No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.066Comercial i Vendes
869Informàtica i IT
781Administració i Secretariat
589Desenvolupament de Programari
532Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
459Enginyeria i Mecànica
342Educació i Formació
331Dret i Legal
318Indústria Manufacturera
298Instal·lació i Manteniment
255Màrqueting i Negoci
246Sanitat i Salut
186Art, Moda i Disseny
181Disseny i Usabilitat
137Construcció
113Recursos Humans
113Publicitat i Comunicació
98Comptabilitat i Finances
85Arts i Oficis
84Hostaleria
70Alimentació
68Producte
63Atenció al client
59Immobiliària
54Turisme i Entreteniment
53Cures i Serveis Personals
50Seguretat
30Banca
25Farmacèutica
18Energia i Mineria
13Social i Voluntariat
11Telecomunicacions
6Esport i Entrenament
5Assegurances
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Accenture España
Madrid, ES
Senior Consultant Big Data - Spark
Accenture España · Madrid, ES
MongoDB Agile Azure NoSQL Jenkins Elasticsearch Scala Git Jira AWS Cassandra Kafka Spark Big Data
En Accenture creemos en la tecnología como motor de la reinvención total de la empresa. Trabajamos con las plataformas y los partners líderes en el mercado para impulsar los negocios de nuestros clientes a través de la digitalización, la IA y los datos. Si quieres formar parte de un Great Place To Work® y formar parte de un equipo de de ma´s de 740.000 profesionales en todo el mundo, sigue leyendo.
Tus funciones: podrás colaborar en el diseño y desarrollo de soluciones de datos que impulsen la transformación digital de los clientes.
Implementarás y administrarás soluciones en la nube, optimizando recursos y costos.
Podrás además trabajar en equipos ágiles, contribuyendo a la planificación y ejecución de proyectos.
#BigDataNinja
#ACNArtificialIntelligence
Requisitos:
Apiux Tech
Técnico/a de Sistemas – Weblogic
Apiux Tech · Arrasate/Mondragón, ES
Teletreball Linux Cloud Coumputing Kubernetes AWS Tomcat Nginx
Aplican únicamente residentes de España
Responsabilidades
- Administración de sistemas multicliente (entornos middleware y servidores de aplicaciones)
- Diagnóstico y resolución de incidencias técnicas
- Aplicación de parches y actualizaciones en servidores
- Ejecución de revisiones de seguridad y mantenimiento preventivo
- Participación en proyectos de mejora continua en entornos de producción
- Colaboración con otros equipos técnicos para garantizar la estabilidad y seguridad del sistema
- Ser residente de España
- Formación técnica: Técnico Superior en Administración de Sistemas Informáticos o similar
- Experiencia mínima de 4 años en roles similares
- Conocimientos sólidos en:
- Weblogic (imprescindible)
- Tomcat
- Apache
- Nginx
- Websphere
- JBoss / Wildfly
- Administración de sistemas Linux
- Conocimientos en entornos de almacenamiento y virtualización
- Experiencia con Kubernetes y/o contenedores
- Contrato indefinido
- Modalidad 100% Remoto
- Rango salarial hasta 30K
- 23 días de vacaciones hábiles por año laborado
- Apiux Academy: formación, entrenamientos técnicos e interacción con la comunidad tech para desarrollar tu talento al máximo
- Convenios con Open English
- Convenios con Coderhouse
- Certificaciones patrocinadas con Google Cloud, AWS, ISTQB
- Día de cumpleaños libre
- Bonos por nacimiento, matrimonio y referidos
- Happy Points: sistema de puntos canjeables por días libres
- Proyectos de larga duración y, en algunos casos, de alcance internacional
- Y-Share: posibilidad de ser dueño de una parte de la compañía
Continuamente brindamos espacios a las nuevas generaciones para mostrar y desarrollar ideas, conocimientos y exponer modelos de negocios innovadores enfocados en cubrir, siempre con una propuesta de valor, las necesidades de nuestros clientes.
