No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.086Comercial i Vendes
908Informàtica i IT
907Administració i Secretariat
679Desenvolupament de Programari
500Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
419Comerç i Venda al Detall
399Educació i Formació
373Dret i Legal
351Indústria Manufacturera
326Instal·lació i Manteniment
217Màrqueting i Negoci
212Sanitat i Salut
189Disseny i Usabilitat
168Construcció
114Publicitat i Comunicació
113Art, Moda i Disseny
99Comptabilitat i Finances
95Arts i Oficis
78Alimentació
73Recursos Humans
73Hostaleria
71Atenció al client
59Producte
55Turisme i Entreteniment
46Farmacèutica
43Immobiliària
41Banca
38Seguretat
24Cures i Serveis Personals
23Energia i Mineria
16Social i Voluntariat
13Telecomunicacions
7Esport i Entrenament
4Assegurances
3Agricultura
1Editorial i Mitjans
1Ciència i Investigació
0ALE-HOP
Benalmádena, ES
Dependiente/a (24hs) - BENALMÁDENA - Contrato indefinido
ALE-HOP · Benalmádena, ES
¡ÚNETE A LA FAMILIA ALE-HOP!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 300 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.🐮
¿Buscas un trabajo donde cada día sea una experiencia divertida y diferente?
💼 ¿Qué harás en tu día a día?
👋 Atención al cliente: Escucharás, recomendarás y harás que la experiencia en tienda sea inolvidable .
📦 Producto: te encargarás de reponer y organizar los productos, recepción de mercancía y visual merchandising.
💰 Caja: realizarás cobros, gestión de la caja y participarás en las tareas de apertura y cierre de la tienda.
🧼 Limpieza: ayudarás a mantener la tienda en orden, una tienda limpia es una tienda feliz
📌 ¿Qué estamos buscando?
Educación Secundaria Obligatoria
Experiencia de al menos 1 año en atención al cliente y ventas
Incorporación inmediata
Inglés nivel intermedio
Vehículo propio y carné de conducir (según localidad)
¡Ganas de pasarlo bien y disponibilidad para trabajar en horarios rotativos!
🎁 ¿Qué te ofrecemos?
📝 Contrato indefinido con jornada 24 horas de lunes a domingo en turnos rotativos (con el descanso legalmente establecido).
🚩 Ubicación en Arroyo de la miel
📅 Incorporación: inmediata
📝 Contrato indefinido con jornada 24 horas de viernes a domingo en turnos rotativos (con el descanso legalmente establecido).
🚩 Ubicación en Puerto Marina
📅 Incorporación: finales de septiembre aproximadamente.
💶 Banda salarial (incluye nocturnidad, festivos y domingos):
(24H): 900 - 1.100 €/brutos al mes
🌱 ¡Oportunidades de aprendizaje y crecimiento profesional dentro de ALE-HOP!
🎓 Formación continua en nuestros productos y técnicas de venta.
🛍️ 30% de descuento en nuestros productos.
¿Preparado/a para formar parte de ALE-HOP?
Apúntate ya en nuestro portal de empleo:
https://careers.ale-hop.org/
¡Recuerda! ¡En ALE-HOP cada día es una aventura!
¡Te esperamos con los brazos abiertos!
Administrativ@ Compras
6 de set.Alsina Formwork
Sentmenat, ES
Administrativ@ Compras
Alsina Formwork · Sentmenat, ES
ERP Excel
El grupo Alsina es una multinacional con 75 años de trayectoria empresarial en el sector de los encofrados, con una presencia en 17 países y 33 centros de operaciones.
¿Nuestra misión?:
Ofrecer soluciones que ayuden a los clientes a mejorar la eficiencia de los proyectos y la seguridad con un servicio comprometido y atento en el mercado global, en el que la innovación y la confianza en las personas son una parte esencial de esta empresa.
¿Misión del puesto?
Apoyar en la gestión administrativa del proceso de compras asegurando la correcta tramitación de pedidos, el control documental, la comunicación con proveedores y el cumplimiento de plazos, con el objetivo de contribuir al abastecimiento eficiente de materiales y servicios para la empresa.
