No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
999Informàtica i IT
843Comercial i Vendes
794Administració i Secretariat
690Desenvolupament de Programari
410Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
389Educació i Formació
378Enginyeria i Mecànica
355Màrqueting i Negoci
320Dret i Legal
297Indústria Manufacturera
285Instal·lació i Manteniment
210Sanitat i Salut
204Disseny i Usabilitat
193Hostaleria
155Construcció
127Publicitat i Comunicació
106Art, Moda i Disseny
90Arts i Oficis
86Recursos Humans
86Comptabilitat i Finances
83Atenció al client
58Alimentació
57Cures i Serveis Personals
54Turisme i Entreteniment
52Immobiliària
36Producte
36Seguretat
25Farmacèutica
19Banca
14Social i Voluntariat
14Energia i Mineria
13Esport i Entrenament
8Telecomunicacions
5Editorial i Mitjans
3Assegurances
2Agricultura
1Ciència i Investigació
0BNP Paribas Real Estate
Consultor/a Inversión Industrial y Logística
BNP Paribas Real Estate · Madrid, ES
Teletreball Office
BNP Paribas es un banco líder en Europa de dimensión internacional. Está presente en 74 países con más de 192.000 profesionales, de los cuales 146.000 se encuentran en Europa. El Grupo mantiene posiciones clave en sus tres grandes áreas de actividad: Domestic Markets e International Financial Services (cuya red de banca minorista y servicios financieros forma parte de Retail Banking & Services), así como Corporate & Institutional Banking, que ofrece servicios a clientes corporativos e institucionales. El Grupo acompaña a sus clientes (particulares, empresarios, PYMEs, grandes empresas e instituciones) para ayudarles a realizar sus proyectos prestándoles servicios de financiación, inversión, ahorro y aseguramiento. En Europa, el Grupo tiene cuatro mercados domésticos (Bélgica, Francia, Italia y Luxemburgo) y BNP Paribas Personal Finance es número uno en financiación a particulares en Europa.
BNP Paribas Real Estate presta servicios a lo largo de todo el ciclo de vida del inmueble: transacción, consultoría, valoración, Property Management e Investment Management. Cuenta con un equipo de Project Management dedicado a la planificación, coordinación y gestión de procesos constructivos, y otro para el estudio de los mercados.
MISIÓN
Dentro de nuestros servicios de Asesoramiento, en la vertical de Capital Markets, tu objetivo como Consultor de Inversión será brindar apoyo a la business line en la captación y estructuración de operaciones de inversión, así como en el seguimiento de clientes y producto Logístico Industrial.
RESPONSABILIDADES
- Colaborar directamente con el equipo y el manager de business line
- Originar producto en inversión
- Ejecutar las operaciones de inversión
- Estructurar los modelos de análisis financiero
- Preparar y coordinar de los documentos de marketing necesarios para su comercialización
- Coordinar y participar en el procedimiento de venta
- Analizar e identificar oportunidades de los activos inmobiliarios en mercado
- Mantenimiento de las cuentas y relaciones comerciales.
- Formación superior, ADE, Arquitectura, Economicas
- Valorable formación de Postgrado orientado a Real Estate
- Experiencia entre 3 – 5 años en sector financiero, auditoría o Real Estate
- Inglés y castellano fluido
- Sólido conocimiento del mercado inmologístico
- Conocimiento de modelos de Discounted Cash Flow
- Paquete Office
- Capacidad de negociación
- Capacidad analítica
- Pensamiento crítico
- Capacidad para colaborar/ trabajar en equipo
- Programas de formación, planes de carrera y oportunidades de movilidad interna, no solo a nivel nacional sino también a nivel internacional gracias a nuestra presencia en diferentes países
- Comité de Diversidad e Inclusión a nivel Grupo que vela por un ambiente de trabajo inclusivo. En los últimos años se han creado varias comunidades de empleados que organizan diferentes acciones de concienciación en torno a la diversidad e inclusión (PRIDE, We Generations y MixCity)
- Programa de voluntariado corporativo (1 Million Hours 2 Help) en el que los empleados pueden dedicar tiempo de su horario laboral a actividades de voluntariado
- Plan de retribución flexible
- Seguro Médico y de Vida incluído
- Modelo de teletrabajo híbrido
- 28 días de vacaciones
BNP Paribas Real Estate
Madrid, ES
KYC Operations Officer Trainee - Madrid
BNP Paribas Real Estate · Madrid, ES
Outlook
GRUPO BNP PARIBAS
El Grupo BNP Paribas es el principal banco de la Unión Europea y uno de los más importantes a nivel internacional. Contamos con cerca de 185.000 empleados en 65 países. En España somos más de 5.100 empleados en 13 líneas de negocio.
REAL ESTATE
BNP Paribas Real Estate presta servicios a lo largo de todo el ciclo de vida del inmueble: transacción, consultoría, valoración, Property Management e Investment Management. Cuenta con un equipo de Project Management dedicado a la planificación, coordinación y gestión de procesos constructivos, y otro para el estudio de los mercados.
SOBRE EL PUESTO
MISION
Ayuda a la organización a identificar posibles riesgos asociados a las figuras que intervienen en las operaciones de negocio u operativas internas, principalmente relacionados con blanqueo de capitales, riesgo reputacional o impago, ofreciendo toda la información necesaria al resto de equipos para decidir si empezar o continuar con la relación o no.
RESPONSABILIDADES
Apoyo Al Equipo De KYC Operation
Iniciación del proceso: Tras la solicitud del RM, iniciación del proceso KYC en el caso de nuevos clientes en MDS
Recolección de documentación e información: Contribución a la recopilación de información y documentación de naturaleza pública
Screening: Tras la fusión de los equipos de Data Control y KOT, el equipo de KYC Operations colaborar en el proceso de de screening en Vigilance, incluyendo el análisis de resultados relacionados con listas de sanciones y listas PEP. Análisis de noticias adversas a través de la herramienta DJAAMS, en caso de ser aplicable al caso, y evaluación de la materialidad de dichas noticias adversas.
Procurement: Colaboración activa en el alta de proveedores externos, incluyendo el apoyo en todas las tareas relacionadas con el proceso de Procurement
- Las tareas arriba indicadas no solo hacen referencia al proceso KYC, asumiendo el equipo de KYC Operations todos los procesos relacionados con la diligencia debida "Know Your XXX"
REQUISITOS
- Imprescindible incorporación inmediata y posibilidad de firmar convenio de prácticas con la universidad
- Inglés B2
- Conocimientos legales básicos
- Conocimientos en materia de prevención de blanqueo y sanciones internacionales son deseables
- Groupware Microsoft Exchange Outlook
- Compliance Vigilance
- Proactividad
- Capacidad resolutiva
- Trabajo en equipo
- Ganas de aportar y aprender
BNP Paribas Grupo en España es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y se enorgullece de brindar igualdad de oportunidades de empleo a todos los que buscan trabajo. Nos comprometemos activamente a garantizar que ninguna persona sea discriminada por motivos de edad, discapacidad, cambio de género, estado civil o de matrimonio, embarazo y maternidad/paternidad, raza, religión o creencias, sexo u orientación sexual. La equidad y la diversidad están en el centro de nuestra política de contratación porque creemos que fomentan la creatividad y la eficiencia, lo que a su vez aumenta el rendimiento y la productividad. Por tanto, en igualdad de condiciones en cuanto a cualificación y competencias para el puesto, accederá la persona candidata del sexo menos representado en ese nivel. Nos esforzamos por reflejar la sociedad en la que vivimos, manteniendo la imagen de nuestros clientes.
Scrum Master
28 d’ag.BNP Paribas
Madrid, ES
Scrum Master
BNP Paribas · Madrid, ES
.Net Java Python Agile Scrum Jira Office
GROUP BNP PARIBAS
BNP Paribas Group is the top bank in the European Union and a major international banking establishment. It has close to 185,000 employees in 65 countries. In Spain we are more than 5,100 employees within 13 business lines.
Personal Finance
BNP Paribas Personal Finance, through its brand Cetelem, specialises in consumer credit, personal loans and card management. It is a financial partner of major retailers, consumer goods companies and car dealerships, as well as a benchmark in market analysis thanks to the Cetelem Observatory studies. BNP Paribas Personal Finance has 20,000 employees serving more than 20 million customers.
About the job
Solid reputation, passionate individuals, and endless opportunities. That´s SE.T BNP Paribas Personal Finance International Shared Service Center.
Our consistent track record of services delivery means comfort for our customers and opportunities for our employees.
You will find SE.T to be full of energy and an Inclusive Workplace in which you truly can make a difference.
Would you like to join our international team that delivers end-to-end solutions (applications and operations activities) to businesses of BNP Paribas Personal Finance Group entities around the world?
In a context of maintaining the high level of existing activities while growing the number of international customers, we are looking for our Scrum Master.
AsScrum Master, you will be responsible for:
• To guarantee the method for the benefit of the Product
o Is the contact person for and oversees application of Agile values and principles within the squad
o Applies the Agile approach and coordinates or facilitates the necessary procedures, governance and ceremonies
o Supports continuous improvement through feedback or other initiatives to improve squad efficiency
o Supports and coaches the Squad and Product Owner in implementing the Agile framework, proposing tried and tested or innovative techniques for defining prioritising, developing and estimating, etc.
o Monitor and report on progress, ensuring timely delivery of product increments
• As a facilitator:
o Ensures fluid, transparent, communication and promotes a positive atmosphere in the squad; leveraging appropriate tooling and governance
o Supports and coaches the Product owner in managing the Backlog
o Contributes and supports the governance required of the Squad from PMO or the wider organization
o Lead and facilitate ceremonies, including planning daily stand-ups, reviews, and retrospectives
o Communicate effectively with cross-functional teams to remove impediments and facilitate a smooth workflow
What we are looking for:
• 1 year experience as Scrum Master, and +2 years experience in agility, with technical background
• Degree in technical field, ideally with Certified Scrum Master (CSM) or similar Agile certifications
• Ability to work effectively with stakeholders at all levels of the organization.
