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166Comercial i Vendes
151Informàtica i IT
141Desenvolupament de Programari
109Administració i Secretariat
100Veure més categories
Màrqueting i Negoci
65Dret i Legal
60Educació i Formació
59Comerç i Venda al Detall
52Art, Moda i Disseny
44Indústria Manufacturera
44Disseny i Usabilitat
42Enginyeria i Mecànica
40Instal·lació i Manteniment
32Sanitat i Salut
32Publicitat i Comunicació
29Recursos Humans
20Producte
17Construcció
14Atenció al client
13Cures i Serveis Personals
13Turisme i Entreteniment
13Alimentació
11Arts i Oficis
9Comptabilitat i Finances
6Hostaleria
6Immobiliària
6Farmacèutica
4Energia i Mineria
3Telecomunicacions
2Banca
1Ciència i Investigació
1Esport i Entrenament
1Seguretat
1Agricultura
0Assegurances
0Editorial i Mitjans
0Social i Voluntariat
0Top Zones
Barcelona
798Gerente de planta
NovaMelt Group
Igualada, ES
Gerente de planta
Melt Group · Igualada, ES
Desde Melt Group buscamos un/a Responsable de Planta para una empresa industrial del sector medioambiental dedicada al tratamiento y valorización de metales en los alrededores de Igualada. Buscamos un perfil con experiencia en gestión operativa de planta, maquinaria industrial y liderazgo de equipos.
Funciones
Coordinar y supervisar la producción diaria (fragmentación, clasificación, tratamiento).
Gestionar al equipo operativo de planta, asegurando su rendimiento y seguridad.
Supervisar el correcto funcionamiento de la maquinaria industrial (molinos, separadores, cintas...).
Garantizar el cumplimiento de los objetivos de producción y calidad establecidos.
Controlar los costes operativos y proponer mejoras de eficiencia.
Asegurar el cumplimiento de normativas de seguridad, medio ambiente y calidad.
Gestionar el mantenimiento preventivo y correctivo de las instalaciones.
Requisitos
Formación en Ingeniería Industrial, Química o similar.
Experiencia de al menos 2 años gestionando plantas industriales o entornos productivos.
Experiencia en mantenimiento preventivo.
Conocimiento de procesos industriales, maquinaria y gestión de equipos.
Perfil proactivo, resolutivo y orientado a resultados.
Residencia cercana a la planta o disponibilidad para desplazarse.
Se ofrece
Proyecto estable en empresa en crecimiento.
Contrato indefinido y jornada completa.
Buen ambiente de trabajo y autonomía operativa.
Salario competitivo + bonus variable, según experiencia aportada.
Bacardi
Barcelona, ES
New Business Development Manager
Bacardi · Barcelona, ES
[Please note this is a Direct Search led by Bacardi, Applications from agencies will not be accepted nor will fees be paid for unsolicited CVs.]
About The Role
You are responsible for developing a network of contacts to attract new clients, research new market opportunities and oversee growth projects, making sales projections and forecasting revenue,
You will bring our brands to life by building brilliant and strategic relationships and working in partnership with our customers out of our business-as-usual scope looking into industries as music, sports, caterings and fashion.
You drive the performance and growth through searching for new business and partnerships, building and maintaining long and lasting business relationships.
About You
You live and breathe the On Trade and you have a deep commercial knowledge
Your strategic mindset and drive for results & energy will provide you with the focus be successful.
Your strong and inspiring leadership, networking and interpersonal skills will be key to your success in this role.
Most importantly, you feel at home in the On Trade, advocating our brands and putting consumer at the heart.
Responsibilities
THIS IS A CRUCIAL ROLE TO IDENTIFY AND DEVELOP NEW BUSINESS OPPORTUNITIES AND ALSO LEVERAGE THE INTERBNAL TRADE VISITS.
- Responsible to deliver key revenue and commercial targets, to identify new business and scale wins in line with the Bacardi On-trade strategy and to develop winning account plans with strategical customers.
- Work cross-functionally and communicate with leadership and other departments to drive strategic projects in operations, sales, marketing and customer experience.
- New business opportunities: Identify and add qualified prospects to sales pipeline and coordinate with sales and trade marketing team to develop mutually beneficial proposals.
- Main contact of Strategical Key Customers, increasing the scope of the diverse brands within events organizations by, among others, commercial negotiations
- Develop and manage strategic partnerships and collaboration agreements to grow business, building strong long lasting relationships
THE SKILLS AND EXPERIENCE NEEDED TO CREATE YOUR LEGACY
- Open minded, entrepreneurial person, not afraid to do things different.
