No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.087Comercial i Vendes
948Informàtica i IT
912Administració i Secretariat
710Comerç i Venda al Detall
511Veure més categories
Educació i Formació
445Desenvolupament de Programari
435Enginyeria i Mecànica
427Indústria Manufacturera
346Dret i Legal
296Màrqueting i Negoci
291Instal·lació i Manteniment
249Disseny i Usabilitat
209Sanitat i Salut
168Construcció
146Publicitat i Comunicació
122Hostaleria
112Comptabilitat i Finances
98Arts i Oficis
90Recursos Humans
84Art, Moda i Disseny
83Immobiliària
82Turisme i Entreteniment
74Atenció al client
71Alimentació
60Seguretat
44Producte
41Cures i Serveis Personals
39Banca
29Farmacèutica
29Social i Voluntariat
16Energia i Mineria
9Assegurances
3Telecomunicacions
3Editorial i Mitjans
2Esport i Entrenament
2Agricultura
0Ciència i Investigació
0deister software
Barcelona, ES
Auxiliar administrativo
deister software · Barcelona, ES
. ERP Mesos
UNEIX-TE AL NOSTRE EQUIP A DEISTER BARCELONA!
Oferta: Assistent Administratiu Polivalent
Ubicació: Barcelona - Sarrià
Empresa: Grup Deister
Descripció del lloc de treball:
A Deister, som una empresa innovadora del sector tecnològic en constant creixement i expansió. Busquem una Assistent Administrativa per al nostre Departament de Comptabilitat, que sigui polivalent, organitzada, proactiva i amb ganes de formar part d’un equip dinàmic i estable, amb voluntat de créixer dins la nostra empresa.
Les teves responsabilitats seran:
- Donar suport en les tasques diàries del departament de Comptabilitat.
- Gestionar les operatives pròpies del departament.
- Gestionar la comptabilitat de proveïdors i clients.
- Donar suport en el procés de tancament comptable mensual i anual.
- Atendre trucades telefòniques.
- Donar suport en tasques auxiliars a altres departaments.
- Donar suport a l’Office Manager.
Requisits:
- Formació desitjada: CFGM/CFGS en Administració i Finances o similar.
- Bon domini d’eines ofimàtiques.
- Experiència amb sistemes ERP.
- Capacitat d’aprenentatge, organització i gestió del temps.
- Nivell alt de català i castellà (oral i escrit), es valorarà el coneixement d’anglès.
- Actitud proactiva i col·laborativa, amb capacitat per treballar en equip.
- Es valorarà experiència prèvia en tasques administratives auxiliars i comptables.
- Busquem una persona flexible i adaptable a diferents tasques.
Oferim:
- Ubicació a Barcelona ciutat (Barri de Sarrià).
- Posició estable (contracte inicial de 6 mesos + indefinit).
- Incorporació immediata.
- Horari: de dilluns a dijous de 9 a 18 h i divendres intensiu de 8 a 15 h (40 h setmanals).
- Jornada intensiva durant l’agost.
- Excel·lent ambient de treball en un equip professional.
- Oportunitats reals de creixement i desenvolupament professional.
- Salari competitiu segons experiència.
Deister Barcelona – Innovació, tecnologia i creixement. Vine a formar part del nostre equip!