Excel Mesos Office

Oferta De Treball Tècnic/a administratiu d'habitatge La Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge...
Oferta De Treball

Tècnic/a administratiu d'habitatge

La Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.

El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.

L'objectiu principal de l'àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l'ús dels habitatges.

Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d'habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.

Funcions a Desenvlupar

Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d'habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d'inversió.

Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d'habitatge.

Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.

Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se'n derivin.

Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.

Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.

Experiència Laboral i Coneixements

Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d'habitatges.

Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.

Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).

Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.

També Es Valoraran

Coneixement i experiència de treball amb el sistema d'administració de finques TAAF

Experiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.

Competències Necessàries

Capacitat relacional

Capacitat d'influència

Visió sistèmica i capacitat analítica

Orientació a resultats

Oferim

Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)

Incorporació immediata

Bon ambient de treball

La retribució serà de 25.911,72 € bruts anuals

Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc

Modalitat de treball híbrida

Retribució flexible en restauració i transport públic

Jornada intensiva durant els mesos de juiol i agost

Entrada i sortida flexibles

Valorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%

Com Respondre a L'oferta

Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l'equip de la Fundació Hàbitat3 a ******.

Assegura't d'escriure en l'assumpte del teu correu electrònic "TÈCNIC/A ADMINISTRATIVA D'HABITATGE".

Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

Només es contactarà amb les persones que compleixin amb el perfil de la vacant.

Barcelona, 26 de maig 2025

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Asturias

Boolea

Gijón, ES

Creemos que las personas son el corazón de todo lo que hacemos. Buscamos personas apasionadas que quieran marcar la...

TSK Electrónica y Electricidad

TSK es una compañía global especializada en tecnologías innovadoras que contribuyen a un desarrollo más sostenible a...

JOIN

Gijón, ES

Operador de Transportes Eliseo, S.L. busca un/a Administrativo/Contable Empresa de transportes en Gijon, necesita...

Grupo Exiom

Oviedo, ES

Obtén consejos de la IA sobre este empleo y otras funcionalidades exclusivas Enviar mensaje directo al anunciante de...

SILASTUR - Gestión de alquiler vacacional

Gijón, ES

Se busca Ayudante de Dirección para empresa del sector turístico Empresa consolidada del sector turístico, con una...

Dicampus

Gijón, ES

Descripción En Dicampus incorporamos perfiles de gestion documental, administración y tutorización. Funciones: Gestión...

Alisys

Gijón, ES

En dependencia del Responsable Económico-Financiero se responsabilizará de responsabilizarse y prestar apoyo al resto de...

NA

Parres, ES

¿Cuentas con experiencia de más de 3 años como Técnico/a de prevención de riesgos laborales? ¿Deseas trabajar en una...

NA

¿Cuentas con experiencia realizando labores administrativas? ¿Has manejado anteriormente Salesforce y SAP? ¿Cuentas con...