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WikipediaABN PIPE SYSTEMS
Coruña, A, ES
Controller de Negocio (H/M/X)
ABN PIPE SYSTEMS · Coruña, A, ES
Office Excel Contabilidad PowerPoint Outlook Finanzas Principios de contabilidad generalmente aceptados (PCGA) Transacciones financieras Programas de ofimática Contabilidad Pública Certificada ERP Power BI
Grupo ABN Pipe, somos un grupo de empresas dedicadas a la transformación de plásticos y especializadas en el diseño y fabricación de sistemas de tuberías y compuestos termoplásticos. En la actualidad operamos principalmente en España aunque con presencia creciente en todo el contexto internacional.
Deseamos incorporar en nuestras oficinas centrales en A Coruña, un/a Controller para poder contribuir al desarrollo y crecimiento de nuestra empresa.
La persona seleccionada reportará a la Dirección General y debe cumplir los siguientes requisitos:
- Licenciatura/Grado en rama económica (ADE, Económicas, Empresariales).
- Máster especializado en auditoría, control de gestión, finanzas o similar.
- Experiencia de mínima de 5 años en Departamentos de Control de Gestión y en el diseño de sistemas de control de gestión que incluyan las áreas de administración y finanzas, comercial, aprovisionamientos y fabricación.
- Se requiere nivel alto de informática y experiencia en los siguientes programas: Excel, ERP (preferentemente Navision) y Power BI o similar
- Debe tener disponibilidad para viajar tanto nivel nacional como internacional.
- Nivel de Inglés alto, mínimo C1
Sus funciones serán las siguientes:
- Definición e implementación de un sistema de reporte de información de negocio en todas sus áreas (administración, comercial, compras y fabricación)
- Elaboración de presupuestos anuales.
- Análisis de las posibles desviaciones detectadas.
- Establecimiento, implementación y seguimiento de KPIs.
- Elaboración de informes para Dirección.
- Identificación de posibles áreas de mejora.
Ofrecemos:
- Banda salarial atractiva, acorde a formación y experiencia aportadas.
- Contrato indefinido.
- Flexibilidad de horario, con posibilidad de tarde de viernes libre.
- Proyecto con desarrollo en un entorno vinculado a la innovación constante y al desarrollo sostenible.
- Buen ambiente laboral.
En Grupo ABN estamos comprometidos y garantizamos en todos nuestros procesos de selección la no discriminación por razón de raza, edad, sexo, estado civil, ideología, opiniones políticas, nacionalidad, religión, orientación sexual o cualquier otra condición personal.
Théa Pharma Spain
Barcelona, ES
Delegado/a visita médica (Barcelona y Baleares)
Théa Pharma Spain · Barcelona, ES
. Excel Outlook PowerPoint Word
¡Nuestro equipo está creciendo! Por eso, desde Théa Pharma Spain, empresa certificada como Great Place To Work, estamos buscando a un/a Visitador/a Médico/a para para cubrir la zona de Barcelona y Baleares.
En Théa nos especializamos en la investigación, el desarrollo y la comercialización de productos de oftalmología. Como empresa familiar y con valores, nos centramos en el desarrollo a largo plazo. Creemos que, si tenemos personas con talento y apasionadas en la innovación y mejora constante, no hay obstáculo que se interponga en nuestro camino. Hoy en día, somos más de 2000 colaboradores en todo el mundo, fomentando una cultura diversa, orientada a las personas, colaborativa e inclusiva.
La posición
En Théa tendrás la oportunidad de desarrollar tu carrera y mejorar la salud ocular del mundo. Si quieres dar tu siguiente paso profesional en un entorno innovador, internacional y multicultural, ¡Théa es para ti!
Como DELEGADO/A VISITA MÉDICA tu misión en nuestra compañía será representar a Laboratorios Thea ante nuestros clientes, mediante visitas regulares dentro del territorio de ventas asignado. Ser requieren viajes mensuales a Baleares.
¿Cuáles van a ser tus funciones y responsabilidades?
- Reportando al Gerente de Zona, serás responsable de detectar, gestionar y satisfacer las necesidades de los clientes asignados, alcanzando los objetivos de ventas establecidos por la compañía mediante un enfoque basado en datos.
- Analizar de forma continua los datos de ventas, actividad comercial y evolución del mercado de la zona asignada para identificar oportunidades de crecimiento, riesgos y áreas de mejora.