- Strong networking abilities
- Strong negotiation skills, results oriented and customer focus.
- Strong leadership skills with proven success in working with multifunctional teams (CPA, Sales…)
- Consistently demonstrated an ability to exceed client’s expectations and very effective at high profile client relationship management delivering unique experiences.
- Strong Analytical Capability to work with figures. Good financial acumen and exposure to managing Sales and P&Ls
- Fluent Spanish and English
- Proven Spanish market knowledge and experience
SHARE OUR FOUNDER’S PASSION AND ENTREPRENEURIAL FLAIR
- Focus Externally to Win. Drive Execution & Results.
- Be Organized Self Motivated and confident.
- Lead by Example and Develop and Inspire Talent.
- Lead Strategically & Know your Business.
- Belonging: You have a strong capacity to create a culture of ‘Belonging’, where people feel appreciated for who they are, what they do, and who they can become
- Self-Awareness: You have high levels of self-awareness, are reflective and know yourself well, understanding both your own strengths and weaknesses and your impact on others
- People Agility: You bring a deep ability to understand and relate to people and navigate through tough situations to harness and multiply collective performance
- Results Agility: You demonstrate consistent delivery of results in first-time situations by inspiring teams, exhibiting a presence that builds confidence in yourself and others.
- Mental Agility: You can think critically to penetrate complex problems and expand the possibilities by making fresh connections. You think strategically whilst being execution focused and bring creativity to the challenges you’re presented with
- Change Agility: You have a deep natural curiosity, desire to experiment and ability to effectively deal with the heat of change. You have a growth and learning mindset: ready to test, stumble, learn and apply from experience
At Bacardi we care deeply about finding brilliant talent who can bring the following personal attributes to help elevate our 3Fs: Fearless, Family, Founder culture to the next level.
- Belonging: You have a strong capacity to create a culture of ‘Belonging’, where people feel appreciated for who they are, what they do, and who they can become
- Self-Awareness: You have high levels of self-awareness, are reflective and know yourself well, understanding both your own strengths and weaknesses and your impact on others
- People Agility: You bring a deep ability to understand and relate to people and navigate through tough situations to harness and multiply collective performance
- Results Agility: You demonstrate consistent delivery of results in first-time situations by inspiring teams, exhibiting a presence that builds confidence in yourself and others.
- Mental Agility: You can think critically to penetrate complex problems and expand the possibilities by making fresh connections. You think strategically whilst being execution focused and bring creativity to the challenges you’re presented with
- Change Agility: You have a deep natural curiosity, desire to experiment and ability to effectively deal with the heat of change. You have a growth and learning mindset: ready to test, stumble, learn and apply from experience
U.S. applicants have rights under Federal Employment Laws.
Perks of Working for us
At Bacardi, we are committed to providing our Primos (employees) with a comprehensive Total Rewards package of compensation, benefits, incentives, allowances, well-being, and much more to meet the needs of themselves and their families. It goes beyond just Cash! The total rewards program is based on pay for performance, whereby the incentive programs are linked to company and individual performance.
Compensation, Paid Time Off & Retirement:
- Competitive Pay Package
- Competitive Holiday/Paid Time Off, plus additional days offered ( i.e., volunteer day, allowing you to give back to the community)
- Retirement/Pension Plan
- Medical, Critical Illness, and Life Insurance
- Calm Meditation App subscription (free)
- Employee Assistance Programs
- Best-in-class, family-friendly, and inclusive leave policies
The benefits /perks may vary depending on the nature of your employment with Bacardi, your work location, and are subject to change.
Some benefits may be subject to an employee contribution.
Some benefits may be fully or partially subsidized. Incentive plans are linked to the nature of your employment and can vary based on region, market, function or brand.
Marketing Manager
7 d’ag.Icnea
Barcelona, ES
Marketing Manager
Icnea · Barcelona, ES
SaaS Google Ads SEO
Tareas
Conocimiento estratégico y del sector
- Diseñar, ejecutar y adaptar estrategias de marketing globales a perfiles multiculturales y multilingües en Europa y LATAM, asegurando el cumplimiento de GDPR (Reglamento General de Protección de Datos).
- Analizar el mercado y la competencia para identificar oportunidades de crecimiento y diferenciación.
