No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
260Comercial i Vendes
183Desenvolupament de Programari
133Administració i Secretariat
120Màrqueting i Negoci
114Veure més categories
Transport i Logística
90Dret i Legal
79Educació i Formació
66Comerç i Venda al Detall
48Enginyeria i Mecànica
48Publicitat i Comunicació
42Disseny i Usabilitat
33Comptabilitat i Finances
25Recursos Humans
25Instal·lació i Manteniment
20Hostaleria
18Indústria Manufacturera
18Construcció
17Art, Moda i Disseny
16Atenció al client
14Banca
12Producte
12Sanitat i Salut
12Arts i Oficis
7Farmacèutica
6Immobiliària
5Turisme i Entreteniment
5Seguretat
4Alimentació
3Social i Voluntariat
2Cures i Serveis Personals
1Energia i Mineria
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Telecomunicacions
0Michael Page
Madrid, ES
Project Manager Hoteles
Michael Page · Madrid, ES
- Project Manager especializado/a en la gestión de proyectos hoteleros
- LIderar los proyectos garantizando el cumplimiento de plazos y presupuestos
¿Dónde vas a trabajar?
Es un grupo en expansión con un portfolio diversificado que incluye hoteles, edificios y otras líneas de inversión. Su objetivo es ofrecer experiencias únicas y maximizar el valor de sus activos mediante proyectos de remodelación y apertura de alto impacto.
Descripción
Elaborar planes de proyecto (alcance, cronograma, presupuesto).
Coordinar múltiples proyectos CAPEX en diferentes propiedades.
Gestionar proveedores y contratistas, liderando licitaciones y negociaciones.
Supervisar obras y garantizar estándares de calidad, seguridad y plazos.
Controlar presupuestos y reportar a la dirección.
Asegurar cumplimiento normativo y documentación técnica.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
Formación en Arquitectura, Ingeniería Civil/Industrial o similar.
Deseable certificación PMP/PMI/Scrum.
Experiencia mínima de 5 años en gestión de proyectos CAPEX.
Indispensable experiencia en proyectos hoteleros (remodelaciones, aperturas, hospitality).
Capacidad para liderar múltiples stakeholders y negociar con proveedores.
Disponibilidad para viajar.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Salario competitivo entre 54.000 € y 66.000 € anuales, más variable.
- Oportunidad de trabajar en proyectos hoteleros de gran envergadura en Madrid.
- Ambiente laboral profesional y orientado a resultados.
- Oportunidades de desarrollo profesional en el sector hotelero.
Buenpuerto
Project Manager de Eventos (Agencia). Sector Tech o farma.
Buenpuerto · Madrid, ES
Teletreball . Excel PowerPoint
¿Te apasiona liderar proyectos de eventos corporativos complejos y de alto impacto? Desde Buenpuerto buscamos dos Project Managers, uno especializado/a en la gestión integral de eventos para grandes marcas tecnológicas como Google, meta, Amazon…, y otro/a especializado/a en el sector farma. Capaces de coordinar varios equipos, anticiparse a imprevistos y garantizar una experiencia memorable para clientes exigentes. Si tienes visión estratégica, excelentes dotes de comunicación y quieres impulsar tu carrera gestionando eventos en agencia para compañías globales tecnológicas o del sector farma, esta es tu oportunidad.
Responsabilidades principales
- Planificar, coordinar y ejecutar eventos corporativos, conferencias y lanzamientos de producto desde la toma de briefing hasta el cierre.
- Controlar timings, presupuestos, proveedores y asegurar la logística onsite/offsite.
- Liderar equipos multidisciplinares internos y externos, coordinando áreas de cuentas, producción, técnica, diseño y compras.
- Ser el primer punto de contacto y gestor de expectativas ante el cliente, asegurando resolución proactiva y comunicación efectiva en todo momento.
- Garantizar la calidad, rentabilidad y cumplimiento de los objetivos de cada evento.
