¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.348Comercial y Ventas
957Informática e IT
872Adminstración y Secretariado
771Desarrollo de Software
531Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
506Industria Manufacturera
460Ingeniería y Mecánica
407Derecho y Legal
384Educación y Formación
352Instalación y Mantenimiento
295Marketing y Negocio
274Sanidad y Salud
198Diseño y Usabilidad
183Hostelería
141Arte, Moda y Diseño
122Publicidad y Comunicación
122Construcción
106Recursos Humanos
98Alimentación
91Contabilidad y Finanzas
88Artes y Oficios
79Atención al cliente
77Turismo y Entretenimiento
76Cuidados y Servicios Personales
63Producto
47Banca
46Farmacéutica
36Seguridad
36Inmobiliaria
29Social y Voluntariado
17Energía y Minería
15Ciencia e Investigación
2Editorial y Medios
2Telecomunicaciones
2Deporte y Entrenamiento
1Seguros
1Agricultura
0SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya
Girona, ES
Administratiu/va de gestió Servei d'Atenció Domiciliària- Gironès
SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya · Girona, ES
Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la comarca del Gironès.
Funcions:
- Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.
- Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.
- Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.
- Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)
- Facturació
- Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).
Experiència: Mínim 2 anys en lloc administratiu o similiar.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.
S'ofearreix:
Contracte indefinit amb jornada de 40 hores setmanals.
Jornada:
De dilluns a divendres en jornada de matins de 8:00 a 15:15 i en roda de guàrdies de 08 a 16:45 amb mitja hora per dinar.
Contracte: Contracte indefinit.
Salari:
19723€ + variables
Incorporació immediata.