• Proficiency in Microsoft Office, Jira and Confluence.
Skills:
• Customer / Product centric approach
• Ability to deliver / Results driven
• Effective governance and stakeholder management (IT and Business)
• Ability to lead & motivate Agile and cross-functional teams
• Ability to inspire others & generate people´s commitment
• Understanding of Tribe and Guild approach and ability to create / support a new Squad, Tribe, etc., for new product
• Organizational skills & proactivity
• Ability to collaborate / Teamwork
• Ability to manage / facilitate
• Understanding of the project mind-set
• Ability to develop and adapt processes
• Familiarity with data visualization tools and techniques
• Experience with Agile management tools (e.g., Jira, Trello)
• Software Development roles and lifecycle
• Experience in the Finance or Insurance sector is a plus
NICE TO HAVE
• Data analytics, data engineering, data governance, data quality, data security and data science processes and best practices
• IT and Business Risk & Cybersecurity
LANGUAGES
• English C1
• Optionally, French level B2 or higher
Who are we?
We are South Europe Technologies (S.ET); the IT, Data and Operations Shared Service Center of BNP Paribas Personal Finance, with delivery centers in Spain and Portugal, providing the best solutions to BNPP PF entities around the world such as Cetelem (specialized, between others, in financial partnership of major retailers, consumer goods companies and car dealerships).
Among other services, our portfolio is composed of:
• Applications Management (Architecture, Project Management, Development, and Quality Assurance).
• IT Risks & Cybersecurity Services.
• Platforms Management.
• Data Analytics and AI.
• Operations.
Our offices are in Spain (Madrid) and Portugal (Lisbon, Porto). The company brings together over 200+ employees, with expertise in various technologies (Java, .Net, Python, Tibco, APIGee) and other operational roles (Functional Analyst, Project Manager, Business Analyst, Auto Stock Financing operators). We keep growing!
Network Architect
28 d’ag.BNP Paribas
Network Architect
BNP Paribas · Madrid, ES
Teletreball Ansible Office
Description
GROUP BNP PARIBAS
The BNP Paribas Groupis one of the largest international banking networks, with a presence in 72 countries.
The organization is an international financial services group, with more than 200,000 employees with solid roots in Europe.
The BNP Paribas Groupis organized around two main activities: Retail Banking and Corporate & Institutional Banking (CIB).
As part of the global coordination of BNP Paribas´ IT activities, the IT Group function oversees all IT departments supporting the bank´s Businesses and Functions worldwide.
The IT production has two main entities ITG Production and ITO, with a main governance lead by ITGP. Within this structure, IT Group Production (ITGP) plays a central role, being responsible for IT operations and the management of associated network infrastructures.
The Campus Network teams are responsible for designing, deploying, and supporting these services for all BNP Paribas buildings (campus and branches) in their EMEA scope. They are performing that according to the Group guidelines and standards (Security, compliance, features, infrastructures, ...).
The services concerned are LAN campus, Wi-Fi Connectivity, Network Access Control (NAC) and DNS/DHCP/IPAM (DDI) solutions.
ABOUT THE JOB
MISSION
As part of the Telecom Campus team, you will join a group of about 30 specialists focused on enterprise LAN and Wi-Fi Networks.
The team is responsible for designing, deploying and ensuring the operational maintenance of telecom infrastructures across BNP Paribas office buildings and banking branches.
RESPONSIBILITIES
In this role, your main responsibilities will include:
Designing and evolvingthe Group´s LAN and Wi-Fi network infrastructures by proposing highly resilient and secure architectural models. You will produce architecture and engineering documentation and participate in network deployment and configuration projects
Contributing to major global infrastructure transformation projects, suchas the integration or convergence of new entities into the Group´s standard solutions.
Conducting auditsof existing network infrastructures.
Enhancing the solutions and product catalog byperforming technological watch activities and testing new product ranges and software versions.
Acting as a technical expertduring complex incident resolution and supporting technical operations during planned interventions (both during and outside of business hours).
You will play a key role in maintaining internal client satisfaction within a pleasant working environment (flex office, coworking spaces, regular remote work, on-site restaurant, gym, media library, concierge services). As part of BNP Paribas´ IT core, you will be among the experts driving the bank´s IT services forward
REQUIREMENTS
• You have strong expertise in telecom infrastructure and enterprise networks, with in-depth knowledge of Wi-Fi architectures and network security components.
• You are proficient in configuring enterprise LANs, including switch and router setup, and protocols such as BGP, OSPF, Spanning Tree, EVPN, VXLAN, and SD-WAN.
• You are also skilled in Wi-Fi network setup: conducting wireless coverage surveys, defining access point configurations, verifying frequency and channel settings, and configuring Wi-Fi controllers.
• You have hands-on experience with Cisco ISE security systems (including 802.1x, EAP-TLS, TEAP protocols).
• You are comfortable working with several of the following products: Cisco Catalyst switches, Cisco ISE, WLC 9800, Catalyst Center, Aruba switches, Aruba MC, Ekahau, and Arista switches.
Nice to have:
• LAN Data center skills
• SDWAN architecture & SASE network evolution
• Ansible development skills
• Create insightful dashboard on Grafana
Languages & Qualifications
• You hold a Master´s degree from an engineering school or equivalent university program, with a specialization in Networks and Telecommunications.
• You are fluent in English, both written and spoken, as the position involves frequent interaction with Group entities worldwide.
• If You have Basic French language skills is an advantage
SKILLS
• You have at least 7 years of experience in similar roles within organizations of comparable size.
• You are recognized for your proactivity and client-oriented mindset
• Your ability to solve complex problems helps you achieve your goals
• You also have excellent synthesis and analytical skills, and your adaptability is one of your key strengths.
OTHERS
- Available for On Site Services: 08:00 to 19:00 regular schedule.
- Available for On Call Services: Off regular schedule services in 24/7 weekly shifts.
Transversal & Behavioral
- Accountability
- Resilience
- Good interpersonal skills
BENEFITS
• Training programs, career plans and internal mobility opportunities, national and international thanks to our presence in different countries.
• Diversity and Inclusion Committee that ensures an inclusive work environment. In recent years, several employee communities have been created to organize diversity and inclusion awareness actions (PRIDE, We Generations and MixCity).
• Corporate volunteering program (1 Million Hours 2 Help) in which employees can dedicate time out of their working hours to volunteer activities.
• Flexible compensation plan.
• Hybrid telecommuting model (50%).
• 32 vacation days.
Diversity and inclusion commitment
BNP Paribas Group in Spain is an equal opportunity employer and proud to provide equal employment opportunity to all job seekers. We are actively committed to ensuring that no individual is discriminated against on the grounds of age, disability, gender reassignment, marriage or civil partnership status, pregnancy and maternity/paternity, race, religion or belief, sex or sexual orientation. Equity and diversity are at the core of our recruitment policy because we believe that they foster creativity and efficiency, which in turn increase performance and productivity. We strive to reflect the society we live in, while keeping with the image of our clients.
IT Auditor
27 d’ag.BNP Paribas
Madrid, ES
IT Auditor
BNP Paribas · Madrid, ES
Cloud Coumputing LESS
MISSION
The Inspection Générale (IG) is the internal audit function of the group. It carries out audits on all the activities of the Group in France and worldwide, relying either on generalists or specialists auditors, either through central or local teams.
The Iberian Peninsula IG Hub is a team of auditors covering BNP Paribas Group entities operating in Spain and in Portugal, countries where BNP Paribas develops both domestic business activities and large outsourced service centers. The hub intends to develop a practice for auditing IT activities operated in the Iberian Peninsula and from time to time, for supporting other IT audits over the EMEA region.
In this respect, the Iberian Peninsula IG Hub looks for an IT Auditor with a strong IT knowledge and experience in order to participate to IT audit assignments. Knowledge in the fields of Cybersecurity and IT Audit will represent an additional advantage.
The IT Auditor will report directly to the Head of IT Assignment and will be functionally part of the worldwide IT Audit Line.
RESPONSIBILITIES
Participate in the audit team assignments and special reviews (when required by regulators, business lines, or senior management):
• Contribute to the planning and preparation of the assignment e.g. understanding the methodology to be applied, acquiring a deep knowledge of theactivities to be covered, understanding the detailed technologies, gathering relevant key figures, etc.
• Develop a thorough understanding of the activities within the scope of the assignment, its strategy and governance, and the related risks.
• Evaluate the overall setup and identify the main areas of risk (including a comprehensive assessment of the management actions).
• Execute detailed investigations leveraging on a strong technical knowledge in various IT systems (Databases, Operating systems Linux/Windows,Cybersecurity/Network security, Virtualization, containerization, Cloud Computing and related risks).
• Leverage on adequate programming languages and scripting to perform efficient investigations by automating analysis.
• Ensure the adequate learning and understanding of the standard IT solutions used in the IT infrastructure and production, Cybersecurity managementin order to analyze adequately their configuration and be able to identify and raise potential risks.
• Recommend appropriate actions to the management in order to remediate the identified weaknesses.
• Formalize the results of the assignment investigations and contribute to the production of the assignment deliverables.
• Present the conclusions of the assignment fieldwork to the senior management.
