No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.289Comercial i Vendes
1.158Informàtica i IT
971Administració i Secretariat
864Comerç i Venda al Detall
644Veure més categories
Desenvolupament de Programari
587Indústria Manufacturera
485Enginyeria i Mecànica
437Dret i Legal
418Educació i Formació
378Màrqueting i Negoci
317Instal·lació i Manteniment
280Sanitat i Salut
202Disseny i Usabilitat
185Art, Moda i Disseny
168Publicitat i Comunicació
120Hostaleria
113Arts i Oficis
104Recursos Humans
101Comptabilitat i Finances
95Alimentació
89Construcció
89Turisme i Entreteniment
81Atenció al client
67Cures i Serveis Personals
60Immobiliària
38Banca
36Producte
36Ciència i Investigació
35Farmacèutica
29Seguretat
22Energia i Mineria
13Social i Voluntariat
12Esport i Entrenament
10Assegurances
4Telecomunicacions
3Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Agència Catalana de Turisme / Catalan Tourist Board
Barcelona, ES
Tècnic/a d'Aliances i Relacions Comercials
Agència Catalana de Turisme / Catalan Tourist Board · Barcelona, ES
Mesos
Vols treballar en la gestió d'aliances estratègiques amb marques globals?
T’incorporaràs a l’equip d’Aliances i Relacions Comercials, un àmbit clau per al posicionament internacional de la marca Catalunya com a destinació turística de referència, que lidera acords estratègics amb marques globals com FC Barcelona, Vueling, PortAventura World, La Roca Village, Família Torres o el Circuit de Barcelona-Catalunya. Participaràs en la creació de sinergies que reforcen el posicionament internacional de Catalunya com a destinació turística de referència. L’objectiu? Desenvolupar col·laboracions que generin valor compartit i reforcin el branding internacional de Catalunya.
Treballaràs en aliances estratègiques amb empreses líders, tant del sector turístic com d’altres sectors amb projecció global, compartint valors, objectius i impacte. És una gran oportunitat per participar activament en la construcció de col·laboracions innovadores i de llarg recorregut.
Les teves responsabilitats inclouran:
- Gestionar la relació directa amb els partners: coordinació, comunicació i seguiment.
- Planificar i fer seguiment de les activacions previstes als acords de col·laboració.
- Executar campanyes de màrqueting conjuntes i accions de co-branding.
- Detectar noves oportunitats de valor compartit alineades amb l’estratègia dels socis.
- Traslladar informació clau dels partners a les àrees de mercat internacionals de l’ACT.
- Assegurar l’execució de les contraprestacions acordades i establir protocols interns.
- Monitorar i avaluar els resultats dels acords mitjançant informes de seguiment.
- Coordinar i controlar el pressupost de les accions anuals.
Busquem una persona proactiva i amb orientació a client/a, amb habilitats comunicatives i de coordinació, capacitat organitzativa i orientació a objectius/resultats.
Requisits:
- Titulació universitària en Publicitat i Relacions Públiques, Màrqueting, Turisme o mòduls combinats. Es valoraran màsters o formació superior universitària.
- Es valoraran coneixements de Màrqueting Digital i experiència en la gestió i planificació de mitjans publicitaris.
- Idiomes: català, castellà i anglès (nivell B2 o equivalent).
- L’oportunitat de treballar en projectes estratègics amb alt impacte internacional.
- L’oportunitat de participar en aliances amb marques globals, líders en el seu àmbit.
- Una experiència que et permetrà créixer professionalment en àmbits clau del partenariat i el branding de la destinació.
Les persones inscrites donen el seu consentiment per a que l'Agència Catalana de Turisme consulti les seves dades a altres administracions o organismes per comprovar que compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta oferta i que les consulti durant la seva vigència.
Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d’acord amb les previsions establertes a l’article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social –LRJS-, i seguint el procediment establert als articles 151 i 152 de la referida LRJS, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.
Cooperativa Incoop
Barcelona, ES
Tècnic/a de Control i Gestió
Cooperativa Incoop · Barcelona, ES
ERP
Incoop és una cooperativa de treball i de consum sense ànim de lucre i amb més de 28 anys d’experiència, que té per missió generar, dissenyar, gestionar i desenvolupar projectes i serveis educatius, culturals i socials, acompanyant i assessorant entitats, col·lectius i persones, generant espais que contribueixen al seu creixement, durant tot el cicle de vida, contribuint a la transformació social.
Tècnic/a de Control i Gestió
Descripció
- Elaboració i seguiment del pressupost de cada servei, en col·laboració amb els departaments d’Operacions i Persones, i en coordinació amb els tècnics econòmics vinculats.