- Experiencia en el funnel de marketing SaaS, desde la etapa de awareness hasta la retención.
- Manejar conceptos como modelos de subscripción, free trials, proceso de onboarding, etc.
- Experiencia en el sector de alquileres vacacionales y sus principales retos y problemáticas.
- Tener conocimientos actualizados sobre acciones y tendencias de competidores directos y aliados estratégicos (partners).
Crecimiento
- Diseñar y ejecutar campañas de generación de leads a través de LinkedIn Ads, Google Ads, SEO, marketing de contenidos, ferias, entre otros.
- Impulsar la adquisición de leads a través de enfoques como el account-based marketing (ABM) en entornos B2B.
- Liderar la estrategia de contenidos y comunicación con los clientes enfocados en las soluciones a los desafíos de los property managers.
- Gestionar y optimizar flujos de automatización de marketing y CRM.
Rendimiento y optimización
- Tomar decisiones basadas en datos para optimizar métricas como CAC, ROAS y LTV
- Optimizar el funnel de conversión a través de técnicas de CRO, lead scoring y alineación entre marketing y ventas.
Colaboración y comunicación
- Colaborar estrechamente con los equipos de producto, ventas y customer success para alinear los objetivos de marketing con la estrategia de negocio y adaptar el mensaje a cada mercado.
- Colaborar con partners y asociaciones del sector para la generación de comunicaciones y creación de eventos.
- Diseñar y planificar las comunicaciones internas y externas de la empresa (newsletters, comunicados, blog, etc.).
- Dar apoyo en la organización de eventos y ferias del mercado al equipo comercial.
Requisitos
- +5 años de experiencia en marketing (deseable en empresas B2B, SaaS)
- Idiomas: Español, Inglés, Catalán (se valorará positivamente otros idiomas europeos: francés, italiano, portugues)
- Experiencia con herramientas de Marketing (zoho campaigns, google Ads, etc.)
- Excelentes habilidades de comunicación, organización de proyectos y planificación
- Mentalidad analítica, enfoque en resultados y orientación a crecimiento.
- Capacidad para adaptarse a entornos cambiantes y multiculturales.
Beneficios
¿Qué ofrecemos?
- Proyecto con proyección internacional y en plena expansión
- Ambiente de trabajo colaborativo, flexivle y multicultural
- Oportunidad de dejar tu huella y crecer con nosotros
Beneficios
- 💻 Modelo Híbrido (oficinas en Barcelona)
- ✈️23 días de vacaciones, te la puedes tomar con mucha flexibilidad
- 🗓️ Día Off de Cumpleaños
- 🤩Jornada intensiva durante agosto.
- 🏡Opción de trabajo híbrido y flexible casa-oficina, según tus preferencias
- 📚Formación durante las primeras semanas sobre nuestro producto y el sector turístico de Vacation Rentals.
- 🏥Mútua Adeslas a partir del año de antigüedad.
- 🥤Bebidas gratis en la oficina: cafés, tés, infusiones, leches, no-leches, agua…
Infraspeak
Enterprise Sales Manager Europe EMEA
Infraspeak · Barcelona, ES
Teletreball SaaS Salesforce Office
Welcome to Infraspeak.
Our mission is simple: to transform facilities management with a collaborative platform that unifies every part of FM operations into one cohesive system — enabling every stakeholder to Work as One.
We go beyond traditional tools, eliminating fragmented systems in complex operations. Our platform ensures end-to-end collaboration across FM teams, processes and assets — with no silos, blind spots or overload.
Born in Porto, Portugal, we’re now a global company serving customers in 30+ countries and backed by top investors. But we’re just getting started.
- We believe in ownership, collaboration, and meritocracy.
- We believe that only great teams build great products — and that includes our customers.
- We believe happiness is in the journey, not just the destination.
What will you do?
- Develop and execute the sales strategy for the Enterprise segment, focusing on new customer acquisition and expanding the existing customer base.
- Lead the Enterprise sales team in EMEA, including recruitment, training, continuous development, and performance management, as well as holding a quota yourself.
- Integrate the marketing and customer success teams, creating synergy between demand generation, conversion, and customer retention.
- Closely monitor sales KPIs, ensuring that targets are met and exceeded.
- Act as a facilitator for the team, removing obstacles and ensuring optimal execution of activities.
- Foster a high-performance, collaborative environment, promoting team engagement and growth.
- Actively participate in the negotiation process with key accounts and in defining commercial strategies to increase market share.