Review the implementation of the Inspection Générale IT recommendations:
• Review and challenge the actions defined to remediate the weaknesses identified by the audit team through its assignments.
• Ensure the adequacy of the answers to address permanently the gaps following accurately the recommended actions.
• Perform relevant control testing to ensure the proper implementation of the actions.
Contribute to the periodic risk assessment of IT activities and planning:
• Perform a periodic and comprehensive risk assessment of the IT activities as per the Group guidelines.
• Keep abreast of change/new development of regulatory requirements that are relevant to IT activities and related functions.
• Assist in the elaboration of the IT audit planning following a risk-based approach.
• Contributing Responsibilities
• Contribute to the improvement of the Inspection Générale practices through the elaboration and update of our methodologies.
REQUIREMENTS
- Studies
• Possess a Bachelor´s / Master´s Degree in Information Technology/ Management Information System / Computer Science and related discipline;
• Professional Qualification/Certificate in Audit, e.g. CISA, CISSP, CISM, CCSP is a plus.
- Experience
Not less than 3 years of experience in external auditing / internal auditing / IT / risk / compliance / internal control / operations in the financial services industry.
- Languages
- English (fluent);
- Spanish (sufficient level or one to be necessarily acquired);
- French or Portuguese (if possible).
SKILLS
- Technical
- IT Audit practices;
- Strong technical background in IT activities notably IT Development and Maintenance, IT Security and namely Cybersecurity, and IT Continuity;
- Transversal & Behavioral
- Analytical skills;
- Ability to synthetize and present things in a way understandable to non-IT readers;
- Ability to promote a constructive, cooperative teamwork environment.
BENEFITS
• Training programs, career plans and internal mobility opportunities, national and international thanks to our presence in different countries.
• Diversity and Inclusion Committee that ensures an inclusive work environment. In recent years, several employee communities have been created to organize diversity and inclusion awareness actions (PRIDE, We Generations and MixCity).
• Corporate volunteering program (1 Million Hours 2 Help) in which employees can dedicate time out of their working hours to volunteer activities.
• Flexible compensation plan.
• Hybrid telecommuting model (50%).
• 32 vacation days.
Diversity and inclusion commitment
BNPParibas Group in Spain is an equal opportunity employer and proud to provide equal employment opportunity to all job seekers. We are actively committed to ensuring that no individual is discriminated against on the grounds of age, disability, gender reassignment, marriage or civil partnership status, pregnancy and maternity/paternity, race, religion or belief, sex or sexual orientation. Equity and diversity are at the core of our recruitment policy because we believe that they foster creativity and efficiency, which in turn increase performance and productivity. We strive to reflect the society we live in, while keeping with the image of our clients.
IAM SailPoint Engineer
27 d’ag.BNP Paribas
Madrid, ES
IAM SailPoint Engineer
BNP Paribas · Madrid, ES
Office
GROUP BNP PARIBAS
BNP Paribas Group is the top bank in the European Union and a major international banking establishment. It has close to 185,000 employees in 65 countries. In Spain we are more than 5,100 employees within 13 business lines.
Spain IT Production
Spain IT Production organization consists of CIB ITO & ITG IT Platforms and is responsible for providing IT Production services to our Clients in EMEA, ensuring a Digital Market evolution, in a secured and performant environment, and with a reliable quality. IT Production organisation includes Infrastructure services, Telecom & Workspace, Production Security and Application Production domains and associated transversal services (CTO Office, Control Tower, PMO and IT Continuity). In Spain, IT Production relies on a Platform with over 400 experts that provide full-stack support services ensuring a secure, stable, standardized, and efficient production.
ABOUT THE JOB
MISSION
We are looking for an OPERATIONAL SECURITY ENGINEER in charge of functional support to deploy ARM, help and advice ITG applications owners on rights modelling on MyAccess (Access Right Management tool). She/he is the interface between assets owners and technical team.
RESPONSIBILITIES
The main activities and missions will be:
• Daily support to ITG application owners to deploy their rights on our ARM tool.
• Responses to RTS or SNOW ticketing regarding standard request
• Responses to RTS or SNOW ticketing regarding user´s incident
• Analysis and proposal for non-standard request with Expertise Team support
• Analysis and correction of anomalies and inconsistencies reported by users
• Ensuring the data quality of the rights catalogue
• Communication about services event (Incident, Change)
• Guaranteeing the update of documentation (training documentation and user´s guides)
• Manage the certification campaign
REQUIREMENTS
- Studies
Master´s degree or equivalent
- Experience
At least 5 years
- Languages
High Level of English (written / spoken).
French speaking will be appreciated.
SKILLS
- Technical
o SailPoint IdentityIQ is a plus
o Minimum 2 to 4 years´ experience in IAM (Access Right Management) with knowledge in Segregation of duties -SOD) Business role, workflows management, reviews and certifications
- Transversal & Behavioral
o Proactive to help owner´s application
o Knowledge in Communicating & implementing good security practices
o Critical mind, good analytical and synthesis skills.
o Rigor, curiosity, autonomy, involvement, availability, and taste for teamwork.
o Ability to listen and communicate to convince, adapting to one´s interlocutors.
o Ability to take a step back and formalize needs, write synthesis documents and report on work.
BENEFITS
• Training programs, career plans and internal mobility opportunities, national and international thanks to our presence in different countries.
• Diversity and Inclusion Committee that ensures an inclusive work environment. In recent years, several employee communities have been created to organize diversity and inclusion awareness actions (PRIDE, We Generations and MixCity).
• Corporate volunteering program (1 Million Hours 2 Help) in which employees can dedicate time out of their working hours to volunteer activities.
• Flexible compensation plan.
• Hybrid telecommuting model (50%).
• 32 vacation days.
Diversity and inclusion commitment
BNP Paribas Group in Spain is an equal opportunity employer and proud to provide equal employment opportunity to all job seekers. We are actively committed to ensuring that no individual is discriminated against on the grounds of age, disability, gender reassignment, marriage or civil partnership status, pregnancy and maternity/paternity, race, religion or belief, sex or sexual orientation. Equity and diversity are at the core of our recruitment policy because we believe that they foster creativity and efficiency, which in turn increase performance and productivity. We strive to reflect the society we live in, while keeping with the image of our clients.
Arval BNP Paribas Group
Comercial de Fidelización Grandes Cuentas
Arval BNP Paribas Group · Alcobendas, ES
Teletreball SharePoint Office
GRUPO BNP PARIBAS
El Grupo BNP Paribas es el principal banco de la Unión Europea y uno de los más importantes a nivel internacional. Contamos con cerca de 185.000 empleados en 65 países. En España somos más de 5.100 empleados en 13 líneas de negocio.
ARVAL
En Arval tenemos como misión mejorar la vida de las personas ofreciendo servicios de movilidad adaptados a las necesidades de nuestros clientes y con una clara orientación hacia la movilidad sostenible. Ofrecemos una amplia gama de soluciones innovadoras y proporcionamos un servicio personalizado a nuestros clientes, desde grandes corporaciones a particulares. Con más de 30 años de experiencia, presencia en treinta países y una flota financiada superior a 1,5 millones de vehículos, somos líderes en nuestro sector
SOBRE EL PUESTO
MISIÓN
Es el encargado de consolidar y fidelizar la relación con el cliente existente en el día a día, orientada a su satisfacción, optimizando la rentabilidad y aportando un crecimiento, de acuerdo a los procesos de negocio y en función de los objetivos marcados y la metodología de venta establecida.
RESPONSABILIDADES
- Gestionar la cartera de clientes a través de un profundo conocimiento de sus condiciones contractuales y sus necesidades.
- Principal responsable de las renovaciones y crecimiento en el cliente.
- Elaborar conjuntamente con Business Manager la estrategia cuenta y llevar a cabo su implementación.
- Asegurar el flujo de información dentro de la Compañía.
- Implementar internamente todo lo acordado con el cliente en una visita, y recogido en el Acta de Reunión y Sales Force.
- Cumplir los Objetivos establecidos por la dirección Comercial, realizar el seguimiento de los mismos y adoptar las medidas correctoras necesarias en caso de desviación.
- Contratación en Cliente Existente:
- Analizar necesidades del cliente y llevar a cabo la estrategia junto con el BM.
- Solicitar validación parámetros de cotizaciones especiales (COE)
- Solicitar descuentos especiales a Procurement.
- Realizar la presentación tanto de la propuesta de valor como comercial al cliente, en función de la estrategia de cada cuenta.
- Gestion análisis de las renovaciones con antelación en base a la situación del mercado.
- Negociar con el cliente la propuesta, solicitando la intervención del BM si lo considera necesario.
- Solicitar al cliente toda la información necesaria para gestionar internamente el pedido.
- Ofrecimiento de vehículos de catálogo.
- Mantener y solicitar la línea de crédito vigente para cualquier nueva contratación o recalculo.
- Gestión de la relación con el cliente:
- Trabajar sistemáticamente de forma conjunta con el Business Manager fomentando el flujo de información del cliente entre ambos con reuniones semanales.
- Implementar internamente los acuerdos establecidos con el cliente.
- Trasladar las peticiones administrativas del cliente al equipo de Sales Support apoyando al mismo en caso de duda en la gestión. (pedidos, cancelaciones, actualizaciones de datos, reporting, subrogaciones …etc)
- Registro, análisis-asesoramiento y propuesta de soluciones ante reclamaciones y uso con rigor de empowermet y gestos comerciales.
- Implementar las acciones derivadas de las visitas realizadas con el cliente.
- Gestion y actualización en Sales Force de las oportunidades tanto de renovación como de crecimiento.
- Seguimiento y análisis de las encuestas NPS, y preparar plan de acción a seguir para revertir la situación en caso necesario junto con el BM.
