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MECÁNICOS DE MANTEMENTO E REPARACIÓN DE AUTOMOCIÓN, EN XERAL en RIANXO
Emprego Galicia · Rianxo, ES
(13/08/2025 ) CONTRATO INDEFINIDO. XORNADA COMPLETA. REQUISITOS: TÉCNICO EN ELECTROMECÁNICA DE VEHÍCULOS AUTOMÓVILES. 12 MESES DE EXPERIENCIA. PERMISO DE CONDUCIR. OS REQUISITOS DEBEN CONSTAR NA SÚA DEMANDA DE EMPREGO DADO QUE SERÁ O CURRICULUM QUE SE ACHEGARÁ AO EMPREGADOR.
Data Engineers
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CF Fènix Moncada
València, ES
Entrenador/a de PORTERAS
CF Fènix Moncada · València, ES
Inglés Marketing Formación Comunicación Planificación de eventos Coaching Liderazgo de equipos Medios de comunicación social Desarrollo organizacional Gestión de cambio estructural
Se busca Entrenador/a de porteras para Club exclusivo de fútbol femenino ubicado en Moncada (Valencia). El 1er equipo compite en la Lliga Comunitat Valenta.
Horarios:
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Distribución idónea de las porteras para que pueda trabajar de forma óptima con ellas.
Ofrecemos:
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Envía tu CV a: [email protected]
LOCA BARCELONA
Barcelona, ES
Atención al cliente agente de checkin
LOCA BARCELONA · Barcelona, ES
Inglés Marketing Atención al cliente Negociación Satisfacción del cliente Comercio minorista Liderazgo de equipos Gestión del tiempo Medios de comunicación social Gestión de inventarios Office
Descripción de la empresa: LOCA BARCELONA es una empresa inmobiliaria situada en el corazón de Barcelona.
Descripción del puesto:
- Gestión de las reservas a través de las diferentes plataformas.
- Atención online y telefónica a huéspedes.
- Gestión de incidencias de los apartamentos turísticos.
- Gestión y elaboración de tareas.
- Gestionar OTA's, Gmail e inconvenientes de mantenimiento. (conocimientos de Airbnb y booking)
- Atención al cliente (Front desk): check in, atender llamadas, gestionar tasas turísticas, extra costes de la reserva, registro de los viajeros.
- Gestión de alojamientos turísticos: revisar las limpiezas, revisar que todo funcione adecuadamente (mantenimiento).
- Asesoramiento en llamadas de emergencia.
- Solución de problemas con proactividad y empatía.
- Soporte al Manager en la gestión y recolocación de overbookings.
- Preparación de facturas de alojamientos turísticos.
- Cumplimiento de tareas de Back Office como contestar mensajes (e-mails, chats y desde reservas directas).
- Atención telefónica y cara al cliente realizando check-ins y creación de reservas.
- Atención personalizada a los huéspedes en diferentes idiomas (imprescindible inglés y castellano, se aprecirá Francés, y algún otro idioma).
- Teléfono de emergencias en semanas alternadas.
- Gestión de proveedores de mantenimiento y limpieza.
Requisitos
- Experiencia en atención al cliente y servicio al cliente.
- Conocimiento en la gestión de la satisfacción del cliente y manejo de la experiencia del cliente.
- Imprescindible hablar castellano e inglés, francés importante pero no imprescindible.
- Carrera orientada al turismo
- Persona dinamica, activa.
Vall d’Hebron Institute of Research (VHIR) - Vall d'Hebron Institut de Recerca
Barcelona, ES
Lab technician (Renal Physiopathology Group)
Vall d’Hebron Institute of Research (VHIR) - Vall d'Hebron Institut de Recerca · Barcelona, ES
The Renal Physiopathology group (Vall d’Hebron Research Institute, Barcelona) offers a one-year position for a lab technician to work on a project focused on the cellular and molecular mechanisms regulating the renal function in health and disease. In more detail, the candidate will give support to the research line on renal diseases affecting the proximal tubule, from rare pathologies to cancer.
Education and qualifications:
Required:
- Biomedicine or Biotechnology degree within the last two years.
- Master in Biomedicine or related subjects.
- Excellent grades required.
- Excellent written and oral communication skills in English (C1 level or higher).
- Bioinformatic skills.
- Statistical knowledge will be strongly valued.
