No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.295Comercial i Vendes
1.041Informàtica i IT
926Administració i Secretariat
802Comerç i Venda al Detall
643Veure més categories
Desenvolupament de Programari
572Indústria Manufacturera
465Enginyeria i Mecànica
420Dret i Legal
419Educació i Formació
351Màrqueting i Negoci
317Instal·lació i Manteniment
278Sanitat i Salut
199Disseny i Usabilitat
164Art, Moda i Disseny
139Publicitat i Comunicació
113Hostaleria
106Alimentació
96Arts i Oficis
95Recursos Humans
89Construcció
85Comptabilitat i Finances
79Turisme i Entreteniment
79Atenció al client
59Cures i Serveis Personals
59Producte
37Ciència i Investigació
36Immobiliària
36Banca
32Farmacèutica
28Seguretat
24Energia i Mineria
15Social i Voluntariat
10Esport i Entrenament
8Assegurances
5Telecomunicacions
3Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Ilerwork
Madrid, ES
? Solo Quedan 24H: Jefe De Obra Retail
Ilerwork · Madrid, ES
Excel
Nuestro cliente, que busca incorporar un/a Jefe/a de Obra en Retail para sus obras en la zona de Madrid, es una reconocida empresa constructora con una sólida presencia en todo el territorio nacional.
Con una trayectoria de éxito en el sector, se ha destacado por la calidad de sus proyectos y el compromiso con la excelencia en cada etapa de construcción.Como Jefe/a de Obra en Retail, serás responsable de supervisar y gestionar proyectos de construcción en la zona.
Trabajarás en estrecha colaboración con el equipo de arquitectos, ingenieros y contratistas para asegurar la ejecución exitosa de los proyectos.ResponsabilidadesCoordinar y supervisar todas las etapas de los proyectos de construcción, desde el inicio hasta la finalización.Gestionar y dirigir al equipo de trabajadores en el lugar de la obra, asegurando el cumplimiento de los plazos y la calidad del trabajo.Colaborar con el equipo de diseño y arquitectura para garantizar la correcta interpretación de los planos y especificaciones técnicas.Realizar un seguimiento constante del progreso de la obra, identificando y resolviendo cualquier problema o desviación que surja durante el proceso.Garantizar el cumplimiento de las normas de seguridad, calidad y medio ambiente en el lugar de trabajo.Coordinar la contratación y gestión de proveedores y subcontratistas.Mantener una comunicación fluida con los clientes, proporcionando actualizaciones regulares sobre el estado de los proyectos.RequisitosFormación en ingeniería en Edificación, Arquitectura Técnica, Ingeniería Industrial o Ingeniería de Caminos.Formación 60 horas de nivel básico de prevención o 20 horas responsable de obra-técnico de ejecución.Experiencia mínima de 5 años gestionando ejecución de obra de edificación de las características reseñadas en empresas constructoras.Disponibilidad de movilidad.Dominio de Presto, Excel y Project.Conocimientos de AutoCad nivel usuario.Vehiculo Propio.VentajasOportunidad de formar parte de una empresa líder en el sector de la construcción, con un ambiente de trabajo dinámico y colaborativo.Salario competitivo acorde a tu experiencia y habilidades.Entorno dinámico: forma parte de un equipo joven y motivado, donde podrás aprender y crecer profesionalmente en un entorno colaborativo.Si cumples con los requisitos y estás interesado/a en unirte a un equipo comprometido con la excelencia como Jefe/a de Obra en Madrid, ¡esperamos recibir tu solicitud!Aplica a la oferta o envíanos tu CV directamente a la responsable de la posición: ****** y nos pondremos en contacto contigo!
Amazon
Barcelona, ES
Snr Process Analyst, EU Central Operations
Amazon · Barcelona, ES
Python TSQL AWS Excel Tableau
Description
Central Operations refers to a new approach in Amazon Logistics to define a scalable solution to run the increasingly complex and growing last mile delivery network. Central Operations is a key strategic initiative with a vision to transform the way AMZL executes route planning, scheduling and last mile delivery. We are looking for a strong Business Analyst to join the team and drive improvement in in-station processes and technology used within the operational team.
This person will have a strong ability to gather data from multiple data sources (real-time and batch data), build new metrics from these sources and generate actionable insights coming from consumable and interactive dashboards that will allow operations to make quick decisions and avoid in-station volume risks.
The analyst will have the opportunity to start a project from scratch, helping to set up the foundations of an entirely new operational process with metrics, tools and built in AMZL platforms.
The role will provide opportunities to think big, develop original ideas, and partner with AMZL Planning, Transportation, Last Mile Tech, Operations and business expansion teams to develop a strategic approach to scale Central Operations.
Key job responsibilities
- Managing and partnering with Operational teams as an analytical partner, that will define and guide the analytical strategy for operations
- Enable effective decision making by retrieving and aggregating data from multiple sources and compiling it into a digestible and actionable format
- Partnering with other analysts and BI engineers in planning and analytics to build analytical solutions to deliver on business goals
- Propose and implement business metrics for senior management reviews and work with business intelligence and data engineers to design and develop data infrastructure to support business growth
- Perform deep-dives to find the root causes behind variances of key parameters over a given time-period
- Harness data to create business requirements documents and guide actionable technology requests
- Bachelor's degree in Business Administration, Finance, Computer Information Systems, Engineering, Operations Research, Mathematics or other business/analytical disciplines or equivalent
- Demonstrable relevant professional experience as a Business Analyst, Data Analyst, or related - Proficiency in SQL and/or Python, Microsoft Excel, and statistical analysis tools
- Excellent written and oral communication skills in English, including the ability to communicate across business areas
- Master’s degree in Business Administration, Finance, Computer Information Systems, Engineering, Operations Research, Mathematics or other business/analytical disciplines or equivalent
- Direct experience using business intelligence reporting tools (Quicksight, Tableau, etc.) - Working knowledge of Redshift and/or data base management in AWS
- Previous experience in creating detailed Business Requirement Documentation
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you’re applying in isn’t listed, please contact your Recruiting Partner.
Company - Amazon Road Transport Spain, S.L.U.
Job ID: A2893969
Colegio Montessori Salamanca
Salamanca, ES
Profesor de Matemáticas y Fisica para ESO y Bachillerato
Colegio Montessori Salamanca · Salamanca, ES
Método Montessori
En el Colegio Montessori de Salamanca buscamos un profesor con habilitación para impartir clases de Matemáticas en Bachillerato y Física y Química en 4º de la ESO para cubrir una baja por paternidad que previsiblemente comenzará en junio de 2025.
Requisitos
Tener pasión por la enseñanza.
Ser puntual con tus alumnos.
Disponibilidad inmediata.
CAP
Concentrix Limited Company
Coruña, A, ES
Refer a Friend Special Campaign - Spain
Concentrix Limited Company · Coruña, A, ES
Apply Now
Job Title
Refer a Friend Special Campaign - Spain
Job Description
The Advisor I, Customer Service position interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the Internet depending upon client requirements. This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services.
Location:
ESP Olivenza - Railway Building
Language Requirements
Time Type:
If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents
Apply Now
Amadeus
Madrid, ES
Finance Analyst - Trainee
Amadeus · Madrid, ES
Office
Job Title
Finance Analyst - Trainee
Required Skills
The main role of a Trainee is to gain experience of all aspects of their selected career. These people can learn all required skills for their future jobs by doing different real work duties. Trainees usually perform many of the following tasks:
- Performing office duties.
- Assisting other professionals.
- Meeting with other groups of the same organisation.
- Creating reports.
- Performs routine and clearly defined tasks following specific instructions or under close supervision
- Identifies the problem and all relevant issues in straightforward situations, assesses each using standard procedures and makes sound routine and learned decisions to take action.
- Has limited working knowledge and skills developed through formal Training or work experience.
Having good communication skills.
- Being able to work under pressure.
- Having good judgement.
- Being trustworthy and reliable.
- Having high attention to details.
- Being able to act in a confidential manner.
- Having teamwork skills.
- Having interpersonal abilities.
- Being organised and methodical.
- Having commercial awareness.
Apply now!
Diversity & Inclusion
Amadeus aspires to be a leader in Diversity, Equity and Inclusion in the tech industry, enabling every employee to reach their full potential by fostering a culture of belonging and fair treatment, attracting the best talent from all backgrounds, and as a role model for an inclusive employee experience.
Amadeus is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to gender, race, ethnicity, sexual orientation, age, beliefs, disability or any other characteristics protected by law.
Pimec
Granollers, ES
TÉCNICO/A MONTAJE CUADROS ELÉCTRICOS Y AUTOMATIZACIÓN
Pimec · Granollers, ES
Descripción
Empresa especializada en soluciones técnicas industriales de titanio, ubicada en Lliçà de Vall, precisa incorporar un/a Técnico/a montaje cuadros eléctricos y automatización.
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Montaje de cuadros eléctricos para maquinaria de diversos sectores.