🔍 ¿Qué hacemos?
Posicionamos el mejor talento con un enfoque estratégico, y nos esforzamos por entender a cabalidad la cultura y valores de cada uno de nuestros clientes, con el fin de hacer el match perfecto entre cliente y talento. Velamos, además, por brindar una candidate experience y employee experience ejemplar para nuestros futuros Happener.
🐝 Ser un Happener
Significa pertenecer a una familia con principios integrales, donde el espíritu ágil, colaborador e innovador son el combustible que día tras día le inyectamos a nuestro corazón para hacer las cosas cada vez mejor.
🚀 Nuestros Principios
We Care: Nos importa la gente, sus valores, principios, aprendizajes y creencias.
We are not comfortable by being comfortable: No nos conformamos con la comodidad, queremos cambio, retos y tomar riesgos.
We create and develop: Nuestro ADN está el crear oportunidades, servicios y productos para impactar al mundo. Desarrollamos talento y código.
Crecimiento: Todos los happeners tenemos mentalidad de fundadores y dueños de Apiux. ¡Si Apiux crece, todos crecen!
We embrace diversity: Incentivamos una cultura que hace que todos, sin importar las diferencias, sientan un ambiente de equidad, oportunidad e inclusión.
🌍 Compromiso con la diversidad e Inclusión
En Apiux promovemos entornos de trabajo diversos, inclusivos y respetuosos 🤝. Garantizamos la igualdad de oportunidades sin distinción de género, edad, origen, orientación sexual, identidad de género, discapacidad u otra condición personal o social. En cumplimiento de la Ley Orgánica 3/2007, el Real Decreto Legislativo 1/2013 y la Ley 15/2022, animamos especialmente a postular a personas con discapacidad, en situación de pensión por incapacidad, y a colectivos históricamente subrepresentados.
¿Quieres ser un Happener e impactar el futuro con la Tecnología y tu Talento?
¡Esperamos tu postulación!
Sé parte de la colmena, sé parte del cambio. 🐝🚀
QIAGEN
Barcelona, ES
(Senior) Scientific Expert in Assay Integration and Fluidics
QIAGEN · Barcelona, ES
Excel
Overview
At the heart of QIAGEN’s business is a vision to make improvements in life possible.
We are on an exciting mission to make a real difference in science and healthcare. We are still the entrepreneurial company we started out as and have today achieved a size where we can bring our full power to many initiatives and to our presence across the globe.
Our most valuable asset are our employees – around 6000 in over 35 locations around the world. Our ambition is to ensure we have outstanding and passionate people working in the best teams and we are constantly looking for new talent to join us.
There are few players who have shaped the world of modern science and healthcare as much as QIAGEN, and we have only just started.
If you are looking to advance your career, are seeking new challenges and opportunities, enjoy working in dynamic, international and diverse teams and want to make a real impact on people’s lives, then QIAGEN is where you need to be.
Join us. At QIAGEN, you make a difference every day.
Position Description
QIAGEN Barcelona is a world leading center for applications in molecular diagnostics, expanding and enhancing the delivery of life-improving diagnostics systems for existing and emerging medical needs, with a focus on personalized healthcare in infectious diseases. We are located at the Barcelona Scientific Parc (PCB), close to major hospital and university campus, reinforcing our connections with the healthcare sector and our commitment to scientific innovation. We have created a diverse, collaborative, safe and engaging workplace which forms the basis for high performing individuals and teams.
We currently have a fantastic opportunity for a (Senior) Scientific Expert in Assay Integration and Fluidics, within the QIAstat R&D group. The successful candidate will work closely with QIAGEN experts and external development partners to lead the integration of molecular assays in microfluidics-based consumables, including all technological evolutions.
