No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
850Comercial i Vendes
743Administració i Secretariat
557Transport i Logística
497Desenvolupament de Programari
380Veure més categories
Educació i Formació
317Enginyeria i Mecànica
290Màrqueting i Negoci
277Dret i Legal
272Comerç i Venda al Detall
259Disseny i Usabilitat
204Instal·lació i Manteniment
137Construcció
118Recursos Humans
107Publicitat i Comunicació
103Sanitat i Salut
103Comptabilitat i Finances
95Indústria Manufacturera
95Art, Moda i Disseny
74Hostaleria
74Immobiliària
53Producte
49Arts i Oficis
46Atenció al client
43Banca
28Alimentació
27Seguretat
27Turisme i Entreteniment
26Cures i Serveis Personals
11Social i Voluntariat
11Farmacèutica
9Energia i Mineria
5Telecomunicacions
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
1Assegurances
0Ciència i Investigació
0Esport i Entrenament
0VISEO IBERIA
Senior Java Developer (Freelance)
VISEO IBERIA · Madrid, ES
Teletreball . Java QA Spring Microservices
En VISEO buscamos ampliar nuestro Equipo de profesionales Java. Si te gustan los nuevos retos, y quieres progresar en tu carrera profesional con un Equipo de expertos con tecnologías a la última, únete al equipo VISEO en proyectos internacionales.
Tu Rol:
- Desarrollo en Java ultimas versiones en proyectos a nivel multinacional con un gran equipo.
- Experiencia de 6 años o más en desarrollo Java con Spring Boot.
- Experiencia con microservicios, CI/CD, y patrones de diseño.
- Experiencia con despliegue Cloud/AWS
- Experiencia en arquitectura hexagonal.
- Conocimiento de herramientas de testing y procesos de QA.
- Oportunidad de incorporarte en una empresa pionera a nivel tecnológico.
- Formación continua técnica y competencial.
- Contrato freelance de larga duración
- Beneficios Sociales (seguro médico, ayuda al remoto, ticket restaurant, transporte, 26 días de vacaciones al año etc.)
- Conciliación familiar y laboral gracias a la flexibilidad y la posibilidad de teletrabajo.
- Salario competitivo según la experiencia aportada.
Tendrás las siguientes responsabilidades en seguridad dentro de la compañía:
- Acceso a la información confidencial relativa al cliente del que es responsable.
- Solicitud de medidas / usuarios.
- Observancia del cumplimiento de las políticas de seguridad y las políticas internas.
ACCIONA
Madrid, ES
Beca Ingeniero/a calculista de Estructuras
ACCIONA · Madrid, ES
.
Somos una compañía global, líder en el desarrollo de infraestructuras regenerativas que generan un impacto positivo en la sociedad. Nuestra plantilla, formada por más de 65.000 profesionales y presente en más de 40 países de los cinco continentes, contribuye a nuestra misión de diseñar un planeta mejor. Buscamos personas que quieran marcar la diferencia, promover el desarrollo sostenible y encontrar soluciones a los mayores desafíos globales, incluidos el cambio climático, la sobrepoblación y la escasez hídrica. Únete a nosotros en la búsqueda de soluciones para lograr un futuro sostenible.
En el Programa de Becas de ACCIONA formarás parte de equipos que te involucrarán en proyectos desde el primer día, acompañado por expertos que te ayudarán a desarrollar tus capacidades y participar en el día a día de una empresa global.
ACCIONA, en su línea de Negocio de Ingeniería, busca incorporar en sus oficinas de Madrid un/a becario/a para el Departamento de Estructuras Obra Civil y medios auxiliares
Descripción del puesto
Funciones a Desarrollar
- Desarrollo de modelos de cálculo.
- Desarrollo de planos en colaboración con el equipo de delineación.
- Redacción de documentos de diseño.
Se Requiere
- Titulación: Cursar último curso del Master de Ingeniería de Caminos, Canales y Puertos o similar
- Idiomas: Nivel alto de inglés (mínimo C1). Valorables otros idiomas
- Interés en trabajar en un entorno multinacional y con proyección a movilidad internacional.
- Conocimiento de Software SAP2000, CUBUS, Sofistik y otras herramientas de cálculo.
- Se valorará:
- Conocimientos Tekla/Revit
- Conocimientos en programación.
- Poder firmar Convenio de prácticas con la universidad.
- Realizar una beca de 6 meses a media jornada o a jornada completa
Buscamos personas con un alto potencial, capacidad de trabajo en equipo y motivación por crecer dentro de una empresa internacional. Si crees que este es tu perfil y estás buscando impulsar tu futuro en una carrera que genere un impacto positivo en el planeta, has venido al lugar correcto… ¡te queremos en nuestro equipo!
Somos una compañía que valora la diversidad como fuente de talento y por ello trabajamos para impulsar un entorno inclusivo en el que se promueve el respecto, la pertenencia y el compromiso de forma que todas las personas puedan participar en igualdad de oportunidades. Invitamos a todas las personas a inscribirse con independencia del origen, circunstancias, bagaje o condición ACCIONA ha recibido la certificación Top Employer 2021, 2022 y 2023 y 2024 que reconoce a la Compañía como una de las mejores empresas para trabajar en España.
Turner & Townsend
Madrid, ES
Administrative Assistant (6-month Temporary Contract)
Turner & Townsend · Madrid, ES
. Office
At Turner & Townsend we’re passionate about making the difference. That means delivering better outcomes for our clients, helping our people to realize their potential, and doing our part to create a prosperous society.
Every day we help our major global clients deliver ambitious and highly technical projects, in over 130 countries worldwide.
Our team is dynamic, innovative and client-focused, supported by an inclusive and fun company culture. Our clients value our proactive approach, depth of expertise, integrity and the quality we deliver. As a result our people get to enjoy working on some of the most exciting projects in the world.
The role will support the Madrid office with daily administrative and operational activities, ensuring smooth office operations and proper documentation maintenance.
Key responsibilities include:
• General front office and office daily operations.
• Local IT support, including inventory management, new orders, CAPEX orders, Autopilot coordination, laptop configuration and refresh cycles.
• Preparation of materials for new starters, and coordination of their first working day, including welcome and IT induction.
• Business travel management, including cost allocation and registration.
• Space management: meeting rooms and access cards.
• Office supplies inventory management and ordering.
• Vendor registration on client platforms when required.
• Support with health and safety documentation, HIVI materials, trainings and risk prevention information.
• Supplier management in D365.
• General business support.
- Fluent in English and Spanish.
- Previous experience in an administrative, office support or similar role.
- Ability to manage multiple administrative and operational tasks simultaneously.
- Good organisational skills and attention to detail.
- Comfortable working with IT tools and systems (e.g. D365 or similar).
- Proactive, flexible and service-oriented mindset.
- Strong communication skills in a professional environment.
Our inspired people share our vision and mission. We provide a great place to work, where each person has the opportunity and voice to affect change.
We want our people to succeed both in work and life. To support this we promote a healthy, productive and flexible working environment that respects work-life balance.
Turner & Townsend is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees and actively encourage applications from all sectors of the community.
Please find out more about us at www.turnerandtownsend.com/ #PC1
Join our social media conversations for more information about Turner & Townsend and our exciting future projects:
Twitter
Instagram
LinkedIn
It is strictly against Turner & Townsend policy for candidates to pay any fee in relation to our recruitment process. No recruitment agency working with Turner & Townsend will ask candidates to pay a fee at any time.
Any unsolicited resumes/CVs submitted through our website or to Turner & Townsend personal e-mail accounts, are considered property of Turner & Townsend and are not subject to payment of agency fees. In order to be an authorised Recruitment Agency/Search Firm for Turner & Townsend, there must be a formal written agreement in place and the agency must be invited, by the Recruitment Team, to submit candidates for review.
Capgemini Engineering
Madrid, ES
Técnico/a instalaciones aeronáuticas
Capgemini Engineering · Madrid, ES
.
¡ESTAMOS DESEANDO CONOCERTE!
Capgemini Engineering, líder mundial en servicios de ingeniería, reúne a equipos de ingenieros/as, científicos/as y arquitectos/as para ayudar a las empresas más innovadoras del mundo a liberar su potencial y contribuir a un futuro mejor. Desde coches autónomos hasta robots que salvan vidas, nuestro/as expertos/as en tecnologías digitales y software se salen de lo convencional proporcionando servicios únicos de I+D e ingeniería en todos los sectores de actividad. ¡Únete al equipo y continua tu carrera en una compañía con oportunidades de crecimiento, donde puedes marcar la diferencia y donde ningún día es igual al anterior!
Estamos buscando a una persona para una posición de Técnico/a de Instalaciones Aeronáuticas en Madrid para el sector de aeronáutica.
¿Cómo será tu día a día en el equipo?
- Realizarás la instalación eléctrica y mecánica en el avión.
- Realizarás el enrutado de cableado, pineado de conectores, soldaduras de placas entre otras.
- Tendrás la oportunidad de participar en las instalaciones en Rack y colaborando con el conexionado de equipos electrónicos.
- Colaborarás con el equipo en la medición de señales.
- Estar en posesión del título de FP en Electricidad y Electrónica.
- Experiencia de al menos 2 años en instalaciones eléctricas, enrutado de cableado o similares.
- Conocimiento de instrumentación electrónica.
- Inglés B2.
Valoraremos todas las candidaturas. Contamos con una amplísima oferta formativa, presencial, online de Certificaciones, etc. Aunque no tengas el 100% de los conocimientos valorados ¡nos encantará conocerte!
Nuestro compromiso con la inclusión e igualdad de oportunidades hace que tengamos un Plan de Igualdad y un Código Ético que garantizan el desarrollo profesional de la plantilla y la igualdad de oportunidades en su selección dentro de un entorno libre de discriminación por cuestión de etnia, nacionalidad, origen social, edad, orientación sexual, expresión de género, religión o cualquier otra circunstancia personal, física o social.
¿Qué te gustará de trabajar aquí?
Tenemos un catálogo de medidas de Desarrollo y Conciliación muy completo, como son, por ejemplo:
- Un ambiente de trabajo único muy valorado por nuestros profesionales en las evaluaciones periódicas.
- Wellbeing HUB - Incluye políticas y acciones para la salud física (Wellhub) y mental.
- Seguro de Vida y Accidentes.
- Plan de Compensación Flexible (seguro médico, transporte, formación, tarjeta restaurante o subvención de comida, guardería…).
- Formación continua, podrás disfrutar de Mylearning y de Capgemini University y de nuestros Campus Digitales y Comunidades profesionales. Tendrás acceso a plataformas como: Coursera, Udemy, Pluralsight, Harvard Manager Mentor, Education First para idiomas (inglés francés, alemán…) ¡entre otras!
Capgemini es líder global en transformando los negocios de los clientes aprovechando todo el poder de la tecnología. Nos guía el propósito de lograr un futuro inclusivo y sostenible a través de la tecnología y de la energía de quienes la desarrollamos. Somos una compañía responsable y diversa, líder internacional en servicios de IT e Ingeniería con más de 360.000 profesionales en más de 50 países. Con una sólida herencia de 55 años y una amplia experiencia en la industria, los clientes confían en Capgemini para abordar la totalidad de sus necesidades comerciales, desde la estrategia y el diseño hasta las operaciones, impulsadas por el rápido y novedoso mundo de la nube, los datos, la IA, la conectividad, el software, las plataformas e ingeniería digitales. El Grupo reportó en 2022 ingresos globales de €22 mil millones.
Reescribe tu futuro. ¡Únete al equipo!
www.capgemini.com/es-es
Bending Spoons
People administration manager
Bending Spoons · Madrid, ES
Teletreball . Office
At Bending Spoons, we’re striving to build one of the all-time great companies. A company that serves a huge number of customers. A company where team members grow to their full potential. A company that functions at unparalleled levels of effectiveness and efficiency. A company that creates value for shareowners at an extraordinary rate. And a company that does so while adhering to high ethical standards.
To achieve this objective, we execute the following strategy: We acquire a digital business with untapped potential and make it as successful as we can by leveraging our platform—which comprises our expertise, technologies, data, brand, talents, and company culture. Then, we invest the proceeds into making our platform more powerful, and into acquiring new businesses. Thus, our strategy sees us combine an investor’s attention to capital allocation with the hands-on approach of an operator.
For a talented, driven, and collaborative individual, working at Bending Spoons is an opportunity to learn, make an impact, and progress their career at an exceptionally high rate. That’s our promise to such a candidate.
A few examples of your responsibilities
- Guide smooth onboarding and offboarding processes, delivering outstanding experiences while handling administrative updates such as contract changes, system updates, and document processing.
- Steer the people side of extraordinary administrative operations including new business acquisitions, internal reorganizations, legal restructuring, and share option plans.
- Manage job-offer processes end-to-end, including monitoring and negotiation, providing relevant information, and supporting international employees with visas and other required documentation.
- Work cross-functionally to develop and implement exceptional employee welfare and benefits initiatives.
- Support new office launches by coordinating the administrative workstream, conducting due diligence on local requirements, and building and maintaining the administrative blueprint.
- Stay up to date with workplace international laws and regulations, ensuring compliance and effective enforcement across our organizations, also in collaboration with external consultants.
- Reasoning ability. Given the necessary knowledge, you can solve complex problems. You think from first principles, and structure your ideas sharply. You resist the influence of biases. You identify and take care of the details that matter.
- Drive. You’re extremely ambitious in everything you do—and your initiative, effort, and tenacity match the intensity of your ambition. You feel deeply responsible for your work. You hold yourself to a high—and rising—bar.
- Team spirit. You give generously and without the expectation of receiving in return. You support the best idea, not your idea. You're always happy to get your hands dirty to help your team. You’re reliable, honest, and transparent.
- Proficiency in English. You read, write, and speak proficiently in English.
- Incredibly talented, entrepreneurial teams. You’ll work in small, result-oriented, autonomous teams alongside some of the brightest people in your field.
- An exceptional opportunity for growth. We go to great lengths to hire individuals of outstanding potential—then, our priority is to put them in the ideal position to thrive. Spooners in their 20s lead products worth hundreds of millions of dollars. And if you’ve got what it takes, you’ll soon be playing an essential role in major projects, too.
- Competitive pay and access to equity in the company. Typically, we offer individuals at the start of their career an annual salary of £56,345 in London and €54,346 elsewhere in Europe. For a candidate that we assess as possessing considerable relevant experience, the salary on offer tends to be between £68,579 and £151,436 in London, and €66,065 and €145,430 elsewhere in Europe. Compensation varies by location and expected impact, and grows rapidly as you gain experience and translate it into greater contributions. For individuals who demonstrate exceptional capability, we may offer compensation that extends beyond the usual ranges to reflect their higher expected impact. If you're offered a permanent contract, you'll also be able receive some of your pay in company equity at a discounted price, thus participating in the value creation we achieve together. If relocating to Italy, you may enjoy a 50% tax cut.
- All. These. Benefits. Flexible hours, remote working, unlimited backing for learning and training, top-of-the-market health insurance, a rich relocation package, generous parental support, and a yearly retreat to a stunning location. We help each Spooner set up the conditions to do their best work.
Permanent or fixed-term. Full-time.
Location
Milan (Italy), London (UK), Madrid (Spain), Warsaw (Poland) or remote in selected countries.
The selection process
If you pass our screening, we’ll ask you to take on a few tests designed to assess how you approach unfamiliar problems. They’re challenging and may take several hours to complete. If you’re successful with those, we’ll invite you to a series of interviews.
We set the bar high and won't extend an offer until we're convinced we've found the right candidate. This is why a job may stay open for months or be reposted several times.
Studies suggest that women tend not to apply for a job if their CV isn’t a perfect fit. Here, talent takes precedence over experience. So if you like the role and think you could be awesome at it in time, go ahead and apply.
Bending Spoons is an equal opportunity and affirmative action employer. We consider for employment any applicant and provide reasonable accommodations for an individual with disabilities—just let us know through this form.
Before you apply
If you’ve applied before but didn't receive an offer, we recommend waiting at least one year before applying again.
Bending Spoons is a demanding environment. We’re extremely ambitious and we hold ourselves—and one another—to a high standard. While this tends to lead to extraordinary learning, achievement, and career growth, it also requires significant commitment.
To help you ramp up quickly and set yourself up for success, we recommend spending your first few months working from our Milan office, regardless of your long-term work location. It’s the best way to rapidly absorb our company culture and build trust with your new teammates. We’ll support you with generous travel and accommodation assistance. After that, you’re welcome to work from our offices in Milan or London, or remotely from approved countries—depending on what we agree at the offer stage.
If the role speaks to you and you’re excited to give your best, we’d love to hear from you. Apply now—we can’t wait to meet you.
Walter Learning
Madrid, ES
Business Developer B2B en stage F/H
Walter Learning · Madrid, ES
.
L'entreprise
Walter Learning conçoit, produit et dispense des formations en ligne à destination des professionnels et des personnes qui cherchent à construire leur avenir professionnel.
Alliant Création De Contenus Pédagogiques Et Expertise Technologique, Nous Produisons Nos Formations En Interne Avec Des Spécialistes Reconnus, Et Les Diffusons Sur Notre Plateforme Développée Maison.Nous Adressons Trois Marchés
- Les professionnels de santé, via Walter Santé
- Les actifs souhaitant se former à des compétences transverses ou à des métiers porteurs
- Les étudiants et entreprises engagés dans l’alternance
Notre ambition : proposer un nouveau modèle de formation professionnelle alliant flexibilité, créativité et exigence.
Description Du Poste
Notre bureau de Madrid se développe et nous recherchons notre nouveau Business Developer B2B au sein du département Alternance. Un portefeuille de candidats vous sera attribué, votre objectif sera de leur trouver une structure d'accueil où effectuer leur alternance. Vous vous occuperez de toutes les formalités administratives et négocierez un reste à charge pour l'Entreprise en travaillant conjointement avec le Responsable Admission & Placement.
Nos publics cibles - vos futurs interlocuteurs - sont des entreprises ayant des besoins de recrutement en alternance. Cela implique de devenir rapidement expert de tous nos produits et des problématiques rencontrées fréquemment par nos entreprises partenaires, pour développer notre marque sur les territoires qui vous seront confiés.
Vous Serez Ainsi Au Cœur De L’action, En Représentant Walter Learning.En D’autres Termes Vous Endossez Un Rôle De "closer" Pour Nos Apprenants Et Vos Principales Missions En Tant Que Business Developer B2B Seront
- De prospecter activement sur la zone définie avec nos apprenants pour leur trouver des entretiens d'embauche
- De travailler main dans la main avec le Responsable Admission & Placement pour se concentrer sur les meilleures opportunités
- De suivre le dossier administratif en collaboration avec le Responsable Admission & Placement
- De développer une relation de confiance avec les entreprises grâce à un suivi de qualité et ainsi capitaliser sur de futurs recrutements
- D'aller chercher un objectif de CA mensuel
Profil recherché
- Maîtrise parfaite du français écrite et orale (marché 100% francophone)
- Vous êtes passionné(e) par la vente et idéalement, vous êtes attiré(e) par le domaine de l’éducation ou de la formation
- Vous aimez négocier et n'acceptez pas que l'on vous réponde par la négative
- Vous êtes organisé(e) et savez respecter un processus
- Vous êtes exigeant(e) et fiable, soucieux d’apporter des solutions à chacun de nos apprenants
Idéalement, vous êtes diplômé d’un Bac+2 et vous disposez d’une première expérience dans la vente BtoB, cependant nous ne demandons pas de parcours type et les candidat(e)s issu(e)s de tous types de formations sont invité(e)s à candidater. Si vous êtes attiré(e) par les missions évoquées et vous vous reconnaissez dans les compétences attendues, n'hésitez pas à postuler !
Pourquoi nous rejoindre ?
- Nous avons une politique concrète de promotion interne et un parcours de carrière défini pour les équipes commerciales. Rejoindre ce projet, c’est avoir l’opportunité de progresser professionnellement, en relevant des défis toujours plus grands et variés : évolution vers un autre processus de vente, du management, un autre département, un autre pays…
- Nos équipes sont très diversifiées, essentiellement d'un point de vue métier (ingénierie pédagogique, production audiovisuelle, IT, vente à distance, marketing etc.). A l'intersection entre une entreprise tech et une boîte de production, vous pourrez découvrir chez Walter Learning des métiers différents
- Walter Learning est présent dans plusieurs grands centres urbains, dans des bureaux modernes et toujours très bien localisé.
- Nous proposons à tous nos collaborateurs d’accéder en illimité à l’ensemble de notre catalogue de formations
- Rencontre avec un membre de l’équipe RH
- Rencontre avec un team leader
- Rencontre avec un associé
YesEuropa
Madrid, ES
Comercial de Seguros de Viaje para Estudiantes
YesEuropa · Madrid, ES
Inglés Administración logística Desarrollo empresarial Marketing Español Relaciones públicas Planificación de negocios Liderazgo de equipos Compraventa Medios de comunicación social
Comercial de Seguros de Viaje para Estudiantes | MadridSobre nosotros
Somos una asociación juvenil que organiza y gestiona programas de voluntariado internacional y becas en el extranjero que ayuda a los jóvenes a crecer personal y profesionalmente. Tenemos una oficina en Madrid, con un equipo joven, multicultural y muy buen ambiente. Para que los estudiantes y voluntarios se muevan por Europa, les ofrecemos un seguro de viaje que funciona de verdad y ahora necesitamos a alguien que nos ayude a llegar a más colegios, institutos y universidades en Madrid.
El puestoIrás a centros educativos a presentar nuestro seguro de viaje. Tu objetivo será contactar con el centro, encontrar a la persona adecuada (coordinador de viajes, jefe de estudios, quien toque) y explicarles por qué nuestro seguro les interesa.
El producto es bueno: buenas coberturas, sin permanencia. Y lo mejor: ya está funcionando. No vas a vender humo, vas a ofrecer algo que los centros necesitan.
¿Cómo será tu día a día?
- Visitar instituciones educativas en Madrid
- Presentar el seguro a los responsables
- Cerrar ventas
- Hacer seguimiento por teléfono y email cuando haga falta
- Llevar tu cartera de clientes al día
- Unos 2 años vendiendo seguros (por teléfono y presencial)
- Vivir en Madrid
- Buena capacidad de comunicación para conectar con la gente
- Autonomía: sabrás organizarte sin que nadie te lleve de la mano
- Ganas de vender y cerrar
- Contrato laboral indefinido, jornada completa
- Salario fijo + comisiones.
- Flexibilidad horaria
- Híbrido: al principio más en la oficina de Madrid (Metro El Carmen), luego puedes trabajar también desde casa
- Un equipo internacional donde no te vas a aburrir
Aplica a este puesto y te contactaremos
Revvity
Madrid, ES
Field Application Specialist, Prenatal & Neonatal Screening
Revvity · Madrid, ES
.
The Field Application Specialist (FAS) for the Reproductive Health portfolio (Prenatal and Neonatal solutions) will support the Diagnostics sales organisation in the achievement of defined revenue targets for product lines assigned
The Field Application Specialist will work with the Southern Europe territory sales team to define and deliver pre and post sales strategies such as presentation materials, demonstrations and training (the sales organisation consists of direct sales account managers and sales agents). Run internal and customer training and driving innovation in new business field opportunities.
Based in Spain and primarily focussed on supporting the South EU territory, the role is part of the EU Reproductive Health team, so easy access to major transport hubs is preferable.
Key Responsibilities
Pre & Post Sales support
- Work with the sales team to improve sales execution and maximisation of prospect conversion rates; ensuring that during customer interaction, customer needs are well qualified, presenting & demonstrating Revvity's solutions, effective competitive positioning of our solutions benefits and price and ultimately improving our win-rate within the available market to grow our market position.
- Assist the sales team in assessing customer needs, differentiating from competition Revvity's value proposition, and handling customer objections.
- Provide a high degree of technical support to the local teams and our users; including instrument demonstrations, sample running, technical guidance on quoting and troubleshooting.
- Act as a technical consultant to our customer quoting process to ensure the suggested configurations meet customer needs and all commitments made fall within the performance specifications of the instrument.
- Support the internal and external sales force for tenders and commercial quotations by defining configurations and application solutions that “fit” with customers’ requests/needs.
- Assist the Sales team in the development of targeted account strategies to deliver annual business & share growth targets for our key accounts.
- Generate a strong customer referral base and utilise effectively as needed.
- Work with R&D, the BU, field sales and service teams and customers to develop new application support data (priorities being given by Product Leaders).
- Plan and manage the demos in agreement with Sales Agents and Account Managers, reporting the outcome (won/lost and revenue).
- Provide effective and timely high-level demos.
- Own the demo inventory on defined product lines – responsible for conditions and locations.
- Provide technical competitive intelligence to European Field Product Leader for differentiation over competition and reaction to competition’s tactics.
- Provide content for marketing collateral.
- Assist in training of internal/external sales channels (Account Managers, Instrument Specialists, Agents) to drive sales activities.
- Develop sales team's skills for simple demos and independent selling.
- Provide training assistance to Service partners (Service and Application Engineers) on “how to use” instruments.
- Develop customer training material and guarantee adequate standards of excellence in customer training.
- Deliver product training to Customers and Post-sales support.
- Masters degree in Molecular Biology or similar and/or proven experience in working as FAS.
- Previous sales experience an advantage, though we would welcome applications from laboratory scientists who have experience in the NGS workflow, Bioinformatics or Early Screenings programs.
- Ability to define and promote added value solutions for customers
- Good and fluent Spanish and English to communicate, other languages are considered an advantage (Italian or French)
- Demonstratable experience in an informatics environment.
- Meetings, conference calls, and process documentation will require good verbal and written communication skills. Capability to prepare and conduct lectures, presentations and training to a diversified audience is essential.
- Must be Professional and Ethical with high Integrity.
- Proactive mindset with strong sense of responsibility and ownership. Ability to analye and solve complex problems. Capable of influence and motivating others.
- Strong interpersonal skills
- Ability to operate independently and as part of a team.
- Available to travel - average of 3 nights per week away from home.
- Prepared to travel occasionally to support other areas outside the assigned territory.
Experis España
Madrid, ES
Perfiles Aws (Devops & Arquitectura) - Sector Banca
Experis España · Madrid, ES
. Docker Cloud Coumputing Kubernetes AWS DevOps
¿Quieres formar parte de proyectos tecnológicos de gran escala en el sector bancario?
Buscamos varios perfiles especializados en
AWS
, orientados tanto a ingeniería DevOps como a arquitectura y consultoría funcional.
Únete a un entorno innovador, estable y con oportunidades reales de crecimiento, certificación y desarrollo profesional.
- Buscamos 2/3 perfiles de AWS – DevOps Engineer
??
Mínimo 2 años de experiencia
como Ingeniero/a DevOps.
- Experiencia en
, automatización y
contenedores
(Docker, Kubernetes, ECS...).
- Certificación AWS
- Nivel de
- Experiencia o interés en trabajar en
- Disponibilidad para
: al menos
2 días presenciales en Madrid
Qué Ofrecemos:
Incorporación a proyectos estratégicos de uno de los mayores entornos cloud del país.
Plan de formación y
certificación oficial AWS
Equipo experto y gran oportunidad para escalar profesionalmente.
- Buscamos 2/3 perfiles AWS Architect / Consultor Funcional Banca
arquitectura AWS
y
consultoría funcional
, ideales para personas con background en banca que quieren evolucionar hacia roles tecnológicos (o viceversa).
Requisitos:
- Experiencia en
- bien
conocimientos funcionales de banca
- Capacidad de
, elaborar resúmenes ejecutivos, dashboards y presentaciones.
- Entendimiento de arquitectura cloud, preferiblemente
- Certificación AWS
- disposición a realizar la certificación de AWS Architecting
- Perfil con vocación consultiva, comunicación clara y habilidad para traducir complejidad técnica en valor de negocio.
Rol estratégico actuando de puente entre arquitectura empresarial y áreas de negocio.
Participación en iniciativas de transformación bancaria de alto impacto.
Plan de crecimiento, mentoring y certificaciones AWS incluidas.
¿Por qué unirte a nosotros?
Formarás parte de proyectos punteros en
entornos Cloud AWS en banca
Recibirás apoyo para obtener certificaciones oficiales.
Trabajarás en un modelo híbrido con flexibilidad.
Oportunidades para crecer hacia roles más senior, arquitectura o consultoría de alto nivel.
¿Te interesa?
Envíanos tu CV o tu perfil actualizado de LinkedIn a: