No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.094Comercial i Vendes
958Informàtica i IT
924Administració i Secretariat
720Comerç i Venda al Detall
514Veure més categories
Desenvolupament de Programari
451Educació i Formació
447Enginyeria i Mecànica
428Indústria Manufacturera
348Dret i Legal
300Màrqueting i Negoci
294Instal·lació i Manteniment
250Disseny i Usabilitat
210Sanitat i Salut
168Construcció
145Publicitat i Comunicació
122Hostaleria
113Comptabilitat i Finances
99Arts i Oficis
90Art, Moda i Disseny
84Immobiliària
84Recursos Humans
83Turisme i Entreteniment
74Atenció al client
71Alimentació
60Seguretat
44Producte
43Cures i Serveis Personals
38Farmacèutica
30Banca
29Social i Voluntariat
16Energia i Mineria
9Assegurances
3Telecomunicacions
3Editorial i Mitjans
2Esport i Entrenament
2Agricultura
0Ciència i Investigació
0Executive Assistant
NovaSIX
Executive Assistant
SIX · Madrid, ES
Teletreball . SharePoint Excel Office Outlook PowerPoint Word
Are you an organized and proactive professional who enjoys working in an international environment? As an Executive Assistant supporting two Members of the Management Committee, you will ensure the smooth coordination of day-to-day activities and strategic initiatives across Zurich, Madrid, and London.
In this role, you will manage communication, prepare reports and presentations, organize meetings and travel, and provide administrative and IT support to the management team.
We’re looking for someone with strong organizational and communication skills, high attention to detail, and a collaborative mindset. If you thrive in a dynamic, fast-paced setting and value quality and teamwork, we’d love to hear from you.
What You Will Do
- Administrative and organizational support for 2 Members of the Management Committee in day-to-day business, including internal communication, annual planning, reporting and presentation preparation
- Preparation of general correspondence and presentations
- Planning and organizing meetings as well as internal and external events in Zurich, Madrid, London
- Organization of international and national travel incl. expense management
- Administration and maintenance of the business unit's SharePoint site if needed
- First-level IT support for the management team
- Commercial apprenticeship (EFZ); further education as Executive Assistant
- Several years of professional experience in executive assistance
- Excellent communication skills, assertiveness, strong team spirit, as well as a high degree of integrity and reliability
- Commitment, flexibility, resilience, and the ability to work independently and efficiently with a strong focus on quality
- Proficient in MS Office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams)
- Fluent in English and German (both verbal and writing)
What we offer
- Hybrid model up to 40% working from home -> Hybrid Working Model with up to 40% remote work
- Pension fund -> Attractive Pension Fund (60% financed by SIX as employer)
- Extended maternity/paternity leave (100% paid) and extra family allowance
- Public transport and food discounts -> Discounts on public transport (ZVV and SBB), monthly paid parking spaces (availability depending on location) and food and beverage
- Access to technical and language learning platforms -> Free subscription to business and language learning platforms
Ingeniero de producción
2 d’oct.TREBOL CONTRACT
Paiporta, ES
Ingeniero de producción
TREBOL CONTRACT · Paiporta, ES
Capacidad de análisis Ingeniería industrial Lean Manufacturing Diseño asistido por ordenador (CAD) Planificación de la producción Mejora continua Seis Sigma Kaizen 5S
¡Únete a TREBOL CONTRACT!
Buscamos Ingeniero/a de Producción
En TREBOL CONTRACT, especialistas en la fabricación e instalación de mobiliario a medida para hoteles de lujo en España e internacionalmente, buscamos un Ingeniero/a de Producción que aporte visión técnica y capacidad de optimización en nuestros procesos productivos y de montaje.
¿Qué harás?
- Analizar y mejorar los procesos en fábrica y en obra.
- Colaborar en la planificación de la producción para cumplir plazos y estándares de calidad.
- Controlar costes operativos y proponer mejoras de eficiencia.
- Coordinarte con equipos de producción, logística y dirección de proyectos.
- Aportar soluciones técnicas para optimizar recursos y capacidad productiva.
Lo que buscamos
- Formación en Ingeniería Industrial o similar.
- Experiencia mínima de 2-3 años en producción o procesos.
- Perfil analítico, resolutivo y con capacidad de trabajo en equipo.
- Conocimiento de herramientas de gestión industrial y mejora continua.
- Valorable experiencia en sector contract, mobiliario o construcción.
- Experiencia mínima de 7 años en planta.
Lo que ofrecemos
- Proyecto estable y en crecimiento dentro del sector contract.
- Participación en proyectos nacionales e internacionales de alto nivel.
- Equipo comprometido y ambiente dinámico.
- Salario competitivo y oportunidades de desarrollo profesional.
📩 Si quieres crecer en una empresa en plena expansión y aportar valor real en la producción de mobiliario de lujo, envíanos tu CV a [email protected]
(asunto: Ingeniero/a de Producción).