Key Responsibilities
- Become the technical reference for microfluidics and integration of molecular assays is self-contained consumables
- Evolve microfluidic designs to meet the functional requirements of individual workflow steps and the overall performance of the assays
- Evolve designs to improve manufacturability and facilitate large scale manufacturing
- Support root cause analysis and problem-solving for issues arising during development, clinical trials, or post-launch
- Design and execute test plans for verification of fluidics performance (e.g., flow control, mixing efficiency, reagent delivery) according to well established guidelines and regulations (e.g., ISO 13485, FDA, CE-IVD).
- Scientific coaching and mentoring of team members to ensure continuous development, sharing knowledge and best practices Position Requirements
(Please ensure your application is submitted in English)
- PhD in Physics, Biomedical engineering, Materials Science, or any other relevant technical or scientific disciplines.
- Scientific curiosity, analytical mindset, wish and ability to solve problems, innovate and introduce improvements aimed at developing best-in-class products.
- Significant research and development experience in diagnostics or molecular assays within industry or academia with a focus on some of the following: development of IVD Point-of-Care consumables, especially for DNA/RNA extraction; multiplex Real-Time PCR, immunoassays, hematology or clinical chemistry
- Excellent communication and presentation skills with a track record of tailoring communication to the target audience. Experience of external stakeholder management and/or international customer partnering is highly desirable.
- Proven leadership experience in medium to high complexity environments ideally within product development. Excellent abilities in nurturing and coaching team members to support personal development and growth.
- Desirable: proven knowledge of IVD regulations, especially in processes such as design control.
At the heart of QIAGEN are our people who drive our success. We act with passion, always challenging the status quo to drive innovation and continuous improvement. We inspire with our leadership and make an impact with our actions. We create a collaborative, safe and engaging workplace which forms the basis for high performing individuals and teams. We drive accountability and entrepreneurial decision-making and want you to excel your growth and shape the future of QIAGEN.
QIAGEN is committed to creating a diverse environment and is proud to be an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, sex, age, national origin, religion, sexual orientation, gender identity, status as a veteran, or disability.
Strada
SAP Payroll Implementation Consultant
Strada · Granada, La, ES
Teletreball Cloud Coumputing
Position: SAP Implementation Consultant
Location: Spain
Our story
Strada is a technology-enabled, people powered company committed to delivering world-class payroll, human capital management, and financial management solutions to organizations globally.
With a team of more than 8,000 experts and over 30 years of expertise, Strada blends leading-edge technology with human ingenuity to help businesses across the globe design and deliver at scale. Supporting over 1,400 customers in 33 countries, Strada partners with customers at every stage of their journey, to help drive their vision forward.
It’s why we’re so driven to connect passion with purpose. Our team’s experience in human insights and cloud technology gives companies and employees around the world the ability to power confident decisions, for life.
With a comprehensive total rewards package, continuing education and training, and tremendous potential with a growing global organization, Strada is the perfect place to put your passion to work.
To learn more about us, visit stradaglobal.com
Role
SAP Payroll Implementation Consultant
Responsibilities
Integrated into the Application Services department and under the supervision of an Cluster Lead, the overall responsibility of an SAP Payroll Implementation Consultant is to support our outsourced clients as follows:
- Provide application support and implementation consultancy through advice, guidance, and appropriate technical activities.
- Generate easy-to-maintain error free implementations and customizing respecting Strada best practices.
- Operate required system tests using either provided or self-generated test data, to ensure the applications/developments meet the agreed specifications.
- Provide documentation (both technical and functional) on work packages implemented
- Manage personal daily priorities and support to project priorities - ensure deadlines are met
- Regularly report on status and progress to the Team/Project Manager.
- Maintain internal and external contact and communication channels at an appropriate level.
- Communicate status, resolution, and root cause of assigned issues.
- Understand the general flows in HR and the SAP HR architecture.
- Respect project timelines and ensure the proper delivery of assigned work package implementations
- Bachelor or Master degree with a Business or Technical emphasis, or equivalent.
- Previous experience in SAP HCM application implementation.
- Be part of 3+ project rollouts.
- Strong interest in delivering high quality support and implementation in the field of Human Resource.
- Service-oriented with a strong client focus and sense of accountability.