- Mantener actualizada la segmentación de clientes del territorio/zona asignada en función de los cambios de mercado, apoyándose en el análisis de datos del CRM, tendencias de prescripción y necesidades de la marca.
- Planificar y priorizar la actividad diaria y las rutas de visita en base al análisis de datos de desempeño, potencial del cliente y retorno de la actividad comercial.
- Mantener, analizar y reportar la actividad en el CRM, garantizando la calidad y fiabilidad de la información como herramienta clave para el seguimiento de resultados y la toma de decisiones.
- Supervisar y analizar la actividad de los KOL en la zona designada y/o en congresos, reuniones nacionales o internacionales, evaluando su impacto y alineación con la estrategia de la compañía.
- Elaborar informes y análisis periódicos sobre resultados, tendencias y acciones comerciales, compartiéndolos con el Gerente de Zona y otros stakeholders.
- Colaborar con el resto del equipo de ventas y con otros departamentos relacionados con el negocio, aportando insights basados en datos y contribuyendo al desarrollo de un entorno de trabajo colaborativo, alineado con los valores de la compañía.
¿Qué necesitas para tener éxito?
- Valorable formación Universitaria preferiblemente en ciencias de la salud
- Valorable Máster o Posgrado en Ventas.
- Conocimiento de informática a nivel usuario: Excel, Word, PowerPoint y Outlook y CRM.
- Inglés medio-alto
- Persona proactiva, con habilidades de comunicación, con pensamiento analítico, orientada a resultados, tener persuasión e influencia y con gran facilidad para trabajar con las nuevas tecnologías.
¿Cómo te vamos a cuidar?
Trabajamos para poder ofrecerte la mejor experiencia:
- Seguro de salud
- Contrato indefinido
- Inversión en formación y desarrollo
- Vehículo de empresa
- Ipad, teléfono móvil, etc.
- Tarjeta bancaria de empresa
- …y mucho más!
Si has leído hasta aquí, ¿qué esperas para aplicar? ¡Queremos saber más de ti!
¿Quieres saber más? ¡Síguenos en LinkedIn para ver nuestras novedades!
Fecha límite inscripción: 12/01/2025
Empleador con igualdad de oportunidades
Théa se enorgullece de ser un empleador con igualdad de oportunidades y con una cultura global que acepta la diversidad. Nos comprometemos a proporcionar un entorno libre de discriminación y acoso injustos. No discriminamos por motivos de edad, raza, color, sexo, religión, nacionalidad, discapacidad, embarazo, estado civil, orientación sexual, cambio de sexo, o cualquier otra categoría.
GROUP SALES EXECUTIVE
NuevaMeliá Hotels International
Barcelona, ES
GROUP SALES EXECUTIVE
Meliá Hotels International · Barcelona, ES
. Cloud Coumputing Office Outlook
“El mundo es tuyo con Meliá”
Descubre un camino sin límites en Meliá, donde las oportunidades de crecimiento y desarrollo son infinitas. Sumérgete en un viaje que te llevará a trabajar en varios países y a formar parte de nuestra extensa familia global.
Descubre algunos de los beneficios que ofrecemos:
- My MeliáRewards: Participa en nuestro programa de fidelidad exclusivo, disfrutando de beneficios y ventajas únicas.
- My MeliáBenefits: Aprovecha la compensación flexible y los descuentos exclusivos en una amplia variedad de productos y servicios, promoviendo un estilo de vida activo y saludable.
Responsable de gestionar las peticiones de los clientes nacionales e internaciones para cualquier hotel de Barcelona y Sitges. Asesora al cliente y orienta las peticiones en función de sus necesidades y de las de nuestros hoteles, elaborando y enviando el presupuesto y realizando el seguimiento del mismo hasta la contratación del evento, para hacer el correcto traspaso a la operación del hotel.
¿Qué buscamos?
- Haber trabajado en un puesto similar con experiencia de al menos 2 años.
- Residencia en Barcelona.
- Persona organizada, empática, resolutiva, con predisposición y facilidad de trabajo en equipo.
- Manejo de PMS Opera Cloud, Sihot y de paquete Office y Outlook.
- Manejo de la herramienta de gestión de grupos como Cvent u otros canales online.
