures i escenaris, etc) i màrqueting i comunicació cultural.
Gestionem quatre teatres a Barcelona i un a Madrid, i comptem amb espais propis (oficines, naus logístiques i tècniques) des d'on coordinem els nostres projectes.
Ens definim per l'aposta per la qualitat, la innovació en els nostres projectes, i la satisfacció dels nostres públics i clients.
Requisits i funcions principals Busquem un/a Gestor cultural amb un coneixement ampli del teixit cultural de Barcelona i Catalunya.
Entre Els Requisits Que Busquem Destaquem
- Iniciativa i habilitats per impulsar activitats culturals internes amb un enfocament transversal
- Coneixements de gestió documental
- Sensibilitat amb l'acció social corporativa i els criteris ESG
- Habilitats d'oratòria i presentació en públic i/o entorns professionals
- Capacitat relacional tant internament com externament
- Coneixement del teixit teatral de Barcelona i arreu
- Capacitat en la gestió d'equips i coordinació de diferents àrees de l'empresa
- Dinamitzar i coordinar activitats culturals internes amb un perfil ampli
- Presentació d'activitats culturals i actes públics, conducció de visites guiades, impartició de xerrades, dinamització de públics, etc.
- Organitzar, conservar i digitalitzar l'arxiu històric i documental
- Fomentar les relacions corporatives internes i externes
- Gestionar i coordinar equips de treball
- Promoure, fomentar i coordinar les accions corporatives amb criteris ESG
- Grau en gestió cultural, Grau en Humanitats, Grau en Documentació o informació i documentació, o similar.
- Es valorarà formació complementària: màster en gestió cultural, màster en arxivística i gestió de documents, formació específica en arts escèniques, producció o mediació cultural
- Experiència mínima entre tres i cinc anys en gestió cultural i/o documental, preferentment en institucions culturals o en el sector de les arts escèniques.
- Experiència en organització i catalogació d'arxius físics i digitals
- Experiència en projectes de difusió o mediació cultural
- Coneixement del funcionament d'organismes públics i privats del sector cultural
- Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals
- Capacitat per desenvolupar i coordinar activitats culturals
- Organització i planificació (capacitat per estructurar arxius, classificar i gestionar arxius de forma eficient)
- Competències digitals (eines d'arxiu digital, bases de dades documentals, i recursos TIC aplicats a la cultura)
- Català i castellà: nivell alt (oral i escrit)
- Anglès valorable
- Coneixement del teixit cultural de Barcelona, Catalunya i l'Estat
- Disponibilitat per viatjar
- Bon domini d'eines digitals de gestió i comunicació (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Gmail, Zoom, Microsoft Teams,… )
- Incorporació a un projecte cultural consolidat i en creixement
- Contractació estable, condicions econòmiques a negociar segons vàlua i experiència del candidat/a, i altres avantatges
- Entorn de treball dinàmic, creatiu, multidisciplinari i amb gran projecció pública i mediàtica.