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1Ciència i Investigació
0Ayesa
Analista de ciberseguridad
Ayesa · Madrid, ES
Teletreball REST Power BI
¡En Ayesa crecemos contigo!
En Ayesa no esperamos al futuro, lo lideramos. A través de la #tecnología y la ingeniería lo hacemos posible, convirtiendo retos en oportunidades, conceptos en soluciones y visión en impacto real. Paso a paso nos acercamos a un futuro mejor. Con tu pasión, talento y determinación, seguiremos transformando el presente y construyendo el futuro. Ayesa, Making It Happen.
Si eres una persona entusiasta, te apasiona la tecnología y buscas un nuevo reto profesional, ¡éste es tu sitio!
Buscamos ampliar nuestro equipo con un/a Analista de ciberseguridad para incorporase en el en sector Bancario en modalidad de teletrabajo y/o híbrido.
¡Anímate a dar el salto! ¡Te estamos esperando!
¿Qué buscamos?
Buscamos un profesional proactivo y con actitud de aprendizaje para evaluar y gestionar solicitudes de seguridad relacionadas con proxy, VPN y firewall.
¿Qué harás?
1) Evaluar desde el punto de vista de seguridad solicitudes de proxy, VPN, firewall y asegurar el cumplimiento de políticas y controles de seguridad.
2) Identificar tareas susceptibles de automatización y diseñar, implementar y mantener soluciones automatizadas.
3) Gestionar las solicitudes de excepción para los servicios mencionados y coordinar su aprobación y cierre.
4) Asegurar que los proyectos relacionados con Proxy, VPN, Firewall y controles de seguridad de dispositivos de usuarios finales cumplan con los estándares de seguridad.
5) Elaborar reportes y dashboards (Power BI) para seguimiento de métricas de seguridad y desempeño de procesos.
6) Apoyar en la gestión de incidentes y solicitudes a través de herramientas de gestión de tickets (por ejemplo, ServiceNow).
7) Interactuar con APIs REST para consumo de datos relevantes (no desarrollo de APIs).
Requisitos mínimos.
Te ofrecemos un camino lleno de aventuras:
¡Llega hasta donde tú quieras! ¡Crece con nuestros programas de desarrollo! Te ayudaremos a marcar tu itinerario de futuro anualmente participando en proyectos vanguardistas con los mejores profesionales del sector.
Porque lo importante sois tú y los tuyos : contamos con políticas que facilitan la conciliación entre la vida profesional y personal: Flexibilidad horaria, Smart Job y jornada intensiva en verano.
Tú decides cómo usar tu dinero: disfruta de nuestra retribución flexible, contamos con: Seguro médico, Ticket Restaurant, Guardería y Transporte.
Plan Bienestar descuentos en viajes, tecnología, formación, deporte, belleza y ¡muchos más!
Diviértete participando en los diferentes concursos y actividades que organizamos: ¿te gusta el deporte, escribir, la fotografía? Todo tiene cabida.
¡Actualízate! apostamos por un aprendizaje continuo, contamos con formación especializada, certificaciones e idiomas
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¡Únete a la multinacional española tecnológica referente en el mundo!
Atendiendo a la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, Ayesa se ha marcado como objetivo promover la defensa y aplicación efectiva del principio de igualdad entre hombres y mujeres, evitando cualquier tipo de discriminación laboral por razón de sexo, garantizando así las mismas oportunidades de ingreso. Asimismo, fomentamos la diversidad, rechazando cualquier tipo de discriminación por razones de raza, sexo, diversidad funcional, religión, orientación sexual, identidad sexual, o cualquier otra condición personal o social, apostando por construir un entorno inclusivo y enriquecedor.
¿Te interesa esta oferta?
Real Estate Analyst
NovaFair Value Capital
Madrid, ES
Real Estate Analyst
Fair Value Capital · Madrid, ES
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Fair Value Capital (FVC)
• FVC is a boutique real estate investment, advisory and financing brokerage platform focused on structuring and executing transactions across principally Europe.
