No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.258Comercial i Vendes
1.124Informàtica i IT
890Administració i Secretariat
789Comerç i Venda al Detall
535Veure més categories
Desenvolupament de Programari
510Enginyeria i Mecànica
492Indústria Manufacturera
373Educació i Formació
371Dret i Legal
299Instal·lació i Manteniment
297Màrqueting i Negoci
286Art, Moda i Disseny
201Sanitat i Salut
168Disseny i Usabilitat
142Construcció
129Publicitat i Comunicació
123Comptabilitat i Finances
108Hostaleria
91Recursos Humans
91Alimentació
83Atenció al client
80Arts i Oficis
67Producte
40Turisme i Entreteniment
40Banca
38Seguretat
37Immobiliària
34Farmacèutica
33Cures i Serveis Personals
18Energia i Mineria
15Social i Voluntariat
13Telecomunicacions
4Assegurances
3Esport i Entrenament
3Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Administratiu/va Logística
23 d’oct.ACEBSA
Riudellots de la Selva, ES
Administratiu/va Logística
ACEBSA · Riudellots de la Selva, ES
. ERP
A ACEBSA, ens comprometem a garantir l’eficiència en la gestió de la distribució i el control dels nostres productes. Per això, seleccionem per unir-se a l’equip de Logística un/a Administratiu/va Logístic/a que ens ajudi a assegurar el correcte funcionament de les operacions logístiques i la gestió d’expedicions.
Responsabilitats
- Gestió documental: Recollida, revisió i manteniment de la documentació logística (factures, albarans, ordres de transport, permisos duaners).
- Coordinació de transportistes: Planificació i seguiment dels enviaments, assegurant el compliment dels terminis i les necessitats dels clients.
- Atenció al client i comunicació: Resolució d’incidències i coordinació amb l'equip comercial per una bona gestió amb clients i proveïdors, i informació actualitzada sobre els enviaments.
- Optimització logística: Anàlisi de rutes i costos per millorar l’eficiència i reduir despeses.
- Emissió d’autofactures: Coordinació amb altres departaments per garantir la correcta emissió i coherència documental.
- Contracte temporal per una substitució.
- Incorporació a un equip dinàmic i multidisciplinari.
- Horari De Dilluns a Dijous 08:00 - 17:30 Divendres de 08:00 a 14:00.
Requisits:
Formació: CFGM/CFGS en Administració, Transport i Logística o similar. (valorable)
️ Domini d’eines: ERP, ofimàtica i gestió d'inventaris.
Experiència: Mínim 2 anys en administració logística, expedicions o magatzem. (valorable)
Habilitats: Anàlisi i resolució de problemes, treball en equip i orientació als resultats.