Mesos

Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català ? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat! Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats...

Tens experiència en atenció al client i domini bilingüe de castellà i català? Tagradaria créixer en un entorn dinàmic i innovador dins del sector financer? Aquesta és la teva oportunitat!

Busquem persones apassionades per ajudar, amb habilitats comunicatives i orientació a resultats, per incorporar-se a un dels principals operadors de Contact Center.


Funcions principals

  • Atenció inbound multicanal (telèfon, email, xat, xarxes socials, app).
  • Gestió de consultes i tràmits: targetes, dades personals, assegurances, accés a lapp, etc.
  • Venda creuada de productes financers (assegurances, ampliació de límit, fraccionament de compres).
  • Retenció de productes i suport a comerços amb finançament.

Gràcies pel teu interès en aquesta oportunitat! Per avançar en el procés de selecció, completa una breu videoentrevista. És molt senzill i necessites un mòbil o ordinador amb càmera i connexió a internet (no estarás en directe). 


Passos a seguir:

1. Inscriu-te en l'oferta.

2. Rebràs un correu amb l'enllaç a la plataforma de videoentrevistes.

3. Accedeix a l'enllaç, segueix les instruccions i grava les teves respostes. No fa falta que sigui perfecte, només volem conèixer-te millor!


Recorda: és imprescindible per continuar en el procés.


Important: Només considerarem les candidatures que hagin realitzat la videoentrevista i el test ofimàtic. No perdis l'oportunitat de demostrar la teva motivació i encaix amb el lloc des del primer moment!


Consell extra: busca un lloc tranquil, amb bona il·luminació, i assegura't de tenir una aparença cuidada. No fa falta anar de gala, però una roba neutra o alguna cosa formal sempre transmet professionalitat. Mostra la teva millor versió!


Finalitza la videoentrevista i completa el test ofimàtic obligatori. És una prova senzilla que ens ajudarà a conèixer el teu maneig bàsic d'eines informàtiques.


En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Imprescindible: Nivell bilingüe de castellà i català.
Educació secundària finalitzada (batxillerat o equivalent).
Mínim 6 mesos dexperiència en call center (preferentment en sector financer).
Excel·lents habilitats comunicatives i digitals.
Bon domini informàtic i mecanografia àgil.
Orientació comercial i capacitat de persuasió.
Valorable: coneixements de productes financers i certificat de mediador/a dassegurances.

¿Qué ofrecemos?
Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga.
Equip estable i proper, amb suport constant de supervisió.
Ambient de treball dinàmic i orientat al desenvolupament professional.
Torns disponibles:
10:00 a 16:00 (30h/setmana)
14:00 a 20:00 (30h/setmana)
9:00 a 15:30 (32,5h/setmana, només per suport al comerç)
11:00 a 14:00 i 16:00 a 20:00 (35h/setmana)
9,40€ b/h
Lloc de treball Avinguda Diagonal 67, Barcelona

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Teleoperador/a en Barcelona

Perteagas

Ripollet, ES

Empresa Colaboradora de Gas Natural, precisa una operadora de telemarketing para concertación de visitas. Se Ofrece:...

Teleoperador/a

22 jun.

Servitec Salud

Ripollet, ES

Descripción Por motivo de crecimiento de la empresa precisamos incorporar a nuevos teleoperadores/as con experiencia en...

NA

Callús, ES

¿Eres una persona comunicativa, con energía y pasión por las ventas? ¡Tenemos una oportunidad que no puedes dejar pasar!...

NA

Sallent, ES

¿posees talento para la comunicación? ¿Tienes habilidades comerciales y comunicativas?¿Te gustaría formar parte de una...