- Develop sales forecasts and performance reports for company leadership, ensuring accuracy and transparency.
- Stay up to date with market trends and competitors, continuously seeking opportunities to enhance our sales approach.
- Proven experience in leading sales teams in high-growth SaaS technology companies.
- Strong track record of success in enterprise sales, with a focus on aggressive acquisition and expansion targets.
- Ability to develop and execute commercial strategies with a strong results-oriented approach.
- Experience in integrating marketing and sales processes, with a focus on demand generation and pipeline management.
- Excellent communication and negotiation skills, with the ability to influence decisions at all levels of the organisation.
- Analytical skills to interpret sales metrics and make data-driven strategic decisions.
- Familiarity with sales methodologies (e.g., SPIN Selling, MEDDIC) and CRM tools (e.g., Salesforce, HubSpot).
- Advanced English (preferred as the company is global, and you will have peers who do not speak Portuguese) and Spanish (required as you will work with teams and clients across Latin America).
- Experience with customer retention and expansion metrics (Customer Lifetime Value, CAC, Net Revenue Retention).
- Knowledge of the Facilities Management market/engineering background
- Flexible working hours and a remote-friendly culture.
- Competitive salary and perks.
- Modern office with everything you need, located in central Porto.
- A startup environment, where you will see the company (and yourself) grow beyond a dozen people to a worldwide reference in the field (some people call it ambition, we call it focus).
- A balanced work environment where you will have autonomy, responsibility, ownership, and freedom to make mistakes and to learn from them.
- Regular events to promote knowledge sharing and team engagement.
Our code of conduct is clear: discrimination has no place here — whether based on age, disability, gender, race, religion or belief, civil or parental status, political views, or any other basis protected by law.
"To be a source of a good life" isn't just a statement — it's our mission, and everyone is welcome to join us on that journey.
Executive Search, Coaching, Outplacement and Professional Skills Development
Barcelona, ES
Gerente de Cataluña: Servicios Profesionales
Executive Search, Coaching, Outplacement and Professional Skills Development · Barcelona, ES
Descripción del Puesto:
Somos una firma de búsqueda y selección de ejecutivos que busca incorporar, para la compañía líder en España en la prestación de servicios financieros sectorial especializados (asesoramiento patrimonial, compra/venta de empresas y planificación financiera), su Gerente de Cataluña.
Responsabilidades:
- Supervisar y dirigir las operaciones en Cataluña, asegurando el alcance de los objetivos comerciales y financieros.
- Liderar, motivar y desarrollar al equipo de consultores comerciales para maximizar su desempeño.
- Implementar estrategias de negocio alineadas con los objetivos de la empresa.
- Monitorear indicadores clave de desempeño e implementar planes de mejora.
- Construir y mantener relaciones con clientes clave y partes interesadas dentro de la empresa.
Requisitos:
- Experiencia comprobada en un rol de liderazgo en el sector de servicios profesionales o de intermediación (financieros, real estate, seguros, RRHH, recruitment, legal etc...).
- Capacidad para establecer relaciones de confianza con clientes y con los "stakeholders" esenciales de la compañía
- Capacidad analítica para interpretar datos de rendimiento y tomar decisiones informadas.
- Excelentes habilidades de comunicación y negociación.
- Estudios universitarios.
- Disponibilidad para viajar dentro de la zona asignada.
Ofrecemos:
- Un salario fijo competitivo, un programa de variable basado en desempeño y coche de empresa.
- Oportunidades de crecimiento dentro de una organización en expansión.
- Acceso a formación y desarrollo profesional continuo.
- Un ambiente de trabajo inclusivo, colaborativo y de alto valor añadido.
PDPAOLA Jewelry
Barcelona, ES
Área Manager Retail (Cataluña-Levante-Baleares)
PDPAOLA Jewelry · Barcelona, ES
Office
Descripción
Únete a PDPAOLA como Area Manager Retail para Cataluña, Levante y Baleares.
Actualmente, buscamos un Area Manager Retail para supervisar nuestras operaciones en las regiones de Cataluña, Levante y Baleares. Este rol es esencial para liderar equipos de ventas, asegurar una experiencia excepcional para nuestrxs clientxs y garantizar el cumplimiento de los objetivos comerciales en las áreas asignadas.
Si tienes experiencia en gestión de equipos en el sector retail, habilidades analíticas y una orientación clara hacia el cliente, te invitamos a formar parte de nuestro equipo y contribuir al crecimiento continuo de PDPAOLA.