- Nivel profesional de inglés, español y otro idioma valorable (francés o alemán).
En Meliá Hotels International apostamos por la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, contando con el compromiso de la dirección y con los principios contenidos en las políticas de Recursos Humanos. Asimismo, nos importa la difusión entre toda la plantilla de una cultura empresarial comprometida con la igualdad efectiva, y la sensibilización de sobre la necesidad de actuar conjunta y globalmente.
Impulsamos nuestro compromiso con la igualdad y la diversidad, evitando cualquier tipo de discriminación, especialmente, la relacionada con motivos de discapacidad, raza, religión, género o edad. Creemos que la diversidad y la inclusión entre nuestras personas trabajadoras es fundamental para nuestro éxito como compañía global.
Además, apostamos por el crecimiento sostenible de nuestro sector a través de un gran equipo humano socialmente responsable. En este sentido, nuestro lema es “Hacia un futuro sostenible, desde un presente responsable” Gracias a todos/as los colaboradores/as lo hacemos posible.
Para protegerte y evitar fraudes en los procesos de selección, te invitamos a consultar nuestras recomendaciones en la página "Protege tu candidatura".
Si quieres ser “Very Inspiring People“, síguenos en:
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Fontenille Collection
Alaior, ES
Stagiaire Guest Relation F/H
Fontenille Collection · Alaior, ES
. Excel Office Outlook Word
L'entreprise
Implantée sur un site habité depuis plus de 9 000 ans, Torre Vella est l’exemple typique d’une finca minorquine et étend ses secrets jusqu’aux falaises qui bordent les 1 700 mètres de côtes. Entièrement classée « bien culturel d’exception », l’hôtel offre 17 chambres et suites très spacieuses dont la majorité bénéficie de larges terrasses et de piscines privées.
Son restaurant, Siempreviva, met à l'honneur planchas et plats minorquins revisités, le tout dans l'atmosphère intimiste et romantique du patio, au bord de la piscine, ou au cœur des vignes.
Torre Vella incarne une retraite chic et bohème et se vit au fil de ses expériences inoubliables : apéritif au coucher du soleil sur les falaises, massage en pleine nature, dîner dans les vignes, cours de yoga.
Description Du Poste
Nous recherchons notre stagiaire guest relation à compter de juin 2026 !
Encadré(e) par la Chef de Réception, vous participerez activement à la vie du front office :
- Accueil personnalisé des clients (check-in / check-out)
- Gestion des réservations hôtel, restaurant et spa (téléphone, e-mail, logiciels Opera / Zen Chef, Plannity, etc.)
- Renseignement sur les services de l’hôtel, le spa et les activités locales, conciergerie
- Coordination avec les autres services (housekeeping, restauration, spa, support)
- Contribution à la satisfaction client et à l’image haut de gamme de l’établissement
Profil recherché
Profil
- Étudiant(e) en école hôtelière ou tourisme
- Présentation soignée, sens du service et toujours souriant(e)
- À l’aise en français et en anglais (une 3e langue est un plus)
- Maîtrise de base des outils informatiques (Word, Excel, Outlook)
- Dynamique, curieux(se), organisé(e) et doté(e) d’un excellent relationnel
- Une expérience enrichissante
- Un accompagnement personnalisé et formateur
- Une équipe jeune, passionnée et bienveillante
- Logement possible
- Indemnités de stage + repas fournis + uniformes
OPERATOR II
NuevaGuadalupe-Blanco River Authority
Carrizo de la Ribera, ES
OPERATOR II
Guadalupe-Blanco River Authority · Carrizo de la Ribera, ES
. Word Excel Outlook
Apply
Description
Why join GBRA?
- Competitive salary
- Medical, Dental, Vision, and Life Insurance at no cost to employee
- Texas County & District Retirement system matched 2:1 at retirement
- 12 days of annual leave
- 12 days of sick leave
- Paid Holidays
- 100% company-paid training
- License incentive program
- Educational assistance program
- Safety boot program
- Employee wellness program with gym reimbursement
- Employee recognition events
- Exclusive employee perks & discounts
PAY RANGE: $41,144.00 - $68,573.00
REPORTS TO: Chief Operator Carrizo WTP
DIVISION: Hays/Caldwell Operations
WORK LOCATION: Carrizo WTP and pipelines in Hays, Gonzales and Caldwell Counties
Summary
The Operator II position assists the Chief Operator at the Carrizo water treatment plant, well fields, and treated water delivery system in delivering potable water from the Carrizo plant to its customers at the required rate based on customer demand. The Carrizo treated water delivery system must meet or exceed the Safe Drinking Water Act standards, as enforced by the Texas Commission on Environmental Quality (TCEQ).
