No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.347Comercial i Vendes
980Informàtica i IT
947Administració i Secretariat
880Comerç i Venda al Detall
694Veure més categories
Desenvolupament de Programari
628Dret i Legal
462Enginyeria i Mecànica
444Educació i Formació
429Indústria Manufacturera
429Màrqueting i Negoci
300Instal·lació i Manteniment
253Sanitat i Salut
200Disseny i Usabilitat
147Construcció
137Art, Moda i Disseny
116Publicitat i Comunicació
110Alimentació
106Recursos Humans
103Hostaleria
100Comptabilitat i Finances
85Arts i Oficis
84Turisme i Entreteniment
80Atenció al client
75Banca
59Immobiliària
51Cures i Serveis Personals
48Producte
46Seguretat
35Farmacèutica
28Social i Voluntariat
21Energia i Mineria
9Ciència i Investigació
5Assegurances
4Telecomunicacions
3Esport i Entrenament
2Agricultura
0Editorial i Mitjans
0aGENTEs GENERALI
Madrid, ES
Asesor/a de Seguros en Mollet
aGENTEs GENERALI · Madrid, ES
Javascript
, ESPAÑA
Inscríbete en esta oferta
Descripción Del Puesto
¿Quieres unirte al Equipo Rojo de GENERALI en Mollet? ¡Una emocionante carrera profesional te espera!
En GENERALI, estamos en la búsqueda activa de un asesor/a de seguros para unirse a nuestro dinámico equipo de ventas en Mollet, con el objetivo de llevar a cabo la captación, administración y fidelización de nuestros clientes.
Tus Responsabilidades Incluirán
- Desarrollar una carrera estable y a largo plazo mediante la prospección, gestión y fidelización de clientes en Mollet.
- Asesorar al cliente mediante ofertas personalizadas con el apoyo de las mejores herramientas digitales y comerciales.
- Formarte de manera continua en una amplia gama de productos, tanto personales como de empresas, para poder asesorar de manera integral a tus clientes.
- Gestionar las oportunidades comerciales que te facilitemos a través de nuestro CRM de gestión, tanto para clientes potenciales como para los clientes que ya tengas en tu cartera.
- Desarrollar tus habilidades «Phygital», combinando la atención presencial con la online, mediante el uso de diferentes aplicaciones digitales que GENERALI desarrolla para facilitar tu actividad.
- Un proyecto estable y a largo plazo con el apoyo de un tutor personal que te ayudará a alcanzar tus objetivos en cada etapa y que te permitirá tener tu propio negocio.
- Ingresos crecientes y recurrentes mediante un sistema retributivo compuesto por fijo mensual + bonus + comisiones por ventas y mismo porcentaje de comisión en renovación de cartera.
- Gestión de tu propio negocio con un contrato mercantil y el respaldo de una compañía líder en el sector.
- Estabilidad profesional en un sector estable y confiable, incluso en tiempos de incertidumbre.
- Flexibilidad horaria para facilitarte la conciliación.
- Herramientas digitales y de gestión, punteras en el sector asegurador.
- Formación a nuestro cargo para que obtengas el Certificado Grupo 2, exigido por la Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones para ejercer la profesión.
- Un completo programa de formación continua en productos y habilidades, con la posibilidad de obtener más certificaciones oficiales.
- Nivel académico mínimo: Bachillerato.
- Al menos un año de experiencia en roles comerciales o de gestión de cuentas.
- Imprescindible residencia en la provincia del puesto vacante durante los 2 últimos años.
- Poseer título universitario.
- Experiencia previa en el ámbito de seguros o sector bancario.
- Espíritu emprendedor y habituado a trabajar por objetivos.
- Habilidades de negociación y alta capacidad de comunicación.
- Perfil digital.
Con una plantilla de 77.000 colaboradores y más de 65 millones de clientes globales, GENERALI ocupa una posición de liderazgo en el mercado internacional. Con una presencia consolidada en España durante más de 180 años, nos hemos convertido en un referente de fiabilidad para más de tres millones de clientes, gracias a la profesionalidad de nuestro equipo y a nuestra red de mediadores. Actualmente más del 50 % del volumen de primas del sector es distribuido por mediadores físicos. Sigue siendo un negocio de personas, dotadas de herramientas digitales de asesoramiento, un negocio de confianza y proximidad a lo largo de cada fase del ciclo de vida del cliente.
Beneficios De Trabajar Con GENERALI
- Formación continua.
- Mentoring y tutores para tu desarrollo.
- Conciliación laboral.
- Estabilidad en una empresa líder a nivel mundial.
- Ingresos competitivos: fijo mensual + bonus e incentivos + comisiones por nuevas ventas y renovación de cartera.
- Una de las mejores empresas de España para trabajar.
Completa nuestro formulario y comienza a diseñar tu futuro profesional con GENERALI como Asesor/a de Seguros en Mollet.
Inscríbete a esta oferta
Por favor, activa JavaScript en tu navegador para completar este formulario.
Nombre *
Apellidos *
Email *
Teléfono *
Adjuntar currículum *
Haz clic o arrastra un archivo a esta área para subirlo.
Fichero .pdf máximo 2Mb
Generali España, S.A. de Seguros y Reaseguros ("GENERALI") trata sus datos personales (datos identificativos, de contacto, académicos y datos profesionales) con la finalidad de gestionar su posible participación en los procesos de selección de agentes de GENERALI en los que se haya registrado o en aquellos que GENERALI le informe porque considere que pudieran encajar con su trayectoria profesional. Tiene derecho a ejercitar sus derechos de acceso, rectificación, supresión, limitación u oposición al tratamiento de datos y portabilidad de datos. Puede consultar la Política de Privacidad
Acuerdo RGPD *
- Autorizo a que GENERALI trate mis datos personales antes indicados con el objeto de gestionar mi participación en los procesos de selección de agentes Generali de acuerdo con la Política de Privacidad. *
Canonical
Systems & Controls Accountant
Canonical · Málaga, ES
Teletreball Cloud Coumputing SaaS IoT ERP Salesforce Office
Canonical is a leading provider of open source software and operating systems to the global enterprise and technology markets. Our platform, Ubuntu, is very widely used in breakthrough enterprise initiatives such as public cloud, data science, AI, engineering innovation and IoT. Our customers include the world's leading public cloud and silicon providers, and industry leaders in many sectors. We are also a pioneer of global distributed collaboration, with 1000+ colleagues in 70+ countries and very few roles based in offices. Teams meet two to four times yearly in person, in interesting locations around the world, to align on strategy and execution.
The company is founder led, profitable and growing. We are hiring a Systems & Controls Accountant with experience to drive best practices in systems, processes, and controls.
In our finance function we aspire to set the industry pace for speed and accuracy of reporting. We aim to achieve this by driving our product pricing and terms, contracting, sales processes and systems into alignment. We are looking for a professionally qualified accounting leader with expertise in NetSuite to build scalable processes, automated through correct and auditable implementations in NetSuite, Salesforce and other connected business systems.
This lead will work across teams including product management, legal, FP&A, sales operations and commercial business systems to align understanding and ensure that the accounting and revenue recognition treatment of contracts and products is straightforward and correct, with a very high level of automation. Perhaps unusually we prefer a leader with deep personal interest in the software and technology industry, and ideally some data analytics and software engineering experience. The Systems & Controls Accountant will ensure the proper application of revenue accounting guidance for public market scrutiny. Ideally they will also be technically savvy and able to work effectively with technical teams and software engineers.
This is a driving position which requires confidence in presentation, setting goals, and directing the work of others. We expect to grow a team with a particular emphasis on systems and automation, that puts us at the top of the leaderboard for clarity, correctness, transparency and speed of reporting as a global tech company.