- Analizar el informe de flota para detectar desviaciones kilométricas, renovaciones y realizar su presentación al cliente.
- Detección y propuesta de servicios adicionales que encajen con las necesidades del cliente.
- Analizar y preparar la Fuel Reiview, TCO, etc en colaboración con el Business Consultant.
- Estudios
- Experiencia
Conocimiento de la Sales Methodology.
Conocimiento de las herramientas digitales de la empresa (DRIVE, Showpad, Sharepoint, etc)
COMPETENCIAS
Orientación al Cliente.
Creatividad, innovación, capacidad para resolver problemas.
Negociación.
- Técnicas
- Transversales & Comportamentales
BENEFICIOS
- Programas de formación, planes de carrera y oportunidades de movilidad interna, no solo a nivel nacional sino también a nivel internacional gracias a nuestra presencia en diferentes países.
- Comité de Diversidad e Inclusión a nivel Grupo que vela por un ambiente de trabajo inclusivo. En los últimos años se han creado varias comunidades de empleados que organizan diferentes acciones de concienciación en torno a la diversidad e inclusión (PRIDE, We Generations y MixCity).
- Programa de voluntariado corporativo (1 Million Hours 2 Help) en el que los empleados pueden dedicar tiempo de su horario laboral a actividades de voluntariado.
- Plan de retribución flexible.
- Modelo de teletrabajo híbrido (50%).
- 22 días de vacaciones.
- 2 días de asuntos propios.
- Día libre en Navidad.
- Tarde libre el día de tu cumpleaños.
- Jornada intensiva todos los viernes y en julio y agosto.
- Flexibilidad horaria.
- Seguro de vida.
- Seguro médico.
- Tarjeta comida
- Salario fijo + bonus variable + participación en beneficios.
BNP Paribas Grupo en España es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y se enorgullece de brindar igualdad de oportunidades de empleo a todos los que buscan trabajo. Nos comprometemos activamente a garantizar que ninguna persona sea discriminada por motivos de edad, discapacidad, cambio de género, estado civil o de matrimonio, embarazo y maternidad/paternidad, raza, religión o creencias, sexo u orientación sexual. La equidad y la diversidad están en el centro de nuestra política de contratación porque creemos que fomentan la creatividad y la eficiencia, lo que a su vez aumenta el rendimiento y la productividad. Por tanto, en igualdad de condiciones en cuanto a cualificación y competencias para el puesto, accederá la persona candidata del sexo menos representado en ese nivel. Nos esforzamos por reflejar la sociedad en la que vivimos, manteniendo la imagen de nuestros clientes.
Financial Controller
26 d’ag.Arval BNP Paribas Group
Financial Controller
Arval BNP Paribas Group · Madrid, ES
Teletreball Excel
GRUPO BNP PARIBAS
El Grupo BNP Paribas es el principal banco de la Unión Europea y uno de los más importantes a nivel internacional. Contamos con cerca de 185.000 empleados en 65 países. En España somos más de 5.100 empleados en 13 líneas de negocio.
ARVAL
En Arval tenemos como misión mejorar la vida de las personas ofreciendo servicios de movilidad adaptados a las necesidades de nuestros clientes y con una clara orientación hacia la movilidad sostenible. Ofrecemos una amplia gama de soluciones innovadoras y proporcionamos un servicio personalizado a nuestros clientes, desde grandes corporaciones a particulares. Con más de 30 años de experiencia, presencia en treinta países y una flota financiada superior a 1,5 millones de vehículos, somos líderes en nuestro sector
SOBRE EL PUESTO
MISIÓN
Bajo la supervisión del Responsable De Departamento, participará en labores de planificación presupuestaria, reporting y de análisis de las distintas actividades y negocios de la empresa
RESPONSABILIDADES
- Cálculo y análisis de provisiones y ajustes según normativa contable del Grupo/Sector (IFRS)
- Planificación presupuestaria
- Análisis de desviaciones en Cuentas de Resultados
- Análisis de rentabilidad de la empresa
- Automatización de reports
- Apoyo en las auditorías externas
- Reporting e interlocución internacional con la casa matrizElaboración de Informes para la Dirección en España
- Estudios
- Experiencia
- Idiomas
- Ingles avanzado
- Técnicas
- Reportes en excel avanzado
- Transversales & Comportamentales
Creatividad e innovación
Capacidad para resolver problemas
BENEFICIOS
- Programas de formación, planes de carrera y oportunidades de movilidad interna, no solo a nivel nacional sino también a nivel internacional gracias a nuestra presencia en diferentes países.
- Comité de Diversidad e Inclusión a nivel Grupo que vela por un ambiente de trabajo inclusivo. En los últimos años se han creado varias comunidades de empleados que organizan diferentes acciones de concienciación en torno a la diversidad e inclusión (PRIDE, We Generations y MixCity).