Required:
- Previous experience in cell and molecular biology (WB, PCR, cell culture, etc.).
- Knowledge of renal pathophysiology and cancer biology.
- Proactive, dynamic and outstanding organizational skills are required.
- Strong sense of responsibility and self-motivation skills.
- Ability to work independently as well as in a team environment
- Experience with confocal microscopy (fixed and live-imaging)
- The selected candidate will provide support to the research line on the cellular and molecular mechanisms regulating the renal function in health and disease.
- Participate also in other on-going projects of the lab.
- Handling, processing and storage of biological samples.
- Support in lab organization.
- Full-time position: 40h/week.
- Starting date: 15/09/2025
- Gross annual salary: Remuneration will depend on experience and skills. Salary ranges are consistent with our Collective Agreement pay scale.
- Contract: Technical and scientific activities contract linked to the project activities.
- Incorporation to Vall d’Hebron Research Institute (VHIR), a public sector institution that promotes and develops the biomedical research, innovation and teaching at Vall d'Hebron University Hospital (HUVH), the biggest hospital of Barcelona and the largest of Catalan Institute of Health (ICS).
- A scientific environment of excellence, highly dynamic, where high-end biomedical projects are continuously developed.
- Continuous learning and a wide range of responsibilities within a stimulating work environment.
- Individual training opportunities.
- Flexible working hours.
- 23 days of holidays + 9 personal days.
- Flexible Remuneration Program (including dining checks, health insurance, transportation and more)
- Corporate Benefits: platform through which you can obtain significant discounts on travel, culture, technology, gastronomy, sports... among many others.
- Healthy Offering: choose from a variety of wellbeing focused activities to be the healthiest you.
VHIR embraces Equality and Diversity. As reflected in our values we work toward ensuring inclusion and equal opportunity in recruitment, hiring, training, and management for all staff within the organization, regardless of gender, civil status, family status, sexual orientation, gender identity and expression, religion, age, functional diversity or ethnicity.
Grupo Japemasa
Granada, La, ES
Especialista comercial
Grupo Japemasa · Granada, La, ES
Inglés Marketing Gestión de ventas Español Negociación de contratos Elaboración de presupuestos Negociación Planificación de proyectos Integración de equipos Liderazgo de equipos
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Capdevila Permar SL
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Capdevila Permar SL · Olot, ES
Office
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KH Lloreda
Canovelles, ES
Técnico/a de mantenimiento
KH Lloreda · Canovelles, ES
KH Lloreda, con más de 75 años de trayectoria, nos enorgullece nuestra mentalidad innovadora y liderazgo en el mercado, expandiéndonos a más de 16 países. Nuestra marca se basa en rendimiento, versatilidad y sostenibilidad, con calidad y servicio como pilares fundamentales. Ofrecemos una estructura organizativa horizontal y equipos multidisciplinares, donde podrás aportar tu experiencia con autonomía y capacidad de decisión. Creemos en el poder de las ideas diversas en una cultura inclusiva, brindando recursos y oportunidades para generar un cambio real.
Misión del puesto
Buscamos un/a Técnico/a de Mantenimiento con perfil mecatrónico que asuma como función principal el mantenimiento en la Nave de Envasado, asegurando el correcto funcionamiento de los equipos y la continuidad operativa de los procesos automatizados.
Además, dará soporte técnico y actuará como back up del Técnico de Mantenimiento del Centro de Distribución, garantizando la cobertura y eficiencia operativa en ambos centros.
Funciones principales (Nave de Envasado)
- Asegurar el óptimo funcionamiento de las instalaciones y resolver incidencias en operaciones de movimiento de mercancías y equipos automáticos.
- Ejecutar mantenimiento preventivo y correctivo según el plan establecido, reportando y resolviendo anomalías.
- Gestionar averías, modificaciones o ampliaciones en equipos robotizados, optimizando el uso de recambios.
- Proponer mejoras en calidad, producción, seguridad, medio ambiente y mantenimiento.
- Mantener actualizada la documentación técnica (manuales, planos y esquemas).
- Colaborar con otros equipos para garantizar estándares de calidad y seguridad.
- Monitorizar y resolver incidencias en sistemas de preparación de picking robotizado, movimiento de palets, etiquetado, enfardado y AGV.
- Realizar apertura y cierre del centro siguiendo protocolos y activando sistemas de seguridad.