¿Cómo será tu día a día?
Customer Centricity:
- Asegura en su zona, los protocolos en las tiendas para brindar una atención Premium y excepcional a nuestros clientes.
- Asegurar con cada SM la consecución de los objetivos marcados, tanto a nivel de facturación y KPIs de ventas / producto / cliente.
- Trabajar con CRM y SM para asegurar el seguimiento y fidelización a través del contacto telefónico o escrito.
- Apoyar y animar a los equipos en los eventos in-store y de la marca.
- Liderar con el SM la operativa en los eventos y actos que se realicen en la tienda.
- Informar al Retail Manager sobre las tendencias de compra y necesidades del cliente, acciones de la competencia y entorono para poder reportarlo al equipo de Retail / Producto.
- Trabajar puntualmente en las tiendas dando soporte en días claves de campaña - rebajas, black friday, Navidad -
- Supervisión junto al SM de los horarios semanales / mensuales para garantizar la mejor cobertura posible
- Asegurar que las tiendas cumplen con los procedimientos operativos BoH. Excelencia en la organización del BoH.
- Asegurar que se cumplen todos los procedimientos de seguridad en tienda y en BoH, a fin de minimizar los hurtos y robos.
- Responsabilidad total sobre la organización, control y resultados de los inventarios totales y parciales de su área
- Identificar y analizar puntos de mejora en todo el proceso de customer experience, reposición, inventario, etc. y dar feedback al Retail Manager.
- Asegurar una cobertura óptima de las tiendas en función del tráfico y los periodos clave de venta.
- Liderar al equipo de SMs en su desarrollo profesional para la consecución de los objetivos de cada tienda y su zona.
- Motivar, formar y gestionar al equipo implementando planes de acción y reuniones de seguimiento y feedback.
- Asegurar que los valores y la cultura de empresa están presentes en el ambiente de la tienda.
- Asegurar el cumplimiento y seguimiento de todas las políticas de HR.
- Apoyar en la contratación, gestión y organización de los equipos de tienda de su área.
- Reporting semanal y mensual proporcionando los insights de su área.
- Plan de acción semanal / mensual de la zona en base a los reports de visita
- Estudio y seguimiento del reporting de ventas y KPIs
- Control y seguimiento de los costes operativos de las tiendas según el presupuesto (staff cost + costes directos)
Únete a PDPAOLA como Area Manager Retail para Cataluña, Levante y Baleares.
Actualmente, buscamos un Area Manager Retail para supervisar nuestras operaciones en las regiones de Cataluña, Levante y Baleares. Este rol es esencial para liderar equipos de ventas, asegurar una experiencia excepcional para nuestrxs clientxs y garantizar el cumplimiento de los objetivos comerciales en las áreas asignadas.
Si tienes experiencia en gestión de equipos en el sector retail, habilidades analíticas y una orientación clara hacia el cliente, te invitamos a formar parte de nuestro equipo y contribuir al crecimiento continuo de PDPAOLA.
¿Cómo será tu día a día?
Customer Centricity:
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- Asegurar con cada SM la consecución de los objetivos marcados, tanto a nivel de facturación y KPIs de ventas / producto / cliente.
- Trabajar con CRM y SM para asegurar el seguimiento y fidelización a través del contacto telefónico o escrito.
- Apoyar y animar a los equipos en los eventos in-store y de la marca.
- Liderar con el SM la operativa en los eventos y actos que se realicen en la tienda.
- Informar al Retail Manager sobre las tendencias de compra y necesidades del cliente, acciones de la competencia y entorono para poder reportarlo al equipo de Retail / Producto.
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- Supervisión junto al SM de los horarios semanales / mensuales para garantizar la mejor cobertura posible
- Asegurar que las tiendas cumplen con los procedimientos operativos BoH. Excelencia en la organización del BoH.
- Asegurar que se cumplen todos los procedimientos de seguridad en tienda y en BoH, a fin de minimizar los hurtos y robos.
- Responsabilidad total sobre la organización, control y resultados de los inventarios totales y parciales de su área
- Identificar y analizar puntos de mejora en todo el proceso de customer experience, reposición, inventario, etc. y dar feedback al Retail Manager.
- Asegurar una cobertura óptima de las tiendas en función del tráfico y los periodos clave de venta.
- Liderar al equipo de SMs en su desarrollo profesional para la consecución de los objetivos de cada tienda y su zona.