- Be committed to the customer the team and the project.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Solid verbal and written communication skills in English.
- Discretion and ability to respect the confidentiality of information.
- Dutch, Belgium or Nordics payroll knowledge is a plus.
- Dutch or French language is a plus.
We offer programs and plans for a healthy mind, body, wallet and life because it’s important our benefits care for the whole person. Options include a variety of health coverage options, wellbeing and support programs, retirement, vacation and sick leave, maternity, paternity & adoption leave, continuing education and training as well as a number of voluntary benefit options.
By applying for a position with Strada, you understand that, should you be made an offer, it will be contingent on your undergoing and successfully completing a background check consistent with Strada’s employment policies. Background checks may include some or all the following based on the nature of the position: SSN/SIN validation, education verification, employment verification, and criminal check, search against global sanctions and government watch lists, credit check, and/or drug test. You will be notified during the hiring process which checks are required by the position.
Our commitment to Diversity and Inclusion
Strada is committed to diversity, equity, and inclusion. We celebrate differences and believe in fostering an environment where everyone feels valued, respected, and supported. We know that diverse teams are stronger, more innovative, and more successful.
At Strada, we welcome and embrace all individuals, regardless of their background, and are dedicated to creating a culture that enables every employee to thrive. Join us in building a brighter, more inclusive future.
Diversity Policy Statement
Strada is an Equal Employment Opportunity employer and does not discriminate against anyone based on sex, race, color, religion, creed, national origin, ancestry, age, physical or mental disability, medical condition, pregnancy, marital or domestic partner status, citizenship, military or veteran status, sexual orientation, gender, gender identity or expression, genetic information, or any other legally protected characteristics or conduct covered by federal, state or local law. In addition, we take affirmative action to employ and advance in the employment of qualified minorities, women, disabled persons, disabled veterans and other covered veterans.
Strada provides reasonable accommodations to the known limitations of otherwise qualified employees and applicants for employment with disabilities and sincerely held religious beliefs, practices and observances, unless doing so would result in undue hardship. Applicants for employment may request a reasonable accommodation/modification by contacting his/her recruiter.
Authorization to work in the Employing Country
Applicants for employment in the country in which they are applying (Employing Country) must have work authorization that does not now or in the future require sponsorship of a visa for employment authorization in the Employing Country and with Strada.
Note, this job description does not restrict management's right to assign or reassign duties and responsibilities of this job to other entities; including but not limited to subsidiaries, partners, or purchasers of Strada business units.
We offer you a competitive total rewards package, continuing education & training, and tremendous potential with a growing worldwide organization.
Disclaimer
Nothing in this job description restricts management's right to assign or reassign duties and responsibilities of this job to other entities; including but not limited to subsidiaries, partners, or purchasers of Strada business units.
GMV
Tres Cantos, ES
Senior SW Integration Engineer for Galileo
GMV · Tres Cantos, ES
Python Linux Docker Kubernetes Ansible Git Jira
Have you been working in systems integration for several years and want to take it to the next level? Would you like to be part of a project in the space sector? Would you like to see the inside of a control centre? Do you like testing/system integration (mainly software)? If you answered yes, this is your vacancy. You will become part of the V&V team at the Galileo control centre, the benchmark project in the European space sector.
We´ll get to the point; we'll tell you what's not on the web. If you want to know more about us go to GMV website.
WHAT CHALLENGE WILL YOU BE TAKING ON?
In this team you will learn all the elements that make up the control center, and you will perform tasks of integration, verification and validation of the same, including for example:
- Coordination of tasks of small teams (based on profile and preferences)
- Installation of the complete control center SW
- Preparation of test environments, including continuous integration
- Test automation
- Test preparation, execution and reporting
- Development of test tools and configuration management
- Possibility of travel (to Germany / Italy) both to install and to execute tests
For this position, we are looking for experts in complex and distributed system integration (mainly Linux operating system).
