Mesos

Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català ? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat! Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats...

Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat!

Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats comunicatives i orientació a resultats, per incorporar-se a un dels principals operadors de Contact Center.


Funcions principals

  • Atenció inbound multicanal (telèfon, email, xat, xarxes socials, app).
  • Gestió de consultes i tràmits: targetes, dades personals, assegurances, accés a lapp, etc.
  • Suport a comerços amb finançament.

Gràcies pel teu interès en aquesta oportunitat! Per avançar en el procés de selecció, completa una breu videoentrevista i un test de coneixements informàtics. És molt senzill i necessites un mòbil o ordinador amb càmera i connexió a internet (no estarás en directe). 


Passos a seguir:

1. Inscriu-te en l'oferta.

2. Rebràs un correu amb l'enllaç a la plataforma de videoentrevistes.

3. Accedeix a l'enllaç, segueix les instruccions i grava les teves respostes.


Important: Només considerarem les candidatures que hagin realitzat la videoentrevista i el test ofimàtic.

Consell extra: busca un lloc tranquil, amb bona il·luminació, i assegura't de tenir una aparença cuidada. No fa falta anar de gala, però una roba neutra o alguna cosa formal sempre transmet professionalitat. Mostra la teva millor versió!


En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Imprescindible: nivell bilingüe de castellà i català.
Educació secundària finalitzada (batxillerat o equivalent).
Mínim 6 mesos dexperiència en call center (preferentment en sector financer).
Excel·lents habilitats comunicatives i digitals.
Bon domini informàtic i mecanografia àgil.
Orientació comercial i capacitat de persuasió.
Valorable: coneixements de productes financers i certificat de mediador/a dassegurances.

¿Qué ofrecemos?
Formació de dues setmanes prèviament al contracte (del 21/7 al 1/8), remunerada amb 306,60€ si la superes, t'incorpores a l'empresa i superes el període de prova.
Incorporació 4/8.
Contracte inicial de 2 mesos amb possibilitat de pròrroga.
Equip estable i proper, amb suport constant de supervisió.
Ambient de treball dinàmic i orientat al desenvolupament professional.
Torn disponible:
9:00 a 15:00 (30h/setmana)
9,40€ b/h
Lloc de treball Avinguda Diagonal 67, Barcelona.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Teleoperador/a en Barcelona

Kreedit

Barcelona, ES

DESCRIPCIÓN EMPRESA Kreedit es una empresa de servicios situada en la ciudad de Barcelona, con una trayectoria...

NA

Arenys de Munt, ES

¿Tienes experiencia concertando visitas por teléfono? ¿Eres una persona organizada, resolutiva y con actitud proactiva?...

Collège Financement Participatif par France FinTech

Barcelona, ES

Volver a las ofertas Ver todas las ofertas de Papernest Teleoperador(a) Ventas - Contrato Indefinido - Barcelona...

Centro Médico Aragón

Barcelona, ES

Somos una clínica ginecológica especializada en atender pacientes locales e internacionales. Buscamos incorporar a...

Aplicalia Group

Barcelona, ES

¿Te consideras una persona orientada al cliente? ¿Tienes experiencia en la venta de seguros? ¡Esta es tu oportunidad!...

NA

Balsareny, ES

Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català ? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i...