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Role Details
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How to Apply – please send:
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Esteticista
NovaEscuela de formación SEM
Madrid, ES
Esteticista
Escuela de formación SEM · Madrid, ES
Estamos buscando un esteticista apasionado y talentoso para unirse a nuestro equipo en Especialidades Médicas Libreros.
Si tienes experiencia en tratamientos de belleza y cuidado de la piel, y te encanta ayudar a los clientes a sentirse y verse mejor, ¡queremos conocerte!
Se ofrece contrato de 1 año de duración y con posibilidad de crecimiento interno, a 20/26 horas semanales. Formación online y oficial, a cargo de la empresa. Horarios de mañana de 9:00 a 14:00.
Funciones principales:
- Realizar tratamientos de presoterapia, diatermia y depilación láser.
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- Mantener un ambiente limpio y seguro en la sala de tratamiento.
- Experiencia en un puesto similar
- Conocimientos en técnicas de depilación láser y otros tratamientos de belleza.
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- Estar en situación de desempleo (obligatorio para hacer contrato)
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SABIA Personal
Procurement/Buyer Engineer (energy/industrial international projects)
SABIA Personal · Madrid, ES
Teletreball Excel PowerPoint
Empresa de servicios de ingeniería con más de 20 años de experiencia en entornos internacionales de construcción para proyectos energéticos para un amplio espectro de clientes en todo el mundo.
We are looking for a Buyer Engineer based in Madrid. Being part of a Procurement Project Team, the candidate will develop, learn and be responsible for:
- Ensure compliance with directives and corporate/project procedures
- Commercial management of the assigned purchases and purchase orders
- Supplier and bidder evaluation and selection
- Launch of Requests for quotation and expediting timely receipt of bids
- Evaluation, clarification and negotiation of sound bids
- Issue of final Commercial Tabulation and recommendation
- Preparing of award proposals
- Issue and follow-up of approved Purchase Orders, including changes and final close out
- Participate in kick-off meetings and solve commercial issues during PO execution
- Internal expediting and close coordination with other departments and project
- Provision of related reports and status
Requirements:
- Relevant experience (+2 years) in purchasing and expediting for significant international projects (experience in the refinery, petrochemical, gas and/or energy sectors will be a plus).
- Technical/Commercial Bachelor Degree.
- Familiar with industrial plant equipment and materials.
- Experience in supplier development and relationship management will be a plus.
- International experience and knowledge of working with suppliers and clients will be a plus.
- Experienced and effective negotiator.
- Excellent analytical skills, numerically astute with strong demonstrated problem solving abilities. Proven communicator.
- Proactive and effective team member.
- Adaptable and able to prioritize multiple tasks
- Excellent level of English, both spoken and written.
- Computer literate, with advanced Excel and PowerPoint skills/abilities
Ofrecemos:
- Desarrollo de carrera dentro de un equipo multidisciplinar de proyecto, en un entorno internacional.
- Salario competitivo en función de experiencia aportada, más seguro médico y plan de retribución flexible.
- Contrato indefinido.
- Participación en proyectos de primer nivel y complejidad técnica, de carácter internacional y dentro de un ambiente multicultural.
- Jornada intensiva (35 horas semanales) desde el 15 de junio al 15 de septiembre. Del 1 de febrero al 14 de junio y del 16 de septiembre al 30 de noviembre se realizarían 42 horas semanales…y el resto, 40 horas en horario flexible de entrada (entre las 7 y las 10) y salida (a partir de las 16:45 pm), viernes intensivo y 2 días de teletrabajo a la semana.
- Ubicación: oficinas en Madrid (zona Norte)
Capitole
Madrid, ES
Water Treatment Specialist
Capitole · Madrid, ES
¡Capitole Engineering sigue creciendo y queremos hacerlo contigo! 🚀
Buscamos un/a Especialista en Tratamiento de Aguas para incorporarse a nuestro equipo de ingeniería. En este puesto serás responsable de la especificación, selección y seguimiento de equipos para Plantas de Tratamiento de Aguas, garantizando el cumplimiento de los requisitos técnicos, de calidad (QA/QC) y de seguridad (HSE).
Responsabilidades principales:
- Revisar especificaciones y requisitos técnicos del proyecto.
- Preparar la documentación técnica para consultas y procesos de compra.
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- Colaborar con otras disciplinas aportando información técnica (utilidades, listas de cargas eléctricas, layouts, etc.).
- Dar soporte en actividades de expediting y pruebas de equipos.
- Asistir al equipo de ingeniería del proyecto en los requerimientos del cliente, documentación técnica y reuniones.
Requisitos:
- Conocimientos sólidos en la preparación de especificaciones, diseño, cálculo, selección, evaluación de ofertas, inspección y pruebas de Package Units (principalmente Plantas de Tratamiento de Aguas; experiencia con otros equipos también será valorada positivamente).
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- Nivel de inglés alto.
- Se valoran especialmente cualidades personales como: liderazgo, proactividad, honestidad, orientación a resultados, trabajo en equipo y ganas de aprender.
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🚀 ¿Qué ofrecemos?
Somos geniales, pero contigo lo seremos más 😊
🧠 1.200 € de formación individual para invertir en lo que más te interese: eventos tecnológicos, libros, certificaciones…
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El empleado/a se adherirá a las políticas de seguridad de la información:
- Tendrá acceso a la información confidencial relativa a Capitole y al proyecto en el que trabaja.
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- Tendrá que firmar un NDA
Head Of Investment
NovaGoparity | Impact finance
Madrid, ES
Head Of Investment
Goparity | Impact finance · Madrid, ES
Fintech Office
Overview
Goparity is an impact finance platform that connects companies that need funding for sustainable projects with individuals and organizations who want to invest sustainably.
Through our crowdlending platform, users can lend to entities that pursue sustainable projects.
We are growing both in size and impact.
We were born in Portugal in 2017 and have offices in Portugal, Spain and Canada and have since financed projects and grown a large community of investors worldwide.
We are looking for smart creative people who want to take part in our mission to democratize the financial sector, for the good of people and our planet.
Who are we looking for?
We're looking for a highly motivated and experienced Head of Investment / Investment Manager to lead and scale Goparity's investment strategy and project portfolio.
You'll improve and oversee our risk and investment policies, ensuring the health and growth of our pipeline of impactful projects.
This means structuring our modus operandi for different kinds of investments, very often complex and international ones, and coordinating a team across risk analysis and business development, based in different locations.
You'll play a key role in shaping how we assess, manage and grow our investments, develop innovative business models and financing solutions for impactful projects.
Youll work closely with the leadership team, reporting directly to the CEO.
If you're passionate about sustainable finance and innovation and want to lead a team working on enabling positive-impact projects around the world, we'd love to hear from you.
About The Role – Key Responsibilities
Define and oversee the implementation of Goparity's investment and risk policies.
Coordinate the investment team (risk, sales and business development) across multiple geographies.
Ensure the quality, diversification, and sustainable growth of our investment pipeline.
Review and approve credit proposals (loans), focusing on financial soundness, impact potential, and risk.
Take full ownership of the loan evaluation process—from due diligence to deal structuring and post-investment monitoring.
Lead internal investment committees and oversee pipeline management.
Collaborate with the product and tech teams to improve investment operations, decision-making tools and business models.
Liaise with legal, financial, and strategic external partners when needed.
Skills And Experience
Mandatory
Proven experience (+5 years) in project investment and financing, ideally with international exposure and complex deal structures.
Strong knowledge of credit analysis, risk evaluation, and company financials.
Experience managing and coordinating teams, preferably across different countries.
You are tech-savvy (office tools, experience with CRM tools, AI).
Ability to work under pressure and meet tight deadlines.
Fluent in English and Portuguese or Spanish.
Based in Portugal or Spain.
Experience in the start-up world, preferably a fintech and/or in financial products.
Experience in sustainable finance or impact investing.
International work experience.
Experience in using AI automation to boost productivity and/or simplify processes.
Based in Lisbon or Barcelona.
Who you are
Positive, constructive, and have a proactive attitude when facing new challenges, including the ones that are not part of your job description, whenever necessary.
A confident communicator and collaborative leader.
Comfortable taking ownership and making strategic decisions.
Analytical and structured, yet open-minded and mission-driven.
Passionate for sustainability, entrepreneurship, finance, and innovation and want your work to drive real-world positive change.
What we offer
A mission-driven, multicultural team working across four continents.
Opportunity to be part of a fast-growing European impact fintech shaping the future of sustainable finance.
A list of benefits that increase as you grow in the company.
An excellent opportunity for personal and professional growth aligned with the company's growth and its impact on the world.
Salary range
Our range for this role is of a total gross package of 40.000€ to 52.000€, aligned with your experience and location.
Stock options are offered to performing team members and might be included in the package.
Workplace and flexibility
We are remote flexible – maximum liberty comes with full responsibility.
We are based in Wonder Work (Bairro Azul) in Lisbon and hold memberships of different working spaces in Barcelona.
We have one mandatory in-presence meeting, happening every quarter in Lisbon.
As a manager, we count on you to foster collaboration across teams by encouraging in-person meetings when possible.
We believe face-to-face time improves communication, builds trust, and contributes to team alignment.
Location
: Our main office is in Lisbon, Portugal (Wonder Work Bairro Azul) and we just joined the Impact Hub in Barcelona, Spain, too.
Free allocation 500€ budget for individual growth training every year.
Other training upon request and approval, subject to internal guidelines.
How to apply
We are an equal opportunities employer and do not discriminate based on gender, race, color, religion, sex, pregnancy, national origin, age or ability.
We want every colleague to feel included and able to perform their work with independence and well-being.
We are open to accommodating accessibility requests and if you need support in the recruitment process.
Apply through email for ******
Attach your CV and a motivational paragraph.
All Candidates Will Be Informed About The Pre-selection Results.
The candidates selected for the next phase will be informed about the subsequent procedures and the date for the interview.
Hiring process
The Stages For This Hiring Process Are
Interview with Head of Department (~45min).
Interview with CEO
Screening interviews will start May 19th.
Expected Start Date
as soon as possible.
GOPARITY ( ) is a platform of crowdfunding by loans (crowdlending) managed and owned by Power Parity, SA, a public limited company, with number 514373822, and registered office at Rua Filipe Folque, 2, 1st floor, 1050-110 Lisbon (Portugal), licensed by the regulatory and supervisory body CMVM (Portuguese Securities Market Commission), under Regulation (EU) 2020/1503 (European Crowdfunding Regulation).
The payment services available through the platform are provided by MangoPay SA, a registered electronic money institution based in Luxembourg and supervised by the CSFF (Commission de Surveillance du Secteur Financier), registered with Banco Portugal (the Portuguese regulator) under no. 7830.
Investments in crowdlending carry a risk of a partial or total loss of the funds invested.
The return on your investment depends on the project's success developed through the campaign in which you invest.
Your investment is not covered by the deposit guarantee schemes established by Directive 2014/49/EU nor by the investor compensation schemes established by Directive 97/9/EU.
Please consider all risks before investing and carefully read the Key Investment Information Sheet (KIIS) provided to you before investing.
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Perfil Data – Sector Banca
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TSQL
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Moda, talento y clientes son las palabras que definen La Casa de las Carcasas.
Contamos con más de 6.000 personas de más de 60 nacionalidades entre nuestros equipos y con más de 1.000 tiendas repartidas por todo el mundo.
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