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107Construcció
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99Art, Moda i Disseny
96Comptabilitat i Finances
94Turisme i Entreteniment
91Arts i Oficis
82Banca
60Cures i Serveis Personals
50Producte
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33Farmacèutica
28Immobiliària
27Social i Voluntariat
18Energia i Mineria
7Assegurances
5Ciència i Investigació
3Telecomunicacions
3Esport i Entrenament
1Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Project Engineer Entry
13 de junyNestlé
Infiesto, ES
Project Engineer Entry
Nestlé · Infiesto, ES
Excel Office
Ubicación: Nestlé España, S.A. Fábrica Sebares
Posición: Ingeniero de Proyectos
Dedicación: Tiempo completo
Experiencia mínima: 1 año
Position Summary
Buscamos una persona con pasión para crecer, aprender y formar parte del equipo en una empresa líder en su sector. Te convertirás en miembro de un equipo de profesionales trabajando en el desarrollo de proyectos reales y con objetivos concretos en el área técnica.
Tus responsabilidades serán:
- Gestionar y / o realizar las fases de diseño, implementación y puesta en marcha de proyectos de inversión de capital en Fábrica, dentro del ámbito de los Servicios Generales (Vapor, aire comprimido, refrigeración y climatización, potabilización y tratamiento de agua, etc)
- Asegurar que se cumplen los objetivos del proyecto de inversión, las especificaciones de diseño, así como la implementación y cumplimiento de los estándares de Nestlé.
Preparación de diseños, controles y especificaciones del proyecto, cronogramas, estimaciones de costos, producción, transporte, instalación, prueba y / o puesta en servicio de nuevos infraestructura, instalaciones, equipamiento, etc.
Asegurar el progreso y el desempeño contra el plan del proyecto; tomando medidas para resolver problemas operativos y minimizar retrasos.
Identificar, desarrollar y reunir los recursos necesarios para completar el proyecto. Puede incluir la preparación de estándares de ingeniería, diseños y especificaciones de trabajo; desarrollar cronogramas, presupuestos y pronósticos de proyectos; y seleccionando materiales, equipo, personal del proyecto y contratistas externos.
Responsable del control y realización de las modificaciones y mejoras dentro de las diferentes áreas de Servicios Generales, realizadas por terceros.
What Will Make You Successful
- Ingeniería en especialidades Industrial Mecánica, Organización, Eléctrica o similares.
- Nivel avanzado de inglés (B2 mínimo).
- Experiencia previa en gestión o participación en Proyectos
- Se valorará experiencia y conocimientos en industrias alimentarias.
- Se valorará Máster en competencias técnicas relacionadas
- Dominio de Excel, aplicaciones Office y herramientas de diseño
- Movilidad geográfica.
En Nestlé estamos firmemente comprometidos con la igualdad de oportunidades entre hombres y mujeres, así como con la diversidad de edad, etnias, nacionalidades, orientaciones sexuales, origen social, religión o convicciones y discapacidad
NHSc - Delegado/a Ventas Farmacia - Galicia
12 de junyNestlé Health Science
Madrid, ES
NHSc - Delegado/a Ventas Farmacia - Galicia
Nestlé Health Science · Madrid, ES
Office
Puntos clave de la posición
- Ubicación: A Coruña
- Tipo de contrato: Permanente
- Negocio: Nestlé Health Science
- Tipo de trabajo: Hybrid/Remote
Gestionar los clientes ubicados en la zona de trabajo asignada, de acuerdo a las estrategias/directrices fijadas y orientadas a la consecución de los objetivos cuantitativos/cualitativos reflejados en el plan de negocio de ventas.
¿Cuáles serán tus principales responsabilidades?
- Cumplir los objetivos de ventas cuantitativos y cualitativos a través de una óptima labor en las farmacias y parafarmacias de su zona.
- Cumplir e implementar las instrucciones de las acciones marketing-CCSD.
- Analizar a la competencia y reportar sus actividades a los Dptos. correspondientes de central.
- Gestionar el punto de venta y los materiales necesarios para su optimización.
- Realizar acciones de sell out con las Farmacias para asegurar la rotación de nuestros productos, analizar la efectividad y proponer mejoras.
- Participar en los distintos cursos de formación impartidos con máximo aprovechamiento que garantice un exhaustivo conocimiento de productos, mercado y servicios de su ámbito de negocio.
- Cumplir el Código de conducta corporativo y la Legislación Vigente y disposiciones aplicables en materia de Seguridad, Prevención de Riesgos, y Medio Ambiente en su puesto trabajo, adicionalmente a las funciones descritas en el Manual del Sistema de Gestión Medioambiental y de Prevención de Riesgos Laborales.
- Preferible: Titulación Superior en Ciencias de la Salud.
- Experiencia en el ámbito de ventas mínimo de 4 años en farmacias comunitarias.
- Experiencia previa de ventas de complementos alimenticios será positivamente valorado.
- Conocimientos informáticos nivel usuario office / Internet
- Conocimientos de Inglés
- Residencia en A Coruña o alrededores
Ofrecemos más que un empleo. Ponemos a las personas en primer lugar e incentivamos el desarrollo personal y profesional de nuestros empleados/as.
- Excelentes beneficios que incluyen un salario competitivo y un completo paquete de beneficios sociales. Contamos con uno de los planes de pensiones más competitivos en el mercado, así como una remuneración flexible con ventajas fiscales: seguro de salud, tarjeta de restaurante, plan de movilidad, etc.
- Crecimiento personal y profesional a través de formación continua y constantes oportunidades de carrera que reflejan nuestra convicción de que las personas son nuestro activo más importante.
- Un entorno de trabajo híbrido con un esquema flexible de horarios. Nuestro campus de última generación es apto para perros y está equipado con un centro médico, nutritivo comedor y áreas para crear vínculos y relajarse.
- Actividades recreativas que incluyen actividades variadas como yoga, Zumba, etc., y actividades de voluntariado, para que puedas encontrar un equilibrio entre el trabajo y tus intereses personales.
Somos Nestlé, la compañía de alimentos y bebidas más grande del mundo, presente en más de 185 países y respaldada por un equipo global de más de 275,000 personas. Nuestros Principios Corporativos Empresariales, basados en la justicia, la honestidad y el respeto por las personas, las familias, las comunidades y el planeta, guían todo lo que hacemos y nos inspiran a marcar una diferencia positiva.
Nuestro propósito es claro: desarrollar todo el poder de la alimentación para mejorar la calidad de vida, hoy y para las generaciones futuras. Por eso, estamos comprometidos con liderar la transición hacia un futuro más sostenible, trabajando para alcanzar cero emisiones netas para 2050.
¿Quieres saber más? Visítanos en: www.nestle.com
En Nestlé estamos firmemente comprometidos con la igualdad de oportunidades entre hombres y mujeres, así como con la diversidad de edad, etnias, nacionalidades, orientaciones sexuales, identidad sexual o expresión de género, origen social, religión o convicciones y discapacidad.
Sal de tu zona de confort; comparte tus ideas, forma de pensar y trabajar para marcar la diferencia en el mundo, todos los días. Eres dueño/a de una parte de la acción, ¡haz que cuente!
Maintenance Planner
11 de junyNestlé
Herrera del Duque, ES
Maintenance Planner
Nestlé · Herrera del Duque, ES
Nestle Waters Fabrica - Herrera del Duque (Badajoz),
Tiempo completo, Horario Flexible , Contrato indefinido
Propósito Principal de la posición
Dirigir y mejorar el proceso de planificación de mantenimiento de la fábrica para garantizar que todas las actividades de mantenimiento planificadas se ejecuten con alta calidad y en el tiempo y como resultado aumenten la intensidad de los activos. Proporcionando el liderazgo estratégico en el departamento en términos de Seguridad, Calidad, Coste y Medio Ambiente.
Funciones y responsabilidades
Administrar activos existentes y de presupuestos: Estrategias de Mantenimiento planificado, Soporte con datos para construir el presupuesto de mantenimiento (base cero).
Almacén Técnico: Apoye y contribuya a tener una adecuado acorde a las estrategias y ciclos de vida, con anticipación, para ayudar a todo el proceso de optimización de stocks
Gestión Rutina de planificación de mantenimiento: priorización recursos, programación de paradas de mantenimiento en colaboración con la producción y revisión de los resultados de
Programación del mantenimiento preventivo y correctivo de las instalaciones Industriales y de la maquinaria de las líneas de producción con el objetivo de conseguir los requisitos de producción.
Gestión de Energía / Agua / SHE : Asegurar que la planificación de todas las actividades de mantenimiento se realice teniendo en cuenta las restricciones de seguridad, inocuidad de los alimentos y consumo de energía / agua
Mejora continua: Capacitar a la gente para motivar y desarrollar su capacidad. Alinear e involucrar todas las funciones relevantes.
¿Qué perfil necesitas?
Ingeniería Industrial, ingeniería mecánica, de organización industrial o afines
Experiencia de 2 años en gestión de equipos en departamentos técnicos en entornos industriales , Experiencia en instalaciones industriales y en la gestión del Mantenimiento de líneas preferiblemente en procesos productivos alimentarios.
Experiencia en aplicaciones de planificación y programación del mantenimiento.
Inglés: Mínimo B1
Habilidades:
- Orientación a resultados y capacidad para tomar decisiones efectivas.
- Proactividad y enfoque en la mejora continua.
- Habilidad para resolver problemas y gestionar conflictos dentro del equipo.
- Capacidad para adaptarse a cambios y manejar múltiples tareas simultáneamente.
Somos Nestlé, la compañía de alimentos y bebidas líder en el mundo. Más de 328,000 colaboradores comprometidos con nuestra misión: mejorar la calidad de vida y contribuir a un futuro más saludable. Nuestros valores están enraizados en el respeto: respeto hacia nosotros mismos, respeto hacia los otros, respeto a la diversidad y respeto a nuestro futuro. Estamos presentes en más de 86 países con más de 442 fábricas. Creemos que nuestros colaboradores son nuestro activo más importante, y estamos comprometidos en ofrecerte un ambiente laboral internacional, inclusivo y dinámico con muchas oportunidades a lo largo de nuestros diferentes negocios, funciones y geografías, trabajando con equipos y culturas diversas. En Nestlé estamos firmemente comprometidos con la igualdad de oportunidades entre hombres y mujeres, así como con la diversidad de edad, etnias, nacionalidades, orientaciones sexuales, origen social, religión o convicciones y discapacidad. ¿Quieres saber más? Visítanos en www.nestle.com.
Human Resources Factory Manager
7 de junyNestlé
Alicante/Alacant, ES
Human Resources Factory Manager
Nestlé · Alicante/Alacant, ES
Excel Power BI
Reporta a: HR Business Partner (HRBP) local & Gerente de Fábrica
Ubicación: Guatemala, Zona 12 y Fábrica Antigua
Resumen de la Posición…
El foco central de esta posición es asesorar a los clientes internos sobre todos los temas de Recursos Humanos, garantizándoles un nivel de servicios con base en Políticas y procedimientos vigente.
Un día en la vida de…
- Garantizar la atención y ejecución de todas las necesidades, los programas y proyectos de RRHH en la localidad.
- Asegurar el cumplimiento de la políticas de Recursos Humanos en su localidad.
- Asegurar la Cultura Corporativa de Nestlé a través de la comunicación de los valores y competencias.
- Comunicar los avances, logros y situaciones especiales de RRHH en su localidad.
- Facilitar los procesos de manejo de personal (soporte legal).
- Asesorar a los Gerentes de Departamento en el proceso de reclutamiento y selección.
- Garantizar que los nuevos colaboradores reciban la inducción apropiada a la empresa y sus funciones.
- Velar por el proceso de reclasificación de cargos y Promociones de Personal.
- Asegurar que las actividades de su área de competencia se lleven a cabo respetando lo establecido en los sistemas de calidad, seguridad y salud ocupacional & Medio Ambiente.
- Cumplir con el Código Internacional de la Organización Mundial de la Salud (OMS) sobre la Comercialización de Sucedáneos de la Leche Materna, las Instrucciones Nestlé y la Política de Nestlé sobre la Comercialización de Sucedáneos de la Leche Materna, cualquier enmienda y regulación gubernamental relevante en cada una de las actividades inherentes a las funciones de este puesto .
- Que te hará exitoso en la posición…
- Licenciatura en recursos humanos o carreras afin.
- Más de 3 años de experiencia en manejo de procesos de Recursos Humanos (E2E del proceso).
- Dominio de Excel intermedio; Power BI y SAP deseables.
- Dominio del idioma inglés
Internship Operations
6 de junyNestlé
Esplugues de Llobregat, ES
Internship Operations
Nestlé · Esplugues de Llobregat, ES
Excel Office PowerPoint Word
At Nestlé, we want to help shape a better and healthier world, inspire people to live healthier lives and deliver impact at a scale and pace that makes a difference. We do this by fostering a diverse, friendly, supportive, and collaborative environment, that creates positive disruption, embraces innovation, and empowers people and teams to win.
We aim to hire friendly, respectful, inspiring people who care about the people’s lives that we touch every single day.
Be a force for good. Join Nestlé and visit us on www.nestle.com.
Description Of Internship
At Nestlé, our Operations and Supply Chain teams are the backbone of our ability to deliver quality products to consumers around the world. From sourcing raw materials to ensuring on-time delivery, this function orchestrates the entire value chain with precision, agility, and a commitment to excellence.
Whether it’s optimizing production flows, ensuring packaging compliance, managing supplier relationships, or driving quality assurance in our factories and labs, our teams work cross-functionally to uphold the highest standards of safety, efficiency, and sustainability. You’ll gain exposure to areas such as demand and supply planning, packaging operations, quality control, and logistics coordination.
Make our Operations & Supply Chain team your next career destination and you’ll contribute to real business impact—analyzing data, improving processes, and supporting innovation across our product portfolio. You’ll be part of a collaborative environment where your ideas and attention to detail will help shape the future of how we make and move our products.
You should apply if you are:
- Having the necessary credits to be able to carry out the curricular or extracurricular 6 months internship in our company. We only accept the candidacies of alumni who are enrolled in degrees or masters linked to official universities.
- Fluent in English, both spoken and written. Spanish and/or Catalan is a plus.
- Flexible and autonomous, you can meet strict deadlines while also being open to giving and receiving regular feedback.
- You are precise and do your utmost to comply to procedures and deadlines.
- You are a good communicator.
- Excellent digital skills (PowerPoint, Word, Excel as a minimum).
What can you expect from this experience?
- We have a friendly, supportive team with a coaching and mentoring environment.
- There are real opportunities for future development and progression – this really could be a move towards the exciting professional career you’ve always wanted.
- Through your term, you will receive developmental feedback to ensure that you are learning and understanding the importance of your contribution within the world’s largest food company.
- You will also build your business acumen and leadership capabilities, gaining insights on how an FMCG company works thanks to direct access to a variety of stakeholders in different businesses, functions and markets.
Terms & Conditions:
- College scholarship: 855€ per month.
- 6 months, 30 hours per week.
- Office based, morning schedule (9h to 16h, with 1 hour break).
Técnico/a Seguridad y Salud
5 de junyNestlé
Ponte Valga, ES
Técnico/a Seguridad y Salud
Nestlé · Ponte Valga, ES
Office
POSICIÓN:
Posición: Técnico/a de Seguridad y Salud
Ubicación: Nestlé España, S.A. Fábrica de Pontecesures
Contrato: Indefinido
DESCRIPCIÓN DE LA POSICIÓN
Buscamos una persona con pasión para crecer y aprender en el área de Seguridad y Salud. Serás parte del equipo de Seguridad y Salud colaborando en el cumplimiento y desarrollo de actividades básicas de este departamento, principalmente en el área de Prevención de Riesgos laborales.
TU DÍA A DÍA…
Formarás parte del equipo de Seguridad y Salud, teniendo como principales funciones las siguientes:
- Participar activamente en el desarrollo e implementación en la fábrica de la estrategia y programa de seguridad así como garantizar el cumplimiento de los requisitos legales relacionados con Seguridad.
- Promover acciones en aras de mejorar la cultura de seguridad en fabrica a través de campañas y formaciones.
- Mantener la certificación ISO 45001.
- Participación en la realización y revisión de evaluaciones de riesgos de los puestos de trabajo.
- Investigación de incidentes / accidentes, acciones correctivas y auditorías.
- Colaborar en el cumplimiento y desarrollo de Plan de Emergencia de la fábrica.
- Colaborar en la detección de necesidades de formación en materia de Seguridad y Salud.
- Mantenimiento y soporte a la planificación preventiva.
- Apoyar y asesorar a los departamentos en la coordinación de actividades con empresas contratistas dentro de la Fábrica en materia de seguridad.
El candidato/a que estamos buscando debe cumplir con estos requisitos:
- Formación: Grado o estudios universitarios equivalentes y Máster en Prevención de Riesgos Laborales con 3 especialidades (Seguridad en el Trabajo, Higiene Industrial, y Ergonomía y Psicosociología Aplicada).
- Se valorará experiencia previa en seguridad y salud, preferiblemente en industria alimentaria.
- Nivel avanzado de inglés (B2).
- Se valorará positivamente formación o experiencia en sistemas de gestión ISO 45001.
- Dominio de paquete Office.
OFRECEMOS…
- Incorporación inmediata
- Contratación indefinida
- Salario competitivo y beneficios sociales
Somos Nestlé, la empresa de alimentos y bebidas líder en el mundo. Más de 328.000 empleados comprometidos con nuestra misión: mejorar la calidad de vida y contribuir a un futuro más saludable. Nuestros valores están arraigados en el respeto: respeto por nosotros mismos, respeto por los demás, respeto por la diversidad y respeto por nuestro futuro. Estamos presentes en más de 86 países con más de 442 fábricas. Creemos que nuestros empleados son nuestro activo más importante y estamos comprometidos a ofrecerle un entorno de trabajo internacional inclusivo y dinámico con muchas oportunidades en nuestros diferentes negocios, funciones y geografías, trabajando con diversos equipos y culturas. ¿Quieres saber más? Visítanos en www.nestle.com.
En Nestlé estamos firmemente comprometidos con la igualdad de oportunidades entre hombres y mujeres, así como con la diversidad de edad, etnias, nacionalidades, orientaciones sexuales, origen social, religión o convicciones y discapacidad.
Pontecesures, 3 de junio de 2025
Internship Finance
5 de junyNestlé
Esplugues de Llobregat, ES
Internship Finance
Nestlé · Esplugues de Llobregat, ES
Excel Office PowerPoint Word
At Nestlé, we want to help shape a better and healthier world, inspire people to live healthier lives and deliver impact at a scale and pace that makes a difference. We do this by fostering a diverse, friendly, supportive, and collaborative environment, that creates positive disruption, embraces innovation, and empowers people and teams to win.
We aim to hire friendly, respectful, inspiring people who care about the people’s lives that we touch every single day.
Be a force for good. Join Nestlé and visit us on www.nestle.com.
Description Of Internship
The finance team drives our growth platforms, supports our operational pillars, leverages our competitive advantage and always delivers. The finance team optimizes our growth, while aiming for long-term value creation. The function has specialists in areas ranging from Tax to Pensions, Risk Management to Treasury, Audit to Acquisitions & Business Development, and Internal Controls. There’s even a Decision Support Department specifically to help businesses with management reporting. And the roles range from business partners to factory controllers, to controllers of functions such as Supply Chain or Sales.
Make our Finance team your next career destination and you’ll monitor and report the performance of our business, analyze strategic issues and complete specific projects. Whatever your particular focus, you’ll never be short of challenges and can be sure that your ideas and expertise will sharpen our competitiveness.
You should apply if you are:
- Having the necessary credits to be able to carry out the curricular or extracurricular 6 months internship in our company. We only accept the candidacies of alumni who are enrolled in degrees or masters linked to official universities.
- Fluent in English, both spoken and written. Spanish and/or Catalan is a plus.
- Flexible and autonomous, you can meet strict deadlines while also being open to giving and receiving regular feedback.
- You are precise and do your utmost to comply to procedures and deadlines.
- You are a good communicator.
- Excellent digital skills (PowerPoint, Word, Excel as a minimum).
What can you expect from this experience?
- We have a friendly, supportive team with a coaching and mentoring environment.
- There are real opportunities for future development and progression – this really could be a move towards the exciting professional career you’ve always wanted.
- Through your term, you will receive developmental feedback to ensure that you are learning and understanding the importance of your contribution within the world’s largest food company.
- You will also build your business acumen and leadership capabilities, gaining insights on how an FMCG company works thanks to direct access to a variety of stakeholders in different businesses, functions and markets.
Terms & Conditions:
- College scholarship: 855 € per month.
- 6 months, 30 hours per week.
- Office based, morning schedule (9AM to 4PM with 1 hour break).
eCommerce IT Project Manager
5 de junyNestle
Madrid, ES
eCommerce IT Project Manager
Nestle · Madrid, ES
Agile ERP
We are looking for an eCommerce IT Project Manager Digital Touchpoints to be part of our Nestlé Nespresso Digital and Tech Team.
Position Snapshot
- Location: Nespresso Headquarters, Barcelona. Spain.
- Type of Contract: Permanent.
- Type of work: Hybrid
- Work Language: Fluent Business English
The role
With an exclusive focus on the Nespresso business, you will be working in the core business of Digital Touchpoints of Nespresso, in a team supporting the design of the new ecommerce technology stack supporting the business.
As an IT Project Manager at Nespresso, you will manage the development or deployment of IT projects, ensuring it delivers the expected value to the Business partner, on time, on budget, on scope and on quality. Adhering to established Project Management methodologies and maintaining a constant communication and alignment with stakeholders at global and local level on shared solutions, you will, structure the project plan and budget, execute, manage risks, monitor and control, and finally close it, ensuring quality and integrity of the information.
As part of the Digital Touchpoints team, you will collaborate with Technology Leads and Solution Architects in the fields of eCommerce, Retail technologies, Customer Service and Trade applications. You will further support the operational management of the portfolio of Digital Touchpoints.
Your facilitation and interpersonal skills, planning and organization savviness, and the clarity of your communication will be fundamental to the success of the team.
What you´ll do
- Collaborate internally providing expertise, context, and direction to ensure the best practices of project management are consistently applied for all the projects of the team.
- Create structured projects, implementing IT agile project methodologies, develop the project scope, execution plan and budget within agreed value and spending plans. Also ensuring all projects are consistent with overall IT customer objectives and strategic plans.
- Work on the resource allocation for the project by interacting with IT Resource Managers and Product Managers to ensure the staff with the required skills are available to execute the project.
- Manage project sponsors and stakeholders ensuring their commitment, engagement and alignment with project objective and deliverables by keeping a constant communication and establishing an effective steerco meeting for executive status and decisions making.
- Monitor and control the project and its assigned budget on the day-to-day activities of cross-functional project teams ensuring the adherence to the project plan, scope, budget and effectively managing scope changes when necessary.
- Keep the project team focused by defining a clear task prioritization, responsibilities and monitoring among the diverse resources of the project. Ensuring the dependencies are visible and appropriate actions are taken to deliver it by the agreed deadline or to re-plan it.
- Continuous learning, keeps up to date with latest methodology in relation with IT communities and keeps up to date with the Nespresso PMO community, ensuring the awareness and the application of changes on Nespresso PMO processes, and/or IT strategy.
We offer you
We offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.
- Great benefits including competitive salary and a comprehensive social benefits package. We have one of the most competitive pension plans on the market, as well as flexible remuneration with tax advantages: health insurance, restaurant card, mobility plan, etc
- Personal and professional growth through ongoing training and constant career opportunities reflecting our conviction that people are our most important asset.
- Hybrid working environment with flexible working scheme. Our state-of-the-art campus is dog friendly and equipped with a medical center, canteen, and areas to co-create network and chill!
- Recreation activities such as yoga, Zumba, etc. and a wide range of volunteering activities.
Minimum qualifications
- Bachelor´s or master´s degree in computer science, information systems, business administration or related field, or equivalent work experience.
- 5+ years of experience as Project Manager in IT and business/industry and 3-5 years on roles with increasing leadership responsibilities.
- Experience working in a global environment and with virtual teams.
- Experience working in Agile project management.
- Experience with effective communication at different levels in the organization, interpersonal skills, and stakeholder management abilities.
- Strong written and oral communication skills in English.
Bonus points if you
- Experience working on initiatives related to Business Processes and solutions for B2C businesses on systems such as ERP, POS or e-Commerce.
- Active participation in Project Management Communities of Practice.
- Certifications on Project Management and Agile Methodologies
About Nestlé
We are Nestlé, the largest food and beverage company in the world, with a presence in more than 185 countries. With net sales of CHF 94.4 billion in 2022, the company has over 291,000 employees and 418 factories in 85 countries. Our values are based on respect: respect for ourselves, respect for others, respect for diversity, and respect for our future. Nestlé is dedicated to offering high-quality food and beverage products and services that contribute to the nutrition, health, and well-being of people, pets, and the planet. Additionally, it is committed to being a leading company in sustainability and achieving net zero greenhouse gas emissions by 2050. Want to learn more? Visit us at: www.nestle.com
Internship HR
4 de junyNestlé
Esplugues de Llobregat, ES
Internship HR
Nestlé · Esplugues de Llobregat, ES
Excel Office PowerPoint Word
At Nestlé, we want to help shape a better and healthier world, inspire people to live healthier lives and deliver impact at a scale and pace that makes a difference. We do this by fostering a diverse, friendly, supportive, and collaborative environment, that creates positive disruption, embraces innovation, and empowers people and teams to win.
We aim to hire friendly, respectful, inspiring people who care about the people’s lives that we touch every single day.
Be a force for good. Join Nestlé and visit us on www.nestle.com.
Description Of Internship
Our people, their strengths, talent and energy are our most important asset.
Human Resources Intern will gain exposure to the Human Resources function by supporting employee lifecycle processes and various departmental projects. As HR intern, you’ll learn the main HR Business Partner activities to gain basic understanding of the day in the life of an HR Generalist. You will support HR projects and help in all administrative tasks related to Human Resources area.
Excellent communication and analytical skills are key, as is the ability to influence and collaborate with others across the organization. Creativity, analytical skills, being able to think creatively and come up with new and fresh ideas.
You should apply if you are:
- Having the necessary credits to be able to carry out the curricular or extracurricular 6 months internship in our company. We only accept the candidacies of alumni who are enrolled in degrees or masters linked to official universities.
- Fluent in English, both spoken and written. Spanish and/or Catalan is a plus.
- Flexible and autonomous, you can meet strict deadlines while also being open to giving and receiving regular feedback.
- You are precise and do your utmost to comply to procedures and deadlines.
- You are a good communicator.
- Excellent digital skills (PowerPoint, Word, Excel as a minimum).
What can you expect from this experience?
- We have a friendly, supportive team with a coaching and mentoring environment.
- There are real opportunities for future development and progression – this really could be a move towards the exciting professional career you’ve always wanted.
- Through your term, you will receive developmental feedback to ensure that you are learning and understanding the importance of your contribution within the world’s largest food company.
- You will also build your business acumen and leadership capabilities, gaining insights on how an FMCG company works thanks to direct access to a variety of stakeholders in different businesses, functions and markets.
Terms & Conditions:
- College scholarship: 855€ per month.
- 6 months, 30 hours per week.
- Office based, morning schedule (9h to 16h, with 1 hour break).