Funciones y responsabilidades:
· Emitir y hacer seguimiento a las órdenes de compra en el sistema ERP.
· Gestionar la documentación administrativa: albaranes, facturas, contratos, certificaciones, etc.
· Actualizar bases de datos de productos, proveedores y condiciones de compra.
· Hacer seguimiento a los plazos de entrega y comunicar incidencias.
· Coordinar con almacén, contabilidad y producción para garantizar una correcta recepción y contabilización de materiales.
· Realizar comparativos de precios y preparar reportes de compras si se requiere.
· Apoyar en auditorías internas o externas relativas a compras.
Formación y experiencia:
· Formación: Ciclo Formativo de Grado Medio o Superior en Administración, Comercio o similar.
· Experiencia: 1-2 años en puestos administrativos, preferiblemente en compras o logística.
· Informática: Dominio de Excel, correo electrónico y sistemas ERP (SAP, Navision, etc.).
Habilidades deseadas:
Se valorarán candidatos con atención al detalle, orientación al servicio, proactividad y organizado. Además de contar con:
· Conocimiento en contratos y condiciones de compra.
· Experiencia en trato con proveedores o atención al cliente interno.
· Capacidad para trabajar bajo presión y en equipo.
· Capacidad de Negociación, habilidad numérica, mecánica, visión espacial, capacidad de
Te ofrecemos:
La oportunidad de proyectar un futuro estable y crecimiento profesional continuo. Apostamos por la innovación y la creatividad en el sector, brindando un entorno dinámico donde tus ideas y talentos puedan ser escuchados.
Únete a nosotros!
ALE-HOP
Chiclana de la Frontera, ES
Dependiente/a (24hs) - CHICLANA - Contrato indefinido
ALE-HOP · Chiclana de la Frontera, ES
¡ÚNETE A LA FAMILIA ALE-HOP!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 300 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.🐮
¿Buscas un trabajo donde cada día sea una experiencia divertida y diferente?
💼 ¿Qué harás en tu día a día?
👋 Atención al cliente: Escucharás, recomendarás y harás que la experiencia en tienda sea inolvidable .
📦 Producto: te encargarás de reponer y organizar los productos, recepción de mercancía y visual merchandising.
💰 Caja: realizarás cobros, gestión de la caja y participarás en las tareas de apertura y cierre de la tienda.
🧼 Limpieza: ayudarás a mantener la tienda en orden, una tienda limpia es una tienda feliz
📌 ¿Qué estamos buscando?
Educación Secundaria Obligatoria
Experiencia de al menos 1 año en atención al cliente y ventas
Incorporación inmediata
Inglés nivel intermedio
Vehículo propio y carné de conducir (Según tu ubicación)
¡Ganas de pasarlo bien y disponibilidad para trabajar en horarios rotativos!
🎁 ¿Qué te ofrecemos?
📝 Contrato indefinido con jornada 24 horas de jueves a domingo en turnos rotativos (con el descanso legalmente establecido).
💶 Banda Salarial (incluye Nocturnidad, Festivos y Domingos)
900 - 1.100 €/brutos al mes
🌱 ¡Oportunidades de aprendizaje y crecimiento profesional dentro de ALE-HOP!
🎓 Formación continua en nuestros productos y técnicas de venta.
🛍️ 30% de descuento en nuestros productos.
¿Preparado/a para formar parte de ALE-HOP?
Apúntate Ya En Nuestro Portal De Empleo
https://careers.ale-hop.org/
¡Recuerda! ¡En ALE-HOP cada día es una aventura!
¡Te esperamos con los brazos abiertos!
Encargado/a 40hs - Alicante Centro
3 de set.ALE-HOP
Alicante/Alacant, ES
Encargado/a 40hs - Alicante Centro
ALE-HOP · Alicante/Alacant, ES
¡ÚNETE A LA FAMILIA ALE-HOP!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 300 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.
¿Buscas un trabajo donde cada día sea una experiencia divertida y diferente?
¿Qué harás en tu día a día?
Gestión de personal: selección, formación, evaluación del desempeño y supervisión del equipo de ventas y otros empleados de la tienda.