Location: This role is home-based in EMEA time zones, with the option to be based in our London office. It will report to our Global Head of Accounting.
Key responsibilities
- Lead complex NetSuite configuration, workflows, customization, and integration
- Implement best practices for data governance, security, and compliance within NetSuite and connected systems.
- Demonstrate proficiency in script understanding and problem resolution
- Develop and maintain reports, dashboards, and KPIs to provide insights into business performance
- Coordinate regular system maintenance, upgrades, and troubleshooting to ensure optimal performance and reliability
- Provide training and support to end-users to enhance their efficiency and proficiency with NetSuite.
- Oversee Sandbox accounts for development and testing, ensuring seamless deployment of customizations and updates to the production environment
- Stay updated on new NetSuite features and functionalities, assessing their potential impact on business processes
- Drive process and systems improvements across teams for end-to-end automation of the full financial life cycle
- Incorporate industry best practices and emerging technology to raise the bar for reporting speed and accuracy
- Mentor and aid in developing the wider team of accounting and finance professionals
- Develop and maintain effective internal over revenue transactions and reporting
- Research and write accounting memos on relevant policy matters
- Act as the primary liaison with external auditors in related matters
- An exceptional academic track record from both high school and university
- An undergraduate degree in Accounting or Finance, or a compelling narrative about your alternative chosen path
- CPA, CA or equivalent with excellent technical accounting skills and IFRS experience
- A detailed understanding of IFRS and relevant rules related to SaaS and services
- Leadership or management responsibility
- Drive and a track record of going above-and-beyond expectations
- Experience of software licensing, subscription and services revenue accounting and operations
- Experience driving and scaling accounting processes in a high-growth environment
- Experience with ERP, Rev Rec, CRM, CPQ and other relevant software categories - NetSuite and Salesforce preferred
- Experience in a multi-country multi-currency, operations and tax environment
- Professional written and spoken English
- Excellent interpersonal skills, curiosity, flexibility, and accountability
- Thoughtfulness and self-motivation
- Result-oriented, with a personal drive to meet commitments
- Ability to travel twice a year, for company events up to two weeks long
- Public company reporting and revenue accounting experience
- Software implementation, integration and user acceptance
- Software engineering qualification or experience
- A passion for technology and a desire to work with motivated colleagues
- MBA or other relevant business degree
We consider geographical location, experience, and performance in shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognise outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven annual bonus or commission. We provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Employee Assistance Programme
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass, and travel upgrades for long haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world of software. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do. Most colleagues at Canonical have worked from home since its inception in 2004. Working here is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Hostal Savoy
Alicante/Alacant, ES
Segundo De Cocina Ejecutivo
Hostal Savoy · Alicante/Alacant, ES
¡Buscamos un/a Segundo/a de Cocina para nuestro hotel!
En Hostal Savoy , necesitamos ampliar el equipo de cocina
Por eso, estamos en busca de un/aSegundo/a de Cocinaque quiera formar parte de nuestro equipo y trabajar junto a nuestro Chef Ejecutivo.
Funciones principales:? Apoyar al Chef Ejecutivo en la gestión y organización de la cocina.
Supervisar y coordinar al equipo en ausencia del Chef.
Controlar la producción y asegurarse de que todos los platos cumplan con los estándares de calidad del hotel.
Gestionar pedidos y stock de materia prima en colaboración con el Chef.
Garantizar el cumplimiento de normas de higiene y seguridad alimentaria.
Colaborar en la elaboración de nuevos platos y propuestas gastronómicas.
Requisitos:? Experiencia previa como Segundo/a de Cocina o puesto similar mínimo 1 año
- Conocimiento en técnicas culinarias y gestión de cocina
- Habilidad para liderar equipos y trabajar bajo presión.
- Pasión por la gastronomía y la excelencia en el servicio.
Envíanos tu CV a ******
#OfertaDeEmpleo #Cocina #Gastronomía #Hotel #Trabajo
Hosteleo.com
Barcelona, ES
Cocinero/a para Sercotel Rosellon en Barcelona
Hosteleo.com · Barcelona, ES
Office
Localidad
Barcelona
Provincia
Barcelona
País
España
Perfil
RESTAURACIÓN
Nº Vacantes (puestos)
1
Tipo De Oferta
ESPECIALISTA
Funciones
¿Te gustaría formar parte de una empresa reconocida en el sector hotelero? ¿Te interesa desarrollar tus conocimientos y habilidades en un ambiente dinámico y profesional?
Ven a Ser Parte De Nuestro Gran Equipo De Trabajo, En La Posición De Cocinero/a Para Sercotel Hotel Group En Uno De En Nuestro Hotel Sercotel Rosellon Situado En Barcelona, Donde Tus Principales Funciones Serán
- Preparar, cocinar y presentar los productos de uso culinario según los estándares establecidos.
- Brindar los diferentes servicios del hotel junto al resto del equipo.
- Colaborar en la creación de la oferta gastronómica.
- Elaboración de escandallos e inventarios, gestión de pedidos y proveedores.
- Conservar las materias primas y productos de uso en la cocina.
- Aplicar ciertas labores de limpieza y mantenimiento de su área de trabajo, especialmente relacionadas con el cumplimiento de los estándares de higiene impuestos por la salud pública.
¿Qué necesitas para aplicar?
- Contar con al menos 1-2 años de experiencia como Cocinero/a en hoteles.
- Valorable Grado Medio o Superior de Hotelería.
- Idiomas: indispensable castellano (valorable el dominio de otros idiomas como por ejemplo catalán e inglés).
- Manejo de Paquete Office.
- Técnicas de manipulación, conservación y almacenamiento de alimentos.
- Conocimiento de la gastronomía local.
- Persona dinámica y con capacidad de trabajar en equipo.
Inscríbete y descubre lo que Sercotel te puede ofrecer:
- Contrato de interinidad como cocinero. (40hs/semana).
- Salario según convenio.
- Turnos rotativos de 07.30 a 15.30 y de 15.30 a 23.30.
- Buen clima laboral e incorporación a un gran equipo de trabajo dinámico y profesional.
- Posibilidad de aplicar retribución flexible y disfrutar del Club Benefits Sercotel
- Descuentos Family & friends en hoteles Sercotel
Fundación Cibervoluntarios - Cybervolunteers Foundation
Madrid, ES
Formador/a en Campamento Digital
Fundación Cibervoluntarios - Cybervolunteers Foundation · Madrid, ES
¡Únete como formador/a en competencias digitales en toda España! Inscríbete y trabaja con nosotros https://campamentodigital.org/trabaja-con-nosotros
Estamos buscando personas jóvenes apasionadas por la educación y la tecnología para un trabajo este verano en Madrid y diferentes puntos de España.
¿Qué harás?
- Impartir talleres sobre competencias digitales básicas.
- Adaptar contenidos a diferentes niveles y franjas de edad.
- Acompañar a estudiantes en su proceso formativo.
- Gestionar reportes de asistencia y tareas administrativas.
Lo que valoramos (No es imprescindible, pero suma puntos):
- Formación en educación o tecnología (pedagogía, magisterio, etc.).
- Experiencia con niños/as y adolescentes.
- Habilidades comunicativas, pedagógicas y sociales.
- Vehículo propio (no necesario, deseable si la actividad a realizar es en alguna zona rural)
¿Qué ofrecemos?
Formación inicial remunerada y en remoto, para que tengas todo lo necesario para impartir las clases.
- Jornada intensiva, de 20 a 34 horas semanales dependiendo la actividad formación y disponibilidad.
- Salario 18.000 euros/brutos anuales
- Modalidad presencial.
- Pago de kilometraje (si la actividad se realizara en una zona rural)
¡No dejes pasar esta oportunidad! Inscríbete ya en https://campamentodigital.org/trabaja-con-nosotros
GRUPO NS
Perfiles SDET. API Testing Teletrabajo Ingles
GRUPO NS · Madrid, ES
Teletreball API Python Selenium Jira QA Postman
En Grupo NS buscamos un perfil SDET con al menos 2 años de experiencia para unirse a nuestro equipo de QA y colaborar en proyectos de prueba de aplicaciones frontend y backend (API). La persona seleccionada participará activamente en el análisis de requisitos, diseño y ejecución de casos de prueba, gestión de defectos y automatización de pruebas, contribuyendo a mejorar la calidad del software entregado.
Responsabilidades
- Análisis funcional de los requisitos del sistema.
- Diseño, ejecución y mantenimiento de casos de prueba manuales y automatizados.
- Automatización de pruebas de frontend con Selenium y Python.
- Automatización de pruebas de backend/API con Postman y/o JMeter.
- Reporte y seguimiento de incidencias.
- Colaboración con equipos de desarrollo y negocio para garantizar entregas de calidad.
Requisitos Obligatorios
- Mínimo 2 años de experiencia como SDET.
- Experiencia en pruebas tanto de frontend como backend (API).
- Conocimiento y uso práctico de Selenium con Python.
- Experiencia con Postman y/o JMeter para pruebas de APIs.
- Nivel de inglés B2 (intermedio alto), oral y escrito.
- Capacidad de trabajo en equipo y proactividad.
- Conocimiento o experiencia en herramientas de gestión de pruebas como ALM, Jira y Confluence.
- Experiencia previa en el sector financiero.
- Participación en proyectos innovadores y de gran impacto.
- Ambiente colaborativo y dinámico.
Canonical
Systems & Controls Accountant
Canonical · Salamanca, ES
Teletreball Cloud Coumputing SaaS IoT ERP Salesforce Office
Canonical is a leading provider of open source software and operating systems to the global enterprise and technology markets. Our platform, Ubuntu, is very widely used in breakthrough enterprise initiatives such as public cloud, data science, AI, engineering innovation and IoT. Our customers include the world's leading public cloud and silicon providers, and industry leaders in many sectors. We are also a pioneer of global distributed collaboration, with 1000+ colleagues in 70+ countries and very few roles based in offices. Teams meet two to four times yearly in person, in interesting locations around the world, to align on strategy and execution.
The company is founder led, profitable and growing. We are hiring a Systems & Controls Accountant with experience to drive best practices in systems, processes, and controls.
In our finance function we aspire to set the industry pace for speed and accuracy of reporting. We aim to achieve this by driving our product pricing and terms, contracting, sales processes and systems into alignment. We are looking for a professionally qualified accounting leader with expertise in NetSuite to build scalable processes, automated through correct and auditable implementations in NetSuite, Salesforce and other connected business systems.
This lead will work across teams including product management, legal, FP&A, sales operations and commercial business systems to align understanding and ensure that the accounting and revenue recognition treatment of contracts and products is straightforward and correct, with a very high level of automation. Perhaps unusually we prefer a leader with deep personal interest in the software and technology industry, and ideally some data analytics and software engineering experience. The Systems & Controls Accountant will ensure the proper application of revenue accounting guidance for public market scrutiny. Ideally they will also be technically savvy and able to work effectively with technical teams and software engineers.
This is a driving position which requires confidence in presentation, setting goals, and directing the work of others. We expect to grow a team with a particular emphasis on systems and automation, that puts us at the top of the leaderboard for clarity, correctness, transparency and speed of reporting as a global tech company.
Location: This role is home-based in EMEA time zones, with the option to be based in our London office. It will report to our Global Head of Accounting.
Key responsibilities
- Lead complex NetSuite configuration, workflows, customization, and integration
- Implement best practices for data governance, security, and compliance within NetSuite and connected systems.
- Demonstrate proficiency in script understanding and problem resolution
- Develop and maintain reports, dashboards, and KPIs to provide insights into business performance
- Coordinate regular system maintenance, upgrades, and troubleshooting to ensure optimal performance and reliability
- Provide training and support to end-users to enhance their efficiency and proficiency with NetSuite.
- Oversee Sandbox accounts for development and testing, ensuring seamless deployment of customizations and updates to the production environment
- Stay updated on new NetSuite features and functionalities, assessing their potential impact on business processes
- Drive process and systems improvements across teams for end-to-end automation of the full financial life cycle
- Incorporate industry best practices and emerging technology to raise the bar for reporting speed and accuracy
- Mentor and aid in developing the wider team of accounting and finance professionals
- Develop and maintain effective internal over revenue transactions and reporting
- Research and write accounting memos on relevant policy matters
- Act as the primary liaison with external auditors in related matters
- An exceptional academic track record from both high school and university
- An undergraduate degree in Accounting or Finance, or a compelling narrative about your alternative chosen path
- CPA, CA or equivalent with excellent technical accounting skills and IFRS experience
- A detailed understanding of IFRS and relevant rules related to SaaS and services
- Leadership or management responsibility
- Drive and a track record of going above-and-beyond expectations
- Experience of software licensing, subscription and services revenue accounting and operations
- Experience driving and scaling accounting processes in a high-growth environment
- Experience with ERP, Rev Rec, CRM, CPQ and other relevant software categories - NetSuite and Salesforce preferred
- Experience in a multi-country multi-currency, operations and tax environment
- Professional written and spoken English
- Excellent interpersonal skills, curiosity, flexibility, and accountability
- Thoughtfulness and self-motivation
- Result-oriented, with a personal drive to meet commitments
- Ability to travel twice a year, for company events up to two weeks long
- Public company reporting and revenue accounting experience
- Software implementation, integration and user acceptance
- Software engineering qualification or experience
- A passion for technology and a desire to work with motivated colleagues
- MBA or other relevant business degree
We consider geographical location, experience, and performance in shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognise outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven annual bonus or commission. We provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Employee Assistance Programme
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass, and travel upgrades for long haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world of software. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do. Most colleagues at Canonical have worked from home since its inception in 2004. Working here is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Roche
Sant Cugat del Vallès, ES
Graduate Intern - Clinical Infrastructure Specialist
Roche · Sant Cugat del Vallès, ES
At Roche you can show up as yourself, embraced for the unique qualities you bring. Our culture encourages personal expression, open dialogue, and genuine connections, where you are valued, accepted and respected for who you are, allowing you to thrive both personally and professionally. This is how we aim to prevent, stop and cure diseases and ensure everyone has access to healthcare today and for generations to come. Join Roche, where every voice matters.
The Position
Graduate Intern - Clinical Infrastructure Specialist
We advance science so that we all have more time with the people we love.
The Opportunity
As our Clinical Infrastructure Specialist intern, you will support our healthcare facilities design team in transforming clinical laboratories through innovative physical space solutions. The intern will contribute to projects that optimize laboratory workflows, enhance safety, and improve efficiency through thoughtful architectural and engineering interventions. Some of the responsibilities would be:
- Assist in the assessment and documentation of existing laboratory spaces and infrastructure
- Support the creation of technical drawings and 3D models for laboratory renovation projects
- Help develop space utilization plans that align with clinical workflow requirements
- Participate in site visits to understand spatial challenges in laboratory environments
- Contribute to technical specifications for construction and equipment installation
- Assist in monitoring compliance with healthcare facility regulations and standards
- Support the preparation of project documentation for stakeholder presentations
- Collaborating with architects and engineers to develop laboratory floor plans using revit software
- Visiting clinical sites to take measurements and document existing infrastructure
- Creating visualization materials to help clients understand proposed spatial changes
- Researching laboratory equipment specifications to ensure proper space allocation
- Attending project planning meetings with multidisciplinary teams
- Updating technical drawings based on feedback from laboratory staff and consultants
- Learning about healthcare-specific building codes and their application
- Checking construction documents for accuracy and compliance with design intent
- Regular mentoring sessions to develop technical skills and industry knowledge
- Intensive 1-year intern graduate program (Contrato en prácticas)
- Competitive salary and benefits package
- Program start dates are in September
- Location in Barcelona - onsite
- Access to training and development opportunities
- Work with some of the most talented people in the biotechnology industry
- Recent graduates with a University degree in Civil Engineering, "Ingeniero de caminos", Industrial engineer, Architectural Technology, or related fields
- A preferred Master's degree in Hospital Engineering or Healthcare Architecture, or specialized training in these fields - will be highly valued
- Someone with a keen interest in healthcare facility design and the unique requirements of clinical spaces
- A detail-oriented individual with strong spatial reasoning and technical drawing abilities
- A proficient user of AutoCAD, and Revit, or similar design software with eagerness to enhance these skills
- A creative problem-solver who enjoys optimizing spaces for both functionality and user experience
- An effective communicator who can translate technical concepts into clear visual representations
- Someone who appreciates the intersection of design, technology, and healthcare
- Ideally, a person with a basic understanding of building systems and construction methodology
Who we are
A healthier future drives us to innovate. Together, more than 100’000 employees across the globe are dedicated to advance science, ensuring everyone has access to healthcare today and for generations to come. Our efforts result in more than 26 million people treated with our medicines and over 30 billion tests conducted using our Diagnostics products. We empower each other to explore new possibilities, foster creativity, and keep our ambitions high, so we can deliver life-changing healthcare solutions that make a global impact.
Let’s build a healthier future, together.
Roche is an Equal Opportunity Employer.
PROSPECTOR/A LABORAL
NovaFundació Astrid 21
Girona, ES
PROSPECTOR/A LABORAL
Fundació Astrid 21 · Girona, ES
Soporte vital avanzado Office
T'apassiona treballar amb persones i ajudar-les a trobar una ocupació? Et motiva contribuir a una societat més inclusiva i col·laborar amb empreses per a crear entorns laborals accessibles per a tots? Llavors aquesta oportunitat és per a tu!
A Fundació ASTRID 21 busquem un/a Prospector/a Laboral per a unir-se al nostre equip a Girona i donar suport a la inserció laboral de persones en situació de vulnerabilitat.
Quines seran les teves funcions?
- Realitzar prospecció i anàlisi del mercat laboral local.
- Assessorar de forma personalitzada a empreses del territori.
- Identificar i definir perfils professionals demandats.
- Gestionar ofertes d'ocupació i intermediació amb empreses.
- Establir aliances estratègiques amb les empreses i les administracions.
- Coordinar-te amb l'equip d'integració per a ajustar perfils als itineraris d'inserció.
- Realitzar seguiment de les incorporacions per a garantir la seva estabilitat.
- Dissenyar i executar accions de cooperació empresarial, com a formació en el lloc de treball.
Requisits
- Valorable formació en Recursos Humans, Treball Social, Psicologia, Psicopedagogia o similars.
- Valorable formació en metodologies de prospecció laboral i atenció a col·lectius vulnerables.
- Experiència en gestió comercial.
- Domini del paquet office.
Experiència:
- Mínim 1 any en prospecció o intermediació laboral amb col·lectius en risc d'exclusió.
- Experiència en gestió comercial o prospecció empresarial.
- Imprescindible: permís de conduir , possibilitat cotxe empresa.
- Idiomes: domini català i castellà.
Què oferim? Què t'oferim?
- Un projecte amb propòsit i alt impacte social.
- Horari flexible: a pactar a l’entrevista.
- Possibilitat de teletreball.
- Conciliació familiar.
- Retribució competitiva: salari fix + variable.