No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.082Comercial i Vendes
921Informàtica i IT
886Administració i Secretariat
607Comerç i Venda al Detall
509Veure més categories
Desenvolupament de Programari
508Enginyeria i Mecànica
381Dret i Legal
357Educació i Formació
324Indústria Manufacturera
299Màrqueting i Negoci
286Instal·lació i Manteniment
263Sanitat i Salut
193Art, Moda i Disseny
167Disseny i Usabilitat
135Construcció
121Publicitat i Comunicació
116Recursos Humans
102Arts i Oficis
100Hostaleria
83Alimentació
80Comptabilitat i Finances
79Producte
67Turisme i Entreteniment
60Atenció al client
54Immobiliària
54Cures i Serveis Personals
45Seguretat
30Banca
28Energia i Mineria
18Social i Voluntariat
16Farmacèutica
13Telecomunicacions
9Esport i Entrenament
4Assegurances
3Editorial i Mitjans
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Técnico de campo
NovaTelecosat
Terrassa, ES
Técnico de campo
Telecosat · Terrassa, ES
En Telecosat buscamos un/una técnico/a instalador/a para incorporarse de forma inmediata.
Tareas
- - Cableado estructurado de cobre y fibra
- Saneamiento de racks
- Instalación de APs WiFi
- Manejo de herramientas mecánicas y eléctricas
- Certificaciones con Fluke
- Instalaciones e incidencias de sistemas de videovigilancia, alarmas y controles de acceso.
- Manos remotas en instalaciones de equipos de red en oficinas, CPD, bancos, supermercados, etc.
- Incidencias de TPV
Requisitos
- - Experiencia mínima de 2 años en alguna de las tareas mencionadas anteriormente.
- Experiencia demostrable en instalaciones y mantenimiento de cableado estructurado.
- Curso de PRL de 20h en Electricidad
- Curso de plataformas elevadoras
Beneficios
¿ Que ofrecemos?
📄 Contrato indefinido
🕒 Jornada laboral de 40h de L a V
🚗 Coche de empresa
📞 Teléfono móvil y portátil de empresa
👕 Ropa corporativa
🛠️ Herramientas
📚 Formación continua
💲Salario 17.500-18.000€ brutos anuales
🤝🏻 Flexibilidad horaria, estabilidad y desarrollo profesional.
Securitas Seguridad España
Oviedo, ES
AUXILIAR DE SERVICIOS CENTROS COMERCIALES_ ASTURIAS
Securitas Seguridad España · Oviedo, ES
A continuación detallamos las funciones y requisitos habituales para este tipo de puesto:
Funciones
Recepción, información y atención a visitantes y empleados.
Comprobación del estado y el funcionamiento de las instalaciones generales.
Se Requiere
Se valorarán la formación y la experiencia relacionadas con la atención al público y el control y funcionamiento de instalaciones.
Si estás interesado/a en formar parte de nuestra base de datos de candidatos/as y ser informado/a de las vacantes que nos surjan en la zona, envíanos tu solicitud
Q-ready
Huelva, ES
Psicólogo/a Clinico - Patologias Laborales (20h/sem)
Q-ready · Huelva, ES
Pertenecemos al Grupo Quirónsalud, el grupo sanitario más importante de Europa.
Dentro de la multinacional, en Q-Ready nos ocupamos de la gestión integral de la salud en las empresas, con más de 35 años de experiencia, somos referentes en la gestión de la incapacidad temporal en España, prestamos servicios asistenciales de alta calidad y somos referentes en la valoración del daño corporal.
Actualmente buscamos a un/a Psicólogo/a para la realización de valoraciones de trabajadores/as en situación de IT.
Las funciones son:
- Valoración inicial +/- seguimiento de pacientes en situación AT/IT
- Propuesta de plan terapéutico si precisa
- Redacción de informes tras consulta
- Contrato Mercantil (deberas darte de alta como autonomo/a)
- Precio/hora a convenir
- Jornada de Lunes a Viernes de 20h/semana con posibilidad de aumentar
- Horario a determinar según disponibilidad del/la candidato/a
- Graduado (a) /Licenciado (a) en Psicología o disponer de titulación análoga homologada para ejercer en territorio español.
- Master en Psicología General Sanitaria o bien habilitación sanitaria
- Experiencia como Psicologo/a Clinico tratando Patologia Laboral o Enfermedad Profesional
- Valorable experiencia en Mutuas o servicio similar
- Graduado (a) /Licenciado (a) en Psicología o disponer de titulación análoga homologada para ejercer en territorio español.
- Master en Psicología General Sanitaria o bien habilitación sanitaria
- Experiencia como Psicologo/a Clinico tratando Patologia Laboral o Enfermedad Profesional
- Valorable experiencia en Mutuas o servicio similar
Hedilla Abogados
Madrid, ES
Sales Development Representative (Junior)
Hedilla Abogados · Madrid, ES
En Hedilla Abogados, estamos en búsqueda de un profesional proactivo y orientado a resultados para integrarse en nuestro equipo de Nuevas Líneas. Si te apasiona el mundo de los negocios, te gustaría saber más sobre sectores en crecimiento (salud y oil & gas), y deseas desempeñar un rol esencial en la atracción, satisfacción y fidelización de compradores y vendedores de negocios, esta oportunidad es para ti.
Responsabilidades Principales:
Comerciales:
- Cualificación de Leads: Realizar la primera llamada a leads para evaluar su potencial y encauzar oportunidades de negocio.
- Seguimiento de clientes potenciales: Mantener una comunicación continua y eficaz con posibles clientes, asegurando su avance a través del embudo de ventas.
- Colaboración con el responsable de Nuevas Líneas: Trabajar de manera fluida en labores administrativas y de seguimiento, alineando esfuerzos con las directrices de la Dirección.
- Ejecución de Acciones de captación: Implementar estrategias de captación siguiendo las directrices establecidas, contribuyendo activamente al crecimiento de la cartera de clientes.
Administrativas:
- Gestión de Procesos: Generar y completar procedimientos operativos dentro de nuestro sistema interno, garantizando la eficiencia y efectividad en la gestión diaria.
- Control Documental: Administrar la documentación generada por los clientes, asegurando su correcto archivo en el CRM de la compañía y otras bases de datos relevantes.
- Organización de Expedientes: Reunir y organizar la documentación necesaria para la elaboración de expedientes de venta y dossieres, asegurando su precisión y exhaustividad.
- Uso de HubSpot: Garantizar que todas las partes involucradas operen dentro de HubSpot, manteniendo los canales de comunicación actualizados y asegurando la claridad en los procedimientos.
Requisitos:
- Experiencia superior a 2 años en ventas
- Titulación en ADE, Marketing, Derecho o ingeniería.
- Conocimiento y experiencia en Husbpot
¿Qué ofrecemos?
- Oportunidad de crecimiento profesional en un entorno legal especializado y de alta exigencia.
- Participación en proyectos de alto impacto dentro de sectores estratégicos como salud y oil & gas.
- Un equipo de trabajo colaborativo, con enfoque en la excelencia y la innovación.
Si eres una persona organizada, con habilidades comerciales, atención al detalle y una fuerte orientación a los resultados, queremos conocerte. Únete a nosotros y contribuye a marcar la diferencia en el mercado.
Beneficios:
- Flexibilidad horaria
- Jornada intensiva en verano
- Programa de formación
- Teléfono de empresa
Envía tu cv a [email protected]
Canonical
Regional HR Manager - EMEA
Canonical · Salamanca, ES
Teletreball Cloud Coumputing IoT Office
Canonical is a leading provider of open source software and operating systems to the global enterprise and technology markets. Our platform, Ubuntu, is very widely used in breakthrough enterprise initiatives such as public cloud, data science, AI, engineering innovation and IoT. Our customers include the world's leading public cloud and silicon providers, and industry leaders in many sectors. The company is a pioneer of global distributed collaboration, with 1200+ colleagues in 75+ countries and very few office based roles. Teams meet two to four times yearly in person, in interesting locations around the world, to align on strategy and execution.
The company is founder led, profitable and growing.
We are hiring a Regional HR Manager for APAC to join our People team at Canonical.
With 1,200+ colleagues across 75 countries, we require a People function that thinks and acts globally. We're looking for a regional lead that will report into our Global Head of HR who can help build our company as we go through continued growth plans. It's an exciting time to join with the opportunity to help shape and create an HR function for the future. You will lead the APAC team of HR professionals to provide precise, compliant and scalable HR operations to the business, advise and execute on HR issues across the whole employee life-cycle, and partner with senior leadership in your region. You will have an analytical approach, a keen eye for detail and the ability to interpret data trends and themes.
The role entails the individual to:
- Lead and scale Canonical's regional HR team
- Deliver precise and compliant HR operations in a timely manner and with the highest degree of accuracy
- Interact closely with the broader People team to create tight-knit processes across all regions
- Be accountable for HR processes such as talent development, succession planning, performance assessments, onboarding, culture and engagement initiatives that drive high performing teams
- Work with senior managers across the business on performance management, organizational design, employee engagement, rewards- and workforce planning
- Own as well as coach and advise people managers on the full spectrum of employee relations issues, across multiple countries
- Partner with people managers to support the delivery of appropriate training and development programs
- Establish a trusted partnership with the business in your region
- Drive diversity, equity, and inclusion initiatives
- Design new policies and deliver on business-critical HR related projects globally
- Present at Canonical events to articulate Canonical's HR practices
- Exceptional academic track record from both high school and university
- HR experience leading initiatives across regions within a technology business
- People management experience
- Experience in business partnering with senior stakeholders
- A good balance between leading and executing, in this role you will need to be hands-on involved in the daily HR routines too
- Experience in working in a remote first organization
- Able to leverage data to make informed decisions
- Knowledge and practical implementation of HR practices and employment law across APAC
- Experience in handling and overseeing complex ER matters across multiple jurisdictions
- Fluent in business English (written and spoken)
- Self motivated, organized, accurate, confident, authentic, results-orientated, open-minded, enthusiastic and energetic
- Willingness to travel up to 4 times a year for internal events
- Experience with immigration policies and mobility processes
- Professional HR qualification (CIPD/SHRM or other)
- Facilitation skills
We consider geographical location, experience, and performance in shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognise outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven annual bonus. We provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Employee Assistance Programme
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass, and travel upgrades for long haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world of software. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do. Most colleagues at Canonical have worked from home since its inception in 2004. Working here is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Mathematics Teacher
NovaTES FE News
Málaga, ES
Mathematics Teacher
TES FE News · Málaga, ES
Excel
Job Overview
Join Our Visionary Team as a Mathematics Teacher
Creators is a new cutting-edge STEM-focused school opening in Southern Spain for talented students. We are seeking an exceptional Mathematics teacher to join our Mathematics, Physics, and Computer Science department. This pivotal role is crucial to our mission of fostering a culture of innovation, excellence, and entrepreneurial spirit among our students and staff. Mathematics is a cornerstone of our curriculum, essential for achieving our vision of being the launchpad for the next generation of innovative science and technology leaders and entrepreneurs. We aim to be a top Mathematics school globally.
About the Role: At Creators International School, we believe that studying Mathematics should be thought-provoking and the key to both understanding the world and excelling in it. Our vision is to empower students with a holistic understanding of the world, its principles, phenomena, challenges, and solutions for an ethical and sustainable future. By delving into significant mathematical concepts and problems, students can develop critical thinking skills, a global perspective, and a deep knowledge and understanding of the intricacies of the mathematical world.
We seek a highly qualified and visionary Mathematics teacher with an unwavering passion for developing innovative learning through nurturing problem solving, inquiry, and technology skills. You will inspire and guide our students in mathematical learning and growth, fostering their passion for learning and creating an engaging and dynamic classroom environment.
Key Responsibilities
- Be a contributing member of the team of innovative and reflective practitioners.
- Prepare top thinkers to excel in problem solving competitions and Olympiads at the highest level.
- Teach classes in Mathematics and either IT or Physics, leading by example through your own dynamic approach to teaching and learning in your classroom.
- Foster a passion for learning and expand knowledge and understanding in Mathematics.
- Shape and implement a pioneering approach to education in these fields.
- Create an environment that nurtures a spirit of inquiry and creativity.
- Nurture students to excel in IGCSE and A-Level examinations, international competitions, Olympiads, and scientific research projects.
- Ensure true subject mastery and excellence in curriculum design.
- Develop strategies to help talented students perform outstandingly in all academic and extracurricular endeavors.
- Be actively involved in the co-curricular activities of the school.
- Fluency in written and spoken English is essential.
- Hold a Master’s degree or Doctorate in a Mathematical field.
- Strong experience in international schools, with experience of teaching British Curriculum Mathematics, including a track record of success in competitive international examinations and Olympiads.
- Strong knowledge of, and experience in nurturing inquiry-based, interdisciplinary, project-based, and research skills, and their application in real-world contexts.
- Excellent communication, collaboration, and organisational skills.
- Accomplished in using technology and digital tools to enhance learning and teaching.
- Familiarity with current international standards and best practices in Mathematics pedagogy.
If you are ready to join our pioneering Mathematics, Physics, and Computer Science department and make a lasting impact on the future of education, Creators is eager to welcome you.
If you are experiencing any problems applying via this platform, please email your CV and a covering letter to [email protected]
Cashier - Barcelona
NovaLouis Vuitton
Barcelona, ES
Cashier - Barcelona
Louis Vuitton · Barcelona, ES
About The Job
We are currently looking for a CASHIER in our Mediterranean Flagship in Paseo de Gracia, Barcelona.
As a Cashier at Louis Vuitton, you play a key role in the in-store customer experience. You are responsible for processing sales transactions while ensuring a smooth shopping experience, all while adhering to Louis Vuitton’s standards and processes.
Job responsibilities
- Sales transactions: Process transactions accurately and quickly using the cash register tools.
- Customer service: Provide exceptional customer service, ensuring to meet customer needs and addressing any product or purchasing inquiries.
- Cash management: Oversee payments, cash reconciliation, and bank deposits according to the store's internal procedures.
- Team collaboration: Work closely with other team members to ensure a consistent and seamless customer experience.
- Compliance with procedures: Strictly follow security policies and compliance guidelines.
- Administrative follow-up: Verify receipts, returns, and exchanges, and update relevant information in the system.
Experience: A first experience as a cashier, preferably in a luxury or retail environment, is highly appreciated.
Expected Attitudes And Skills
- Adaptable and resilient in a fast-paced retail environment, demonstrating flexibility in response to evolving store needs.
- Team player with strong collaboration skills, working seamlessly with store teams and the Supply Chain.
- Strong financial transaction management, attention to detail, and the ability to work in a fast-paced environment.
- Strong customer service orientation, impeccable presentation, discretion, and autonomy.
- Languages: English and Spanish; knowledge of a third language is a plus.
Reference LVM29387
IZERTIS
Madrid, ES
Administrador/a de Redes senior
IZERTIS · Madrid, ES
Linux Cloud Coumputing DevOps ITIL
Desde Izertis nos encontramos en la búsqueda de un/a Administrador/a de Redes senior para un importante proyecto de la Administración Pública.
¿QUÉ HARÁS?
El/la candidato/a será responsable de:
• Apoyo a la instalación y configuración de equipos de red: switches, enrutadores, balanceadores, firewalls, etc.
• Apoyo a la administración de redes.
• Apoyo y soporte técnico a la resolución de incidencias y problemas de redes locales en operación.
• Apoyo en el escalado de incidencias y problemas en los equipos de red
• Apoyo a la respuesta de peticiones y consultas sobre la administración y configuración.
¿QUÉ BUSCAMOS?
- Experiencia en administración, implantación u operación de redes locales LAN/WAN. (Mínimo : 3 años, deseable: 8 años)
- Conocimientos en sistemas operativos Microsoft Windows (Servidor, Desktop) y Linux. (Los conocimientos requeridos se acreditarán mediante Currículum Vitae y Certificado de Vida Laboral)
- Conocimientos en redes LAN/WAN TCP/IP (Los conocimientos requeridos se acreditarán mediante Currículum Vitae y Certificado de Vida Laboral)
REQUISITOS DESEABLES:
- Formación en equipos de redes locales: switches, enrutadores, balanceadores, firewalls, entre otros. Con certificación de formación.
- Certificación CCNA.
- Certificación ITIL Foundation, o equivalente
¿QUÉ OFRECEMOS?
- Desarrollo y crecimiento profesional continuo.
- Horario flexible
- Entorno laboral dinámico, retador y en continuo crecimiento.
- Retribución competitiva.
- Flexibilidad laboral.
- Proyectos innovadores alrededor de las últimas tecnologías.
¿QUIÉNES SOMOS?
Izertis, con 28 años de experiencia, incluida en el Mercado Continuo BME y entre las 1.000 empresas que más rápido crecen entre los países europeos, te da la oportunidad de desarrollar tu carrera profesional junto a más de 2.300 emplead@s a través de sus oficinas distribuidas por Europa, América y África y con presencia en más de 50 países donde prestamos servicios y proyectos a través de su amplio portfolio de soluciones tales como: IA, Data & Intelligence, Digital Experience, Devops, Cloud, Cyber Security, Smart Software Labs, Quality Assurance, Hyper Automation, It Sourcing, Business Solutions, Blockchain, Project & IT Governance Consulting y otras tecnologías habilitadoras de los procesos de transformación.
Lidera tu Desarrollo Profesional y súmate al reto que Izertis te ofrece ¡Te esperamos!
Baker Tilly Spain
Barcelona, ES
Abogado/a procesalista Junior
Baker Tilly Spain · Barcelona, ES
Baker Tilly España es miembro de la Red de Baker Tilly Internacional, la 8ª red mundial de servicios profesionales y una de las principales redes de servicios profesionales situada entre las 10 mayores a nivel mundial, con cobertura en 148 países, 740 oficinas y más de 43.000 profesionales.
¿Qué esperamos que desarrolles cuando estés aquí?:🦾
Para cubrir nuestra necesidad de crecimiento, deseamos incorporar un/a abogado/a procesal civil Junior para el departamento de derecho procesal civil - bancario en Barcelona:
- Preparación y redacción de demandas y otros escritos procesales.
- Gestión de los procedimientos que se le adjudiquen.
- Control de los señalamientos y los plazos procesales.
- Realizar negociaciones extrajudiciales
- Asistencia a sala (audiencias previas, juicios, etc.)
- Preparación de instructas para la vista.
Te contamos qué perfil estamos buscando🕵️♀️
- Graduado/a en Derecho con el Máster de Acceso a la Abogacía.
- Muy valorable profesional colegiado o con claro interés en colegiarse.
- Experiencia mínima de 1 o 2 años en un departamento de procesal civil - bancario.
- Imprescindible buen nivel de castellano y catalán (verbal y escrito).
- Valorable buen nivel de inglés (mínimo B2)
- Imprescindible ser un profesional muy organizado/a con interés en ir a sala.
- Profesional activo/a, dinámico/a, y con buenas habilidades comunicativas.
¿Por qué querrás formar parte de Baker Tilly?
- Formar parte y conocer un equipo profesional de primer nivel en una firma en continuo crecimiento: 🏆🚀
- Formación continuada: 📚✨
- Buen ambiente laboral: 😃🤝
- Ambiente internacional: 🌍🌐
- Ubicación: Barcelona: 🏙️