No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
984Informàtica i IT
884Administració i Secretariat
714Transport i Logística
507Educació i Formació
369Veure més categories
Desenvolupament de Programari
359Comerç i Venda al Detall
319Enginyeria i Mecànica
317Dret i Legal
287Màrqueting i Negoci
256Disseny i Usabilitat
242Instal·lació i Manteniment
203Publicitat i Comunicació
179Indústria Manufacturera
133Sanitat i Salut
125Comptabilitat i Finances
114Construcció
109Hostaleria
83Recursos Humans
80Art, Moda i Disseny
71Atenció al client
65Arts i Oficis
48Producte
48Turisme i Entreteniment
47Cures i Serveis Personals
40Immobiliària
40Editorial i Mitjans
26Alimentació
22Seguretat
20Banca
17Energia i Mineria
15Farmacèutica
14Social i Voluntariat
8Assegurances
2Agricultura
1Ciència i Investigació
1Telecomunicacions
1Esport i Entrenament
0Entec Solar
Técnico Electrónico Turno De Tarde.
Entec Solar · Madrid, ES
Teletreball .
ACERCA DEL PUESTO #******;???
Estamos en busca de un técnico en electrónica con experiencia superior a cinco años.
Este rol es crucial para el crecimiento y éxito de nuestra empresa, y requiere conocimientos sólidos sobre electrónica, un entendimiento profundo de nuestros productos y servicios, así como la habilidad para tratar a nuestros clientes con una actitud enfocada en su satisfacción.
Tus Responsabilidades Principales Serán
Fabricación de equipos electrónicos para fotovoltaica.
Gestión y supervisión del ensamblaje de nuevos equipos, calibración y pruebas antes de su envío al cliente final.
Gestión y supervisión del servicio técnico de los productos de la empresa, incluyendo la recepción de incidencias, la atención al cliente y la reparación de equipos.
Gestión de compras de materiales, evaluando los distintos proveedores y las características del material.
Colaboración en el diseño tanto de hardware como de software y desarrollo de nuevos productos.
TUS COMPETENCIAS PARA GARANTIZAR EL ÉXITO EN TU ROL #******;
Habilidades Técnicas
Comprensión de circuitos electrónicos, incluyendo su diseño y el uso de programas de diseño.
Habilidades en soldadura, ensamblaje de cables, montajes eléctricos, etc.
Instrumentación y diagnóstico: uso de osciloscopios, multímetros, etc.
Mantenimiento correctivo y preventivo: identificación de fallos, análisis de causa raíz y aplicación de soluciones.
Habilidades Interpersonales
Resolución de problemas: persona resolutiva, con capacidad para identificar, analizar y gestionar problemas de manera eficiente, proponiendo soluciones prácticas y efectivas.
Habilidades de comunicación: excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita, con la capacidad de trabajar con los clientes y ofrecerles soluciones óptimas.
Trabajo en equipo: capacidad para trabajar de manera colaborativa con el resto de compañeros del departamento.
ACERCA DE TI #******;
Titulación: técnico superior en electrónica o áreas afines.
Idiomas: español e inglés valorable.
Experiencia: 5 años de experiencia relacionada con el puesto.
VENTAJAS QUE OFRECEMOS #******;
Tipo de contrato: indefinido a jornada completa.
Posibilidad de desarrollar una carrera profesional de éxito en nuestra empresa.
Entorno de trabajo internacional.
Horario de trabajo flexible: De lunes a jueves 8,5 horas al día y viernes 6 horas.
Posibilidad de entrada de 7:00 a 10:00 a.m.
Vacaciones: 23 días laborables y los días 24 y 31 de diciembre.
Programa de vacaciones según antigüedad, asignando 1 día más de vacaciones cada dos años.
Jornada intensiva durante el mes de agosto y mitad de julio.
Posibilidad de recibir parte del salario según el programa de retribución flexible (ticket restaurante, transporte y guardería), que se trata de retribución no sujeta a la retención de IRPF.
