Per la Residència de Gent Gran de Santa Coloma de Farners, busquem un/a Administratiu/va de Recursos Humans. La persona seleccionada, en col·laboració amb la Direcció Assistencial de la Residència, es responsabilitzarà de la gestió dels RRHH de la...
Per la Residència de Gent Gran de Santa Coloma de Farners, busquem un/a Administratiu/va de Recursos Humans. La persona seleccionada, en col·laboració amb la Direcció Assistencial de la Residència, es responsabilitzarà de la gestió dels RRHH de la Residència d’acord a les directrius i polítiques establertes per SUMAR.

La persona seleccionada, en coordinació de l’àrea de gestió de persones, realitzarà, entre d'altres funcions:

  • Vetllar per la correcte dotació dels diferents torns de treball, gestionant les cobertures derivades de les incidències del personal.
  • Gestionar i portar el control dels calendaris dels/les professionals, gestionar les vacances, permisos i altres incidències.
  • Acollida nou personal, gestionar el procés d’acollida del nou personal (coordinació company/a que el formarà, entrega roba de treball i EPI’s, signatura del contracte de treball, explicació de les pautes inicials i entrega dels tutorials corresponents a formació PRL, portal del professional, entrega de claus i taquilla, etc).
  • Comunicar al seu responsable immediat les incidències o anomalies observades en el desenvolupament de la seva tasca, resoldre les que se li deleguin.
  • S’ocuparà de realitzar les entrevistes dels candidats/es que formen part de la borsa de la residència per realitzar substitucions de l’equip Gerocultor/a i de l’equip d’atenció indirecte.
  • Realitzarà la resolució de consultes i dubtes en matèria laboral.
  • Comunicarà a l’àrea de gestió de persones les altes, baixes i modificacions dels contractes de professionals de la residència.


En col·laboració amb la direcció Assistencial de la residència es farà càrrec de les incidències i funcions que se li deleguin relacionades amb el seu àmbit d’actuació.

S’ofereix:

Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres.

Horari: A concretar

Contracte Indefinit

Salari: A convenir

Requisitos:

Formació: Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Administració o similar. Valorable formació en l’àmbit social.

Experiència: Aportar experiència en un lloc de treball similar Es prioritzaran candidatures amb experiència en residència i coneixements teòrics i pràctics en Model ACP.

Idiomes: Domini del català i el castellà.

Residència: Cassà o rodalies.

Competències: Pensem en un/a professional compromès/a, amb facilitat per establir relacions interpersonals, amb bones habilitats socials i empatia vers els altres i amb predisposició i facilitat per a treballar en equip.

Alta capacitat de resolució de problemes i a treballar sota pressió. Professional proactiu, flexible i amb alta capacitat de planificació i organització.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Girona

NA

Sant Joan les Fonts, ES

Si tienes formación y experiencia previa en el área de administración y te interesa formar parte de una importante...

Marlex

Besalú, ES

Tens experència en l'àmbit de l'administració laboral? Tens ganes de formar part d’una empresa en expansió, amb àmplies...

NA

Riudellots de la Selva, ES

Estàs cercant un nou repte professional? Tens experiència com a administratiu/iva laboral? Voleu formar part d'un gran...

NA

Agullana, ES

¿Estás buscando un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia como administrativo/a? ¿Quieres formar parte de un gran...

NA

Sant Joan les Fonts, ES

Empresa destacada en el ámbito del transporte y la logística busca administrativo/a para incorporar de forma inmediata. .