The Operator II is expected to have a good working knowledge of groundwater treatment plants, their general maintenance and operational activities, well fields, and potable water transmission systems.
Essential Duties And Responsibilities
- Performs all work in accordance with safety procedures and policies.
- Ensures the security of GBRA/Alliance buildings, equipment, and grounds.
- Under supervision of the chief operator, observes and makes changes to the plant process, operation, and equipment for proper function and performance; performs emergency maintenance when required.
- Perform checks and daily inspection of wells, pump stations and wholesale delivery points.
- Notifies the Chief Operator when problems and/or questions arise.
- Assists with the maintenance and care of all materials, tools, equipment, and vehicles assigned to the plant.
- Maintains the plant buildings, grounds, control room, lab, and restrooms on a daily basis.
- Maintains a courteous attitude when dealing with the public and wholesale customers.
- Assists with the maintenance of the Alliance/GBRA treated water delivery system pipelines.
- Performs other duties as assigned.
KNOWLEDGE/SKILLS/ABILITIES
- Work hours other than Monday – Friday, 8:00 AM – 5:00 PM; potential rotation of 10- or 12-hour shifts.
- Ability to do shift work, act alone, and continuously exercise sound judgment and vigilance.
- Subject to on-call duties as scheduled by the Chief Operator.
- Respond to emergencies during off-duty hours.
- Safely operate gas, electric, hydraulic, and hand tools.
- Read and understand highly technical information in small print.
- Perform basic math skills.
- Read analog and digital indicators.
- Possess basic computer skills including Microsoft Word, Excel, and Outlook.
- The permanent residence must be such that roadway travel time from home to reporting station takes no more than 45 minutes. This response time must be achieved without violating traffic laws.
High School Diploma or GED.
CERTIFICATIONS/LICENSES
Valid Driver’s License. Acceptable MVR. Ability to remain insurable under GBRA’s vehicle liability policy.
Possess a Class C Ground Water Operator license at minimum, Class B Groundwater or Class A preferred.
Experience
+3 Years in related field preferred.
Experience in utility operations and maintenance, customer service, or construction is desirable.
Managerial Responsibilities
None.
PHYSICAL DEMANDS
The physical demands described here are representative of those that must be met by an employee to successfully perform the essential functions of this job. Reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities to perform the essential functions.
Work at elevated levels greater than 30 feet on platforms, roofs, bridges, etc. Climb vertical ladders up to 20 feet in height. Repeatedly lift, load, and unload up to 50 pounds. Respond to visual and audible alarms. Wear personal protection equipment such as safety glasses, protective footwear, self-contained breathing apparatus (SCBA) as outlined in the employee Safety Manual. Safely enter, exit, and work in trenches and confined spaces. Perform basic first aid and CPR.
Employees must wear protective footwear in compliance with ANSI or ASTM standard. New employees are provided protective footwear. Replacement footwear is provided annually for qualifying employees.
WORK ENVIRONMENT
Approximately 50/50 percent of work outdoors and indoors. Occasional travel to attend training necessary for maintaining licenses and certificates as required. Some outdoor manual labor duties but generally work can be performed in a clean and well-organized environment. There are hazards associated with chemicals and rotating or moving mechanical parts that require an operator to exercise care in his activities. Works with or is exposed to hazardous chemicals used in the treatment of water.
The work environment characteristics described here are representative of those an employee encounters while performing the essential functions of this job. Reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities to perform the essential functions.
TRAVEL
Personal transportation is required to normal work site at which point employee will use vehicles provided by GBRA to perform duties.
Overnight travel mainly limited to meetings and training.