- Supervisar simultáneamente varios proyectos, priorizando tareas y anticipando necesidades.
- Detectar riesgos, resolver imprevistos onsite y elaborar reportes post-evento para mejoras continuas.
Requisitos
- Experiencia mínima de 5 años gestionando eventos 360º en agencia (imprescindible).
- Experiencia demostrable en eventos para clientes internacionales de alto perfil (muy valorable haber gestionado proyectos para empresas como Google, Meta, Amazon, etc.), o en el sector farma (eventos médicos, congresos, lanzamientos).
- Alto nivel de organización, liderazgo, autonomía, resiliencia y gestión bajo presión.
- Inglés fluido (mínimo C1 tanto oral como escrito).
- Dominio avanzado de herramientas como Excel, PowerPoint y plataformas de gestión/CRMs.
- Habilidades excepcionales de negociación y relación con proveedores.
- Valorable conocimientos técnicos en audiovisuales, montaje, diseño de espacios o gestión de compliance.*
(*Este punto es especialmente relevante en sector farma, por normativa de eventos médicos.)
Ofrecemos
- Participación en proyectos innovadores de alto nivel y visibilidad.
- Flexibilidad, formación interna y desarrollo profesional continuo.
- Ambiente de trabajo avanzado, orientado a la colaboración y la excelencia.
- Política de teletrabajo hibrida
¿Listo/a para el reto?
#Buenpuerto #Madrid #Eventos #Projectmanager #OportunidadLaboral #MarketingExperiencial #AgenciaDeEventos #Farma #Google #Amazon #Meta #Congresos #Lanzamientoproducto
Grupo MT
Madrid, ES
GESTOR/A DE PROYECTOS EDUCATIVOS DE LA ZONA DE MADRID
Grupo MT · Madrid, ES
.
¿Qué buscamos?
Una persona proactiva y resolutiva que tenga experiencia en el ámbito de la educación y que quiera desarrollar todo su potencial en un centro educativo.
Tu función será coordinar y gestionar todas las actividades extracurriculares que se desarrollan en varios colegio de la zona de Madrid.
Jornada de trabajo: jornada completa distribuidas de lunes a viernes.
Condiciones laborales: Contrato fijo discontinuo a tiempo parcial desde el primer día.
Tareas
Tu función será coordinar y gestionar todas las actividades extracurriculares que se desarrollan en varios colegio de la zona de Madrid
Requisitos
Formación relacionada con la docencia, nivel de inglés b2, vehículo propio para poder desplazarse a los colegios de la zona, experiencia en gestión de equipos
Beneficios
contrato fijo discontínuo a jornada completa plan de desarrollo profesional.
Junior Project Manager - Real Estate
15 de des.Turner & Townsend
Madrid, ES
Junior Project Manager - Real Estate
Turner & Townsend · Madrid, ES
. Office
At Turner & Townsend we’re passionate about making the difference. That means delivering better outcomes for our clients, helping our people to realize their potential, and doing our part to create a prosperous society.
Every day we help our major global clients deliver ambitious and highly technical projects, in over 130 countries worldwide.
Our team is dynamic, innovative and client-focused, supported by an inclusive and fun company culture. Our clients value our proactive approach, depth of expertise, integrity and the quality we deliver. As a result our people get to enjoy working on some of the most exciting projects in the world.
Turner & Townsend is an independent professional services company specialising in programme management, project management, cost and commercial management and advisory across the real estate, infrastructure and natural resources sectors.
Due to continued growth in our Madrid office, our Project Management team in Madrid is looking to appoint an Junior Project Manager to work on exciting Real Estate Projects.