Gestión de inventario: control de stock, realización de pedidos, recepción y clasificación de mercancías, y reposición en la tienda.
Atención al cliente: garantizar un servicio de alta calidad, resolver problemas de los clientes y fomentar la satisfacción.
Supervisión de tienda: asegurar la correcta presentación de los productos en la tienda, la limpieza y el orden, y la correcta implementación de la estrategia de merchandising.
Seguimiento de objetivos: análisis de los indicadores de rendimiento de la tienda y ajuste de las estrategias para lograr los objetivos de ventas y otros objetivos de la empresa.
¿Qué estamos buscando?
Estudios: Educación Secundaria Obligatoria.
Experiencia: 3 años mínimo en gestión integral de tienda.
Idiomas inglés intermedio.
Vehículo propio y carné de conducir.
Amplia disponibilidad para realizar horarios rotativos.
¿Qué te ofrecemos?
Contrato fijo con jornada 40 horas de lunes a domingo en turnos rotativos (con el descanso legalmente establecido).
Banda salarial (incluye nocturnidad, festivos y domingos): 1.800 - 2.100 €/brutos al mes
¡Oportunidades de aprendizaje y crecimiento profesional dentro de ALE-HOP!
Formación continua en nuestros productos y técnicas de venta.
30% de descuento en nuestros productos.
¿Preparado/a para formar parte de ALE-HOP?
Apúntate Ya En Nuestro Portal De Empleo
https://careers.ale-hop.org/
¡Recuerda! ¡En ALE-HOP cada día es una aventura!
¡Te esperamos con los brazos abiertos!
ALE-HOP
Elche/Elx, ES
Dependiente/a ( 24 hs) - ELCHE - Contrato (temporal)
ALE-HOP · Elche/Elx, ES
¡ÚNETE A LA FAMILIA ALE-HOP!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 300 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.🐮
¿Buscas un trabajo donde cada día sea una experiencia divertida y diferente?
💼 ¿Qué harás en tu día a día?
👋 Atención al cliente: Escucharás, recomendarás y harás que la experiencia en tienda sea inolvidable .
📦 Producto: te encargarás de reponer y organizar los productos, recepción de mercancía y visual merchandising.
💰 Caja: realizarás cobros, gestión de la caja y participarás en las tareas de apertura y cierre de la tienda.
🧼 Limpieza: ayudarás a mantener la tienda en orden, una tienda limpia es una tienda feliz
📌 ¿Qué estamos buscando?
Educación Secundaria Obligatoria
Experiencia de al menos 1 año en atención al cliente y ventas
Incorporación inmediata
Inglés nivel intermedio
Vehículo propio y carné de conducir
¡Ganas de pasarlo bien y disponibilidad para trabajar en horarios rotativos!
🎁 ¿Qué te ofrecemos?
📝 Contrato TEMPORAL con jornada 24 horas de lunes a domingo en turnos rotativos (con el descanso legalmente establecido).
💶 Banda salarial (incluye nocturnidad, festivos y domingos): 900 - 1.100 €/brutos al mes
🌱 ¡Oportunidades de aprendizaje y crecimiento profesional dentro de ALE-HOP!
🎓 Formación continua en nuestros productos y técnicas de venta.
🛍️ 30% de descuento en nuestros productos.
¿Preparado/a para formar parte de ALE-HOP?
Apúntate ya en nuestro portal de empleo:
https://careers.ale-hop.org/
¡Recuerda! ¡En ALE-HOP cada día es una aventura!
¡Te esperamos con los brazos abiertos!
ALE-HOP
Almería, ES
Dependiente/a 24hs - Almería Paseo Maritimo - Contrato temporal
ALE-HOP · Almería, ES
¡ÚNETE A LA FAMILIA ALE-HOP!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 300 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.🐮
¿Buscas un trabajo donde cada día sea una experiencia divertida y diferente?
💼 ¿Qué harás en tu día a día?
👋 Atención al cliente: Escucharás, recomendarás y harás que la experiencia en tienda sea inolvidable .
📦 Producto: te encargarás de reponer y organizar los productos, recepción de mercancía y visual merchandising.