Salary Description
PAY RANGE: $41,144.00 - $68,573.00
Security Operator
24 dic.NHS Ayrshire & Arran
Hospital, ES
Security Operator
NHS Ayrshire & Arran · Hospital, ES
. Outlook Word
Security Operator x 2
AfC Band 3 (pro rata) plus a High Secure Environmental Allowance of £1,750.47 per annum (pro rata)
Hours
Position 1: 37* hours per week (full-time), rostered on a 4-on / 2-off shift pattern
Position 2: 31.57* hours per week (part-time), 4 days per week with flexibility required
Contract Duration – Permanent
Post Details – The post holder will be required to work a rostered shift pattern including day, evening, weekends and public holidays. As a Security Operator, you’ll play a vital role in ensuring the safety and security of the hospital through the application of agreed policies and procedures.
Post holders will monitor and control access to the hospital, ensuring all persons entering and leaving are authorised, they will search and escort staff, visitors, and vehicles entering or leaving the premises. This post requires daily perimeter fence checks which entails walking around a mile over uneven terrain as part of routine checks as well as standing for extended periods of time. They will respond professionally and courteously to all situations, including disputes and confrontations, while promoting respect and dignity. Post holder will work collaboratively within a team to deliver agreed security standards and policies along with operating security systems and maintaining accurate records. Rosters are published six weeks in advance. Position 1 will also include participation in relief cover periods, typically lasting six weeks, up to three times per year.
Experience – Previous experience within a security or customer-focused environment is essential, as well as knowledge of Microsoft packages including word and outlook. Applicants must be able to demonstrate good interpersonal skills, effective communication and a level of literacy and comprehension, as well as good attention to detail. Applicants should have the ability to work on their own initiative and prioritise their workload. A valid full UK driving license is essential.
Closing Date – The closing date for applications is 11 January 2026. For an informal discussion please contact Jamie Hope on 01555 842123 or email [email protected].
If you have any queries or require assistance regarding the application form or recruitment process, please contact the HR Team on [email protected] to discuss your requirements.
Please note we anticipate a high level of interest in this position therefore we may close the vacancy prior to the closing date once a sufficient number of applications are received. Please ensure you complete and submit your online application at an early stage to avoid disappointment.
NHS Scotland is committed to encouraging equality and diversity among our workforce and eliminating unlawful discrimination. The aim is for our workforce to be truly representative and for each employee to feel respected and able to give their best. NHS Scotland welcomes applications from all sections of society. It should be noted that the State Hospital is a high secure hospital and the current organisational position based on a risk assessment is that we welcome applications from people under the age of 18 for non-clinical roles however to be eligible for a clinical role applicants should be 18 years and older. Should you have any questions in relation to this please contact [email protected]
Right to Work – To work in the UK, you must have valid permission granted by UK Visas and Immigration. NHS Scotland Boards check this as part of pre-employment checks, which can be evidenced through visas or settled/pre-settled status. For details, visit the GOV.UK website.
Some posts may allow sponsorship under the Skilled Worker or Health & Care Worker visa, but only if the employer is a licensed sponsor and the role meets salary thresholds. Please note: The State Hospital is NOT licensed to issue certificates of sponsorship. Applicants must already have the right to work in the UK without requiring sponsorship. It is essential that you confirm your right to work before applying.
Reduced Working Week* - Starting from 1 April 2026, the working week for NHS Agenda for Change workers in Scotland will be reduced. Full-time hours will be reduced from 37 to 36 hours, and part-time staff will get a pro-rata reduction in their working hours without losing any earnings.
Artificial Intelligence – Candidates should provide original and authentic responses to all questions within the application form. The use of artificial intelligence (AI), automated tools, or other third-party assistance to generate, draft, or significantly modify responses is strongly discouraged. By submitting your application, you confirm that all answers are your own work, reflect your personal knowledge, skills and experience, and have not been solely produced or altered by AI or similar technologies. Failure to comply with this requirement may result in your application being withdrawn from the application process.
Urban Land Institute
Madrid, ES
Events & Communications Manager, ULI Spain
Urban Land Institute · Madrid, ES
. HTML Office Excel Outlook
Position Summary
This role supports the ULI Spain team as a Events and Communications Manager, with the ultimate objective to further the mission of ULI and the Spain National Council (ULI Spain). This includes, but is not limited to: growing and retaining the membership; organising high-quality events and programmes for various member cohorts and markets, and; communicating these activities effectively. This will be done while working in close collaboration with colleagues across ULI in Europe, including other National Council teams, the National Council support team, European Marketing and Communications, Business Development and Membership.