- Ejecutar mantenimiento preventivo y correctivo en instalaciones y equipos automatizados.
- Trabajar en altura cuando sea necesario, cumpliendo protocolos de seguridad.
- Formación Profesional de Grado Superior (CFGS) en Mecatrónica, Electricidad, Robótica o similar.
- Experiencia en entornos automatizados y en resolución autónoma de incidencias técnicas.
- Capacidad para trabajar en altura (imprescindible).
- Competencias en organización, resolución de problemas, proactividad y mejora continua.
- 💰 Salario compuesto por fijo y variable.
- ⏳ Incorporación inmediata con contrato indefinido.
- 🏥 Seguro médico privado de primera categoría.
- 📙 Formación continua en inglés.
- 🍉 Menús diarios de calidad a precio reducido (¡Olvídate del tupper!)
- ⏰ Horario rotativo de mañana y tarde (7h-15 y 14h-22h)
- 👨👩👧 Contamos con una guardería en nuestras instalaciones para hacerte la vida más fácil.
En KH Lloreda aplicamos una política de igualdad de oportunidades en todos nuestros procesos. Valoramos la diversidad y promovemos la inclusión, también de personas con diversidad funcional.
Red Points
Barcelona, ES
Customer Onboarding Manager
Red Points · Barcelona, ES
Office
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Job Description
As a Customer Onboarding Manager you will be responsible for the onboarding of Red Points clients. You will also be in charge of guiding customers through the initial phases of their Red Points service, ensuring they have a positive experience and making sure their needs are met.
This includes: 1) coordinating the creation of client’s strategy, 2) ensuring that all relevant documentation is obtained and dealt with and 3) making sure they are set up to success with Red Points services
- Own and manage customer relationships from the point of sale through successful Red Points platform onboarding implementation.
- Welcome and orient new customers to the Red Points services, providing an introduction and overview of what are the next steps
- Maintain a structured onboarding process to guide new customers through their initial interactions with the service
- Develop measurements to help understand the impact of successful implementation.
- Help the customer define their needs and manage their timeline toward seeing value.
- Provide clear and timely communication to address customer questions, concerns, and issues.
- Complete video and phone calls to ensure that customers are supported during the onboarding process.
- Analyze and manage the customer's IP portfolio during the onboarding phase.
- Be a Red Points expert and discuss or educate on any nuance of the product with client
- Train new customers on how to use the product effectively and adapt their usage to their needs.
- Create repeatable processes, resources, and frameworks to use when onboarding customers
- Monitor and report on key onboarding metrics to ensure a successful onboarding process
- Successfully transfer your customer relationships to a customer success manager after onboarding
Qualifications
- Previous experience as a Customer Onboarding Manager, Customer Success Manager, Customer Support or similar roles for at least 2 years.
- Proficient level of Spanish and English
- Excellent written communication
- Technical knowledge of video encoding frameworks and transcription software.
- Excellent communication and interpersonal skills - communication will be key to achieve a good understanding with the customer and simplify customer’s experience
- Organizational skills — you'll be working with many customers, and you'll need to have expertise in place to keep all of their needs organized
- Strategically minded — you'll be helping customers come up with their overall strategy with our service
- Time Management - Efficiently managing your time is key, as onboarding multiple customers simultaneously can be challenging
- Data Analysis - you will need to analyze onboarding metrics to ensure a successful performance
- Problem solving capabilities - you will need to identify and address any issues or obstacles during the onboarding process
- Customer centricity - The ability to shift priorities quickly when necessary putting the customer’s needs and satisfaction first
- Teamwork- you will need to coordinate with the operational onboarding specialist and other departments to ensure a smooth transition
Additional Information
What do we offer?
- A friendly, diverse, and international team
- You’ll have top-notch Private Health Insurance, fully covered by the company.
- 23 working days of holidays per year, plus the local public holidays.
- Indefinite Contract
- Fridays we have reduced working hours. And every weekday during August.
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- At the office, we offer fresh fruit, and a huge variety of different kinds of milk, coffee, thé, and cereals.
- We also host monthly after works and internal events with guest speakers that allow us to share good times together and learn something new
We are an equal opportunity employer and value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.
At Red Points, we believe real success starts and ends with hiring the very best people, empowering those people to get the job done, and making sure our people have a whole lot of fun along the way.
If you think this position could be a good match, apply now, and let's talk! :)