We will also value previous experience and knowledge in tools related to integration, verification and validation activities:
- Virtualization/containers, such as vsphere, docker or kubernetes
- Requirements and/or test management, such as DOORS, qTest, test link or test rail
- Incident/ticket management, such as Jira, Bugzilla or Redmine
- Source code management, such as Git or SVN
- Scripting/automation: such as python or ansible
🕑 Hybrid working model and 8 weeks per year of teleworking outside your usual geographical area.
💻 Flexible start and finish times, and intensive working hours Fridays and in summer.
🚀 Personalized career plan development, training and language learning support.
🌍 National and international mobility. Do you come from another country? We can offer you a relocation package.
💰 Competitive compensation with ongoing reviews, flexible compensation and discount on brands.
💪Wellbeing program: Health, dental and accident insurance; free fruit and coffee, physical, mental and financialhealth training, and much more!
⚠️ In our recruitment processes you will always have telephone and personal contact, face-to-face or online, with our talent acquisition team. In addition, bank transfers and bank cards will never be requested. If you are contacted through any other process, please write to our team at [email protected]
❤️We promote equal opportunities in recruitment, and we are committed to inclusion and diversity.
WHAT ARE YOU WAITING FOR? JOIN US
If you have any questions please do not hesitate to contact Ignacio Martínez de Salinas, in charge of this vacancy.
Ignacio Martínez de Salinas
TD SYNNEX Spain
Alovera, ES
Técnico/a en Prevención de Riesgos Laborales (temporal)
TD SYNNEX Spain · Alovera, ES
Excel Office Outlook Word
¿Quiénes somos?
Somos TD SYNNEX, una de las principales compañías distribuidoras y agregadoras de soluciones tecnológicas a nivel global. Conectamos a fabricantes, partners y clientes para facilitar el acceso a tecnologías innovadoras que impulsan la transformación digital en todo el mundo.
Formamos una comunidad de más de 25.000 personas apasionadas por la tecnología, comprometidas con ofrecer productos, servicios y soluciones que generan impacto real. Ayudamos a organizaciones de todos los tamaños a maximizar el valor de sus inversiones en TI, impulsar resultados sostenibles y descubrir nuevas oportunidades de crecimiento.
En el centro de todo lo que hacemos está el cuidado: por nuestras personas colaboradoras, por nuestros partners, por quienes confían en nuestro trabajo y por el entorno que compartimos. Estamos comprometidas y comprometidos con ser una organización diversa, equitativa e inclusiva, así como un agente responsable en la sociedad.
¿Qué buscamos?
Estamos en búsqueda de una persona técnica en Prevención de Riesgos Laborales, con experiencia y motivación para unirse de forma temporal (sustitución por paternidad) a nuestro equipo de Personas y Cultura en Alovera. Esta posición es clave para asegurar que nuestros espacios de trabajo y operaciones cumplan con la normativa vigente en materia de salud y seguridad.
Tus principales responsabilidades serán:
- Asegurar la correcta implementación del sistema de gestión de salud y seguridad en todos los niveles de la organización.
- Investigar accidentes e incidentes, gestionar indicadores de siniestralidad y reportar a las autoridades competentes.
- Identificar, revisar y evaluar riesgos laborales tanto en nuestras instalaciones como en las de clientes o proveedores.
- Supervisar el cumplimiento de políticas de seguridad por parte de contratistas y personas visitantes.
- Mantener actualizados los registros de formación en primeros auxilios y prevención de incendios, y coordinar nuevas formaciones cuando sea necesario.
- Atender consultas relacionadas con vehículos de empresa y procesos asociados.
- Registrar y reportar incidentes, asegurando el cumplimiento de los requisitos legales.
- Brindar soporte en otros centros del país cuando sea necesario.
- Apoyar administrativamente en proyectos del área.
- Titulación requerida: Máster en Prevención de Riesgos Laborales (Técnico/a Superior).
- Experiencia previa (se valoran prácticas).
- Capacidad para comunicarte en Inglés.
- Conocimiento sólido de la legislación vigente en salud y seguridad laboral.
