No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.348Comercial i Vendes
980Informàtica i IT
949Administració i Secretariat
877Comerç i Venda al Detall
689Veure més categories
Desenvolupament de Programari
630Dret i Legal
457Enginyeria i Mecànica
445Educació i Formació
432Indústria Manufacturera
432Màrqueting i Negoci
300Instal·lació i Manteniment
253Sanitat i Salut
199Disseny i Usabilitat
148Construcció
136Art, Moda i Disseny
119Publicitat i Comunicació
110Alimentació
106Recursos Humans
103Hostaleria
101Comptabilitat i Finances
85Arts i Oficis
84Turisme i Entreteniment
81Atenció al client
75Banca
58Immobiliària
51Cures i Serveis Personals
48Producte
46Seguretat
35Farmacèutica
28Social i Voluntariat
22Energia i Mineria
9Ciència i Investigació
5Assegurances
4Telecomunicacions
3Esport i Entrenament
2Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Geseasy
Granada, La, ES
? 5/6/2025 Contable Fiscal
Geseasy · Granada, La, ES
Oferta de Empleo: Contable con Experiencia en Obligaciones Fiscales y Mercantiles?? Ubicación: Granada?? Jornada: 4 días a la semana - Modalidad semi-presencialDescripción del PuestoEn Geseasy, estamos buscando un Contable con experiencia en la presentación de impuestos y cumplimiento de las obligaciones fiscales y mercantiles de una empresa.Buscamos a alguien autónomo, meticuloso y con capacidad para gestionar el área contable y fiscal de manera eficiente.Responsabilidades? Gestión y presentación de impuestos (IVA, IRPF, Impuesto de Sociedades, etc.
).? Cumplimiento de las obligaciones fiscales y mercantiles conforme a la normativa vigente.? Contabilidad general y elaboración de estados financieros.? Relación con administraciones públicas y organismos tributarios.? Apoyo en auditorías y cierre contable anual.? Control y conciliación de cuentas.? Gestión cartera de clientes (autónomos y PYMES)Requisitos?? Formación en Contabilidad, Finanzas, Administración de Empresas o similar.?? Experiencia demostrable en contabilidad y presentación de impuestos.?? Conocimiento actualizado de la normativa fiscal y mercantil.?? Dominio de software contable y herramientas ofimáticas.?? Capacidad para trabajar de forma autónoma y organizada.Ofrecemos? Modalidad de trabajo semi-presencial con jornada de 4 días a la semana.? Entorno dinámico y profesional.? Remuneración acorde a experiencia y habilidades.? Posibilidad de crecimiento dentro de la empresa.Si cumples con los requisitos y quieres formar parte de nuestro equipo, envíanos tu CV a ****** con el asunto "Contable – Geseasy
Decathlon España
Zaragoza, ES
VENDEDOR/A DEPORTISTA Apasionado del FITNESS Decathlon PUERTO VENECIA
Decathlon España · Zaragoza, ES
En Decathlon, el deporte forma parte de nuestro ADN, es nuestro interés común y se vive en nuestro día a día.
Estamos en constante evolución y tendrás la oportunidad de trabajar en diferentes proyectos.
En este momento, estamos en búsqueda de VENDEDORES/AS DEPORTISTAS APASIONADOS/AS DEL FITNESS que se unan a nuestro equipo, que se atrevan, que no tengan miedo a equivocarse y que tomen decisiones cada día, que busquen progresar en su oficio para contribuir a nuestro sentido de empresa y satisfacer a cada uno de nuestros clientes.
Cómo nos encantaría que fueras:
- Una persona apasionada/o del deporte que incorpore la actividad física, deporte en su día a día y que le guste compartirla.
- Apasionada/o por el producto y la venta para ofrecer la mejor oferta y la mejor experiencia a nuestros clientes deportistas .