💰 Caja: realizarás cobros, gestión de la caja y participarás en las tareas de apertura y cierre de la tienda.
🧼 Limpieza: ayudarás a mantener la tienda en orden, una tienda limpia es una tienda feliz
📌 ¿Qué estamos buscando?
Educación Secundaria Obligatoria
Experiencia de al menos 1 año en atención al cliente y ventas
Incorporación inmediata
Inglés nivel intermedio
Vehículo propio y carné de conducir
¡Ganas de pasarlo bien y disponibilidad para trabajar en horarios rotativos!
🎁 ¿Qué te ofrecemos?
📝 Contrato temporal con jornada 24 horas de lunes a domingo en turnos rotativos (con el descanso legalmente establecido).
💶 Banda salarial (incluye nocturnidad, festivos y domingos): 900 - 1.100 €/brutos al mes.
🌱 ¡Oportunidades de aprendizaje y crecimiento profesional dentro de ALE-HOP!
🎓 Formación continua en nuestros productos y técnicas de venta.
🛍️ 30% de descuento en nuestros productos.
¿Preparado/a para formar parte de ALE-HOP?
Apúntate Ya En Nuestro Portal De Empleo
https://careers.ale-hop.org/
¡Recuerda! ¡En ALE-HOP cada día es una aventura!
¡Te esperamos con los brazos abiertos!
People & Knowledge
10 d’ag.Alan
Barcelona, ES
People & Knowledge
Alan · Barcelona, ES
LESS Office
🐼 Who we are
You. Better. With Alan.
Alan's vision is to make prevention the new norm of care for all. Our mission is to help people live in good health to 100 while helping employers feel proud, turning health benefits from a cost centre into their most valuable investment.
We're building a vertically integrated health partner that seamlessly unites insurance and smart healthcare delivery into one system.
By connecting all aspects of care - private, public, and direct to consumer - we create the most member-centric healthcare experience. Through deep engagement, we empower everyone to overcome day-to-day health obstacles and live healthier lives.
We partner with 32,000+ companies of all sizes, serving more than 700K members, and have reached €500M+ in ARR.
Our team of 600 people (still growing) operates across France 🇫🇷, Spain 🇪🇸, Belgium 🇧🇪, and Canada 🇨🇦.
🤘 How we do it ?
About
People joining Alan are often surprised and delighted by our innovative working method. We have a set of cultural values that guide our approach to work, such as:
🎯 What drives us — We're obsessed with helping our members live healthier
Mission is the Boss: long-term thinking, seeking our mission success above all else.
Member & customer-led: obsessively focused on solving members & customers problems and creating the most delightful experiences.
🏆 How we build excellence — We hire the best people and give them platform to succeed
Champions of excellence: extremely high standards and talent density.
Distributed ownership: accountable enlightened despots, everyone owns their decisions and results.
Radically transparent: all information is accessible and written-first, so everyone can make the best decisions asynchronously
🤝 How we grow together — We help each other improve through honest feedback and bold thinking
Optimistic alchemy: optimists who collaborate with genuine care and support teammates.
Empathetic challengers: direct, caring feedback combined with praises to help each other grow professionally
Bold & creative contrarians: think differently to achieve greatness, try new approaches
⚡ How we move fast — We fight complexity and focus on what matters most
Disciplined in execution: taking decisive actions with focus that compounds success over time
Fight for simplicity: only high impact processes, smart frugality
⭐ People & Knowledge
Knowledge management is the structure that helps to uphold our core values of transparency and distributed ownership. Becoming the architect behind the strategy is a real chance to play a key role at Alan and help scale our beloved culture.
The role is designed with 70% of the time spent on knowledge management and 30% of the time on the fundamentals expected within the People team. This split is expected to evolve over time towards more People Growth topics, with knowledge management gradually taking up less bandwidth. Below is an overview of the role's key missions.
1️⃣ Knowledge management (70%)
- Re-shaping the knowledge management strategy in alignment with our distributed ownership model. This will require creativity and scrappiness to fit within Alan's fast pace, ever evolving environment.
- Liaising with community leads and/or documentation referents in communities.
- Enhancing our use of AI for knowledge sharing.