The candidate must have strong organisational and project management skills, an entrepreneurial and hands-on spirit, the ability to multitask and respond to situations quickly. They will have experience in planning and delivering programmes of events, whilst creating the content and marketing associated with these programmes. They will have strong interpersonal skills, enjoy interacting with key stakeholders and members of the organisaiton, understanding the importance of networking and connection in managing events and meetings. ULI Spain’s membership includes senior-level business executives, government and public officials, and senior members of the real estate and land use community – we expect staff to comport themselves to a professional standard around our members and stakeholders at all times.
The position will be based in our Madrid office with a minimum of two (preferably three) working days a week in office. Attendance at member events is required, and dress code for events ranges from business casual to business smart depending on the occasion.
Specific Responsibilities
As part of the services to our members, ULI United Spain, organises and delivers a suite of programming including events, awards, webinars, and educational activities, on a Spain wide basis. These are of strategic importance for the organisation in terms of shaping the member value proposition and our financial results. ULI is now looking for someone to work on the high-profile conferences, events, and programmes part of the Spain annual calendar.
Reporting to the Spain Executive Director, your remit is to assist in the development and execution of a comprehensive events and marketing/communications programme that supports the overall objectives of the organisation. The successful candidate will manage, plan and assist in the content and logistics of our Spain programming, both for flagship events and conferences as well as event programmes for a variety of member communities, ensuring high quality delivery, cost-effectiveness, and member satisfaction.
Events / Programmes
- Manage and execute all logistical aspects of planning and delivering high-quality National Council events (digital and physical):
- Assisting the Executive Director in the budget management and tracking of national council finances; invoicing and liaising with vendors, as required.
- Oversee and manage relationships with third-party contractors; management of procurement processes and negotiating with suppliers.
- Input to the programming aspects of events by working with colleagues across ULI Europe, and National Council committee members, to identify speakers, and align the content with ULI Spain programme of work.
- Handle and attend all meetings logistics before, during, and after each event.
- Work strategically to streamline the delivery of events.
- Leverage events to maximise membership growth for ULI Spain and proactively follow up with engaged non-members after the events.
- In partnership with ULI Europe colleagues, manage and oversee the delivery of events and programmes for Young Leaders and NEXT groups.
- Understand, communicate, and deliver the ULI brand to the Spain market.
- Write copy for event marketing emails, newsletters, brochures, and promotional materials.
- Work in partnership with the Spain Executive Director and the Europe marketing team to produce high-quality, appealing, creative, and tailored Spain marketing materials; and create and implement innovative and effective marketing strategies, including:
- Monitoring all marketing responses, analysing the effectiveness of marketing outlets, and delivering pre-/post-event marketing analysis including delegate feedback surveys.
- Managing social media campaigns and community management.
- Promoting ULI Spain events (physical or virtual) within the community and on social networks. Animation of ULI Spain social networks, with the help of marcomms colleagues and potential external experts.
- Providing support, in coordination with the press agency, on preparing event press kits.
- Keeping the ULI Spain website up to date.
A pivotal part of this role is to engage proactively with members at every stage — including those on 90-day trial memberships, new members requiring onboarding support, and existing members seeking continued value. The incumbent will foster strong relationships through regular communication, guidance, and follow-up, ensuring members are well-informed and connected to the association’s programs, events, and communities. By applying best practices and insights shared across regions, the goal is to strengthen member engagement and contribute to improved retention outcomes.
General Management
- Access records from ULI’s database, reports, meeting rosters, badges, invoices, etc., as needed.
- Work closely with ULI colleagues to analyse membership engagement and retention and pro-actively reach out to non-engaged members/members whose membership is expiring
- Work with the ULI Spain Executive Director to analyse membership results and finetune the Council’s growth strategy.
- Proactively support the Executive Director with the preparation of the Executive Committee and other meetings.
- Perform other operational duties and manage projects, as required.
- Independent self-starter with the ability to work with minimal supervision to produce a high-quality product and a successful outcome.
- Experienced events and/or project coordinator/manager including the organisation of content, marketing, coordination and administration related to events
- Ability to successfully handle multiple priorities, as well as adapt quickly to shifting duties and responsibilities.
- Strong organisational and time management skills to meet deadlines and follow up with final details, as well as a commitment to detail and accuracy.
- Self-directed and resourceful, able to take initiative, anticipate needs and assume responsibility for tasks and outcomes.
- Experience working with including negotiating with third-party suppliers.