- Assisting the Project Manager in the establishment of the overall success criteria for the project, including time, cost, technical and performance parameters of major construction projects
- Assisting in the planning for the on-going management of quality, safety, health and environment issues
- Assisting establishment of effective project governance, processes and systems to be utilised throughout the project
- Monitoring and documenting project progress and other performance indicators
- Tracking and documenting changes
- Preparing written project communication materials
- Degree or its equivalent in Architecture, Construction Management or Related Field
- Construction consultancy experience strongly preferred
- Understanding of project life cycle
- Knowledge and experience of all of the main project management concepts, tools, and techniques.
- Design, management or construction experience gained within the general construction environment. ideally public sector
- Excellent written and verbal communication skills
- Fluent Spanish and English
Additional Information
Our inspired people share our vision and mission. We provide a great place to work, where each person has the opportunity and voice to affect change.
We want our people to succeed both in work and life. To support this we promote a healthy, productive and flexible working environment that respects work-life balance.
Turner & Townsend is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees and actively encourage applications from all sectors of the community.
Please find out more about us at www.turnerandtownsend.com/
Join our social media conversations for more information about Turner & Townsend and our exciting future projects:
Twitter
Instagram
LinkedIn
It is strictly against Turner & Townsend policy for candidates to pay any fee in relation to our recruitment process. No recruitment agency working with Turner & Townsend will ask candidates to pay a fee at any time.
Any unsolicited resumes/CVs submitted through our website or to Turner & Townsend personal e-mail accounts, are considered property of Turner & Townsend and are not subject to payment of agency fees. In order to be an authorised Recruitment Agency/Search Firm for Turner & Townsend, there must be a formal written agreement in place and the agency must be invited, by the Recruitment Team, to submit candidates for review.
Beca PMO (Project Management Office)
15 de des.ACCIONA
Madrid, ES
Beca PMO (Project Management Office)
ACCIONA · Madrid, ES
. DevOps Office Excel PowerPoint
Somos una compañía global, líder en el desarrollo de infraestructuras regenerativas que generan un impacto positivo en la sociedad. Nuestra plantilla, formada por más de 65.000 profesionales y presente en más de 40 países de los cinco continentes, contribuye a nuestra misión de diseñar un planeta mejor. Buscamos personas que quieran marcar la diferencia, promover el desarrollo sostenible y encontrar soluciones a los mayores desafíos globales, incluidos el cambio climático, la sobrepoblación y la escasez hídrica. Únete a nosotros en la búsqueda de soluciones para lograr un futuro sostenible.
En el Programa de Becas de ACCIONA formarás parte de equipos que te involucrarán en proyectos desde el primer día, acompañado por expertos que te ayudarán a desarrollar tus capacidades y participar en el día a día de una empresa global.
Dentro de la Dirección de Tecnología en ACCIONA, concretamente en la Oficina del CIO (oficina constituida por el equipo de Gobierno, Servicio, Calidad, Devops, Gestión de Demanda y PMO), necesitamos incorporar durante un período temporal en la PMO a alguien con ganas de aprender y ayudar en las tareas del día a día junto con el resto del equipo de esta oficina.
Descripción del puesto
MISIÓN
- Integrarse en el equipo PMO de TIC de ACCIONA.
- Participar y ayudar en las tareas recurrentes y acciones puntuales que desempeñe el equipo de PMO durante ese período.
- Ayudar a la mejora continua de la Oficina del CIO.
- Soporte al seguimiento del proceso de demanda, proyectos y programas (tareas de revisión, preparación de documentos para Comité…).
- Apoyo al equipo interno PMO sobre las tareas de los procesos citados.
- Ayuda en la elaboración de informes de reporting del plan anual TIC (plan de iniciativas TIC a realizar en el año).
- Soporte en los análisis de informes y cuadros de mando sobre los procesos de demanda, proyectos y programas.
- Apoyo en las tareas de comunicación y gestión del cambio.
- Participación en las tareas de formación de los procesos TIC (preparación de materiales, organización de las sesiones…).
- Ayuda en tareas administrativas de las iniciativas internas de la Oficina.
- Estudiante de último curso de grado de servicios de ingeniería, informática + ADE o similares
- Ganas de aprender.