Teletrabajo: posibilidad de 1 día a la semana en trabajo remoto y una semana completa al año desde el lugar donde prefiera el trabajador si el puesto lo permitiese.
NUESTRA COMPAÑÍA
Entec Solar es una spin-off del Instituto de Energía Solar, fundada por tres doctores en energía solar fotovoltaica de la Universidad Politécnica de Madrid en el año **** y con base central en Madrid, España.
Nuestra compañía incorpora una amplia experiencia de sus socios en la industria de la electrónica y la energía solar fotovoltaica.
La mezcla de estos dos perfiles dentro del equipo fundador permite a la empresa desarrollar las herramientas más innovadoras para satisfacer las demandas de la industria fotovoltaica.
Esta posición ofrece una oportunidad emocionante para contribuir al crecimiento de nuestra empresa en el dinámico sector de la energía solar, trabajando con un equipo comprometido y apasionado.
Además, la persona seleccionada se integrará en el mismo espacio de oficinas que el equipo de Qualifying PhotoVoltaics, S.L., una spin-off con 30 empleados y un buen ambiente de trabajo del que podrás aprender de un equipo con gran experiencia en fotovoltaica.
¡Estamos ubicados en Calle Caleruega 102, Madrid!
Si crees que encajas con el perfil y te gustaría trabajar con nosotros, solicita esta oferta o envíanos tu CV a ******
Bending Spoons
Graduate research engineer
Bending Spoons · Madrid, ES
Teletreball . Office
At Bending Spoons, we’re striving to build one of the all-time great companies. A company that serves a huge number of customers. A company where team members grow to their full potential. A company that functions at unparalleled levels of effectiveness and efficiency. A company that creates value for shareowners at an extraordinary rate. And a company that does so while adhering to high ethical standards.
To achieve this objective, we execute the following strategy: We acquire a digital business with untapped potential and make it as successful as we can by leveraging our platform—which comprises our expertise, technologies, data, brand, talents, and company culture. Then, we invest the proceeds into making our platform more powerful, and into acquiring new businesses. Thus, our strategy sees us combine an investor’s attention to capital allocation with the hands-on approach of an operator.
For a talented, driven, and collaborative individual, working at Bending Spoons is an opportunity to learn, make an impact, and progress their career at an exceptionally high rate. That’s our promise to such a candidate.
A few examples of your responsibilities
- Power digital products with AI. Work with product teams to identify high-impact opportunities where AI can transform the user experience for millions—and then build the solutions to make them happen. Drive the process from possibility to production, delivering code that’s robust, reproducible, and built for scale.
- Explore ways to push the boundaries of our AI capabilities. Stay at the bleeding edge of AI by investigating new models, techniques, and research. Learn fast across new domains, share findings with the team, and turn breakthrough ideas into production systems that deliver real-world impact.
- Refine data foundations for exceptional results. Own the full data lifecycle—from acquisition and labeling to loading and management—to ensure our models are trained on clean, high-quality datasets that power top-performing systems.
- Own your impact, end-to-end. Set smart priorities, manage execution, and consistently deliver high-quality results, even in ambiguous or fast-changing environments. Balance technical depth with strong ownership, growing your skills while delivering meaningful contributions.
- Reasoning ability. Given the necessary knowledge, you can solve complex problems. You think from first principles, and structure your ideas sharply. You resist the influence of biases. You identify and take care of the details that matter.
- Drive. You’re extremely ambitious in everything you do—and your initiative, effort, and tenacity match the intensity of your ambition. You feel deeply responsible for your work. You hold yourself to a high—and rising—bar.
- Team spirit. You give generously and without the expectation of receiving in return. You support the best idea, not your idea. You're always happy to get your hands dirty to help your team. You’re reliable, honest, and transparent.
- Proficiency in English. You read, write, and speak proficiently in English.
- Incredibly talented, entrepreneurial teams. You’ll work in small, result-oriented, autonomous teams alongside some of the brightest people in your field.
- An exceptional opportunity for growth. We go to great lengths to hire individuals of outstanding potential—then, our priority is to put them in the ideal position to thrive. Spooners in their 20s lead products worth hundreds of millions of dollars. And if you’ve got what it takes, you’ll soon be playing an essential role in major projects, too.
