No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.066Comercial i Vendes
869Informàtica i IT
781Administració i Secretariat
589Desenvolupament de Programari
532Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
459Enginyeria i Mecànica
342Educació i Formació
331Dret i Legal
318Indústria Manufacturera
298Instal·lació i Manteniment
255Màrqueting i Negoci
246Sanitat i Salut
186Art, Moda i Disseny
181Disseny i Usabilitat
137Construcció
113Recursos Humans
113Publicitat i Comunicació
98Comptabilitat i Finances
85Arts i Oficis
84Hostaleria
70Alimentació
68Producte
63Atenció al client
59Immobiliària
54Turisme i Entreteniment
53Cures i Serveis Personals
50Seguretat
30Banca
25Farmacèutica
18Energia i Mineria
13Social i Voluntariat
11Telecomunicacions
6Esport i Entrenament
5Assegurances
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Editorial i Mitjans
0TP
Madrid, ES
Coordinador/ra (Team Leader) Contact Center - Madrid
TP · Madrid, ES
Office
TP Spain, especialista en soluciones multicanal, selecciona Coordinador/a para un proyecto de ventas de la Empresa líder en el sector de la seguridad privada, especializada en soluciones tecnológicas para la protección de hogares y negocios.
La misión del puesto es gestionar al equipo humano a su cargo para alcanzar el cumplimiento de los objetivos y estándares de calidad de la Compañía, desarrollando para ello acciones eficaces de supervisión, formación y desarrollo con los agentes asignados, velando por el cumplimiento óptimo de los acuerdos comerciales y realizando las tareas administrativas y de atención al cliente que sean necesarias.
Las funciones del puesto son:
- Supervisar el cumplimiento de los objetivos de desarrollo marcados con sus agentes y velar por la consecución de los objetivos del Servicio marcados con el cliente
- Acoger a agentes nuevos en su Servicio y velar por la buena adaptación al equipo, como su seguimiento
- Gestión de presencia, permisos y vacaciones
- Monitorizaciones de los agentes para el seguimiento de la calidad
- Motivación y soporte del equipo
- Gestión y resolución de incidencias
- Detección de necesidades formativas en el equipo
- Medición de variables cuantitativas y cualitativas asociadas al puesto
- Medición de aspectos actitudinales (cumplimiento de normas e instrucciones de trabajo, puntualidad, absentismo, rotación, etc.)
- Formación de agentes en procedimientos, herramientas y argumentarios de la Campaña
- Gestión administrativa y elaboración de informes
Requisitos
- Titulación Académica: Bachillerato, FP/Módulo de Grado Superior o similar
- Informática. Conocimiento paquete office nivel medio-alto
- Imprescindible experiencia en Coordinación de equipos.
- Imprescindible experiencia en Contact Center.
- Castellano a nivel nativo
- Inglés valorable
- Persona dinámica, con orientación al cliente y a resultados, compromiso con la rentabilidad, capacidad para la gestión de equipos, capacidad de análisis y síntesis, con decisión y resolución
- El servicio está activo de 10 a 20h. Disponibilidad horaria para trabajar de 12 a 20h (39h/s).
- Empleo a jornada completa. Contrato indefinido.
- Salario fijo según convenio Contact Center para la categoría de coordinador/ra (18.092,14 € brutos/año) + incentivos
- Primeros 3 meses presenciales en nuestro centro de Madrid (CL Alcalá 265) y a partir del tercer mes, trabajo híbrido
- Oportunidad de formar parte de una empresa internacional
TP
Barcelona, ES
Italian Speaking Customer Service Representative for Booking
TP · Barcelona, ES
Office
If you are an empathic person, a good listener, who has a problem-solving mindset and enjoys being a team player, we have the right job for you!
Job responsibilities:
As a customer support advisor for Booking you will be in charge of understanding and identifying customer needs. You will be listening, responding and mediating between our international travellers and accommodation suppliers of all over the world, always ensuring a high level of customer service.
Clarifying inquiries about service, payment and technical requirements, providing accurate information and following set process, via email and phone.
- Italian: C2 level and advanced English
- Excellent communication and inter-personal skills both written and spoken
- User friendly PC skills: Office 365, CRM Database, and other internal platforms.
- A problem-solving and solution-driven mentality
- A positive, motivated mindset that will help you deal with some tricky customer problems
- Goal-oriented work approach
- An open mind to changing priorities and business processes
- Affinity with Accommodation platforms
- Experience within customer service or contact center environments will be valued.
- Availability to work from the office and from home (within 100km from the office)
Contract:
- 38,5h/week (Monday to Sunday).
- Salary : 18.794 € gross/year
- Available shift: afternoon (15:00-23:00h) or split shift (09:00-20:00h)
- Temporary Contract
Benefits:
- Feel Good - program which includes Spanish lessons, quizzes with prices, free group activities such as running, beach volleyball, roller skating and much more!
- Free private health insurance if interested when getting a permanent contract.
- Flexible remuneration in nursery school transport if interested after probation period
- A multicultural and international working environment
- Modern office spaces, well connected by public transport and close to Glories shopping mall (Westfield)
- Be part of an exciting industry leading department with great opportunities to learn and grow your career
- 3 weeks of Initial training and continued personal coaching
Diversity, Equity & Inclusion
TP is home to a global family with various backgrounds and lifestyles. We will always embrace diversity and never discriminate against employees or applicants based on gender identity or expression, sexual orientation, race, religion, age, national origin, citizenship, disability, pregnancy status, veteran status, or other differences.