.

Busquem un/a People&Culture Director que sigui el motor de les iniciatives de People & Culture a la divisió de Briolf Coatings del Grup Briolf que inclou a les companyies Roberlo, Cromaresme & Dexia System i que impacta sobre un equip de més de 650...

Busquem un/a People&Culture Director que sigui el motor de les iniciatives de People & Culture a la divisió de Briolf Coatings del Grup Briolf que inclou a les companyies Roberlo, Cromaresme & Dexia System i que impacta sobre un equip de més de 650 persones.


La posició combina la gestió operativa del dia a dia —assegurant que tot funcioni amb fluïdesa i professionalitat (resolució de conflictes laborals, processos de selecció, suport a persones i responsables)— amb una mirada estratègica orientada al desenvolupament del talent i al creixement de la cultura organitzativa.


Treballarà estretament amb l'equip de Briolf Corporate per desplegar i adaptar les polítiques i iniciatives de People & Culture a les necessitats del grup, contribuint a un model compartit que impulsi el compromís, l'experiència de les persones i l'atracció i retenció del talent.


El rol té com a objectiu enfortir el lideratge, consolidar una cultura sòlida i coherent, i assegurar decisions justes, alineades amb els valors i amb la sostenibilitat del projecte. Busquem una persona capaç de combinar una excel·lent operativa quotidiana amb una visió transformadora que ajudi a fer créixer les persones, els equips i el conjunt de Briolf Coatings.


Principals Responsabilitats:


1. Lideratge i Cultura

  • Acompanyar i desenvolupar els managers en la gestió dels seus equips, promovent lideratges responsables, efectius i alineats amb els valors corporatius.
  • Impulsar la cultura i les pràctiques que generin un entorn de treball saludable, orientat a resultats i a confiança.


2. Talent, Performance i Desenvolupament

  • Impulsar els processos de performance, programes de desenvolupament i models de creixement per donar suport tant a les persones com als objectius de negoci.
  • Gestionar els processos de selecció de perfils clau (nacionals i internacionals).
  • Fer créixer l'equip de People Business Partners, oferint direcció, suport i espais de desenvolupament perquè augmentin criteri, autonomia i influència.


3.Compensació i Polítiques

  • Juntament amb la Direcció, garantir que les estructures de compensació i polítiques salarials justes, competitives i coherents entre rols, mercats i amb coherència amb les polítiques del Grup Briolf.
  • Co-crear, conjuntament amb l'equip del Grup Briolf, polítiques i processos de People & Culture.
  • Garantir la correcta implementació a les filials dels criteris i polítiques definides a HQ.
  • Participar en la definició i seguiment dels sistemes de retribució variable (bonus MBO


4. Gestió Laboral

  • Vetllar pel compliment legal i les bones pràctiques en matèria laboral, treballant amb assessoria quan calgui.


5. Governança, dades i pressupost

  • Elaboració del budget anual de People i responsabilitat del seu seguiment i compliment.
  • Seguiment de KPI's de People (headcount, rotació, costos, etc.) i reporting a Direcció.


Què t'oferim?

  • Participar en un projecte ambiciós, amb un equip molt professional i amb una cultura potent i sòlida
  • Crear i Impulsar iniciatives de desenvolupament i cultura amb l'equiip de Briolf Corporate.
  • Formar part d'un grup industrial internacional reconegut en el sector amb reptes i oportunitats constants.


Requisits:

  • Experiència de 3 a 5 anys en una posició de lideratge en Recursos Humans, preferiblement en entorn industrial multinacional.
  • Formació universitària en Psicologia, Relacions Laborals, ADE o similar; es valorarà màster o postgrau en direcció de persones.
  • Coneixements laborals sòlids.
  • Nivell alt d'anglès, tant oral com escrit.
  • Experiència en l'ús d'ERP de HR (preferiblement SAP).
  • Preferiblement, coneixement actualitzat de la legislació laboral.


Competències clau:

  • Lideratge: capacitat per inspirar, guiar i desenvolupar equips.
  • Orientació al negoci: visió estratègica i comprensió dels objectius empresarials.
  • Comunicació efectiva: habilitats d'influència i escolta activa a diferents nivells de l'organització.
  • Pensament analític i digital: enfocament basat en dades, gestió d'indicadors i millora de processos.
  • Gestió del canvi: flexibilitat i capacitat per impulsar projectes en entorns dinàmics.
  • Empatia i coherència: actuar com a referent de la cultura i dels valors de l'organització.
  • Influència i credibilitat: capacitat per establir relacions de confiança amb la direcció i els equips operatius.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Director/a en Girona

QUERA

Girona, ES

QUERA, fundada en Girona en 1887, se ha consolidado como una firma líder en el sector de la alta joyería y relojería de...