- Competitive pay and access to equity in the company. Typically, we offer individuals at the start of their career a salary of £85,797 in London and €66,065 elsewhere in Europe. For a candidate that we assess as possessing considerable relevant experience, the salary on offer tends to be between £112,189 and £196,764 in London, and €107,837 and €188,848 elsewhere in Europe. Compensation varies by location and expected impact, and grows rapidly as you gain experience and translate it into greater contributions. You can also receive some of your pay in company equity at a discounted price, thus participating in the value creation we achieve together. If relocating to Italy, you may enjoy a 50% tax cut.
- All. These. Benefits. Flexible hours, remote working, unlimited backing for learning and training, top-of-the-market health insurance, a rich relocation package, generous parental support, and a yearly retreat to a stunning location. We help each Spooner set up the conditions to do their best work.
Permanent or fixed-term. Full-time or part-time.
Location
Milan (Italy), London (UK), Madrid (Spain), Warsaw (Poland) or remote.
The selection process
If you pass our screening, we’ll ask you to take on a few tests designed to assess how you approach unfamiliar problems. They’re challenging and may take several hours to complete. If you’re successful with those, we’ll invite you to a series of interviews.
We set the bar high and won't extend an offer until we're convinced we've found the right candidate. This is why a job may stay open for months or be reposted several times.
Studies suggest that women tend not to apply for a job if their CV isn’t a perfect fit. Here, talent takes precedence over experience. So if you like the role and think you could be awesome at it in time, go ahead and apply.
Bending Spoons is an equal opportunity and affirmative action employer. We consider for employment any applicant and provide reasonable accommodations for an individual with disabilities—just let us know through this form.
Before you apply
If you’ve applied before but didn't receive an offer, we recommend waiting at least one year before applying again.
Bending Spoons is a demanding environment. We’re extremely ambitious and we hold ourselves—and one another—to a high standard. While this tends to lead to extraordinary learning, achievement, and career growth, it also requires significant commitment.
To help you ramp up quickly and set yourself up for success, we recommend spending your first few months working from our Milan office, regardless of your long-term work location. It’s the best way to rapidly absorb our company culture and build trust with your new teammates. We’ll support you with generous travel and accommodation assistance. After that, you’re welcome to work from our offices in Milan or London, or remotely from approved countries—depending on what we agree at the offer stage.
If the role speaks to you and you’re excited to give your best, we’d love to hear from you. Apply now—we can’t wait to meet you.
lastminute.com
Madrid, ES
Process Automation Analyst
lastminute.com · Madrid, ES
.
The Company
At lastminute.com, we live for the holidays. We are the European Travel-Tech leader in Dynamic Holiday Packages. With technology, we turn spontaneous thoughts into meaningful experiences, helping people travel the world.
We are looking for a Process Automation Analysts to help us power up the traveller’s journey for millions of holidaymakers. If you are passionate about applying AI and automation and skilled at simplifying and automating workflows, keep on reading, as you might be the perfect fit for this job.
Job Description
The job in brief:
Job Title - Process Automation Analyst
Working model - hybrid from Madrid, Spain
Team - you will join the new Automation department.
Level – Professional
Location - Madrid, Spain
Contract - Permanent – full-time (EUR 36 h/week)
What Your Impact Will Be
- Find process problems. Work closely with teams everywhere, operations, finance, customer support, and sales to understand how daily tasks are completed. Identify time-consuming steps like manual data entry or switching between tools, and highlight areas that can be improved.
- Simplify and automate workflows. You will not just make old processes faster—you will help redesign them to be smarter and more efficient. You will use tools like Lean, Six Sigma, process mapping, or BPMN to find the best solution.
- Apply AI and automation. You’ll look for places where AI tools (such as OpenAI or Google Gemini) or automation platforms (like n8n or RPA tools) can replace manual steps. You create high-level designs that developers can quickly build.
- Measure and prioritize. Use data (such as task volume, time required, number of errors, or costs) to decide which improvements will have the most value. Present clear summaries that show the benefits of each automation.
- Engage with stakeholders. Work with business teams to explain the technology in simple terms, support testing and rollout, and ensure everyone understands the changes.
- Create clear documentation. Describe how processes work today, and how they will work after automation. Write clear instructions and create dashboards, so both new team members and auditors can quickly understand the improvements.
- Promote automation across the company. Help train other employees who want to build automations, share success stories, and support a culture of innovation.
Eyfs nursery Tutor
NovaGreen Stone British International School
Madrid, ES
Eyfs nursery Tutor
Green Stone British International School · Madrid, ES
.
Company Description
Green Stone British International School provides a high-quality British education, authorized by the British Council and CAM, designed to create a happy and nurturing environment for children. With a focus on emotional well-being, the school values positive relationships between native teachers, early childhood specialists, students, and parents. Personalized attention is at the core of Green Stone's approach, respecting individual learning paces and fostering growth through play, aimed at promoting harmonious development across all levels. Based in Madrid, the school emphasizes creating a supportive and family-friendly atmosphere for its students and staff.
Role Description
This is a full-time, on-site role based in Madrid for an EYFS Nursery Tutor. The EYFS Nursery Tutor will be responsible for planning and delivering engaging lessons, fostering a positive learning environment, supporting children’s developmental milestones, and maintaining open communication with parents to ensure each child’s individual needs are met. The tutor will also monitor and assess progress, encourage creativity through interactive activities, and adhere to the British Early Years Foundation Stage curriculum.
Qualifications
- Strong understanding of the Early Years Foundation Stage (EYFS) framework and ability to implement its principles and practices.
- Experience in planning and delivering age-appropriate lessons and creative learning activities.
- Excellent communication skills for working collaboratively with parents, colleagues, and children.
- Patience, empathy, and a passion for supporting children’s emotional and social development.
- Proficiency in English, with a preference for native fluency; additional language skills are a plus.
- Relevant teaching qualifications, such as Early Childhood or Primary Education degree, CACHE Level 3 Diploma, or equivalent certification.
- Prior experience in early childhood education, preferably within a British curriculum environment.
- Ability to promote positive behavior and adapt to each child’s unique needs and learning pace.
AUXILIAR DE CONSULTA
NovaSLICE SOLUCIONES SL
Madrid, ES
AUXILIAR DE CONSULTA
SLICE SOLUCIONES SL · Madrid, ES
Inglés Marketing Administración Administración de oficinas Negociación Comunicación Planificación de eventos Liderazgo de equipos Gestión del tiempo Medios de comunicación social
Busco una auxiliar de clinica para una consultade ginecologia , para una baja por enfermedad , la consulta esta en el barrio de salamanca , los dias de consulta son mañanas de martes y jueves y tardes de lunes miercoles y viernes
Revenue Accountant
NovaCanonical
Revenue Accountant
Canonical · Madrid, ES
Teletreball . Cloud Coumputing IoT Office
Canonical is a leading provider of open source software and operating systems to the global enterprise and technology markets. Our platform, Ubuntu, is very widely used in breakthrough enterprise initiatives such as public cloud, data science, AI, engineering innovation, and IoT. Our customers include the world's leading public cloud and silicon providers, and industry leaders in many sectors. The company is a pioneer of global distributed collaboration, with 1200+ colleagues in 75+ countries and very few office-based roles. Teams meet two to four times yearly in person, in interesting locations around the world, to align on strategy and execution.
The company is founder-led, profitable, and growing.
The role of a Revenue Accountant at Canonical:
If you are passionate about the technology industry and want to work for a company that aligns with your interests, we might be the place for you! Canonical, and our world class Ubuntu product, attracts some of the leading talent from around the world. Come and work with exceptional people and advance your career in Finance!
Our Finance team is growing and it's a really exciting time to join the team. We are looking for bright, motivated people who have a passion for making a difference. You will be seeking an opportunity to drive process improvements and change, input your ideas and truly contribute to a highly productive team.
We are looking for an exceptional Accountant with IFRS 15 experience to help us ready the business for public market scrutiny through our planned IPO. The right candidate will have domain expertise and a passion for IFRS 15 or ASC 606.
Location: This role may be office based in London, or Remote in EMEA Time Zones.
What your day will look like
- Assist in the month end reporting process to deliver timely and accurate information
- Have full responsibility for a part of the revenue recognition process relevant to your strengths
- Assist with the year end audit process and statutory reporting
- Support the finance team's wider plans to prepare for an IPO
- Improve the efficiency of financial processes and procedures and monitor compliance
- Share knowledge between team members to ensure cover is available when needed
- Actively develop your own skills to ensure current knowledge of applicable standards and regulations
- Establish strong relationships with key colleagues outside the wider finance team
- Exceptional academic track record and subsequent career performance
- Bachelor's degree in Accounting or equivalent
- Qualified accountant (ACCA, ACA, ACMA, CPA, etc.)
- IFRS 15/ASC 606 revenue recognition experience
- Experience at a large public accounting firm, or public multinational corporate accounting department preferred
- NetSuite or similar systems experience a plus
- Willingness to travel up to four times per year
We consider geographical location, experience, and performance in shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognize outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven annual bonus or commission. We provide all team members with additional benefits which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Team Member Assistance Program & Wellness Platform
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass and travel upgrades for long-haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open-source projects and the platform for AI, IoT, and the cloud, we are changing the world of software. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence; in order to succeed, we need to be the best at what we do. Most colleagues at Canonical have worked from home since our inception in 2004. Working here is a step into the future and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Encargado/a
NovaRestaurante DCorazon
Madrid, ES
Encargado/a
Restaurante DCorazon · Madrid, ES
.
Encargado de restaurante para formar parte de equipo de encargados. Tiene que tener capacidad de formar y controlar un equipo de más de 10 personas. Imprescindible inglés alto. Importante conocer protocolos de servicio.
Unidad Editorial
Madrid, ES
Técnico Con Formación En Contabilidad Y Finanzas
Unidad Editorial · Madrid, ES
.
TÉCNICO / A CONTABLE (puesto temporal)Misión del puesto
Garantizar el correcto registro contable de las diferentes sociedades del Grupo.Responsabilidades principales del puestoRecopilar, analizar y registrar información contable.
Elaboración de los cierres contables mensuales, análisis y preparación del reporting financiero.Preparar los estados financieros (balances de situación, cuenta de resultados y estados de flujos de efectivo, entre otros).
Soporte a la auditoría, realización y presentación de las cuentas anuales y los libros oficiales.Conocimientos de la normativa contable española y de la normativa internacional.Conciliaciones bancarias, análisis de los CAPEX.
Soporte a otras áreas y trabajo en equipo con otros departamentos implicados en el cierre contable.Perfil del puesto : formación, experiencia y competencias
Se valorará especialmente a quien tenga las siguientes capacidades o cualidades :Formación universitaria superior en ADE, Economía o afín.
Valorable : Máster / Postgrado relacionado con el campo financiero o contable.Experiencia mínima de 2 años como Técnico / a Contable.Muy Valorable :SAP.
Valorable : Inglés B2.Habilidades y competencias para destacarCapacidad de organización, planificación y atención al detalle.Autonomía, adaptación y perseverancia.Tolerancia al trabajo bajo presión manteniendo el rigor.
La Empresa está comprometido con la igualdad de oportunidades entre hombres y mujeres.
Por ello, en todos los procesos de selección se tiene en cuenta este principio de igualdad, atendiendo siempre al perfil y experiencia de los profesionales.RESPONSABLE :Le informamos de que Unidad Editorial S.A. (en adelante La Empresa), con C.I.F. número A******** y con domicilio social en Avenida de San Luis 25, es responsable del tratamiento de los datos de carácter personal que nos ha facilitado, los incluidos en el CV que nos remita, así como los que pudieran obtenerse durante el proceso de selección actualmente en curso ("Datos Personales").
FINALIDADES :Los Datos Personales serán tratados por La Empresa con la finalidad de gestionar su candidatura para el proceso de selección actualmente en curso.BASE DE LEGITIMACIÓN :La legitimación para el tratamiento de sus Datos Personales es su consentimiento prestado al remitir por cualquier medio su candidatura a ocupar un puesto de trabajo en La EmpresaDESTINATARIOS :Sus Datos Personales podrán ser comunicados a otras entidades del Grupo mercantil Unidad Editorial cuando sea necesario para gestionar el proceso de selección en curso.PLAZO DE CONSERVACIÓN : La Empresa conservará sus Datos Personales para gestionar su candidatura a la oferta de trabajo a la que se ha inscrito y para tenerle en cuenta en futuros procesos de selección que puedan iniciarse en el plazo de un año.
Finalizado dicho plazo, los Datos Personales se conservarán exclusivamente para atender posibles responsabilidades derivadas de su tratamiento o para el cumplimiento de sus obligaciones legales.DERECHOS :Puede ejercer sus derechos de acceso, rectificación, supresión, oposición, portabilidad o limitación del tratamiento dirigiéndose por escrito a La Empresa en la dirección postal antes indicada o en la dirección de correo electrónico ******, indicando su nombre y apellidos y adjuntando una copia de su DNI, pasaporte u otro documento identificativo equivalente.Tiene derecho a retirar su consentimiento en cualquier momento, a través de los medios y en la manera indicada en el párrafo anterior.
La retirada del consentimiento prestado no afectará a la licitud de los tratamientos realizados con anterioridad a dicha retirada.Le informamos de que puede contactar con el Delegado de Protección de Datos de la Empresa a través de ****** y tiene derecho a recabar la tutela de la Agencia Española de Protección de Datos a través de su página web#J-*****-Ljbffr
JC 88 SL
Madrid, ES
Responsable superior administrativo
JC 88 SL · Madrid, ES
. Excel Power BI
Empresa operadora del sector del juego con más de 40 años ubicada en Vallecas, que opera en la
Comunidad de Madrid busca incorporar un/a Responsable Administrativo/a con sólida experiencia
en gestión integral administrativa, fiscal y contable.
Responsabilidades principales
- Gestión contable completa: asientos, conciliaciones, amortizaciones, cierres mensuales y
- anuales.
- Elaboración y presentación de impuestos: IVA, IRPF, Impuesto de Sociedades, SII, modelos
- informativos.
- Gestión de tesorería, control de cobros y pagos, previsiones y conciliaciones bancarias.
- Preparación y seguimiento de presupuestos, informes periódicos de Cuenta de Pérdidas y
- Ganancias y balance.
- Gestión documental y archivo administrativo.
- Revisión y colaboración de contratos de compra-venta, trámites administrativos y
- coordinación con asesorías externas.
- Control de operaciones con empresas vinculadas.
- Participación en auditoría, asesores y consultoría.
- Optimización y mejora de procesos administrativos internos.
Requisitos
- Formación universitaria en Administración y Dirección de Empresas (ADE), ICADE,
- Economía o similar.
- Experiencia previa en puestos de Administración, Responsable Administrativo/a,
- Contable/Administrativa/o.
- Conocimientos sólidos en fiscalidad: IVA, IRPF, IS, SII.
- Nivel alto de Excel.
- Manejo de Microsoft 365 a nivel medio.
- Valorable experiencia con Power BI.
- Residencia en Madrid, preferiblemente zona Vallecas o alrededores por cercanía al centro
- de trabajo.
Competencias valoradas
- Organización y capacidad de gestión.
- Precisión y atención al detalle.
- Confidencialidad y responsabilidad.
- Capacidad para trabajar de forma autónoma y en equipo.
- Comunicación efectiva y proactividad.
Qué ofrecemos
- Incorporación a una empresa estable del sector.
- Buen ambiente de trabajo.
- Contrato indefinido tras periodo de prueba.
- Jornada completa y condiciones competitivas.
- Desarrollo profesional.