- Programa de voluntariado corporativo (1 Million Hours 2 Help) en el que los empleados pueden dedicar tiempo de su horario laboral a actividades de voluntariado.
- Plan de retribución flexible.
- Modelo de teletrabajo híbrido (50%).
- 22 días de vacaciones.
- 2 días de asuntos propios.
- Día libre en Navidad.
- Tarde libre el día de tu cumpleaños.
- Jornada intensiva todos los viernes y en julio y agosto.
- Flexibilidad horaria.
- Seguro de vida.
- Seguro médico.
- Tarjeta comida.
- Salario fijo + bonus variable + participación en beneficios.
BNP Paribas Grupo en España es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y se enorgullece de brindar igualdad de oportunidades de empleo a todos los que buscan trabajo. Nos comprometemos activamente a garantizar que ninguna persona sea discriminada por motivos de edad, discapacidad, cambio de género, estado civil o de matrimonio, embarazo y maternidad/paternidad, raza, religión o creencias, sexo u orientación sexual. La equidad y la diversidad están en el centro de nuestra política de contratación porque creemos que fomentan la creatividad y la eficiencia, lo que a su vez aumenta el rendimiento y la productividad. Por tanto, en igualdad de condiciones en cuanto a cualificación y competencias para el puesto, accederá la persona candidata del sexo menos representado en ese nivel. Nos esforzamos por reflejar la sociedad en la que vivimos, manteniendo la imagen de nuestros clientes.
BECA Data Engineer Academy
26 d’ag.BNP Paribas
BECA Data Engineer Academy
BNP Paribas · Madrid, ES
Teletreball Power BI Tableau Office
Data Engineer Academy
¿Hablas inglés, español?
¿Te gustaría trabajar en un ambiente internacional?
¿Quieres participar en el crecimiento de un equipo de TI que proporciona un servicio de calidad a todas las entidades de BNP Paribas Personal Finance en todo el mundo?
¡Si tu respuesta es si a esas 3 preguntas por favor sigue leyendo!
Dentro de BNP Paribas Personal Finance, vamos a crear una academia con el objetivo de incorporar un(as/os) estudiantes empezando en modalidad de becaque pueda dar soporte a un equipo de desarrollo internacional, el cual forma parte deSouth Europe Technologies (SET)- Centro Internacional de Servicios Compartidos de IT, Data, Operaciones y Ciberseguridad.
Tras un periodo de onboarding con el rol de Analista de Datos junto con el líder técnico y el resto del equipo, las principales responsabilidades del puesto serán:
- Identificar y proponer mejoras que mejoren el rendimiento y procesos de las soluciones de datos implementadas.
- Recopilar y analizar los requerimientos que las diferentes áreas de negocio propongan.
- Capacidad para interpretar grandes volúmenes de datos y extraer conclusiones relevantes.
- Implementar soluciones para la extracción y transformación de los datos almacenados.
- Desarrollar habilidades para traducir datos complejos en informes compresibles para audiencias técnicas y no técnicas. Estos informes se deberán diseñar, automatizar y publicar utilizando para ello Power BI y/o Tableau.
- Colaborar con otras áreas y equipos interdisciplinarios (analistas de negocio, científico de datos...) en el desarrollo de productos analíticos basados en datos.
- En base a la experiencia desarrollada, proponer mejoras en la calidad y gobierno del dato establecidos por el Data Office
- Mantenerse al tanto de las tendencias y mejores prácticas en el diseño e implementación de las diferentes tecnologías aplicadas al manejo y desarrollo de proyectos basados en datos.
Los requisitos que necesitarás para cubrir esta posición son:
- Una formación en Ingeniería Informática u otras Ingenierías. O en campos relacionados como matemáticas, estadística, física o equivalentes.
- Formación a través de cursos especializados y/o
Soft skills
- Ser una persona proactiva y orientada a la resolución de problemas y toma de decisiones.
Idiomas
- Inglés (mínimo B2) / Francés (opcional).
Ofrecemos
- Formación continua durante el periodo de beca en el rol de Analista de Datos con el objetivo de potenciar los conocimientos y habilidades.
- Proyectos tecnológicos en los que los candidatos puedan aportar conocimiento y valor desde el inicio. Nuestro objetivo es que tu trabajo se vea reflejado y tenga impacto desde el inicio.
- Posibilidad de recorrer diferentes ámbitos y roles en un proyecto tecnológico relacionado con los datos a lo largo del periodo de beca: analista de datos, ingeniero de datos, ... De esta forma serás tú quién decida su
- Beca de 6 meses con posibilidad real de incorporación en contrato permanente al término de la beca.
- Modelo híbrido de teletrabajo.
- Un día de vacaciones por mes de trabajo (de acuerdo con la duración del convenio con la Universidad).
Consideraciones
- Jornada completa de 9:00 a 18:00.
- Remuneración: 880€ brutos/mes.
- Incorporación inmediata.