- Interés o experiencia en el sector logístico.
- Manejo fluido de herramientas de MS Office (Outlook, Excel, Word).
- Atención al detalle, habilidades analíticas y de comunicación.
- Capacidad para trabajar en equipo y gestionar prioridades de forma eficiente.
- Formar parte de una empresa global, reconocida en el ranking Fortune Top 100.
- Un entorno de trabajo inclusivo, colaborativo y comprometido con el desarrollo profesional.
- Modelo de trabajo híbrido.
- Cultura basada en valores, donde la diversidad y la inclusión son una prioridad real.
¡Nos encantaría conocerte!
Inscríbete y forma parte de un equipo que conecta el ecosistema global de TI y potencia su impacto para todas las personas.
¡Hablemos! 😊
Key Skills
Environmental Health and Safety (EHS) Risk Management, Environment Health and Safety, Health and Safety Legislation, Health Safety (Inactive), Health Safety and Environment (HSE) Management Systems, Health Safety Regulations, Regulatory Compliance, Risk Prevention
What’s In It For You?
- Elective Benefits: Our programs are tailored to your country to best accommodate your lifestyle.
- Grow Your Career: Accelerate your path to success (and keep up with the future) with formal programs on leadership and professional development, and many more on-demand courses.
- Elevate Your Personal Well-Being: Boost your financial, physical, and mental well-being through seminars, events, and our global Life Empowerment Assistance Program.
- Diversity, Equity & Inclusion: It’s not just a phrase to us; valuing every voice is how we succeed. Join us in celebrating our global diversity through inclusive education, meaningful peer-to-peer conversations, and equitable growth and development opportunities.
- Make the Most of our Global Organization: Network with other new co-workers within your first 30 days through our onboarding program.
- Connect with Your Community: Participate in internal, peer-led inclusive communities and activities, including business resource groups, local volunteering events, and more environmental and social initiatives.
At TD SYNNEX, we’re proud to be recognized as a great place to work and a leader in the promotion and practice of diversity, equity and inclusion. If you’re excited about working for our company and believe you’re a good fit for this role, we encourage you to apply. You may be exactly the person we’re looking for!
Otis Elevator Co.
Ferrol, ES
TÉCNICO (H/M) MANTENIMIENTO ENOR FERROL
Otis Elevator Co. · Ferrol, ES
Date Posted:
2025-07-15
Country:
Spain
Location:
Rio Jubia 116, 15404 FERROL, Spain
¿Te gustaría formar parte de un sector estable y con muchas salidas profesionales?
ENOR, empresa asociada a OTIS España, multinacional líder mundial y nacional del sector elevación, está contratando TÉCNICOS DE ASCENSORES en FERROL:
Como TÉCNICO DE ASCENSORES, tus funciones serán:
- Llevar a cabo el mantenimiento preventivo y correctivo de los equipos en tu zona asignada.
- Responder proactivamente ante la diagnosis de averías y reparaciones con el objetivo de conseguir una solución.
- Llevar a cabo las reparaciones asignadas para lograr un funcionamiento continuo.
- Estar en contacto directo con el cliente para establecer una buena relación de trabajo.
- Ser proactivo en la implementación de mejoras y actualizaciones técnicas.
- Asesorar al cliente sobre sobre cómo mejorar el rendimiento de los equipos.
- Cumplir con los estándares de seguridad y medio ambiente establecidos.
FORMACIÓN:
OBLIGATORIO disponer del certificado de mantenedor o alguna de las siguientes titulaciones:
CFGS Técnico Superior en Mecatrónica Industrial. CFGS Técnico Mantenimiento Electromecánico. CFGS Técnico Superior en Mantenimiento de Equipo Industrial. CFGM Técnico en Instalación y Mantenimiento Electromecánico de Maquinaria y Conducción de Líneas.