- Capacidad de trabajo en equipo.
- Persona organizada, práctica y disciplinada en el ámbito laboral.
- Persona proactivo y sociable, con capacidad para relacionarse con distintos usuarios en el desarrollo de sus funciones.
- Experiencia mínima de paquete Office (deseable buen manejo en Excel y PowerPoint).
- Inglés C1.
Buscamos personas con un alto potencial, capacidad de trabajo en equipo y motivación por crecer dentro de una empresa internacional. Si crees que este es tu perfil y estás buscando impulsar tu futuro en una carrera que genere un impacto positivo en el planeta, has venido al lugar correcto… ¡te queremos en nuestro equipo!
Somos una compañía que valora la diversidad como fuente de talento y por ello trabajamos para impulsar un entorno inclusivo en el que se promueve el respecto, la pertenencia y el compromiso de forma que todas las personas puedan participar en igualdad de oportunidades. Invitamos a todas las personas a inscribirse con independencia del origen, circunstancias, bagaje o condición ACCIONA ha recibido la certificación Top Employer 2021, 2022 y 2023 y 2024 que reconoce a la Compañía como una de las mejores empresas para trabajar en España.
SAP S/4HANA Senior Project Manager
15 de des.Social You
Madrid, ES
SAP S/4HANA Senior Project Manager
Social You · Madrid, ES
Estamos buscando un/a SAP S/4HANA FICO Senior Consultant con amplia experiencia para incorporarse a nuestro equipo de forma remota.
Responsabilidades
Analizar y comprender los requisitos del negocio para diseñar soluciones SAP que apoyen los procesos financieros.
Configurar e implementar los módulos FI (Financial Accounting) y CO (Controlling) dentro de entornos SAP S/4HANA.
Asegurar la integración de SAP FICO con otros módulos y sistemas clave.
Participar en todas las fases del proyecto: desde el análisis funcional inicial hasta el soporte post-Go-Live.
Documentar procesos, preparar manuales y formar a usuarios clave.
Proponer mejoras y optimizaciones funcionales continuas para procesos financieros.
Requisitos :
Perfil muy Senior en proyectos SAP (implementación, soporte o evolución).
Experiencia sólida y probada como Consultor SAP FICO, especialmente en entornos SAP S/4HANA.
Conocimientos profundos en contabilidad financiera, controlling y procesos asociados.
Capacidad para interactuar con equipos de negocio y técnicos.
Inglés y español profesional imprescindible, proyecto bilingüe.
¿Qué podemos ofrecerte?
Modalidad : remoto con presencialidad puntual en las oficinas de Madrid
Vacaciones : 23+2 días laborales al año
Paquete de retribución flexible : tickets restaurante, transporte guardería y seguro médico
Formación : tecnología e inglés
Project Manager
14 de des.Kyndryl
Madrid, ES
Project Manager
Kyndryl · Madrid, ES
. Agile Azure Cloud Coumputing AWS ITIL Excel Terraform
Who We Are
At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves to go further in our efforts to build a more equitable, inclusive world for our employees, our customers and our communities.
The Role
Kyndryl Technical Project Managers oversee the delivery of major infrastructure and cloud programs, unblocking teams at the technical level and ensuring the solution is robust, secure, observable, and scalable. You’ll orchestrate multi-practice teams (Cloud, Automation/Data & AI, Networking, Security, Digital Workplace, Core Infra/Mainframe) to deliver measurable business value.
You will still excel at plan/build/run cadence and financial stewardship—but your differentiation is your ability to dive deep with architects and engineers, challenge designs, understand failure modes, and turn complex technical risks into executable mitigation plans.
What You’ll Do
- Own end-to-end technical delivery: plan, execute, and control scope, budget, schedule, and quality across complex programs and workstreams.