- Experience supporting business plans/budgets, and cost tracking.
- A positive outlook, a collaborative and partnership approach.
- Strong team player.
- Strong communication and interpersonal skills—an ability to interact with members and ULI staff at all levels.
- Outstanding customer/member service orientation.
- Excellent writing and communication skills, fluency in written and spoken English.
- Fluent/proficient in using Microsoft Office, specifically Excel.
- Skilled in social media, such as LinkedIn, Facebook, Instagram.
- Design skills and website software (WordPress, Canva and basic HTML) are also a bonus.
- Occasional travel required (UK and Europe).
- Knowledge of the real estate industry and key players would be a plus.
- Experience in social media and digital marketing would be a plus.
Attendance at member events is required, as well as a hybrid working structure with a minimum of two (2) team days in the office each week.
Administrativo/a - Murcia
24 dic.Urdecon
Murcia, ES
Administrativo/a - Murcia
Urdecon · Murcia, ES
. Office Excel Outlook Word
En Urdecon, empresa del sector de la construcción, buscamos incorporar un/a Administrativo/a para reforzar nuestro equipo, participando en la gestión administrativa y el apoyo a los distintos departamentos de la empresa.
Funciones principales
- Gestión administrativa general de obras.
- Control y archivo de documentación (contratos, facturas, albaranes, certificaciones).
- Apoyo administrativo al equipo técnico y de obra.
- Atención telefónica y correo electrónico.
- Uso de herramientas ofimáticas y programas de gestión.
Requisitos
- Formación en Administración, ADE o similar.
- Experiencia mínima en puesto similar.
- Conocimientos de facturación y documentación de obra.
- Manejo de Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).
- Capacidad organizativa, responsabilidad y atención al detalle.
Se valorará
- Experiencia previa en empresas constructoras o promotoras.
- Conocimientos básicos de administración en el sector de la construcción.
- Habilidad para trabajar en equipo y bajo plazos.
Se ofrece
- Contrato indefinido.
- Incorporación a una empresa en crecimiento.
- Salario según valía y experiencia.
- Desarrollo profesional.
📩 Interesados/as pueden enviar su CV a: [email protected] o inscribirse en la oferta de empleo.
Viva Marketing
Madrid, ES
GESTOR COMERCIAL CAPTACION PARTNERS
Viva Marketing · Madrid, ES
Desarrollo empresarial Marketing Español Administración Contabilidad Elaboración de presupuestos Gestión empresarial Capacidad de análisis Finanzas Medios de comunicación social Office Excel Outlook Word
Requisitos Mínimos:
Persona con experiencia en captación de partners y en negociación con proveedores.
*Experiencia mínima de 4 años en captación y en compras.
*Resultará imprescindible tener buenas dotes de comunicación y capacidad de persuasión.
*Habituado a la correcta redacción de comunicaciones con clientes y proveedores vía e-mail y telefónica.
*Habituado a negociación con proveedores
*Manejo del Paquete Office: Excel, Power Point, Word y Outlook
*Capacidad de empatía y habilidades de ventas y compras.
*Persona muy organizada, eficaz y con capacidad de priorizar tareas
*Persona con iniciativa y resolutiva, motivada y que tenga ganas de aprender.
*Se valorará inglés.
Descripción:
Empresa del sector del Marketing y Publicidad con más de 20 años de experiencia, especialista en generación de campañas promocionales novedosas, basadas en incentivos experienciales y en la comercialización de programas de motivación y fidelización para marcas como Ecoembes, Eucerin, Mapfre, Michelin, etc., busca un perfil multidisciplinar para cubrir las siguientes funciones:
* Gestión comercial telefónica para realizar captación de partners y asociados que se integrarán dentro de las redes de proveedores de la compañía, (Partners de sectores: Hoteleria, Salus y Belleza)
* Responsable de la captación, fidelización, desarrollo y retención de partners y asociados, así como del análisis de los mercados prospectados.
* Inter-relación con otros departamentos de la compañía como Comercial y Administración.
* Búsqueda activa de potencial partners a través de internet.
* Informes semanales de la situación de las redes de proveedores.
* Gestión de posibles incidencias que se deriven de la relación con los partners.
* Actualización de las BBDD de partners y sus fichas en plataformas de internet.
* Negociación y cierre de acuerdos con proveedores.