- Driving continuous improvement efforts, focusing on process enhancements, tool optimization, and expertise development.
- Ownership of the documentation tool - currently Notion (including renewal, negotiation, feedback...).
- [As a second step] Improving Alan's use of other knowledge tools such as Github, Slack and GDrive.
- Supporting Alaners by being a first point of contact for their People enquiries.
- [As a second step] Contributing to People Growth topics.
- [As a second step]
- Taking ownership of internal communication at Alan could be an evolution for the role.
- Managing individual situations could be an evolution as well.
You may be a great fit for this role if you have:
- A strong interest in documentation / knowledge management.
- Curiosity about HR.
- Skills in AI, automation and process improvement.
- A taste for operational tasks combined with a capacity for scrappiness and outside of the box thinking.
- Strong communication skills and an ability to convey your convictions constructively.
- Strong stakeholder management skills.
- Efficient project management and problem solving skills.
- Professional fluency in English (spoken and written).
- For this role we are targeting to hire in the B1-C1 range on our level grid.
At Alan, we believe that being in good health is a basic need, and it starts with our employees. This is why Alaners are provided with a stimulating environment and perks ensuring they are happy, efficient and spend only high-quality time with co-workers.
Therefore, We Offer
- Flexible Office. Amazing office space at our HQ, sponsored co-working hubs or a full-remote experience with home office equipment sponsorship, we want you to live where you’re the happiest.
- All the tools you need. Top of the range equipment: Macbook Pro, keyboard, laptop stand, monitor, and Bose noise-canceling headphones.
- Flexible vacation policy and flexible working hours. Organize your time as you wish.
- Transport. Country-specific commuter benefits.
- Personal growth through coaching: At Alan, coaching isn't just a perk - it's core to who we are. Every Alaner is paired with a dedicated coach from day one, who helps maximize their impact, nurture engagement, and navigate Alan's values to develop their full potential. Learn more about our coaching culture.
- Learning & Training opportunities. A highly flexible Training policy free books and budget to attend and speak at conferences if the opportunity arises.
- Fair rewards. Generous equity packages complement your base salary.
- Delightful healthcare insurance. Extremely comprehensive health insurance - 100% of the contribution covered by Alan for you and your family.
- Parental leave. Extended parental leave for all new parents.
If you're excited about this opportunity but don't check every box, we'd love to hear from you. Everyone, no matter how underrepresented, should feel free to apply as it can only bring learnings or success.
If you identify yourself as a woman: Did you know that research shows women often apply only when meeting 100% of requirements?
Remember, this is just a guide, not a checklist.
We'll be thrilled to receive your application!
🔖 Check out our About Alan and Career pages, as well as our Medium, blog and Glassdoor page for more info.
People & Knowledge
19 de jul.Alan
Madrid, ES
People & Knowledge
Alan · Madrid, ES
LESS Office
🐼 Who we are
You. Better. With Alan.
Alan's vision is to make prevention the new norm of care for all. Our mission is to help people live in good health to 100 while helping employers feel proud, turning health benefits from a cost centre into their most valuable investment.
We're building a vertically integrated health partner that seamlessly unites insurance and smart healthcare delivery into one system.
By connecting all aspects of care - private, public, and direct to consumer - we create the most member-centric healthcare experience. Through deep engagement, we empower everyone to overcome day-to-day health obstacles and live healthier lives.
We partner with 32,000+ companies of all sizes, serving more than 700K members, and have reached €500M+ in ARR.
Our team of 600 people (still growing) operates across France 🇫🇷, Spain 🇪🇸, Belgium 🇧🇪, and Canada 🇨🇦.
🤘 How we do it ?
About
People joining Alan are often surprised and delighted by our innovative working method. We have a set of cultural values that guide our approach to work, such as:
🎯 What drives us — We're obsessed with helping our members live healthier
Mission is the Boss: long-term thinking, seeking our mission success above all else.
Member & customer-led: obsessively focused on solving members & customers problems and creating the most delightful experiences.
🏆 How we build excellence — We hire the best people and give them platform to succeed
Champions of excellence: extremely high standards and talent density.