- Drive architecture & design alignment: lead or participate in HLD/LLD reviews, design authorities, ADRs, threat modeling, and readiness checks; ensure designs follow best practices (e.g., AWS Well-Architected, Azure CAF, Google Architecture Framework).
- Manage non-functional requirements: define and track SLAs/SLOs/SLIs, capacity/performance, resilience, backup/DR, observability, and security-by-design controls.
- Guide technical execution: coordinate epics/stories with engineering (Agile/Scrum/SAFe), manage environments and release plans (CI/CD), and ensure Infrastructure as Code (IaC) and automation are used where practical.
- Mitigate technical risk early: run dependency mapping, failure scenario analysis, test strategy (unit/integration, performance, chaos where applicable), and cutover/backout planning.
- Operationalize delivery: ensure runbooks, KBs, and handover-to-operations (ITIL/ITSM) are complete; stand up monitoring/alerting dashboards and SRE practices for steady-state.
- Assure security & compliance: coordinate IAM, network segmentation/zero trust, vulnerability & patch processes, data protection, and policy adherence (e.g., NIST/ISO 27001).
- Manage stakeholders & vendors: lead customer-facing technical forums, change control (CAB), partner/supplier deliverables, and executive-ready reporting that links technical progress to business outcomes.
- Optimize cost & performance: partner with FinOps to track cloud spend, right-size resources, and recommend architectural optimizations.
- Uplift the team: ensure the right skills are on the field; mentor junior PMs and engineers in delivery best practices and technical excellence.
Required Qualifications
- Mandatory certifications:
- PMP (Project Management Professional) or PRINCE2 Practitioner.
- Technical PM experience delivering complex infrastructure/cloud/security/networking/DWP/mainframe projects at scale.
- Ability to read, challenge, and communicate architecture and design (HLD/LLD), sequence/data flows, and infra topologies; comfortable facilitating design authorities.
- Proven use of Agile methods (Scrum/Kanban/SAFe) with enterprise governance (RAID, change control, financials).
- Practical understanding of IaC, CI/CD, and observability (e.g., Terraform, Azure DevOps/GitHub Actions/Jenkins, Prometheus/Grafana/Datadog/Splunk/Dynatrace/AppDynamics).
- Strong grounding in security-by-design and compliance, with the ability to translate requirements into concrete delivery tasks.
- Customer-facing leadership with excellent communication, negotiation, and executive storytelling skills in English.
- Hands-on depth in some of the Kyndryl technical domains: Cloud, ADAI, Networking, Security, Digital Workplace, Core Infra/Mainframe); breadth across two or more is a plus.
- Experience with cloud migrations/modernization, container platforms, and platform SRE/operations.
- Familiarity with FinOps practices and cost/perf optimization in hyperscalers.
- ITIL Foundation; Agile certifications (Scrum/SAFe) are a plus.
Diversity is a whole lot more than what we look like or where we come from, it’s how we think and who we are. We welcome people of all cultures, backgrounds, and experiences. But we’re not doing it single-handily: Our Kyndryl Inclusion Networks are only one of many ways we create a workplace where all Kyndryls can find and provide support and advice. This dedication to welcoming everyone into our company means that Kyndryl gives you – and everyone next to you – the ability to bring your whole self to work, individually and collectively, and support the activation of our equitable culture. That’s the Kyndryl Way.
What You Can Expect
With state-of-the-art resources and Fortune 100 clients, every day is an opportunity to innovate, build new capabilities, new relationships, new processes, and new value. Kyndryl cares about your well-being and prides itself on offering benefits that give you choice, reflect the diversity of our employees and support you and your family through the moments that matter – wherever you are in your life journey. Our employee learning programs give you access to the best learning in the industry to receive certifications, including Microsoft, Google, Amazon, Skillsoft, and many more. Through our company-wide volunteering and giving platform, you can donate, start fundraisers, volunteer, and search over 2 million non-profit organizations. At Kyndryl, we invest heavily in you, we want you to succeed so that together, we will all succeed.