También son válidos los siguientes IMAQ:
IMAQ 0110 Instalación y mantenimiento de ascensores y otros equipos fijos de elevación y transporte. IMAQ 0210 Desarrollo de proyectos de instalaciones de manutención, elevación y transporte. IMAQ 0108 Mantenimiento y montaje mecánico de equipo industrial. IMAQ 0208 Planificación, Gestión y Realización del mantenimiento y supervisión del montaje de maquinaria, equipo industrial y líneas automatizadas de producción. FMEE0208 Montaje y puesta en marcha de bienes de equipo y maquinaria industrial.
Serán válidas las Ingenierías de espec. Industrial
EXPERIENCIA: preferentemente de al menos 3 años en mantenimiento/montaje de ascensores. En caso de no tener experiencia previa, se exige FP del listado previo (aptdo. Certificac. /Formación).
HERRAMIENTAS: electrónicas y digitales
OTROS:
- Imprescindible carné B en vigor.
Buscamos profesionales comprometidos, cuya prioridad es la seguridad, que se sientan cómodos trabajando en equipos o solos, que sean curiosos y con capacidad adaptativa.
If you live in a city, chances are we will give you a lift or play a role in keeping you moving every day.
Otis is the world’s leading elevator and escalator manufacturing, installation, and service company. We move 2 billion people every day and maintain approximately 2.2 million customer units worldwide, the industry's largest Service portfolio.
You may recognize our products in some of the world’s most famous landmarks including the Eiffel Tower, Empire State Building, Burj Khalifa and the Petronas Twin Towers! We are 69,000 people strong, including engineers, digital technology experts, sales, and functional specialists, as well as factory and field technicians, all committed to meeting the diverse needs of our customers and passengers in more than 200 countries and territories worldwide. We are proud to be a diverse, global team with a proven legacy of innovation that continues to be the bedrock of a fast-moving, high-performance company.
When you join Otis, you become part of an innovative global industry leader with a resilient business model. You’ll belong to a diverse, trusted, and caring community where your contributions, and the skills and capabilities you’ll gain working alongside the best and brightest, keep us connected and on the cutting edge.
We provide opportunities, training, and resources, that build leadership and capabilities in Sales, Field, Engineering and Major Projects and our Employee Scholar Program is a notable point of pride, through which Otis sponsors colleagues to pursue degrees or certification programs.
Today, our focus more than ever is on people. As a global, people-powered company, we put people – passengers, customers, and colleagues – at the center of everything we do. We are guided by our values that we call our Three Absolutes – prioritizing Safety, Ethics, Quality in all that we do. If you would like to learn more about environmental, social and governance (ESG) at Otis click here.
Become a part of the Otis team and help us #Buildwhatsnext!
Otis is An Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability or veteran status, age, or any other protected class according to applicable law. To request an accommodation in completing an employment application due to a special need or a disability, please contact us at [email protected].
Privacy Policy and Terms:
Click on this link to read the Policy and Terms
Oficial de Obra OBU
NovaSiemens
Tres Cantos, ES
Oficial de Obra OBU
Siemens · Tres Cantos, ES
Siemens Mobility es una empresa gestionada de forma independiente dentro del grupo Siemens. Como líder en soluciones de transporte durante más de 160 años, Siemens Mobility innova constantemente su portafolio en sus áreas clave: material rodante, automatización y electrificación ferroviaria, sistemas llave en mano, sistemas inteligentes de tráfico y servicios relacionados. Gracias a la digitalización, Siemens Mobility permite a los operadores de movilidad de todo el mundo hacer que la infraestructura sea inteligente, aumentar el valor de forma sostenible a lo largo de todo el ciclo de vida, mejorar la experiencia del pasajero y garantizar la disponibilidad.
Ponemos a las personas en primer lugar: fomentamos una cultura basada en el espíritu de equipo, la confianza y el respeto mutuo, valorando la ambición y el empoderamiento. Nuestra cultura celebra la diversidad y la inclusión, reflejando una sociedad con distintos orígenes, nacionalidades, conocimientos y formas de pensar. En Siemens Mobility encontrarás la confianza y la libertad para destacar y construir con nosotros un mañana mejor. Somos una empresa tecnológica especializada, con soluciones que abordan problemas reales que afectan al futuro de la humanidad, combinando los mundos real y digital para generar un impacto verdaderamente global.
