Lloc de treball: oficina de Gavà o Reus i centres educatius Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip per a dissenyar, implementar i avaluar el projecte educatiu integral del model de negoci.
Oferim: Incorporació a un equip estable i multidisciplinari.
Pla de carrera i possibilitats de creixement professional Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Retribució competitiva segons experiència i valors aportats.
Funcions i responsabilitats: Disseny pedagògic: Elaboració del projecte educatiu del migdia ( objectius, metodologia, activitats, avaluació) Implementació i execució: Posada en marxa de les activitats dins de l'espai de migdia a les escoles que gestiona l'empresa Coordinació d'equip: Acompanyament dinamització del projecte conjuntament amb les supervisores i coordinadores de centre Avaluació i millora: indicador d'avaluació del projecte, millora continua.
Perfil professional: Titulació: Pedagogia/ Direcció o coordinació activitats de lleure.
Experiència mínima de 3 anys en gestió de l'espai de migdia en centres educatius, es valora l'experiència en creació i implementació de projectes educatius Competències: Capacitat de disseny i desenvolupament pedagògic Coneixement del marc normatiu de l'espai de menjador Domini de metodologies actives, educació emocional, aprenentatge socioeducatiu, mirada restaurativa.
Experiència en coordinació pedagògica en lleure i menjador escolar Creativitat en plantejament d'activitats lúdiques Organització i autonomia en el disseny, preparació i seguiment d'activitats Coneixement de protocols de menjador.
Condicions laborals Contracte Fix Discontinu (de setembre a juny) Jornada completa conveni de lleure Horari: de 8 a *****h Salari a concretar E nvia'ns el teu CV a: ****** amb l'assumpte "Director/a de lleure, " amb les 2 peticions necessàries per formar part del procés de selecció.
Presentació breu (màxim 100 paraules) 3.1.
Explica una situació en què hagis dedicat molt d'esforç a una tasca o projecte, tot i no tenir-ne l'obligació directa.
Què et va motivar i com va acabar?
(màxim 200 paraules)
Gràcies per l'interès.
Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil.
Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Director/a en Málaga
Bilba Constructora
Málaga, ES
Onsitech
Málaga, ES
Director de Operaciones
5 dic.Hays
Málaga, ES