Get Referred!
If you know someone that works at Kyndryl, when asked ‘How Did You Hear About Us’ during the application process, select ‘Employee Referral’ and enter your contact's Kyndryl email address.
Project Manager
14 de des.Datadope
Madrid, ES
Project Manager
Datadope · Madrid, ES
. Agile Scrum Cloud Coumputing Microservices
¿Quiénes somos?
En
Datadope
desarrollamos soluciones avanzadas de observabilidad basadas en inteligencia artificial que permiten a las organizaciones monitorizar, anticipar y resolver problemas en sus sistemas críticos. Nuestra misión es transformar datos complejos en decisiones claras, ayudando a nuestros clientes a mejorar la disponibilidad, el rendimiento y la eficiencia de sus infraestructuras tecnológicas.
Funciones del puesto
Serás el de responsable de liderar y gestionar proyectos de implementación y mejora de soluciones de Observabilidad (monitoring, logging y tracing, etc.) en algunos de nuestros clientes. Este rol requiere una combinación de sólidas habilidades de gestión de proyectos, conocimiento técnico de los principios de observabilidad y la capacidad de interactuar con equipos de Ingeniería de Software, Operaciones de TI, negocio, arquitectura y clientes.
Además, Participarás En
La realización de ofertas proporcionando los requisitos y tiempos de la gestión del proyecto al responsable de cuenta o equipo comercial.
Gestión de proyectos con metodología Agile.
Coordinación del equipo que participa en cada proyecto hasta el pase a producción.
Preparar los informes de control y seguimiento de proyectos y realizar su presentación a los clientes, equipos, gestores de cuenta y dirección de la empresa.
Detección temprana de desviaciones entre lo presupuestado y el avance real. Presentación de propuestas para mitigar el impacto.
Liderar el proceso de aceptación por parte del cliente y traspaso del proyecto a los grupos de mantenimiento.
Este rol es crucial para asegurar que los sistemas y aplicaciones de nuestros clientes sean visibles, robustos y confiables, alineando las iniciativas técnicas con los objetivos de su negocio.
Requisitos
- Gestión de proyectos (seguimiento de tareas, tiempos, riesgos, etc.)
- Gestión de clientes (contacto principal, informes de estado y KPI, etc.)
- Habilidad para gestionar varios proyectos a la vez.
- Liderazgo y motivación
- Comunicación estratégica (ser el nexo de comunicación en los clientes entre equipo ejecutivo y equipo técnico)
- Gestión del tiempo y priorización
- Empatía
- Negociación y persuasión
- Resolución de problemas
- Conocimientos de monitorización y observabilidad (Zabbix, Datadog, Elastic, Dynatrace, etc.)
- Comprensión de arquitecturas de microservicios, entornos Cloud y on premises.
- Experiencia con prácticas SRE
- Conocimiento del ciclo de vida del desarrollo de software
- Formación universitaria o de grado superior.
- Certificaciones necesarias o recomendables: PMP, Prince2, SCRUM
Trabajo en modalidad híbrida en Madrid.
Jornada flexible y reducida los viernes, así como en julio y agosto.
Salario competitivo según experiencia y habilidades.
25 días de vacaciones + tu cumpleaños libre.
Team buildings y reuniones de equipo.
Clases de inglés.
Retribución flexible.
Entorno de aprendizaje continuo.
- Si estás interesado/a, envíanos tu CV directamente a ******
Associate Project Manager
14 de des.ABB
Associate Project Manager
ABB · Madrid, ES
Teletreball . Office
At ABB, we help industries outrun - leaner and cleaner. Here, progress is an expectation - for you, your team, and the world. As a global market leader, we’ll give you what you need to make it happen. It won’t always be easy, growing takes grit. But at ABB, you’ll never run alone. Run what runs the world.