Siemens Rail Automation quiere incorporar en su área de Ejecución de Proyecto OBU a una persona para la posición de Oficial de proyecto de señalización en equipos embarcados.
Las principales tareas son:
- Trabajos de modificaciones, conexionados, pruebas en instalaciones ferroviarias en vehículos.
- Trabajos en unidades de tren y supervisión de trabajos, inspecciones, auditorías
- Trabajos de reparación, atención de incidencias, mantenimiento de equipos embarcados
- Mediciones, pruebas y maniobras en equipos eléctricos y electrónicos.
- Contacto con cliente y subcontratistas en obra.
- Trabajo ofimático en oficina: con ordenador o teléfono.
- Asistencia a reuniones, tanto en instalaciones propias como ajenas y ya sean reuniones formales o informales.
Nuestro negocio requiere de desplazamientos a proyectos localizados en España y también pudiendo requerirse desplazamientos internacionales. Como consecuencia el volumen de viajes está en torno a un 80% del tiempo.
La posición conlleva un Contrato indefinido, asi como la posibilidad de trabajar noches, festivos y fines de semana.
Te integrarás en un equipo de Oficiales de OBU de ejecución de proyectos, localizado en las oficinas de Siemens en Tres Cantos (Madrid), en colaboración estrecha con los departamentos de Ingeniería, Calidad, EHS, Compras, etc.
Requerido Inglés fluido escrito y hablado.
¡Si todos pensáramos igual, nunca se nos ocurriría nada nuevo! Por eso buscamos grandes mentes de todos los ámbitos. Reconocemos que construir una plantilla diversa es esencial para el éxito de nuestro negocio, por lo que animamos a postularse a personas con distintos perfiles. Estamos abiertos a hablar sobre necesidades de flexibilidad para fomentar el trabajo ágil y la innovación. La flexibilidad es uno de nuestros principales beneficios. Combinamos trabajo remoto y presencial porque el equilibrio entre la vida personal y profesional, así como el bienestar, son esenciales para nuestros equipos. Creemos que trabajar desde casa permite concentrarse en tareas que requieren mayor enfoque, mientras que la oficina potencia la creatividad, la colaboración y el aprendizaje conjunto.
Siemens promueve la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres, así como la diversidad como fuente de creatividad e innovación. Contar con distintos tipos de talento y experiencias nos hace más competitivos y mejor preparados para responder con éxito a las demandas de la sociedad. Por ello, valoramos a las candidatas y candidatos que reflejen la diversidad que disfrutamos en nuestra compañía y animamos a cubrir puestos con mujeres y hombres en ocupaciones subrepresentadas.
CIPEx - Consejo de Ingenieros Peruanos en el EXterior
Sevilla, ES
Q379 - Sap Vim Consultor
CIPEx - Consejo de Ingenieros Peruanos en el EXterior · Sevilla, ES
- SAP VIM Consultor - 12 meses - Remoto ***RED Global tiene una nueva oportunidad para un rol como soporte de SAP VIM, para unirse a uno de nuestros clientes en un contrato de 12 meses.Este contrato es para empezar inmediatamente y será remoto.Habilidades requeridas:4 años de experiencia en VIMExperiencia en proyectos de soporteExperiencia con Intelligent CaptureExperiencia con Archive CenterExperiencia con ABAP DebuggingSi le interesa, por favor contáctese conmigo por email a ****** o aplique por aquí.El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: tu dirección de correo electrónico, te permitirá estar al tanto de los últimos empleos por: q379 - sap vim consultorPostúlate a este anuncioMuestra tus habilidades a la empresa, rellena el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará al reclutador en la elección del candidato.Escribe tu dirección de correo electrónico, te permitirá estar al tanto de los últimos empleos por: q379 - sap vim consultor