- Motivar, formar y gestionar al equipo implementando planes de acción y reuniones de seguimiento y feedback.
- Asegurar que los valores y la cultura de empresa están presentes en el ambiente de la tienda.
- Asegurar el cumplimiento y seguimiento de todas las políticas de HR.
- Apoyar en la contratación, gestión y organización de los equipos de tienda de su área.
- Reporting semanal y mensual proporcionando los insights de su área.
- Plan de acción semanal / mensual de la zona en base a los reports de visita
- Estudio y seguimiento del reporting de ventas y KPIs
- Control y seguimiento de los costes operativos de las tiendas según el presupuesto (staff cost + costes directos)
¿Cómo nos gustaría que fueras?
- Experiencia profesional en posición similar mínima de 3 años en retail.
- Disponibilidad para viajar 90% del tiempo.
- Persona organizada, resolutiva y con altas capacidades comunicativas y comerciales.
- Experiencia en la gestión, coordinación de equipos y con visión de negocio.
- Experiencia con KPI y planes de acción.
- Capacidad de liderazgo para crear un ambiente de trabajo agradable y motivador.
- Inglés nivel alto.
- Buen manejo de herramientas Microsoft Office y Google.
- Imprescindible carnet de conducir y vehículo propio.
- Somos una marca internacional en pleno crecimiento en la que podrás desarrollar tu carrera profesional y aportar todo tu potencial.
- Nos definimos como inconformistas por naturaleza, fomentamos la mejora continua y la aportación de distintas ideas y opiniones. ¡Estamos deseando escuchar todas tus propuestas!
- ¡People First es nuestro lema! ¡Cada persona cuenta!
- Trabajamos en equipo y con mucha pasión en todo lo que hacemos, dentro de un entorno muy agradable.
- Somos un equipo que compartimos los mismos valores y objetivos comunes.
- Formarás parte de un equipo dinámico y creativo en proyectos desafiantes dentro de un ambiente laboral acogedor que fomenta la colaboración y el crecimiento personal.
- Tendrás acceso ilimitado a la PDP Academy, un espacio dedicado a potenciar tus habilidades y competencias.
- Podrás optimizar tus beneficios fiscales con una retribución flexible que te permitirá ahorrar en servicios cotidianos como restaurantes, transporte o guardería.
- Disfrutarás de nuestros beneficios sociales, que incluyen cobertura médica privada, gift cards e interesantes descuentos corporativos.
- Compartirás momentos inolvidables con el resto del equipo en nuestros eventos anuales de teambuilding.
¿Cómo nos gustaría que fueras?
- Experiencia profesional en posición similar mínima de 3 años en retail.
- Disponibilidad para viajar 90% del tiempo.
- Persona organizada, resolutiva y con altas capacidades comunicativas y comerciales.
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- Capacidad de liderazgo para crear un ambiente de trabajo agradable y motivador.
- Inglés nivel alto.
- Buen manejo de herramientas Microsoft Office y Google.
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- Nos definimos como inconformistas por naturaleza, fomentamos la mejora continua y la aportación de distintas ideas y opiniones. ¡Estamos deseando escuchar todas tus propuestas!
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- Somos un equipo que compartimos los mismos valores y objetivos comunes.
- Formarás parte de un equipo dinámico y creativo en proyectos desafiantes dentro de un ambiente laboral acogedor que fomenta la colaboración y el crecimiento personal.
- Tendrás acceso ilimitado a la PDP Academy, un espacio dedicado a potenciar tus habilidades y competencias.
- Podrás optimizar tus beneficios fiscales con una retribución flexible que te permitirá ahorrar en servicios cotidianos como restaurantes, transporte o guardería.
- Disfrutarás de nuestros beneficios sociales, que incluyen cobertura médica privada, gift cards e interesantes descuentos corporativos.
- Compartirás momentos inolvidables con el resto del equipo en nuestros eventos anuales de teambuilding.
INGENIEROJOB
Barcelona, ES
51181MKP - Area Manager Sector Farmacéutico
INGENIEROJOB · Barcelona, ES
Descripción de la oferta
51181MKP - Area Manager Sector Farmacéutico
Aquesta oferta forma part del Job Marketplace del Talent Sector Salud que es realitzarà de manera presencial al Saló de l'Ocupació el dia 15 d'octubre de 15:30 a 18:30h organitzat per Barcelona Activa i en col·laboració amb el Health Hub Barcelona.
Buscamos un/a Area Manager con sólida experiencia en la industria farmacéutica, capaz de liderar equipos comerciales y generar impacto desde el corto plazo. Esta posición es clave para el desarrollo estratégico de la zona de Barcelona y alrededores, en colaboración con laboratorios de prestigio.
Responsabilidades
Liderar, motivar y desarrollar al equipo comercial asignado en la zona.
Definir e implementar estrategias de ventas alineadas con los objetivos de la compañía.
Establecer relaciones sólidas con clientes clave, farmacias y profesionales de la salud.
Analizar métricas de rendimiento y proponer acciones correctivas.
Colaborar con departamentos de marketing, formación y producto para maximizar resultados.
Reportar directamente a la dirección comercial.
Requisitos
Experiencia demostrable en laboratorios reconocidos (Ordesa, Sanofi, Reckitt, Esteve, etc.).
Trayectoria liderando equipos comerciales en el sector farmacéutico.
Capacidad analítica, orientación a resultados y visión estratégica.
Excelentes habilidades de comunicación y liderazgo.
Disponibilidad para desplazamientos frecuentes por la zona asignada.Carnet B
Lo que ofrecemos
Proyecto estable en una compañía en crecimiento.
Paquete retributivo competitivo: 63.000 fijos + 13.000 variables.
Vehículo de empresa, herramientas digitales y formación continua.
Oportunidad de impacto real desde el primer día.
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 40
- Horari: Flexible
- Retribució brut anual: 63.000 fijos + 13.000 variables.
- Categoria professional: Directors
- Formació reglada requerida: j. Llicenciatura
- Formació complementària: Máster o posgrado en: Dirección comercial o ventas. Gestión farmacéutica. MBA (Master in Business Administration). Market Access o Regulatory Affairs (si el rol tiene componente técnico). Coaching o liderazgo de equipos
- Temps d'experiència: 1-3
- Idiomes: Anglès - Intermig B2
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ADP
Barcelona, ES
Marketing Manager - Small Business
ADP · Barcelona, ES
Google Analytics Power BI Salesforce Tableau
Senior Marketing Manager - Small Business
A little about ADP: We are a comprehensive global provider of cloud-based human capital management (HCM) solutions that unite HR, payroll, talent, time, tax and benefits administration and a leader in business outsourcing services, analytics, and compliance expertise. We believe our people make all the difference in cultivating a down-to-earth culture that embraces our core values, welcomes ideas, encourages innovation, and values belonging. We've received recognition for our work by many esteemed organizations, learn more at ADP Awards and Recognition.
JOB PURPOSE:
As our Senior Marketing Manager for Small Business, you will be a vital member of the ESI Marketing team, driving the marketing strategies that shape the future of our products and services. Your focus will be on developing and executing innovative marketing campaigns that create demand, enhance product adoption, build brand equity, and deliver measurable business growth. This new role provides a unique opportunity to make a substantial impact across EMEA.
This role will lead cross-team marketing efforts to understand the Small Business buyer, develop tailored solutions and deliver demand generative activity to drive sales growth. Focusing on the UK and French markets, this role will support and engage with our Small Business Digital Sales team, promoting existing solutions to the sub 350 employee segment. The role will partner with local Product, Field and Digital Marketing to align best practices and maximize campaign impact across diverse markets.
Key Responsibilities:
- Market Insight: Develop a deep understanding of the small business sector in each country. Use this knowledge to define and execute overarching marketing strategies aligned with segment growth targets, new product launches, and regional expansion.
- Strategic Partnership: Collaborate effectively with sales team, product owners, product marketing, digital marketing, content teams, business operations, finance, and ESI Small Business specialists to influence marketing direction.
- Collaborative Engagement: Build strong relationships with internal teams to align goals and execute marketing initiatives efficiently.
- Targeted Marketing Plan: Create a comprehensive marketing plan focused on the unique needs of the Small Business segment.
- Value Proposition: Partner with product marketing to refine and communicate our solutions effectively, differentiating us in the marketplace.
- Campaign Development: Craft and implement innovative marketing campaigns tailored to small business owners, ensuring high engagement and lead generation.
- Demand Generation: Collaborate with digital marketing, PR, content team, field marketing, and events to promote ADP solutions to small business buyers and influencers.
- Inbound Strategy: Work closely with Digital Marketing team, as the subject matter expert for small business sector, to support the ongoing development of the inbound marketing approach.