- Instalación eléctrica y neumática de máquinas en nuestro taller o en casa del cliente.
- Verificación, junto con el programador, de las entradas y salidas (I/Os) de las máquinas montadas.
- Colaborar en tareas de taller mecánico, si fuera necesario.
- Trabajar con sistemas de automatización electrónica, eléctrica y neumática, incluyendo el control de motores, servomotores y actuadores.
- Resolver problemas técnicos y asegurar la precisión en todos los trabajos realizados.
- Conocimientos básicos en lectura de esquemas eléctricos.
- Conocimientos básicos en montaje de cuadros eléctricos para maquinaria.
- Ganas de trabajar y aprender bajo la supervisión de personal más cualificado para llegar a ser autónomo en el montaje de cuadros.
- Capacidad para trabajar en equipo.
- Habilidades de comunicación y colaboración efectivas.
- Contrato estable con posibilidades de desarrollo profesional.
- Buen ambiente de trabajo en una empresa especializada en titanio.
- Formación continua y oportunidades de crecimiento profesional.
- Salario competitivo y beneficios sociales.
JOIN
Santander, ES
tecnica del frio landaluce: Tecnico calderas de gasoil
JOIN · Santander, ES
tecnica del frio landaluce busca un/a Tecnico calderas de gasoil
empresa de mantenimiento y reparacion de equipos de calefaccion
Tareas
buscamos tecnico de mantenimiento y reparacion de calderas de gasoil
Requisitos
experiencia en reparacion de calderas de gasoil
Beneficios
se ofrece puesto de trabajo estable,buen ambiente laboral.
JOIN
Pobla de Vallbona, la, ES
AZAMO 2006 S.L.: Oficial de Mantenimiento
JOIN · Pobla de Vallbona, la, ES
AZAMO 2006 S.L. busca un/a Oficial de Mantenimiento
Empresa gestora de abastecimientos de agua potable, con sede en Pobla de Vallbona (Valencia).
Tareas
Busca dos oficiales de mantemiento, para incorporación a su plantilla de forma estable.
Requisitos
- Conocimientos de fontanería.
- Conocimientos básicos de construcción.
- Conocimientos básicos de electricidad.
- Carnet de manipulador de alimentos.
- Deseable: experiencia en fontanería y construcción.
Beneficios
Se ofrece trabajo estable, bien remunerado, y posibilidades de mejora de puesto de trabajo dentro de la empresa.
Mobile World Capital Barcelona
Barcelona, ES
Innovation and Tech Transfer Opportunities Manager
Mobile World Capital Barcelona · Barcelona, ES
Mesos
¿Què busquem?
L’objecte de la present convocatòria és la selecció d’un lloc de treball de gestor/a de programa, adscrit a l’àrea de Tech Transfer de la Fundació Barcelona Mobile World Capital Foundation (en endavant “MWCapital” o la “Fundació”, indistintament).
En dependència del/la Chief of Tech Transfer detectarà, avaluarà i activarà oportunitats deep tech (TRL 3-7) arreu de l’estat espanyol, amb l’objectiu d’establir una xarxa d’aliances amb universitats, centres de recerca, hospitals, incubadores, acceleradores, clústers i corporacions que promoguin la transformació de la ciència en innovació amb valor econòmic i impacte social. Serà responsable de convertir aquest coneixement en dealflow qualificat de projectes per nodrir els programes de Venture Building i Tech Transfer de MWCapital, integrant l’ecosistema, generant confiança, compartint bones pràctiques.
Descripció de la posició vacant:
- Posició: Gestor/a d’Oportunitats d’Innovació i Transferència Tecnològica / Innovation and Tech Transfer Opportunities Manager
- Nombre de places: 1
- Contracte: Laboral indefinit. Període de prova de 2 mesos
- Jornada laboral: Completa (40 hores setmanals)
- Classificació professional: Grup 3.2
- Remuneració: 36.720€ bruts/any
- Horari i Teletreball: Horari flexible combinant presencialitat i teletreball en funció de les necessitats del servei. Disponibilitat per viatjar per territori regional i nacional quan sigui necessari
- Dependència: Direcció de Transferència de Tecnologia / Chief of Tech Transfer
Podreu trobar les bases de la convocatòria a on llegir requisits de participació a la selecció a la web de la MWCapital: https://mobileworldcapital.com/ca/treballa-amb-nosaltres/
Per tal d'aplicar necessitarem que ens feu arribar la següent documentació:
- Full de sol·licitud de participació
- Currículum professional en format lliure