.

09/05/2025 | Oferta de empleo Convocatoria: https://secretaria.uvigo.gal/uv/web/convocatoria/public/show/1588 Número de prazas: 1 Tipo de contrato: Contrato de actividades científico-técnicas (art 23bis Lei da Ciencia). Duración indefinida. Xornada:...
09/05/2025 | Oferta de empleo

Convocatoria: https://secretaria.uvigo.gal/uv/web/convocatoria/public/show/1588 Número de prazas: 1 Tipo de contrato: Contrato de actividades científico-técnicas (art 23bis Lei da Ciencia). Duración indefinida. Xornada: Tempo completo (37,5 h/semana). Data probable de inicio: A partir da resolución desta convocatoria. Na data que se establezca na mesma. Duración do contrato: Indefinida. Salario bruto mensual 1850,00 € (incluído o prorrateo das pagas extraordinarias). Lugar de traballo: EDIFICIO AMPLIACIÓN TELECOMUNICACIÓNS-MINAS . Categoría laboral: Investigador modalidade B (Titulación Universitaria Superior).

Contrato de actividades científico-técnicas (art 23bis Lei da Ciencia). Duración indefinida

Traballo a Realizar

Inventario da masa riparia: clasificación mediante métricas e estadísticas LIDAR .

Requisitos

  • Grao

Méritos a valorar

  • Titulación académica requerida e relacionada coas xeotecnoloxías aplicadas (Grao) (25 puntos).
  • Outra Formación académica e relacionada coas xeotecnoloxías aplicadas (15 puntos).
  • Experiencia acreditable relacionada co traballo a desenvolver (35 puntos).
  • Formación específica relacionada co traballo a desenvolver (10 puntos)
  • Entrevista. A entrevista realizarase unicamente a 3 candidatos sempre que na suma dos méritos acaden un mínimo de 50 puntos (15 puntos) (Opcional)

Comité avaliador

  • Presidente: Joaquín Martínez Sánchez.
  • Secretario: Xana Álvarez Bermúdez.
  • Vogal: Henrique Lorenzo Cimadevila.

Documentación

  • Solicitude
  • Currículum vitae
  • Declaración responsable (anexo I da convocatoria) de cumprimento dos requisitos establecidos nas bases da presente convocatoria e da veracidade dos datos achegados no currículum vítae.

A presentación de solicitudes realizarase unicamente por medios electrónicos a través da sede electrónica da Universidade de Vigo

Data límite de recepción de candidaturas: A data límite para o envío das solicitudes é o 23 de maio de 2025.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Pontevedra

Rosillo Hnos. Correduría de Seguros

Pontevedra, ES

Rosillo Hnos. Correduría de Seguros busca incorporar un/a Auxiliar Administrativo/a para su Departamento de Contratación...

EGA CONSULTORES

Vigo, ES

EGA Consultores selecciona para uno de sus clientes, importante empresa de repuestos para vehículos ubicada en Vigo...

Emprego Galicia

Illa de Arousa, A, ES

(15/12/2025 ) EMPREGADOR: CONCELLO DA ILLA DE AROUSA. REQUISITOS QUE DEBEN CONSTAR NA DEMANDA: ESTAR EN POSESIÓN DA...

SYNERGIE ESPAÑA

Vigo, ES

¡En nuestra Oficina de SYNERGIE VIGO estamos incorporando! En estos momentos, brindamos la oportunidad de incorporar al...

ASESORAMIENTO EMPRESARIAL

Pontevedra, ES

Estamos buscando una persona dinámica y proactiva para el puesto de ADMINISTRACION a tiempo completo en el sur de...

Ortego y Cameno Abogados

Pontevedra, ES

En Ortego y Cameno Abogados buscamos incorporar a nuestro equipo un auxiliar administrativo, que brinde soporte y...

AFISLA ASESORES LABORALES Y CONTABLES SL

Vigo, ES

Descripción de la empresa AFISLA ASESORES LABORALES Y CONTABLES SL es una empresa de servicios legales ubicada en Vigo...

Emprego Galicia

Pontevedra, ES

(11/12/2025 ) PRECISASE XESTOR/A COORDINADOR/A DE PROXECTO. REQUISITOS MÍNIMOS SOLICITADOS (SE NON ESTÁN CODIFICADOS NA...

Syspro Automation

Vigo, ES

Syspro Automation es una empresa de ingeniería enfocada en la automatización de procesos industriales y la transformación...

Emprego Galicia

Vigo, ES

(11/12/2025 ) OS REQUISITOS MÍNIMOS QUE DEBEN CONSTAR NA DEMANDA DE EMPREGO PARA ENVIAR A CANDIDATURA Á ENTIDADE...