- Data-Driven Refinement: Use feedback and market intelligence to refine ideal customer profiles and target key sectors and decision-makers.
- Performance Measurement: Ensure consistent and regular monitoring of the key performance indicators. Work with the digital media team to take appropriate course adjustments, as required, to deliver on expected demand performance, while working closely with sales to maintain whole-of-funnel approach to growth.
- Budget Management: Oversee the assigned marketing budget for small business sector, making ROI-driven decisions about resource allocation and channel choices.
Success Metrics
Development and execution of the multi-year ESI growth strategy for Small Business, measurable through the impact on sales revenues.
Required Knowledge/Skills:
● Strong experience in leading effective B2B marketing campaigns across multiple countries to the sub 500 employee sector.
● Expertise in developing, executing, and measuring results-driven demand programs and campaigns.
● Strong data-driven mindset with analytical abilities focused on program measurement and ROI.
● Proven success in dynamic, fast-paced environments, demonstrating entrepreneurial thinking.
● Exceptional communication skills, both written and spoken, with a knack for influencing stakeholders and in particular working in partnership with sales.
● Proficient in analysing data to drive decisions, with familiarity with CRM (SFDC), marketing automation (Eloqua), and BI tools (Tableau, PowerBI).
● Effective collaborator able to build rapport with cross-functional teams, product managers, and sales staff.
● Creative mindset with a penchant for innovative marketing solutions.
● Strong project management skills, adept at multitasking and managing deadlines while maintaining attention to detail.
● Behaviours: Intellectually curious, persistent, resilient, and willing to tackle new challenges.
● Technical competencies: Proficiency and understanding of Salesforce, Microsoft 365, Tableau, Google Analytics, Eloqua, and other relevant MarTech tools.
● Knowledge of additional languages is a plus.
Travel Needs:
Must be able to travel in Europe and as required.
IT MANAGER
4 d’ag.HM Hospitales
Barcelona, ES
IT MANAGER
HM Hospitales · Barcelona, ES
Agile ERP
En HM Hospitales, para el área de Internacional, buscamos un/a IT Manager comprometido/a y con vocación de servicio para integrarse en nuestro equipo.
Su principal misión será dar soporte a la Dirección en la identificación, planificación y ejecución de iniciativas tecnológicas alineadas con los objetivos de negocio, con especial foco en la mejora de procesos administrativos, digitalización y gestión eficiente de proveedores tecnológicos.
Responsabilidades:
- Actuar como nexo entre Dirección de negocio y el área de TI para traducir necesidades de negocio en soluciones tecnológicas viables.
- Gestionar los distintos proyectos de IT en curso para su cumplimiento en fecha y presupuesto
- Liderar iniciativas de transformación digital y optimización de procesos administrativos.
- Supervisar y coordinar proyectos tecnológicos con impacto en distintas áreas.
- Control y seguimiento de proveedores de servicios tecnológicos (contratos, cumplimiento de SLA, calidad del servicio, control presupuestario).
- Participar en la elaboración y seguimiento del presupuesto de TI.
- Garantizar la correcta evolución de herramientas corporativas (ERP, CRM, sistemas de gestión documental, etc.).
- Soporte Usuarios a nivel 1 y 2 de Oficina, junto con recursos corporativos y externos
Requisitos
Formación:
- Formación Técnica en el sector TIC
- Se valorará conocimientos de Business Central
- Se valorará nivel Alto de inglés
Experiencia:
- Al menos 5 años de experiencia en áreas de TI, con 2 o más en puestos de responsabilidad o coordinación.
- Experiencia en entornos sanitarios o grandes organizaciones es un plus.
Conocimientos técnicos y de gestión:
- Gestión de proyectos tecnológicos (metodologías ágiles o tradicionales).
- Conocimientos en sistemas de información corporativos y de gestión documental.
- Capacidad de análisis de procesos y diseño de soluciones digitales.
- Gestión de proveedores tecnológicos y control presupuestario.
- Buen conocimiento del marco legal relacionado con IT y protección de datos.
Se ofrece:
- Incorporación a un grupo hospitalario dinámico y en expansión.
- Participación directa en la estrategia de transformación digital del grupo.
- Entorno profesional con retos constantes y alto impacto organizativo.
- Salario competitivo según experiencia y perfil.
- Plan de desarrollo profesional.
- Localización: Barcelona
- Horario de oficina de lunes a viernes