Distributed ownership: accountable enlightened despots, everyone owns their decisions and results.
Radically transparent: all information is accessible and written-first, so everyone can make the best decisions asynchronously
🤝 How we grow together — We help each other improve through honest feedback and bold thinking
Optimistic alchemy: optimists who collaborate with genuine care and support teammates.
Empathetic challengers: direct, caring feedback combined with praises to help each other grow professionally
Bold & creative contrarians: think differently to achieve greatness, try new approaches
⚡ How we move fast — We fight complexity and focus on what matters most
Disciplined in execution: taking decisive actions with focus that compounds success over time
Fight for simplicity: only high impact processes, smart frugality
⭐ People & Knowledge
Knowledge management is the structure that helps to uphold our core values of transparency and distributed ownership. Becoming the architect behind the strategy is a real chance to play a key role at Alan and help scale our beloved culture.
The role is designed with 70% of the time spent on knowledge management and 30% of the time on the fundamentals expected within the People team. This split is expected to evolve over time towards more People Growth topics, with knowledge management gradually taking up less bandwidth. Below is an overview of the role's key missions.
1️⃣ Knowledge management (70%)
- Re-shaping the knowledge management strategy in alignment with our distributed ownership model. This will require creativity and scrappiness to fit within Alan's fast pace, ever evolving environment.
- Liaising with community leads and/or documentation referents in communities.
- Enhancing our use of AI for knowledge sharing.
- Driving continuous improvement efforts, focusing on process enhancements, tool optimization, and expertise development.
- Ownership of the documentation tool - currently Notion (including renewal, negotiation, feedback...).
- [As a second step] Improving Alan's use of other knowledge tools such as Github, Slack and GDrive.
- Supporting Alaners by being a first point of contact for their People enquiries.
- [As a second step] Contributing to People Growth topics.
- [As a second step]
- Taking ownership of internal communication at Alan could be an evolution for the role.
- Managing individual situations could be an evolution as well.
You may be a great fit for this role if you have:
- A strong interest in documentation / knowledge management.
- Curiosity about HR.
- Skills in AI, automation and process improvement.
- A taste for operational tasks combined with a capacity for scrappiness and outside of the box thinking.
- Strong communication skills and an ability to convey your convictions constructively.
- Strong stakeholder management skills.
- Efficient project management and problem solving skills.
- Professional fluency in English (spoken and written).
- For this role we are targeting to hire in the B1-C1 range on our level grid.
At Alan, we believe that being in good health is a basic need, and it starts with our employees. This is why Alaners are provided with a stimulating environment and perks ensuring they are happy, efficient and spend only high-quality time with co-workers.
Therefore, We Offer
- Flexible Office. Amazing office space at our HQ, sponsored co-working hubs or a full-remote experience with home office equipment sponsorship, we want you to live where you’re the happiest.
- All the tools you need. Top of the range equipment: Macbook Pro, keyboard, laptop stand, monitor, and Bose noise-canceling headphones.
- Flexible vacation policy and flexible working hours. Organize your time as you wish.
- Transport. Country-specific commuter benefits.
- Personal growth through coaching: At Alan, coaching isn't just a perk - it's core to who we are. Every Alaner is paired with a dedicated coach from day one, who helps maximize their impact, nurture engagement, and navigate Alan's values to develop their full potential. Learn more about our coaching culture.
- Learning & Training opportunities. A highly flexible Training policy free books and budget to attend and speak at conferences if the opportunity arises.
- Fair rewards. Generous equity packages complement your base salary.
- Delightful healthcare insurance. Extremely comprehensive health insurance - 100% of the contribution covered by Alan for you and your family.
- Parental leave. Extended parental leave for all new parents.
If you're excited about this opportunity but don't check every box, we'd love to hear from you. Everyone, no matter how underrepresented, should feel free to apply as it can only bring learnings or success.
If you identify yourself as a woman: Did you know that research shows women often apply only when meeting 100% of requirements?
Remember, this is just a guide, not a checklist.
We'll be thrilled to receive your application!
🔖 Check out our About Alan and Career pages, as well as our Medium, blog and Glassdoor page for more info.