- Capaz de tomar decisiones sobre tu perímetro de responsabilidad garantizando la disponibilidad de los productos y servicios ofrecidos en el comercio físico y digital, haciendo así crecer tu deporte.
- Innovador/a que pueda contribuir y aportar nuevas soluciones en todos los niveles del deporte y venta.
- Una persona con ganas de progresar en su formación,que le guste aprender cada día.
- Decathlon te acompaña en tu aprendizaje continuo. Te formarás en un entorno que te invitará a tomar decisiones a diario y dónde todos consideran que equivocarse también forma parte del proceso.
- Te acompañamos en tu plan de desarrollo/carrera profesional en un entorno donde se favorece la promoción interna y se fomenta la igualdad de oportunidades.
- Te damos la posibilidad de convertirte en accionista de la empresa.
- Por ser parte de Decathlon, te acompañamos con numerosos beneficios para facilitar tu día a día y tu práctica deportiva: productos Decathlon aún más accesibles, seguro de vida, seguro de salud con condiciones especiales, convenios con otras empresas para facilitar la práctica de tu deporte, etc.
- Deportista que incorpore los deportes de Fitness como práctica habitual .
- Disponibilidad horaria incluyendo fines de semana.
- Estudios universitarios o ciclo formativo superior (Valorable)
Novanta Inc.
Barcelona, ES
Technical Support Specialist
Novanta Inc. · Barcelona, ES
Salesforce
Build a career powered by innovations that matter! At Novanta, our innovations power technology products that are transforming healthcare and advanced manufacturing—improving productivity, enhancing people’s lives and redefining what’s possible. We create for our global customers engineered components and sub-systems that deliver extreme precision and performance for a range of mission-critical applications—from minimally invasive surgery to robotics to 3D metal printing.
Novanta is one global team with over 26 offices located in The Americas, Europe and Asia-Pacific. Looking for a great place to work? You have found it with a culture that embraces teamwork, collaboration and empowerment. Come explore Novanta.
About Keonn
Keonn is a manufacturer of RFID hardware and software products for different sectors, like retail, healthcare, libraries, industry, and logistics.
We provide RFID systems mainly for the retail and healthcare sectors, as well as RFID UHF components, like antennas, multiplexers, and readers for any industry.
Keonn’s team is comprised of experienced engineers and PhDs with deep knowledge in fields like radiofrequency, antennas, electronics, firmware, and cloud-based software.
Job Summary
The Technical Support Specialist is responsible for delivering exceptional support to customers by handling inquiries, resolving issues, and providing product or service information. The main goal is to ensure a high level of customer satisfaction and contribute to customer retention and loyalty.
Job Responsibilities
- Respond to customer inquiries via phone, email, live chat in a timely and professional manner.
- Troubleshoot customer issues and provide accurate, efficient solutions.
- Escalate complex cases to relevant departments when necessary.
- Log and track support tickets, ensuring proper documentation of interactions.
- Gather customer feedback and share insights to improve services and processes.
- Stay informed about company products, services, policies, and promotions.
- Meet or exceed key performance indicators (KPIs), such as response time, first contact resolution rate, and customer satisfaction scores.
- Previous experience in technical customer support or IT helpdesk roles Excellent verbal and written communication skills.
- Working knowledge of SSH and CLI-based interfaces for network devices (routers, switches, firewalls, etc.).
- Familiarity with common networking concepts: IP addressing, subnets, DNS, routing, and VPNs.
- Comfortable using terminal/command line tools (e.g., PuTTY, OpenSSH, etc.).
- Previous knowledge of RFID UHF technology is a plus.
- Strong communication skills and ability to explain technical concepts to non-technical users.
- Ability to work collaboratively in a team environment and remain calm under pressure.
- Familiarity with support tools (e.g., Zendesk, Freshdesk, Salesforce) is a plus.
- Proficiency in English (additional languages are an asset, depending on the market).
- Company that designs and manufactures worldwide RFID equipment for the retail sector
- Young and dynamic work environment
- New 4000sqm corporate building next to Westfield La Maquinista
- Specialty coffee and table tennis
- Support for online training programs
- Ability to grow in a fast-paced international company
Novanta is proud to be an equal employment opportunity and affirmative action workplace. We consider all qualified applicants without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, gender identity or expression, national origin, military and veteran status, disability, genetics, or any other category protected by federal law or Novanta policy.
Please call +1 781-266-5700 if you need a disability accommodation for any part of the employment process.
Grupo TECDATA Engineering
Barcelona, ES
Data Scientist Senior
Grupo TECDATA Engineering · Barcelona, ES
Python Power BI Tableau
✅ Requisitos
Grado o máster en Ciencia de Datos, Estadística, Informática o similares.
+4 años de experiencia profesional como Data Scientist.
Experiencia en Procesamiento del Lenguaje Natural (NLP).
Dominio de Python y bibliotecas comunes de ciencia de datos y ML.
Experiencia en modelado estadístico, procesos ETL y limpieza de datos.
Capacidad para comunicar hallazgos complejos a audiencias no técnicas.
Experiencia en herramientas de visualización (Power BI, Tableau, etc.).
GRUPO VIGILANT
La Cuesta-Aldapa, ES
VIGILANTE (TIP) SANTA JULIANA - VIZCAYA
GRUPO VIGILANT · La Cuesta-Aldapa, ES
¿Te gustaría poder formar parte de una empresa en crecimiento constante?,
En Vigilant SA ¡Te estamos buscando!.
Precisamos de Vigilantes para Prestar sus servicios en la zona de VIZCAYA
Es imprescindible contar con carnet TIP.
Si cumples con los requisitos, ¡No dudes en escribirte en nuestra oferta!
[email protected]
Requisitos:
TARJETA IMPRESCINDIBLE EN VIGOR.
INCORPORACION INMEDIATA
L'Usine Nouvelle
San Cristóbal de Cea, ES
Ingénieur(e) projet de démantèlement F/H
L'Usine Nouvelle · San Cristóbal de Cea, ES
Au sein de la Direction opérationnelle Cycle et de l'établissement de Marcoule, vous assurerez les missions d'ingénieur projet sous la responsabilité du chef de projet. Mission principale : Gestion de projet de démantèlement gestion du planning et des coûts réunion hebdomadaire et mensuelle client gestion des approvisionnements Achats / Supply chain lien avec la Direction des Etudes réponse aux Appels d'offres Suivi de la mise en place de l'Excellence Opérationnelle au sein des projets gestion de chantier Missions transverses : Accompagner le chef de projet dans toutes les phases d'un projet de démantèlement,
Opérateur international reconnu dans le domaine des matières nucléaires, Orano apporte des solutions aux défis actuels et futurs, dans l’énergie et la santé.
Son expertise ainsi que sa maîtrise des technologies de pointe permettent à Orano de proposer à ses clients des produits et services à forte valeur ajoutée sur l’ensemble du cycle du combustible.
Grâce à leurs compétences, leur exigence en matière de sûreté et de sécurité et leur recherche constante d’innovation, l’ensemble des 17 500 collaborateurs du groupe s'engage pour développer des savoir-faire de transformation et de maîtrise des matières nucléaires, pour le climat, pour la santé et pour un monde économe en ressources, aujourd’hui et demain.
Orano, donnons toute sa valeur au nucléaire.
EN SAVOIR PLUS SUR NOUS
Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Supervisor-Front Desk
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
Additional Information
Job Number 25082166
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
메리어트 인터내셔널은 기회 균등 고용주로서 모두를 환영하고 기회에 대한 접근성을 제공하기 위해 최선을 다하고 있습니다. 우리는 직원 개개인의 고유한 배경을 가치 있게 여기고 존중하는 환경을 적극적으로 조성합니다. 우리의 최대 강점은 직원들의 문화, 재능, 경험이 풍부하게 어우러져 있다는 점입니다. 우리는 장애인, 재향군인 및 관련 법률이 보호하는 기타 모든 기준을 포함하여, 어떠한 보호 대상 기준에 대해서도 차별하지 않기 위해 최선을 다하고 있습니다.
전 세계 100개 이상의 수상 경력에 빛나는 리츠칼튼은 고객이 머무른 후에도 오래도록 기억에 남을 특별한 경험을 선사합니다. 리츠칼튼은 우리를 찾는 고객들이 평생 좋은 추억을 간직할 수 있도록 세계 최고의 호스피탈리티 전문가들을 영입하고 있으며, 창의적이고, 사려 깊고, 열정적인 태도를 지닌 사람이라면 모두가 성공할 수 있다고 믿습니다.
하루도 빠짐 없이 희소성과 특별함이 있는 럭셔리 서비스의 기준을 세우고 전 세계 고객에게 보살핌과 편안함을 드리기 위해 탁월한 서비스를 제공하는 것에 자부심을 느끼고 있습니다.
여러분의 역할은리츠칼튼의 '골드 스탠다드(Gold Standards)'를 고객에게 매일 우아하고 사려 깊게 전달하는 것입니다. 골드 스탠다드는 리츠칼튼의 근간이며, 매일 우리가 지난 날보다 더 나은 사람이 되도록 인도하는 역할이 되어줍니다. 리츠칼튼을 성공적으로 이끈 문화, 즉 고객 서비스에 대한 토대와 신념을 통해 럭셔리 호스피탈리티 분야의 글로벌 브랜드 리더로서의 명성을 얻었습니다. 우리 팀의 일원으로서 여러분은 직원 약속, 신조 및 서비스 가치와 같은 골드 스탠다드에 대해 배우고 모범을 보일 것입니다. 리츠칼튼은 여러분이 하는 일과 여러분이 함께 일하는 사람들에 대해 자부심을 기회를 약속 드립니다.
리츠칼튼에 입사하면 메리어트 인터내셔널의 브랜드 포트폴리오에 합류하게 됩니다. 최선 을 다해 일하고, 목표 를 향해 달리며, 훌륭한 글로벌 팀의 일원으 로 최고의 나를 만들고 싶다면 리츠칼튼의 문을 두드리세요.
Testing Engineer
NovaGMV
Valladolid, ES
Testing Engineer
GMV · Valladolid, ES
Jenkins Linux Git Jira
Are you looking for an innovative and consolidated place for your professional development? GMV is an experienced technology group.
We are expanding our teams in the Transport Sector and we are looking for a Testing Engineer for Software Validation of Control Centers and related On-Board Equipment Intelligent Transport Systems.
We´ll get to the point; we'll tell you what's not on the web. If you want to know more about us go to GMV website
WHAT CHALLENGE WILL YOU BE TAKING ON?
In our team you will support the validation team and the development team, where you will learn all the elements that make up a control center and perform tasks such as:
- Software validation tests and continuous system validation and customer acceptance tests.
- Specification of test and definition tools.
- Development of scripts for automated tests.
- Preparation of validation documentation (traceability of requirements, design, reports).
For this position we are looking for an engineer with studies related to computer science or telecommunications and previous experience in Software Validation.
We will positively value knowledge in some of the software validation processes in complex and distributed systems (Linux operating system), Test campaigns: planning, preparation, execution, reports and Tools related to validation and verification (DOORS, Jira, jenkins, sonarQube, Git ...).
WHAT DO WE OFFER?
🕑 Hybrid working model and 8 weeks per year of teleworking outside your usual geographical area.
💻 Flexible start and finish times, and intensive working hours Fridays and in summer.
🚀 Personalized career plan development, training and language learning support.
🌍 National and international mobility. Do you come from another country? We can offer you a relocation package.
💰 Competitive compensation with ongoing reviews, flexible compensation and discount on brands.
💪Wellbeing program: Health, dental and accident insurance; free fruit and coffee, physical, mental and financialhealth training, and much more!
⚠️ In our recruitment processes you will always have telephone and personal contact, face-to-face or online, with our talent acquisition team. In addition, bank transfers and bank cards will never be requested. If you are contacted through any other process, please write to our team at [email protected]
❤️We promote equal opportunities in recruitment, and we are committed to inclusion and diversity.
WHAT ARE YOU WAITING FOR? JOIN US
If you have any questions please do not hesitate to contact Alejandra Estévez Melgarejo, in charge of this vacancy.
Alejandra Estévez Melgarejo
Grup Ametller Origen
Barcelona, ES
TÉCNICO DE COMPRAS FRUTAS Y VERDURAS
Grup Ametller Origen · Barcelona, ES
Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Vols formar part del nostre equip i unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?
Garantir la realització de les compres i aprovisionaments de productes frescos amb la finalitat d’assegurar la seva disponibilitat segons les necessitats de Grup Ametller, en les millors condicions de preu, termini, quantitat i qualitat envers la competència.
Què faràs?
- Negociaràs els preus amb els proveïdors de productes amb preus i mercats més complexos i fluctuants de producte fresc, amb la finalitat de garantir el subministrament de productes a les botigues en els terminis fixats i amb els nivells de qualitat requerits.
- Garantiràs el nivell òptim de la previsió de la demanda de les botigues i, sobre aquesta, calcular i planificar les compres de productes frescos que es gestionin directament.
- Realitzaràs la compra de productes a pagesos associats o mercats, amb la finalitat de garantir les quantitats de producte, per campanya o anuals.
- Asseguraràs el 30% establert en el Grup de productes no coberts per les nostres finques o per proveïdors, per tal de garantir la demanda a les botigues.
- Realitzaràs visites als punts de venda del Grup amb la finalitat de comprovar la qualitat del producte disponible, la seva exposició, la seva ubicació i verificar que aquests paràmetres responguin a les directrius donades pel Responsable de Compres i als requeriments de Grup Ametller.
- Proposaràs promocions al Responsable de Compres, amb la finalitat que pugui prendre decisions sobre aquest tema i traslladar-les a les botigues.
- Realitzaràs l’anàlisi de nous productes dins el mercat per tal de proposar la seva introducció dins de les categories existents o possibles noves categories dins del Grup Ametller.
- Participaràs, conjuntament amb Qualitat i Comercial, en tastos de productes existents o de possible incorporació, per tal de valorar la seva idoneïtat.
- Recolzaràs l’assegurament dels marges de categories mandatory i la correcció dels PVP.
- Garantiràs el coneixement tècnic i específic dels productes que es gestionin directament (varietats, zones de cultiu, productors...), per tal d’assegurar-ne el subministrament òptim a botigues.
- Participaràs en l’elaboració, modificació i actualització de les fitxes tècniques de producte.
- Realitzaràs visites periòdiques als proveïdors per assegurar el compliment dels acords en termes de qualitat, volum, format i preu.
- Enginyer tècnica agrícola o similar.
- Experiència mínima de 3 anys en departament de compres de fruites i verdures
- Que tinguis una àmplia experiència en la gestió i negociació i una visió estratègica.
- Nivell intermedi d'Excel i SAP
- Català i castellà parlats i escrits nivell nadiu.
- Permís de conduir i vehicle propi per accedir a les oficines Zona Franca.
- Incorporar-te a una empresa líder del sector amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés d'expansió.
- Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
- A la teva disposició teva tindràs aquests beneficis
- Assegurança de salut amb cobertura dental
- Servei de nutrició i dietètica
- Descompte del 7% en la teva compra
- Salari fix segons experiència aportada i variable anual en funció de la consecució d'objectius.
- Horari flexible tant d’entrada com de sortida.