- Suport als processos d’auditoria interna i externa.
- Garantir el correcte desenvolupament del cicle de vida dels projectes/serveis en els seus àmbits legal, administratiu i econòmic.
- Gestió de la presentació de licitacions públiques, incloent l’elaboració de pressupostos i preparació de la documentació administrativa.
- Elaboració d’informes i memòries econòmiques.
- Orientació a l’assoliment.
- Orientació al client.
- Treball en equip i cooperació.
- Organització del temps i de la pròpia feina.
- Flexibilitat i gestió del canvi.
- Incorporació: immediata
- Contracte indefinit
- Jornada completa: 37,5h/setmanals
- Salari: 24.000€/bruts anuals en 12 pagues
- Teletreball 3/4 dies a la setmana
- Si hi estàs interessat/da, t’animem a inscriure’t mitjançant el formulari disponible al nostre web: https://incoop.cat/ofertes_de_treball/control-de-gestio-2/
Requisits
- Formació Universitària en Administració d’Empreses o Similars
- Valorable formació complementària en Control de Gestió
- Experiència en gestió econòmica, en especial en el tercer sector
- Experiència en gestió de licitacions públiques
- Domini en eines ofimàtiques (fulls de càlcul i gestió de dades) i ERP, en especial en SAGE 200
- Es valora si la persona té una discapacitat igual al 33%
Recepcionista
NovaIED Barcelona
Barcelona, ES
Recepcionista
IED Barcelona · Barcelona, ES
Office
En IED Barcelona estamos buscando un/a Recepcionista altamente organizado/a y orientado/a al cliente para unirse a nuestro equipo. El/La recepcionista será el primer punto de contacto para los visitantes, alumnos, docentes y compañeros/as de trabajo, por lo que es fundamental tener una actitud amigable y profesional.
Responsabilidades:
- Dar la bienvenida a los visitantes de manera cordial y profesional.
- Gestionar las llamadas telefónicas entrantes y dirigirlas al departamento correspondiente.
- Recibir y distribuir el correo y los paquetes.
- Programar y coordinar reuniones y citas.
- Ayudar en tareas administrativas a otros departamentos en momentos puntuales.
- Brindar asistencia básica a los empleados y visitantes, como proporcionar información y responder preguntas sobre la empresa y sus servicios.
- Colaborar estrechamente con otros departamentos para garantizar una comunicación fluida y eficiente.
- Gestionar reservas y confirmaciones de salas de reuniones.
- Mantener un registro preciso de la llegada y salida de visitantes.
- Mensajería nacional e internacional. Enviar, recibir y repartir.
- Gestión de préstamo de material y mantener un registro del mismo.
Requisitos:
- Ciclo Formativo en Grado Medio o Superior.
- Experiencia previa en un puesto de recepción o atención al cliente preferida.
- Inglés C1.
- Excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita.
- Capacidad para mantener la calma bajo presión y manejar múltiples tareas simultáneamente.
- Conocimiento básico de software de oficina (Microsoft Office, Google Suite, etc.).
- Actitud amable, profesional y orientada al servicio al cliente.
- Capacidad para trabajar de manera independiente y en equipo.
- Organización y atención al detalle.
Condiciones:
- Jornada Completa de lunes a viernes.
- Turno de tarde
- Horario de 12:15 a 17:45h
Queremos contar con personas que:
Crean en la igualdad de oportunidades para el acceso y la participación en la educación superior, y la participación de todos los miembros de la comunidad educativa en nuestros procesos
Crean en las ideas de diversidad y comunidad, manteniendo un entorno de respeto y tolerancia en las relaciones entre todos los empleados y los alumnos, evitando las expresiones o los comportamientos hirientes, vejatorios o de acoso y aquellos que puedan suponer una discriminación por razón de sexo, orientación sexual, religión o ideología.
Crean en la conservación de la biodiversidad y la gestión sostenible de los recursos naturales. Como comunidad debemos favorecer una relación sostenible con el entorno y transmitirlo así a nuestros alumnos.
Te esperamos!
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Vilanova i la Geltrú, ES
Administratiu/va CSMIJ de Vilanova (suplència) Ref. S94-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Vilanova i la Geltrú, ES
Office Excel Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
T’incorporaràs a l’equip del CSMIJ de Vilanova donant cobertura a les necessitats administratives del centre assignat.
LES RESPONSABILITATS:
- Donar suport a l’organització interna del servei assistencial en aspectes relacionats amb l’assistència i la gestió del servei.
- Tasques administratives relacionades amb l’admissió de pacients.
- Gestió de visites, proves i informes.
- Atenció telefònica interna/externa.
- Atenció presencial als pacients i les seves famílies.
- La jornada serà del 100%.
- Horari: de dilluns a divendres de 8:00h a 15:00h, excepte un dia a la setmana en què la jornada serà de 8:00h a 19:30h, amb 1 hora d'interrupció per dinar.
- Contracte temporal per cobertura de vacances a juliol i agost 2025.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió del títol de FP II Administratiu/va, cicle de grau superior (branca administrativa), o Tècnic/a Superior en Documentació i administració Sanitàries.
- Experiència com administratiu/va realitzant tasques relacionades al sector Sanitari.
- Nivell alt de Català.
- Coneixement i experiència en Microsoft Office (word, excel i power point) a nivell d’usuari avançat.
- Tenir competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
- Experiència a l’Hospital Sant Joan de Déu.
- Experiència com administratiu/va realitzant tasques relacionades amb el lloc de treball de similars característiques.
- Català nivell C.
- Coneixements d'altres idiomes.
Per a poder inscriure't a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Curriculum vitae clica al botó “Inscriu-te-manualment” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Esplugues de Llobregat, 22/05/2025
Especialista En Marketing Digital
20 de maigESCAC - Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya
Barcelona, ES
Especialista En Marketing Digital
ESCAC - Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya · Barcelona, ES
Cloud Coumputing Google Analytics Google Ads SEO Illustrator Photoshop
Puesto de trabajo: Especialista en Marketing digitalHorario: de 9:00 a 17:30hDuración del contrato: hasta junio de 2026Modalidad: Presencial (sede de ESCAC en Terrassa)Fecha de publicación: 14 de mayo de 2025Dirección a la que enviar las candidaturas: ******Fecha límite: 23 de mayo de 2025Buscamos a una persona con experiencia en el campo de la estrategia digital para incorporarse al equipo de marketing y comunicación de OFF ESCAC y FAST FORWARD como especialista.
Su misión será tanto la de elaborar la estrategia del programa OFF como de implementarla.
Buscamos a alguien proactivo y con muchas ganas de hacer crecer este proyecto.
La persona seleccionada se incorporará a un equipo ya consolidado aunque su posición sea de nueva creación.
Funciones para realizar Desarrollo de estrategia de marketing digitalAnalizar el mercado, el público objetivo y la competenciaDiseñar planes de marketing alineados con los objetivos del programa y de la escuela.Interlocución con la agencia para la gestión de campañas publicitarias:Crear, ejecutar y optimizar campañas en plataformas como Google Ads, Meta Ads (Facebook/Instagram), LinkedIn, etc.Controlar presupuestos y retorno de inversión (ROI).Mejorar el posicionamiento la página web de OFF ESCAC en buscadores.Optimizar contenido, estructura web y backlinks.Marketing de contenidosPlanificar, crear y distribuir contenido relevante para atraer y fidelizar clientes.Supervisar blogs, newsletters, ebooks, videos, etc.Gestión de redes socialesAdministrar perfiles de la marca en redes sociales.Crear calendarios de contenido, interactuar con la comunidad y monitorear métricas.Informes y métricas.Diseñar campañas de correo electrónico con Mailchimp y Marekting Cloud de Salesforce.Segmentar audiencias y automatizar envíos.Informes y métricasAnalítica digitalMedir y analizar el rendimiento de campañas y tráfico web con herramientas como Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console y con Salesforce.Redacción de informes y cuadros de datos.Gestión de CRM y automatizaciónImplementar flujos de automatización de marketing.Matrículas onlineOptimizar la conversión en la matrícula online.Implementar estrategias de remarketingTendencias y actualización constante: Estar al día con nuevas herramientas, algoritmos, cambios en plataformas y comportamiento del consumidor digital.Experiencia demostrada en puestos similares (mínimo 3 años)Residencia en Terrassa o alrededores.Conocimientos y / certificaciones en:Conocimientos de HTML/CSS básicos (para ajustes menores en sitios web o correos).Diseño básico: Canva, Photoshop o Illustrator o IndesignDominio de la lengua catalana (C1) y castellana.
Se Valorará Buen Nivel De Inglés (B1).Competencias y Habilidades Persona Altamente Organizada y Resolutiva, Con Gran Atención Al Detalle y a La Gestión De Procesos.Buena Capacidad De Trabajo En Equipo, Alta Capacidad De Comunicación, Adaptabilidad, Creatividad y Cumplimiento De Deadlines.Capacidad De Trabajar En Varios Proyectos Simultáneamente.Pensamiento Analítico y Orientación a Resultados.Comunicación Efectiva (oral y Escrita).Presentación De Candidaturas Las Personas Candidatas Deberán Enviar Un Correo Electrónico Con Los Siguientes Documentos En Formato PDF, a La Dirección Indicada y Dentro Del Plazo Establecido
El asunto del correo deberá incluir el nombre de la oferta de trabajo.
Las personas candidatas que superen la primera fase de selección serán citadas a una primera entrevista telemática.
En caso de superarla, ser realizaría una segunda entrevista, presencial, con la dirección del programa.
Sobre ESCAC Te incorporarás a trabajar en una de las escuelas universitarias de cine más prestigiosas de Europa, con más de 30 años de recorrido, y que ha formado a grandes directores y profesionales del sector.
Ambiente distendido y creativo.
Muy buenas condiciones de trabajo.
Conexión con la industria cinematográfica y audiovisual.
En ESCAC valoramos la diversidad como fuente de talento y por ello trabajamos para impulsar un entorno inclusivo donde todas las personas puedan participar en igualdad de oportunidades.
Marketing Digital SEO - Practicas BarcelonaSales Digital campaign Marketing- Barcelona, Spain
#J-18808-Ljbffr
Jesuïtes Educació
Barcelona, ES
PROFESSOR/A FRANCÈS. ESO i BAT (Substitució del 22 al 28 de maig. Jornada completa)
Jesuïtes Educació · Barcelona, ES
Fundació Jesuites Educació
Jesuïtes Educació és la fundació de la Companyia de Jesús responsable del projecte educatiu i la gestió de les vuit escoles jesuïtes de Catalunya.
Tenim una missió clara: educar persones perquè visquin amb plenitud, treballin per al bé comú i comparteixin el desig de transformar-se per transformar el món.
Treballem des de les diferents escoles jesuïtes en un projecte educatiu compartit amb l' objectiu d'oferir una experiència educativa de màxima qualitat als nostres alumnes per tal que es desenvolupin de forma integral i esdevinguin persones compromeses, conscients, competents i compassives.
Comptem amb 2.000 educadors al servei de 14.500 alumnes en el conjunt dels 8 centres educatius que treballem en xarxa i formem Jesuïtes Educació: Jesuïtes Casp, Jesuïtes El Clot, Jesuïtes Sarrià, Jesuïtes Lleida, Jesuïtes Bellvitge, Jesuïtes Poble Sec, Jesuïtes Sant Gervasi i Jesuïtes Gràcia.
Descripció de l'oferta
Busquem una persona amb projecte vital i vocacional i amb un fort component educatiu, humanístic i de compromís social. Algú capaç d'acompanyar els alumnes per ajudar-los a créixer en totes les seves dimensions (emocional, espiritual, intel·lectual...), què vetlli perquè es descobreixin com a individus capaços de realitzar-se personalment i professionalment, i que estigui compromès amb una educació per a la ciutadania global, que permeti comprendre què passa al món i cultivar una mirada crítica que impulsi la transformació de l'entorn amb criteri de justícia i equitat.
T’incorporaràs a L'etapa De PRI, ESO i BAT De L'escola Integran-te a L'equip Docent i Treballant Cooperativament Et Responsabilitzaràs De
- Guiar l’alumne a través dels programes i projectes, mitjançant un aprenentatge competencial, experiencial i basat en la innovació.
- Acompanyar l’alumnat en la construcció d’una escala de valors forta que els permeti prendre les primeres decisions a nivell acadèmic i dotar-los d’una sòlida base competencial.
- Avaluar els processos d'aprenentatge dels alumnes de manera continuada i amb la seva pròpia participació activa, de manera que pugui regular el seu procés d’aprenentatge.
- Assegurar una formació humana que permeti donar resposta a les diferents realitats de la societat i als reptes del món global.
- Assegurar-se una formació pedagògica permanent, innovadora i de qualitat.
- Llicenciatura o Grau en Filologia Francesa o
- Qualsevol titulació de l'àmbit de les humanitats + Alt domini del francès parlat i escrit per poder impartir aquesta matèria: Nivell mínim requerit i acreditat, C1 o equivalent.
- Valorable titulació de CAP (Certificat d'Aptitud Pedagògica) o Màster en ensenyament de Professorat.
- Nivell C de Català o equivalent.
- Disposar del certificat negatiu d'antecedents de naturalesa sexual.
- Conèixer i voler educar en la missió i valors de Jesuïtes Educació i de la Companyia de Jesús.
- Habituat a l'ús de les eines TIC i recursos digitals aplicats a l'aula.