No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
1.086Informàtica i IT
922Administració i Secretariat
683Transport i Logística
519Comerç i Venda al Detall
376Veure més categories
Desenvolupament de Programari
356Educació i Formació
315Enginyeria i Mecànica
307Dret i Legal
278Màrqueting i Negoci
259Disseny i Usabilitat
254Publicitat i Comunicació
202Instal·lació i Manteniment
184Indústria Manufacturera
131Sanitat i Salut
122Comptabilitat i Finances
103Construcció
93Recursos Humans
85Art, Moda i Disseny
83Hostaleria
80Producte
52Atenció al client
49Arts i Oficis
45Immobiliària
44Turisme i Entreteniment
44Cures i Serveis Personals
29Editorial i Mitjans
29Alimentació
27Seguretat
23Banca
18Farmacèutica
14Energia i Mineria
9Social i Voluntariat
8Agricultura
2Assegurances
2Telecomunicacions
1Ciència i Investigació
0Esport i Entrenament
0Administrativo/a
NovaMarlex
Madrid, ES
Administrativo/a
Marlex · Madrid, ES
.
Desde Marlex buscamos para importante empresa multinacional del sector farma incorporar un Perfil Administrativo para cubrir una necesidad temporal dentro del área de documentación y soporte a ensayos clínicos.
📅 Duración del proyecto: 6 meses.
📝 Tipo de contrato: ETT.
📍 Ubicación: Madrid.
🎯 Perfil solicitado:
Buscamos un/a administrativo/a con formación básica y habilidades sólidas en organización documental. Se valorará experiencia previa en el ámbito de ensayos clínicos o en entornos regulados del sector farma.
🛠️ Funciones principales:
- Montaje y organización de archivos.
- Compilación y revisión de documentación.
- Soporte administrativo general dentro del área asignada.
🌐 Idiomas:
- Inglés y español (nivel profesional).
🤝 Competencias clave:
- Trabajo en equipo.
- Buena capacidad de comunicación con cliente externo.
- Orden, rigor y atención al detalle.
Si estás interesado/a o conoces a alguien que encaje con el perfil, no dudes en enviarnos tu candidatura. ¡Gracias!
HR DIRECTOR
21 de nov.Paul Marlex
Girona, ES
HR DIRECTOR
Paul Marlex · Girona, ES
.
Des de Paul Marlex, estem col·laborant amb una reconeguda empresa industrial de la província de Girona, que actualment precisa incorporar a un/a HR DIRECTOR, amb l’objectiu de liderar el departament de persones i generar impacte en el pla estratègic de l’empresa, definint la visió futura de l’organització i garantint la seva capacitat per créixer de manera sostenible, competitiva i alineada amb els valors fundacionals.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
L’HR Director, actuarà com a soci/a estratègic/a de la Direcció Executiva, amb responsabilitat directa en la definició de polítiques corporatives, la transformació cultural i l’evolució de l’estructura organitzativa cap a models més robustos, eficients i orientats al talent i als objectius fixats.
Reportant directament a la Direcció General de l’empresa, les principals responsabilitats seran:
• Definir el full de ruta estratègic de RRHH, alineat amb el pla corporatiu i la visió de la Direcció Executiva
• Conduir processos de transformació organitzativa que permetin seguir escalant el pla de creixement de l’empresa
• Garantir que la funció de RRHH es converteix en un motor de competitivitat i no només en un servei de suport
• Establir estàndards corporatius i models de governança que assegurin coherència, transparència i presa de decisions àgil
• Implantar polítiques de professionalització directiva (managers), de cultura basada en la responsabilitat i l’empoderament
• Liderar la definició i l’evolució de la cultura corporativa cap a un model orientat a la millora contínua, el respecte i una gestió més humanista
• Anticipar i gestionar riscos organitzatius, laborals, etc., amb una visió preventiva i pro activa
Al perfil seleccionat se li ofereix:
• Ser part principal i activa del procés de transformació cultural i de RRHH d’una empresa solvent, contrastada i amb una mirada internacional. Aquesta funció és un pilar del model de creixement de l’empresa. El/la Director/a de RRHH no només gestionarà persones: definirà el futur de com treballa, creix i competeix l’organització en un mercat global. El seu lideratge estratègic contribuirà directament a la professionalització de l’empresa i a la consolidació d’una cultura forta, moderna i orientada al rendiment sostenible.
• Estabilitat professional i pla de retribució atractiu
Ets el candidat/a ideal si...
• Disposes de formació superior en l’àmbit de la gestió de persones i de negoci. Altament valorable la formació executiva (MBA, programes de direcció, etc.)
• Tens una experiència sòlida i contrastada en direcció de RRHH en entorns industrials, en empreses multinacionals i amb grans volums de gestió
• Aportes un historial d’èxit en lideratge de transformació, governança corporativa i projectes d’alt impacte
• Ets un/a professional amb visió estratègica i capacitat d’anticipació. Lideratge influent, amb capacitat per alinear direcció, propietat i equips operatius. Pensament sistèmic i orientació al desenvolupament organitzatiu. Equilibri entre sensibilitat humana i orientació a negoci. Comunicació impecable i alta credibilitat interna. Capacitat de decisió, fermesa i criteri professional. Compromís i dedicació amb el projecte.
Responsable de Compras
17 de nov.Paul Marlex
Getafe, ES
Responsable de Compras
Paul Marlex · Getafe, ES
. ERP Excel
¿Te interesa pasar a formar parte de una empresa internacional del sector de tratamiento de aguas? ¿Tienes experiencia cómo Responsable de Compras ¿Has gestionado equipos? Si es así ¡Te estamos buscando!
Desde Paul Marlex estamos acompañando a una empresa internacional reconocida del sector de tratamiento de aguas, que se encuentra en pleno proceso de expansión y está buscando incorporar la posición de Responsable de Compras en Getafe
¿Cuál será tu misión?
- Supervisar todo el ciclo de compras, desde la emisión de la orden de compra hasta la entrega del equipo
- Identificar desviaciones en el cronograma y coordinar acciones correctivas con los proveedores y equipos internos.
- Actuar como interlocutor único para facilitar la resolución de problemas técnicos o contractuales que afecten la entrega o la calidad.
- Mantener informes de seguimiento actualizados y precisos, pronósticos de entrega y registros de desempeño de los proveedores.
- Seguimiento de excesos y faltantes de materiales, así como de los reportes de no conformidad.
- Servir como punto principal de contacto entre los proveedores y los departamentos de ingeniería, calidad y logística.
- Coordinar el departamento de compras y gestionar la interlocución con los departamentos de logística y afines.
¿Qué buscamos en ti?
- Formación técnica: Ingeniería Mecánica o Industrial (o afines)
- Experiencia mínima de 3 años en seguimiento de compras, expedición o compras técnicas dentro de proyectos EPC o fabricación de equipos industriales.
- Familiaridad con sistemas ERP y herramientas de seguimiento de proyectos (por ejemplo, SAP, MS Project, Excel).
- Conocimientos básicos de normas de control de calidad (ISO, ASME, CE)
- Nivel de inglés avanzado: participarás en reuniones con el cliente y equipo internacional.
¿Qué ofrecemos?
- Buen ambiente laboral
- Desarrollo profesional
- Salario competitivo
Si te gusta lo que has leído, no dudes en inscribirte ¡Desde Paul Marlex te estamos esperando!