This role sits within ABB's Robotics business, a leading global robotics company. We're entering an exciting new chapter as we’ve announced the plan for SoftBank Group to acquire ABB Robotics. SoftBank is a globally recognized technology group and investor/operator focused on AI, robotics, and next-generation computing. By joining us now, you’ll be part of a pioneering team shaping the future of robotics—working alongside world-class experts in a fast-moving, innovation-driven environment.
This Position reports to:
Service Team Leader
Your Role And Responsibilities
You will have the opportunity to lead the execution of small projects with low complexity. Each day, you will ensure that all related activities are executed in accordance with procedures, regulations, standards, specifications and targets. You will also showcase your expertise by defining and applying basic project scheduling techniques to manage schedule risks proactively.
In this role, you’ll help run what runs the world, by taking on meaningful work that drives real impact.
- Work model:
- Leading the project team allocated to the project.
- Monitoring and controlling project progress, efficient resource utilization, and project financials.
- Identifying, qualifying, quantifying, managing project risk, and ensuring all opportunities are identified and pursued.
- Driving the formal acceptance of the project, contract close-out, and acknowledgment by the customer, all in accordance with the contract.
Our teams support each other, collaborate, and never stop learning. Everyone brings something unique, and together we push ideas forward to solve real problems. Being part of our team means your work matters - because the progress we make here creates real impact out there.
Qualifications For The Role
- FP in robotics and automation, electronics, electric or similar.
- Experience working with ABB robotics products, such as, S3, S4, S4C, S4CPlus, IRC5 y Omnicore.
- Knowledge in RobotStudio will be considered a plus.
- Mindset to innovate, take ownership, drive improvement.
We empower you to take initiative, challenge ideas, and lead with confidence. You’ll grow through meaningful work, continuous learning, and support that’s tailored to your goals. Every idea you share and every action you take contributes to something bigger.
Benefits
From well-being to retirement, ABB offers benefits that support every stage of your career.
- 🍽️ Lunch Allowance / Cantine: Enjoy subsidized meals or canteen access depending on your location.
- 🏡 Home Office Flexibility: Work from wherever suits you best thanks to our flexible remote work options.
- 📱 Company Mobile Phone: Stay connected with a corporate phone – no need to mix work and personal calls.
- 💻 Benefits Platform: Enjoy exclusive deals and discounts on everything from tech to travel through our employee benefits portal.
- 🎓 Learning & Training: Take advantage of a wide range of learning opportunities grow, upskill, and move forward in your career.
- 🚀 Career Development: Expect plenty of chances to advance your career internally with our Open Job Market, with support to explore new roles and take on exciting challenges!
- 🕓 Flexible Work Practices: We get that life happens – we support a healthy balance between your professional and personal life.
- 💚 Wellbeing Program: From mental health support to wellness activities, we’ve got your back—mind and body.
ABB Robotics & Discrete Automation Business area provides robotics, and machine and factory
automation including products, software, solutions and services. Revenues are generated both from
direct sales to end users as well as from indirect sales mainly through system integrators and machine
builders. www.abb.com/robotics
ABB is a global technology leader in electrification and automation, enabling a more sustainable and resource-efficient future. By connecting its engineering and digitalization expertise, ABB helps industries run at high performance, while becoming more efficient, productive and sustainable so they outperform. At ABB, we call this ‘Engineered to Outrun’. The company has over 140 years of history and around 110,000 employees worldwide. ABB’s shares are listed on the SIX Swiss Exchange (ABBN) and Nasdaq Stockholm (ABB). www.abb.com
At ABB, we have the clear goal of driving diversity and inclusion across all dimensions: gender, LGBTQ+, abilities, ethnicity, generations, etc. Together, we are embarking in a journey where each one of us, individually and collectively, welcomes and celebrates individual differences.
Call to Action
Join us. Be part of the team where progress happens, industries transform, and your work shapes the world.
Run What Runs the World.
#ABBCareers
#RunwithABB
#Runwhatrunstheworld
We value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe.