No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.270Informàtica i IT
957Comercial i Vendes
920Administració i Secretariat
721Desenvolupament de Programari
461Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
451Indústria Manufacturera
446Enginyeria i Mecànica
444Educació i Formació
368Dret i Legal
353Màrqueting i Negoci
314Instal·lació i Manteniment
294Sanitat i Salut
204Art, Moda i Disseny
155Disseny i Usabilitat
144Construcció
120Publicitat i Comunicació
95Hostaleria
94Alimentació
93Comptabilitat i Finances
92Recursos Humans
90Turisme i Entreteniment
73Atenció al client
62Arts i Oficis
61Cures i Serveis Personals
56Seguretat
49Immobiliària
46Producte
43Banca
31Farmacèutica
26Ciència i Investigació
14Energia i Mineria
10Social i Voluntariat
9Assegurances
2Esport i Entrenament
2Telecomunicacions
2Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Logopeda
NovaRecursos Educatius per la Infancia en Risc (REIR)
Montornès del Vallès, ES
Logopeda
Recursos Educatius per la Infancia en Risc (REIR) · Montornès del Vallès, ES
Des de Recursos Educatius per la Infància en Risc busquem un/a logopeda compromès/a i apassionat/da per incorporar-se al nostre equip durant el curs escolar 2025-2026. El seu treball es desenvoluparà en diferents escoles públiques de Montornès del Vallès, oferint suport especialitzat a infants amb dificultats en el llenguatge, la parla i la comunicació.
Funcions:
- Detecció, valoració i intervenció en dificultats de llenguatge, parla i comunicació dels infants.
- Coordinació amb l’equip docent i altres professionals de suport.
- Disseny i aplicació de programes d’intervenció individuals o grupals.
- Elaboració d’informes tècnics i seguiment de casos.
- Participació en reunions d’equip i amb famílies, si escau.
- Experiència prèvia en entorns escolars o amb infància.
- Coneixements sobre dificultats d’aprenentatge i trastorns del llenguatge.
- Formació complementària relacionada amb l’atenció a la diversitat.
- Contracte de 20 hores setmanals.
- Horari de dilluns a divendres de matins (de 8-14h) adaptat al funcionament dels centres educatius (consultable en el document de referència).
- Incorporació a mitjans de setembre de 2025 i finalització a finals de juny de 2026.
- Salari segons Conveni d’Acció Social de Catalunya.
- Treball en diversos centres educatius de Montornès del Vallès.
- Formaràs part d’un equip de professionals multidisciplinari, amb acompanyament i suport.
Si tens passió per la logopèdia i vols contribuir a l’èxit educatiu dels infants des d’una mirada inclusiva i comunitària, aquesta és la teva oportunitat!
Requisitos:
- Grau en Logopèdia (o equivalent).
- Coneixements sobre activitats cognitives, estimulació i desenvolupament d’activitats logopèdiques.
- Domini de trastorns de comunicació, llenguatge i d’aprenentatge escolar.
- Es valorarà coneixements en el desenvolupament infantil i Neurodesenvolupament.
- Experiència o interès en l’àmbit educatiu.
- Habilitats comunicatives i de treball en equip.
- Capacitat d’adaptació a diferents entorns escolars.
Recursos Educatius per la Infancia en Risc (REIR)
Granollers, ES
Administratiu/va - Departament Comptabilitat i Recursos Humans
Recursos Educatius per la Infancia en Risc (REIR) · Granollers, ES
Excel
Busquem un/a administratiu/va interessada pel món de la comptabilitat, recursos humans i administració per incorporar-se al nostre equip. Cerquem una persona organitzada, responsable i amb ganes d’aprendre. Treballaràs donant suport tant a la gestió comptable com a processos relacionats amb la gestió de persones. Si estàs finalitzant el teu cicle formatiu o vols fer un salt professional en un entorn amb impacte social, aquesta és la teva oportunitat. T’integraràs en un equip acollidor, dinàmic i compromès amb la millora constant.
Funcions:
- Suport en tasques administratives i comptables generals.
- Introducció de dades, arxiu documental i registre de factures.
- Control de cobraments i pagaments, i conciliació bancària.
- Gestió i control de calendaris laborals del personal.
- Arxiu físic i digital de documentació.
- Suport en processos de RRHH:
- Tramitació d’altes i baixes a la Seguretat Social.
- Altes i baixes de personal en pràctiques.
- Gestió de baixes mèdiques.
- Comunicació i actualització de dades de personal.
- Experiència prèvia en administració o RRHH (feina o pràctiques).
- Coneixement de programes de comptabilitat i/o gestió documental.
- Coneixement del conveni col·lectiu d’acció social.
- Interès per l’àmbit social i el tercer sector.
- Capacitat de treball en equip i actitud proactiva.
- Contracte laboral en alternança o conveni d’FP Dual Intensiu (1000 hores).
- Jornada parcial de 20h/setmana de dilluns a divendres (preferiblement matins).
- Salari segons conveni d’Acció Social – categoria: Personal tècnic superior.
- Incorporació immediata.
- Ordinador i mòbil d’empresa.
- Acompanyament inicial i formació contínua.
- Ambient de treball proper i col·laboratiu.
- Possibilitat de continuïtat un cop finalitzada l’estada.
Requisitos:
- CFGS en Gestió Administrativa (finalitzat o en procés de finalització, per fer pràctiques amb retribució econòmica).
- Disponibilitat per treballar en horari de matins.
- Incorporació immediata.
- Capacitat d'organització, responsabilitat i atenció al detall.
- Bon nivell de català i castellà (oral i escrit).
- Domini d’eines ofimàtiques (especialment Excel i Google Drive).